Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Am o rugaminte pt cei cu VFR VTEV din Timisoara sau de prin imprejurimi, daca pot sa imi imprumute manerele de la pasager ca sa vad daca le pot monta cu suportul de bagaje pe motor, ca ala care mi l-a adus a zis ca fostul proprietar le-a dat jos ca sa poata sa puna suportul........suportul ii KAPA si arata la fel ca cel de la GIVI....... eu cred ca se pot monta si cu suportul sus si ala a zis asa ca sa se scape de mine, dar totusi nu vreau sa cupar aiurea, ca daca nu se pot monta atunci imi iau suport cu tot cu manere....

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare posesorilor de vfr,am si eu cateva intrebari,cat de manevrabile sunt in oras vfr-urile din 94-98?,ma intereseaza foarte mult modelul fabricat in anii acestia,am auzit numai lucruri bune despre ele,si ce am auzit rau este ca sunt grele si nu prea bune in oras(asta de la un fost propietar),si pt cei care au "condus" atat vfr-ul din 94-98 cat si cbr f2-f3,vfr-ul este putin mai docila?mai lenesa?cum este comparativ cu un f3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesorilor de vfr,am si eu cateva intrebari,cat de manevrabile sunt in oras vfr-urile din 94-98?,ma intereseaza foarte mult modelul fabricat in anii acestia,am auzit numai lucruri bune despre ele,si ce am auzit rau este ca sunt grele si nu prea bune in oras(asta de la un fost propietar),si pt cei care au "condus" atat vfr-ul din 94-98 cat si cbr f2-f3,vfr-ul este putin mai docila?mai lenesa?cum este comparativ cu un f3?

 

 

Hey

 

Este adevarat ca este un moto greu (248) si poate mai dificil la manevre, intoarceri la viteza mica, dar totul depinde de experienta sau de cat de adaptabil esti. Eu personal nu am avut probleme in oras prin coloanele de auto nici cu vfr-ul nici cu cbr-ul, depinde de maiestrie. Fata de cbr uri parerea mea testata este ca iti ofera mai multa satisfactie la capitolul sunet, putere mai mare de la turatii inferioare, dat fiind ca este un V4 nu 4linie. Cbr-ul este mai usor cu cateva zeci de kg. Deci la viteza finala sau/si la viteze peste 1oo poate intrece un vfr, dar oricum nu suntem pe pista.

Daca e sa aleg intre un F3 sau VFR eu as alege VFR-ul...

 

UN V4 SI UN X

http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...994-170645.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un V4 sa fie mai docil decat un 4 in linie... never. La turatii mici trage mai bine V-ul.

Da, e mult mai greu de manevrat decat un enduro de exemplu... uita-te la cat e cursa ghidonului.

CBR-ul e mult mai mic, in comparatie cu VFR-ul te simti ca pe bicicleta.

In oras mai e aspectul zgomotului de la distributia pe pinioane (pentru modelele care o mai au asa)... poate fi enervant pana te obisnuiesti.

 

Salutare posesorilor de vfr,am si eu cateva intrebari,cat de manevrabile sunt in oras vfr-urile din 94-98?,ma intereseaza foarte mult modelul fabricat in anii acestia,am auzit numai lucruri bune despre ele,si ce am auzit rau este ca sunt grele si nu prea bune in oras(asta de la un fost propietar),si pt cei care au "condus" atat vfr-ul din 94-98 cat si cbr f2-f3,vfr-ul este putin mai docila?mai lenesa?cum este comparativ cu un f3?
Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VFR 800 (1998-2001) de 160 cai putere printr-un simplu kit fara modificari in motor :cheers: putea fi un pic mai ieftin dar ptr cine isi permite mi se pare interesant. DETALII

post-479-1236174252_thumb.jpg

post-479-1236174259_thumb.jpg

Editat de mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Acest kit de supraalimentare pentru modelele VFR 800 fabricate intre anii 1998-2001 va putea fi comandat incepand cu 1 mai anul acesta la un pret de 5.495 $, pret fara livrare inclusa."

 

 

 

Omule, eu am luat-o cu 3000 de Euro, daca mai pun 5500 de dolari...........

 

post-41212-1236174610_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

performanta si unele mofturi costa :cheers:

 

 

Clipul cu Vfr'ica cu 157 Cp

 

Scum,foarte scump...costa mai mult decat am dat eu pe Vtec dar ce i drept nu are dct 109 CP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesorilor de vfr,am si eu cateva intrebari,cat de manevrabile sunt in oras vfr-urile din 94-98?,ma intereseaza foarte mult modelul fabricat in anii acestia,am auzit numai lucruri bune despre ele,si ce am auzit rau este ca sunt grele si nu prea bune in oras(asta de la un fost propietar),si pt cei care au "condus" atat vfr-ul din 94-98 cat si cbr f2-f3,vfr-ul este putin mai docila?mai lenesa?cum este comparativ cu un f3?

Nu sunt extrem de manevrabile dar sunt ok, odata ce te inveti cu ea ti se pare natural sa te strecori printre masini.(acolo unde incapi)

Un F3 e mai manevrabil in primul rand pt ca-i mai scurt si mai usor totusi e un pic mai lat decat VFR-ul meu (RC24) si in unele situatii poti sa ai surpriza ca printr-un spatiu ingust intre masini stationate la stop sa poti trece cu vfr-ul dar nu si cu cbr-u.

Nu stiu exact ce intelegi prin motocicleta docila,dar pot sa-ti spun ca mie mi se pare mai "docila" vfr-ul decat F3-ul pt ca vfr-ul trage liniar inca din ture joase fara sa aiba explozii mari de putere, in schimb F3-ul e mai puturoasa in ture mici dar cand sare de 6-7000 rpm are o explozie de putere care te poate surprinde daca nu esti atent. Din punctul asta de vedere mi se pare mai usor de condus vfr-ul pt ca nu e imprevizibil si e mai elastic, de ex daca esti intr-a 6-a la 80 si vrei sa faci o depasire daca tragi de gaz se duce bine spre deosebire de cbr la care trebuie sa schimbi in jos ca sa obtii acelasi rezultat.

Daca nu stii ce sa alegi intre aceste 2 modele (ambele motociclete f reusite si din clase aproximativ asemanatoare) trebuie sa te gandesti mai mult ce vrei sa faci cu motorul.

Daca mergi mai mult prin oras si fara pasager te avantajeaza mai mult un F3, in schimb daca preferi plimbarile lungi in afara orasului e mai fain vfr-ul pt ca ai mai mult loc de bagaje , si e mai comod atat pt "sofer" cat si pt pasager. Mai conteaza si gabaritul tau ca daca esti prea mare s-ar putea sa nu "incapi" bine pe F3 iar daca esti prea mic o sa ti se para greu de manevrat vfr-ul.

La capitolul consum F3-ul sta un pic mai bine decat VFR-ul.

 

 

PS Am vfr dar am mers ceva si pe cbr F3 ( si oras si drum lung)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problema la VFR-ul meu. Motocicleta este modelul dupa 2002 are 52.000 km si in ultimul timp a inceput sa se auda niste zornaituri prin motor. Mai precis, pe partea cu distribuitia se aude o bataie exact cum este bataia de tacheti de la dacie. Bataia asta se aude mai accentuat cand o urc usor de tot in turatie si pe reducere. Daca o accelerez tare dintr-o data nu se aude decat pe reducere. Din cate am inteles la numarul astia de km ar trebui schimbate niste pastile sau reglata distributia nu stiu exact.

A mai intalnit cineva problema asta? Unde ma sfatuiti sa merg cu ea pentru un eventual reglaj sau reparatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms pentru sfat dar intrebarea mea era daca s-a mai lovit de problema asta cineva care detine o motocicleta la fel, si daca a gasit vreun service care a mai facut asa ceva. Nu vreau sa-si bage mainile in ea un mecanic care nu a mai facut asa ceva, pentru ca pe bajbaite asa cu manualul in fata poate as putea sa o fac si eu dar vreau sa o faca cineva mai profesional, pentru ca nu vreau sa risc ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alin:poate fii lantul de distribuite sau jocul supapelor..cauta pe youtube filmulete de genu asta ca sa te lamuresti exact de la ce vine sunetul...lantul de distributie se schimba relativ usor pe cand la reglat de supape nu cred ca se baga careva in pitesti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alyn: ti-as recomanda un service de reprezentanta; nu neaparat romania.

a mea are 48 de mii km si vreau sa ii fac jocul la supape pe la 50 de mii in primavara asta ori in grecia ori in ungaria. (in manualul de service scrie ca acest joc trebuie facut la fiecare 25 de mii km)

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

AmVFR-ul model 99(an aniversar). De ceva vreme am observat ca ventilatorul porneste cand vrea el. Are momente cand pleaca la 103grade si se opreste la 98grade. Are momente cand pleaca la 109 si se opreste la 106grade. Nush stiu exact ce poate fi si sincer m-am cam lamurit ce inseamna service prin Buc, iar in afara n-am avut inca ocazia sa merg. V-ati mai confruntat cu pb asta? De la ce ar putea fi?Cumva termocupla??

Astept cu interes raspunsul vostru.

Ride safe !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

AmVFR-ul model 99(an aniversar). De ceva vreme am observat ca ventilatorul porneste cand vrea el. Are momente cand pleaca la 103grade si se opreste la 98grade. Are momente cand pleaca la 109 si se opreste la 106grade. Nush stiu exact ce poate fi si sincer m-am cam lamurit ce inseamna service prin Buc, iar in afara n-am avut inca ocazia sa merg. V-ati mai confruntat cu pb asta? De la ce ar putea fi?Cumva termocupla??

Astept cu interes raspunsul vostru.

Ride safe !

 

 

Salut

am avut aceeasi problema, am postat cu cateva pagini in urma pe subiectul asta.

La mine (cel putin) a fost termocupla. Cea veche (in perioada in care functiona) pornea vent

la 106 si il inchidea la 96, cea noua porneste la 101 si inchide la 91. Inainte sa cedeze cea veche imi

facea acelasi lucru, cand lucra cand nu. Nu sunt un expert in domeniu dar din ce spui tu ar fi cam lafel si la tine.

Noua termocupla am cumparato de la: http://www.davidsilverspares.co.uk/.

In repetate randuri am amintit de magazinul de mai sus si as vrea sa specific faptul ca nu am nici un interes in a

le face reclama.... pur si simplu acolo am gasit un pret ok. (recomand livrarea airmail)

Pana a ajuns piesa am avut o adaptare (fire buton releu etc...) si porneam vent cand era nevoie (am folosit in acea

perioada f putin moto in oras - si in afara orasului aproape ca nu am avut nevoie de vent). Daca vrei iti pot da "harnasamentul"

pana una alta. Dupa cum stii f bine nu e de joaca cu temp motorului.

 

 

 

 

 

Salut

am avut aceeasi problema, am postat cu cateva pagini in urma pe subiectul asta.

La mine (cel putin) a fost termocupla. Cea veche (in perioada in care functiona) pornea vent

la 106 si il inchidea la 96, cea noua porneste la 101 si inchide la 91. Inainte sa cedeze cea veche imi

facea acelasi lucru, cand lucra cand nu. Nu sunt un expert in domeniu dar din ce spui tu ar fi cam lafel si la tine.

Noua termocupla am cumparato de la: http://www.davidsilverspares.co.uk/.

In repetate randuri am amintit de magazinul de mai sus si as vrea sa specific faptul ca nu am nici un interes in a

le face reclama.... pur si simplu acolo am gasit un pret ok. (recomand livrarea airmail)

Pana a ajuns piesa am avut o adaptare (fire buton releu etc...) si porneam vent cand era nevoie (am folosit in acea

perioada f putin moto in oras - si in afara orasului aproape ca nu am avut nevoie de vent). Daca vrei iti pot da "harnasamentul"

pana una alta. Dupa cum stii f bine nu e de joaca cu temp motorului.

 

 

Si acum pe langa subiectul de mai sus...

Fratilor, mi-am comandat la un dealer din Bucuresti al firmei givi (nu o sa intru in detalii pentru a nu face

antireclama - desi ar merita) un sistem monorack..... toate bune si frumoase. Problema este ca am lansat

aceasta comanda (cu avans cu tot tacamul) in SEPTEMBRIE..... acum suntem la sfarsitul lui martie.....

si tot nu a ajuns.... cand e pe drum .... cand tocmai pleaca ... si tot asa. Stiu ca este o intrebare tampita

dar nu ma pot abtine sa nu o pun..... Voi ce ati face in locul meu?

Eu sincer am trecut prin toate starile posibile... si pana la urma m-am calmat ..... dar totusi....

Numai bine

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspuns!

Mai vin cu o completare, si anume, la un moment dat i-am mai adaugat eu niste ulei in furca. Am facut complet neprofesional interventia, cantitatea de ulei a fost masurata ochiometric. Ar putea influenta presiunea furcii voblajul? Crezi ca pot lua o decizie mai exacta dupa ce schimb intreaga cantitate de ulei din furca?

Cu ocazia asta, imi poti spune ce cantitate, ce vascozitate si ce ulei este de recomandat sa se bage in furca fata la VFR800FI -'99??

Multumesc anticipat!

 

 

daca imi dai id-ul tau de mess iti dau manualul de service si acolo spune totu exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am si eu o problema la VFR-ul meu. Motocicleta este modelul dupa 2002 are 52.000 km si in ultimul timp a inceput sa se auda niste zornaituri prin motor. Mai precis, pe partea cu distribuitia se aude o bataie exact cum este bataia de tacheti de la dacie. Bataia asta se aude mai accentuat cand o urc usor de tot in turatie si pe reducere. Daca o accelerez tare dintr-o data nu se aude decat pe reducere. Din cate am inteles la numarul astia de km ar trebui schimbate niste pastile sau reglata distributia nu stiu exact.

A mai intalnit cineva problema asta? Unde ma sfatuiti sa merg cu ea pentru un eventual reglaj sau reparatie?

Nu-ti bate capul cu asta :blink:

La fel eram si eu la inceput. Ca zornaie, ca se aude nu'sh ce... Dar m-a linistit mecanicul, ca e de la distributia pe pinioane si ca nu e ceva pt. care sa-mi fac griji.

De atunci pana acum am facut cam 30.000 de km si n-are nici pe dracu !

Se aude acelasi zornait, dar de mers merge ceas ! Tu doar sa ai grija sa-i schimbi consumabilele la timp si o sa te duca credincioasa pe unde vrei tu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca imi dai id-ul tau de mess iti dau manualul de service si acolo spune totu exact

Salut,

Multumesc mult pentru sfaturi, intr-adevar nu e de gluma cu temp motorului. Spune-mi te rog, in cat timp iti ajunge comanda?Cum se face plata? Aveti idee in Buc, ori Romania, de-un service unde sa poti merge pt reglajul supapelor? Cat despre injectoare, vi le-ati curatat pana acum?Eu am citit si scrie ca se curata la ultrasunete, numai ca cei de la Honda mi-au zis ca ei nu au auzit de asa ceva, ca doar cu solutie pusa in carburant se poate face acest lucru. De ce parere sunteti?

Multumesc mult Lucian, am manualul insa vroiam sa verific si cu cei care poate s-au confruntat cu aceeasi pb si modul lor de rezolvare.

Astept in continuare cu interes raspunsurile voastre la pb ridicate.

Numai bine si conduceti prudent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti bate capul cu asta :blink:

La fel eram si eu la inceput. Ca zornaie, ca se aude nu'sh ce... Dar m-a linistit mecanicul, ca e de la distributia pe pinioane si ca nu e ceva pt. care sa-mi fac griji.

De atunci pana acum am facut cam 30.000 de km si n-are nici pe dracu !

Se aude acelasi zornait, dar de mers merge ceas ! Tu doar sa ai grija sa-i schimbi consumabilele la timp si o sa te duca credincioasa pe unde vrei tu !

 

 

la @alyn nu mai este distributie pe pinioane, e pe lant. plus sitemul VTEC (pana la aproximativ 6800 rpm functioneaza doar 2 supape din 4); la 50.000 km trebuie facut jocul la supape (asta spune manualul la intretinere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti cu VFRuri!

 

Am o rugaminte, stiti cumva cum pot da de persoana din Bucuresti ce avea un VF750 Interceptor pus pe BikeShop la vanzare? Anuntul a expirat cred si nu il mai gasesc si as vrea sa il cumpar.

Sau daca stiti altul de vanzare, va rog PM.

Multumesc, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...