Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

al meu are aproape 80.000km e din 89 si merge super nam avut nici o problema cu el si am mers in conditii de frig ger ploaie ceata si tot ce se putea nu a scos nici un sunet mai ciudat....bune motorete is astea...o aminca de a mea are tot unu exact ca al meu dar ne intretinut deloc a mers cu ulei de camion bagat de ea din motivu ca nu a stiut ca nui bun pentru motoare... a mers mult si bine nu a avut nici o problema acum la schimbat cu un ulei normal pentru motociclete deci concluzia despre vfr-uri is al naibi de rezistente..

tu ce ulei ai bagat in motor?si cat intra in el ca sa stiu cat sa cumpar .cand schimbi uleiul trebuie sa schimb si filtrul?mai am ceva intrebari dar prima data sa vad daca imi raspunzi la astea.eu am luat motorul anul asta si nu stiu nimic despre el.mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

tu ce ulei ai bagat in motor?si cat intra in el ca sa stiu cat sa cumpar .cand schimbi uleiul trebuie sa schimb si filtrul?mai am ceva intrebari dar prima data sa vad daca imi raspunzi la astea.eu am luat motorul anul asta si nu stiu nimic despre el.mersi

Salut ! vezi ca trebuie sa scrie acolo langa dopul ala care il desfiletezi cati litri de ulei sa bagi. Si da e recomandat sa schimbi si filtru de ulei, mai ales ca operatiunea cu schimbatul uleiului o faci la 12000 de km deci nu e asa de costisitor sa schimbi filtru(mai ales ca e in jur de 30 de roni)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultimul 750, best VFR ever. Dupa 1997 si-au dat seama ca trebuie sa produca un model fiabil, dar nu atat de fiabil. :)

 

VFR 750 94-97 detine recordul in Anglia la KM facuti fara interventii la motor. Studiul a fost facut printre curierii de acolo, recunoscuti pt numarul impresionant de km efectuati anual.

pai si care e recordu"?zi si tu mai multe....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe forumurile externe, sunt useri care dețin vfr-uri care au peste 350 000 de km , Âşi sunt useri cotați cu peste 3000 de mesaje pe forum, deci credibili. După spusele lor motoarele încă rulează ca Âşi scoase din cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu ce ulei ai bagat in motor?si cat intra in el ca sa stiu cat sa cumpar .cand schimbi uleiul trebuie sa schimb si filtrul?mai am ceva intrebari dar prima data sa vad daca imi raspunzi la astea.eu am luat motorul anul asta si nu stiu nimic despre el.mersi

scuze de intarziere. ulei am luat un bidon de 4 litri si mia mai ramas cam jumatate de litru am bagat motul 10w5100....da este indicat sa schimbi si filtru eu lam schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! vezi ca trebuie sa scrie acolo langa dopul ala care il desfiletezi cati litri de ulei sa bagi. Si da e recomandat sa schimbi si filtru de ulei, mai ales ca operatiunea cu schimbatul uleiului o faci la 12000 de km deci nu e asa de costisitor sa schimbi filtru(mai ales ca e in jur de 30 de roni)

 

@Misha: oricat de fiabile ar fi, daca tu ii schimbi uleiul la 12.000 de km nu faci bine. Ai putina mila de ea, mai ales ca iti place acest motor, nu?

Mesaj completat

scuze de intarziere. ulei am luat un bidon de 4 litri si mia mai ramas cam jumatate de litru am bagat motul 10w5100....da este indicat sa schimbi si filtru eu lam schimbat

Cred ca ai vrut sa spui Motul 5100 10W40. Iar cantitatea solicitata de motor este de 3,1 litri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Misha: oricat de fiabile ar fi, daca tu ii schimbi uleiul la 12.000 de km nu faci bine. Ai putina mila de ea, mai ales ca iti place acest motor, nu?

Mesaj completat

 

Cred ca ai vrut sa spui Motul 5100 10W40. Iar cantitatea solicitata de motor este de 3,1 litri.

 

 

In manual la VFR-ul meu ('97) cat si la rc 24 scrie ca la 12000 de km se schimba uleiul. Daca vrei sa fi mai catolic decat papa sau sa te stii cu sufletul impacat il poti schimba si mai des :laugh:. Acum evident in functie si de regimul la care este supus motorul in acesti 12k de km.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe forumurile externe, sunt useri care dețin vfr-uri care au peste 350 000 de km , Âşi sunt useri cotați cu peste 3000 de mesaje pe forum, deci credibili. După spusele lor motoarele încă rulează ca Âşi scoase din cutie.

 

Recordul este de 750000 mile fara interventii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze de intarziere. ulei am luat un bidon de 4 litri si mia mai ramas cam jumatate de litru am bagat motul 10w5100....da este indicat sa schimbi si filtru eu lam schimbat

mersi ca mai lamurit cu treaba asta.la ambreiaj se baga tot lichid de frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recordul este de 750000 mile fara interventii :)

saptesutecincizecidemiide mile!!!!!!! ;) asta da , metereta.....cascada de pinioane pana in ce an este?este si vfr de 800 cu distributia pe pinioane?sau numai 750?

 

Mesaj completat

Recordul este de 750000 mile fara interventii :laugh:

saptesutecincizecidemiide mile!!!!!!! :) asta da , metereta.....cascada de pinioane pana in ce an este?este si vfr de 800 cu distributia pe pinioane?sau numai 750?

crez ca nu este nici un k 100 beemvept cu kilometraju"asta..... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este Âşi de 800 cu distribuția pe roți dințate. Modelul 98-2001, injecție.

 

Din cate am inteles de la un om mai priceput decat mine, distributia la 800 este doar partial pe pinioane. La V-tech este direct lant :)

 

Cine n-a incercat o distributie "pinioane full" ar trebui sa incerce, e pur si simplu altceva fata de lant sau curea. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cu al meu vfr... (vfr800 fiw rc46, 1998)

 

de ceva vreme am pierdut putere la plecarea de pe loc. eu cred ca e ceva de la ambreiaj, si banuiesc ca e de la ulei, dar nu sunt sigur. nu imi aduc aminte daca dupa schimb s-a intamplat. de vreo doua ture am pus motorex top speed 10w40. (uleiurile le schimb cam la 5000 km)

nu stiu cum sa descriu exact problema, dar cand sunt in turatii mici(2000-3000), la plecarea de pe loc, sau la schimburi de viteza, trebuie sa accelerez destul de mult cu ambreiajul putin tras, ca sa mearga cursiv.

m-am urcat recent pe un vtech, si e diferenta enorma. ori din ce stiam eu, de pe forumuri, recunosc, un vfr800 98-01, e sensibil mai fortos decat un vtech la turatii mici.

ceva pareri ?

 

multzam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cu al meu vfr... (vfr800 fiw rc46, 1998)

 

de ceva vreme am pierdut putere la plecarea de pe loc. eu cred ca e ceva de la ambreiaj, si banuiesc ca e de la ulei, dar nu sunt sigur. nu imi aduc aminte daca dupa schimb s-a intamplat. de vreo doua ture am pus motorex top speed 10w40. (uleiurile le schimb cam la 5000 km)

nu stiu cum sa descriu exact problema, dar cand sunt in turatii mici(2000-3000), la plecarea de pe loc, sau la schimburi de viteza, trebuie sa accelerez destul de mult cu ambreiajul putin tras, ca sa mearga cursiv.

m-am urcat recent pe un vtech, si e diferenta enorma. ori din ce stiam eu, de pe forumuri, recunosc, un vfr800 98-01, e sensibil mai fortos decat un vtech la turatii mici.

ceva pareri ?

 

multzam.

 

Bujii, filtru aer?

 

Compresie motor?

 

Mizerie in rezervor - pompa infundata?

 

Releu-CDI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine n-a incercat o distributie "pinioane full" ar trebui sa incerce, e pur si simplu altceva fata de lant sau curea. :alcy:

Am eu la Ural si la Nipru, rup in 2 toate orezariile :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema cu al meu vfr... (vfr800 fiw rc46, 1998)

 

de ceva vreme am pierdut putere la plecarea de pe loc. eu cred ca e ceva de la ambreiaj, si banuiesc ca e de la ulei, dar nu sunt sigur. nu imi aduc aminte daca dupa schimb s-a intamplat. de vreo doua ture am pus motorex top speed 10w40. (uleiurile le schimb cam la 5000 km)

nu stiu cum sa descriu exact problema, dar cand sunt in turatii mici(2000-3000), la plecarea de pe loc, sau la schimburi de viteza, trebuie sa accelerez destul de mult cu ambreiajul putin tras, ca sa mearga cursiv.

m-am urcat recent pe un vtech, si e diferenta enorma. ori din ce stiam eu, de pe forumuri, recunosc, un vfr800 98-01, e sensibil mai fortos decat un vtech la turatii mici.

ceva pareri ?

 

multzam.

Nu prea-mi dau seama ce intelegi tu prin "ca sa mearga cursiv" , dar ar putea fi si lantul si/sau pinioanele uzate care incep sa se manifeste exact in situatiile pe care le-ai mentionat: plecarea de pe loc si schimbarile de viteza atunci cand sunt mai solicitate.

Uleiul sigur nu poate genera un astfel de comportment si nici ambreiajul nu cred ca-i de vina pt ca din ce spui tu nu pare sa patineze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujii, filtru aer?

 

Compresie motor?

 

Mizerie in rezervor - pompa infundata?

 

Releu-CDI?

bujii NGK iridium, filtru aer hiflo, ambele au vreo 7000 km

compresie motor, banuiesc ca ar trebui sa se simta si mai in ture, cred.

pompa infundata, ar trebui sa dea rateuri sau sa faca figuri mai tot timpul, nu doar la schimbat de viteza.

releu CDI. nu stiu, releul e schimbat si el cu varianta upgradata de vfr.

 

 

Nu prea-mi dau seama ce intelegi tu prin "ca sa mearga cursiv" , dar ar putea fi si lantul si/sau pinioanele uzate care incep sa se manifeste exact in situatiile pe care le-ai mentionat: plecarea de pe loc si schimbarile de viteza atunci cand sunt mai solicitate.

Uleiul sigur nu poate genera un astfel de comportment si nici ambreiajul nu cred ca-i de vina pt ca din ce spui tu nu pare sa patineze.

 

da sa moara motorul parca, daca sunt a 3 vine intersectie/curba, schimb a doua, am ambreiajul tras, sa zicem, si vreau sa accelerez si sa dau drumu la ambreiaj, eh, se chinuie grav, tre sa o turez pana in 4-5000 si scade destul de mult cand dau drumul incet la maneta de ambreiaj, si iar trebuie sa compensez eu din acceleratie, si tot asa, pana intra "pe fagasul normal" :alcy: (sunt inginer, nu stiu sa ma exprim :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza as incerca o sincronizare si o verificare a TPS-ului daca are asa ceva.

La 7000km bujiile ar trebui sa fie ca noi daca motorul a functionat corect, totusi nu ar strica sa le verifici aspectul. Eu cu bujii ngk iridium am 40kkm si inca-s ok, le-am curatat o singura data doar asa preventiv cand am facut jocul la supape.

In ture mari trage normal? Daca schimbi treapta sa zicem pe la 7000 si dai drumul repede la ambreiaj se mai balbaie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza as incerca o sincronizare si o verificare a TPS-ului daca are asa ceva.

La 7000km bujiile ar trebui sa fie ca noi daca motorul a functionat corect, totusi nu ar strica sa le verifici aspectul. Eu cu bujii ngk iridium am 40kkm si inca-s ok, le-am curatat o singura data doar asa preventiv cand am facut jocul la supape.

In ture mari trage normal? Daca schimbi treapta sa zicem pe la 7000 si dai drumul repede la ambreiaj se mai balbaie?

 

nu stiu ce e aia TPS

a , nu. de la 4000 deja trage foarte bine. doar in ture joase. si cat motorul e oarecum rece, sa zicem primii 10 km, se comporta mai bine. cand se incazeste rau, mai prost

daca am socul tras un pic, astfel incat relantiul sa fie pe la 2000-2500, trage perfect, asa cum o stiu eu ca poate:)

 

multumesc pentru sfaturi, mai astept :alcy:

Mesaj completat

uitasem sa spun, am luat-o pe la 30k, acum are 48k km, deci problemele cu distributia le cam dau deoparte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?...&start=1780

 

poate are cineva de vanzare niste carene .

Cel mai bine e sa cauti pe ebay.co.uk. Cauti o firma de transport anglia-romania, vorbesti cu ei, le ceri o adresa a lor din anglia, la care trimiti pachetul, apoi ei ti-l aduc in romania. Eu asa fac. Poti sa combini transportul cu altii si iesi mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare lume

 

Am un prieten cu un vfr de 750, nu stiu exact anul, dar pana in 2000; azi cand sa desfacem bateria pt iernat am facut contact cu cadrul, s-a lasat cu scantei si nu mai are curent deloc; intrebare: ce siguranta s-a ars si unde e localizata? va rog explicati ca pt prosti ca nu le prea avem cu tehnica; multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...