Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

salutare tuturor si la multi ani!

sunt pe cale sa iau si eu un astfel de utilaj( 750 din '93) si,inainte de a da cu banu',m-am gandit sa mai intreb un pic.

Deci,ce ma intereseaza:

-ce probleme caracteristice are acest model(in afara de clasicul releu de incarcare si rulmentul de la oala de ambreiaj care zornaie la rece)

-ce cunsum de benzina are (urban,exterior)

 

intretinerea o stiu,am mai avut honde la varsta majoratului lor...si al meu.

singura chestie care m-a deranjat aseara(05.01.2014) cand m-am dat cu ea a fost balansarea gidoanelor de pe o parte pe alta la viteza mica 30-40 la ora,dar asta cred ca era de la cauciucul fata un pic lasat sau din jug.

Eu am 750-ul dupa 94 si pot sa zic ca n-am avut nici o problema cu motorul meu, releul de incarcare i l-am schimbat dar pe cel vechi i-am ars eu dintr-o prostie (oricum era cel original fara radiator care se incinge de-l ia naiba), in rest nu am avut probleme, o curatare de carburatore, o sincronizare, chestii clasice. La capitolul consum al meu se invarte pe la 7-8 urban, nu am stat niciodata sa calculez exact pentru ca orasul e oras, din semafor in semafor consuma mai mult. Afara la mine era undeva la 5/100km la mers 70-80 localitate, unde e posibil si 100-120 afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Adrian

Eu am 750-ul dupa 94 si pot sa zic ca n-am avut nici o problema cu motorul meu, releul de incarcare i l-am schimbat dar pe cel vechi i-am ars eu dintr-o prostie (oricum era cel original fara radiator care se incinge de-l ia naiba), in rest nu am avut probleme, o curatare de carburatore, o sincronizare, chestii clasice. La capitolul consum al meu se invarte pe la 7-8 urban, nu am stat niciodata sa calculez exact pentru ca orasul e oras, din semafor in semafor consuma mai mult. Afara la mine era undeva la 5/100km la mers 70-80 localitate, unde e posibil si 100-120 afara.

 

hahaha cum ma, cum TU sa postezi :))))))))

 

salutare tuturor si la multi ani!

sunt pe cale sa iau si eu un astfel de utilaj( 750 din '93) si,inainte de a da cu banu',m-am gandit sa mai intreb un pic.

Deci,ce ma intereseaza:

-ce probleme caracteristice are acest model(in afara de clasicul releu de incarcare si rulmentul de la oala de ambreiaj care zornaie la rece)

-ce cunsum de benzina are (urban,exterior)

 

intretinerea o stiu,am mai avut honde la varsta majoratului lor...si al meu.

singura chestie care m-a deranjat aseara(05.01.2014) cand m-am dat cu ea a fost balansarea gidoanelor de pe o parte pe alta la viteza mica 30-40 la ora,dar asta cred ca era de la cauciucul fata un pic lasat sau din jug.

 

Vezi ca avea cineva un VFR 750 F din 96 de vanzare pe aici pe forum , userul _Raul_ parca.

 

Nu-l cunosc pe om, dar pare un tip ok,iar motoreta pare tip-top.

 

Aici e anuntul,poti vb cu el daca mai e valabil: /index.php?/topic/702846-vfr-750f-1996-1800e-neg/?p=3562384

 

N-am nici un interes s-o promovez,cum am zis, nici nu ma cunosc cu omul,dar motoreta pare foarte ingrijita si intretinuta...

 

Clar merita sa te uiti la un RC36 II din asta (cum e cel al lui _Raul_)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahaha cum ma, cum TU sa postezi :))))))))

 

 

Vezi ca avea cineva un VFR 750 F din 96 de vanzare pe aici pe forum , userul _Raul_ parca.

 

Nu-l cunosc pe om, dar pare un tip ok,iar motoreta pare tip-top.

 

Aici e anuntul,poti vb cu el daca mai e valabil: /index.php?/topic/702846-vfr-750f-1996-1800e-neg/?p=3562384

 

N-am nici un interes s-o promovez,cum am zis, nici nu ma cunosc cu omul,dar motoreta pare foarte ingrijita si intretinuta...

 

Clar merita sa te uiti la un RC36 II din asta (cum e cel al lui _Raul_)

Da tocmai eu, problema mea e cauzata fie de accidentele suferite inainte sa ajunga la mine, fie de modificarile facute de mine asupra instalatiei electrice ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singura chestie care m-a deranjat aseara(05.01.2014) cand m-am dat cu ea a fost balansarea gidoanelor de pe o parte pe alta la viteza mica 30-40 la ora,dar asta cred ca era de la cauciucul fata un pic lasat sau din jug.

 

"balansarea ghidoanelor" asa cum zici tu mi se pare ca e aceeasi simptom pe care l-am am vut si eu la inceput... eu am lasat amortizoarele din suporti cu 1 cm si acum merge perfect, inspiratia am avut-o de la Stefanbh (/index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/?p=1576209) care a lasat fata cu 4 cm ceea mie mi se pare umpic cam mult, dar poti incerca pana ti se pare confortabila directia.

 

se poate totusi sa fie si guma fata ... ai verificat presiunea ? oricum cel mai sigur e sa faci o inspectie a furcii, eventual sa schimbi si uleiul

Dat la automat si cu acceleratia inchisa si deschisa la max si nimic. O las pe mai tarziu...

Merci.

 

chiar asa de tare te arde sa o pornesti ? :tempted:

Editat de mr.magic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"balansarea ghidoanelor" asa cum zici tu mi se pare ca e aceeasi simptom pe care l-am am vut si eu la inceput... eu am lasat amortizoarele din suporti cu 1 cm si acum merge perfect, inspiratia am avut-o de la Stefanbh (/index.php?/topic/32357-honda-vfr-750800/?p=1576209) care a lasat fata cu 4 cm ceea mie mi se pare umpic cam mult, dar poti incerca pana ti se pare confortabila directia.

 

se poate totusi sa fie si guma fata ... ai verificat presiunea ? oricum cel mai sigur e sa faci o inspectie a furcii, eventual sa schimbi si uleiul

pana m-am hotarat eu,mi-a luat-o altu inainte si a cumparat-o.

am verificat presiunea si era ok,sau cel putin asa mi s-a parut.

oricum, imi era frica de treaba cu ghidoanele pentru ca am mai avut ceva similar la un CBR f2 acum vreo 4 ani care fusese lovita in fata si avea furcile indreptate...

Editat de ScoRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar asa de tare te arde sa o pornesti ? :tempted:

 

Ma ardea. Acu's ocupat cu altele si folosesc masina dar tare-as fi vrut sa merg pe bicla. Din nefericire n-am avut timp sa-i scot bujiile. Poate duminica.... dar daca-i prea frig imi bag picioarele.

 

Salutari tuturor si drumuri bune-n acest an nou!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate sa fie si de la janta stramba sau roata fata neechilibrata. am avut problema asta cu oscilatul ghidonului la anumite viteze cam la toate motoarele exceptand actualul VFR800

Am dat si eu cu un RM-X intr-o bordura si i-am strambat janta.

Mai degraba vibra.Asta oscila de pe stanga pe dreapta,fara sa vibreze nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ardea. Acu's ocupat cu altele si folosesc masina dar tare-as fi vrut sa merg pe bicla. Din nefericire n-am avut timp sa-i scot bujiile. Poate duminica.... dar daca-i prea frig imi bag picioarele.

 

Salutari tuturor si drumuri bune-n acest an nou!

La 800-le tau accesul la bujiile din fata e foarte usor, scoatele macar pe alea si curatele cat sa iti porneasca in 2 apoi o sa isi dea singur drumu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu vibratia ghidonului, povesti vanatoresti si la mine.....vibra intr-o plaja de viteze, nu intelegeam de unde, am verificat tot.....pana la urma am ajuns sa schimb si toti rulmentii de la butucul spate si...minune, nu a mai vibrat nimic. A fost ca in bancul ala cu legatura intre gaura c'''ui si ochii din cap. Aparent nu e niciuna, dar daca iei un sut in c...iti sar ochii din cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 800-le tau accesul la bujiile din fata e foarte usor, scoatele macar pe alea si curatele cat sa iti porneasca in 2 apoi o sa isi dea singur drumu.

Multumesc pt pont. Asa voi face.

 

Am reusit sa pornesc bicla dupa ce am scos, ars si curatat electrozii a 2 bujii (denso irridium) cu o carpa. Am scos cele posterioare pt ca in fata am ditamai claxonul si era prea mare bataie de cap sa-l dau jos - multumesc inca o data ThunderByte. A pornit insa impiedicat si cu acceleratia trasa cam jumatate si merge doar in 2 cilindrii. Trebuie sa fac o iesire si sa-i fac o incalzire de peste 80 grade si sa-i dau o forja sa scot toata calamina de pe esapament - poate asa si-or da si ceilalti cilindrii drumu/silinta sa se usuce :)

Merci tuturor pt sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt pont. Asa voi face.

 

Am reusit sa pornesc bicla dupa ce am scos, ars si curatat electrozii a 2 bujii (denso irridium) cu o carpa. Am scos cele posterioare pt ca in fata am ditamai claxonul si era prea mare bataie de cap sa-l dau jos - multumesc inca o data ThunderByte. A pornit insa impiedicat si cu acceleratia trasa cam jumatate si merge doar in 2 cilindrii. Trebuie sa fac o iesire si sa-i fac o incalzire de peste 80 grade si sa-i dau o forja sa scot toata calamina de pe esapament - poate asa si-or da si ceilalti cilindrii drumu/silinta sa se usuce :)

Merci tuturor pt sfaturi!

Pornit, lasat sa se incalzeasca apoi cateva spritz-uri si ar trebui sa isi dea drumu pe loc ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vind honda vfr 800 fi 1999 55000 km,releu incarcare nou,amvelope pirelli rulate 5000 km,top case,cutii laterale,voltmetru digital,cer 2700 e.

Daca nu ma insel e VFR-ul luat din Iasi, eu l-am verificat pentru tine. Daca de atunci ai facut doar 5000 de km, inteleg motivul vanzarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merita sa pun filtru de aer K&N ?

 

Am avut pe RF sase ani si am fost multumit in special pentru ca il puteam spala.

 

Se poate sa modifice ceva in comportamentul motorului in ideea in care nu am inca bani de power commander :) ... is curios daca are cineva pe VTEC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu si n-am avut probleme ... asta pana sa-nec motorul...

Se poate spala dar ai nevoie de un kit de la K&N. Eu inca n-am facut-o si nici nu stiu cand o voi face.

Nu stiu daca sunt schimbari datorita lui pt ca eu am facut mai multe o data: scos senzorii O2, blocat valvele de bagat aer curat pe sistemul de evacuare, dezactivat clapeta de pe cutia filtrului si ... aaaaa ... nu-mi mai amintesc ce dreaku i-am mai facut (le am bagate-n lista de modificari de pe probike / link semnatura) dar mi-a mers fain si pana sa-mi bag PC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel e VFR-ul luat din Iasi, eu l-am verificat pentru tine. Daca de atunci ai facut doar 5000 de km, inteleg motivul vanzarii.

vfr-eul l-am luat din craiova eu sunt din fagaras si motivul e ca acum locuiesc in cleveland oh. sua.imi e foarte greu sa il aduc in sua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Merita sa pun filtru de aer K&N ?

 

Am avut pe RF sase ani si am fost multumit in special pentru ca il puteam spala.

 

Se poate sa modifice ceva in comportamentul motorului in ideea in care nu am inca bani de power commander :) ... is curios daca are cineva pe VTEC.

 

Am eu de 1 an de zile , e ok , la fel ca cel standard , nu se modifica cu nimic insa performanțele fără PC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dac-as fi fost acasa le-as fi luat eu pt c-as vrea sa-mi schimb patratoasele mele - poate asa va mai scade consumul nitel la drum lung...

Salutari din Australia. Aici este cald (Sydney) si se dau astia in draci cu motoare de toate felurile. Le cam lipsesc protectiile dar fiecare cu gusturile lui si pe propria piele.

O iarna usoara-n continuare va doresc si o primavara timpurie!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ,

 

De curand am cumparat si eu o Honda vfr 750 ( 1992) . As avea si eu nevoie de garniturile dintre carburatoare si partea metalica in care se prinde filtru de aer . Stiti unde as putea sa gasesc si eu asa ceva ? Vreau sa le schimb pentru atunci cand a fost montata partea de metal 2 dintre garnituri au fost prinse in afara canalelor si au fost ciupite .

Editat de dragos1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...