Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salut. Sunt interesat si eu de o maneta de frana pentru un VFR-ica - rc36. Daca are careva, lasa-ti va rog un Pm ceva, sa-mi pun si eu jucaria pe picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ce am eu a fost caracterizat de altii ca fiind un gunoi ... deci eu unul nu am asa mult cu ce ma lauda, cel putin nu aici, macar cel mai important lucru e acolo si anume faptul ca mie imi place :alcy:

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=989565

 

 

Cel mai greu o sa fie sa maschezi cumva bordul stock (daca ai sa il folosesti) folosind doar un far de naked si un parbriz sau o masca ...

 

Super fain motorul. O sa încerc sa scot si eu așa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt interesat si eu de o maneta de frana pentru un VFR-ica - rc36. Daca are careva, lasa-ti va rog un Pm ceva, sa-mi pun si eu jucaria pe picioare.

Mergi la orice magazin de piese auto si intreaba da lucreaza cu Autonet si cere codul MT 730.97.76, e aceeasi la toate vfr-urile incepand de la rc 24 pana la v-tec

http://www.motomike.eu/autonet/vehicle/honda-vfr-750:17984/category/10200000000/

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati veferisti! Vin cum o problema la voi. Cine imi poate spune cum repar un telescop?..imi scoate tot uleiul din el! ce trebuie sa fac? ce ulei sa-i pun? dar semering? exista vreun kit ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare frati veferisti! Vin cum o problema la voi. Cine imi poate spune cum repar un telescop?..imi scoate tot uleiul din el! ce trebuie sa fac? ce ulei sa-i pun? dar semering? exista vreun kit ceva?

Te referi la furca fata?

Trebuie sa schimbi simeringurile de ulei, daca cele de praf sunt si ele crapate sau uzate(se vede spatiu intre simering si tubul cromat) se schimba si alea + ulei de furca 10W.

E destul de simplu dar dureaza un pic si ai cateva chestii de demontat. Vezi intai manualul de service, daca te crezi in stare sa o faci dar ai nelamuriri te ajutam cu cea mai mare placere. Trebuie in principal sa demontezi bratele de pe motor ... Roata, aripa, etrieri(desfacuti de pe brate) si semighidoane. Toate astea bineinteles cu mobra suspendata de fata(cric central si ceva sub galerii ca sa o tina inclinata spre spate).

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum.

Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit :)

In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator.

post-40610-0-24080100-1393797650_thumb.jpgpost-40610-0-67580200-1393797651_thumb.jpgpost-40610-0-15688600-1393797653_thumb.jpg



PS: Modelul este Givi B33NMK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum.

Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit :)

In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator.

attachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 46.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 54.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 20 11.jpg

 

PS: Modelul este Givi B33NMK

Incearca sa pui greutate in el sa vezi cum se simte, pe vremea cand aveam CB-ul faceam destul de des Iasi-Braila si invers cu pasager si topcase, de multe ori destul de burdusit. Numai in combinatia asta imi vobla uneori fata daca o lasam mai lejera, 5-10 kile greutate pe varful coditei plus pasager au un efect marisor asupra centrului de greutate. Personal acum optez mai degraba pentru sidecase-uri fara topcase. Ca aspect e cam ou, dar na, fiecare cu gusturile lui.

 

Cum ti se par cauciucurile? Review-uri am vazut dar vfr-ul mi se pare un pic din alta categorie din cauza cuplului in ture mici. La mine cel putin, cu cauciucurile actuale, daca bag mana in gaz in a I-a si a II-a, indiferent ca-s reci sau calde spatele pleaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut ceva sa nu depaseasca latimea motorului si sa fie placut ca aspect, nu ceva old!

Am si cutiile laterale, de 21 litrii bucata, tot de la GIVI, modelul E21.

post-40610-0-29349400-1393807612_thumb.jpg

 

Personal am zis ca daca motocicleta este mai sportiva sa nu pun pe ea cutii imense de 45 litrii, mi se par ca arata ridicol.

Exemplu:

post-40610-0-75111000-1393807732_thumb.jpg

 

Cauciucul n-am apucat sa fac cu el decat vreo 400 km in total, el fiind nou.

Dar intradevar odata mi-a fugit si mie spatele, insa stiu ca am tras atunci intentionat tare de gaz (nu mai stiu motivul). Insa mi-a fugit :) nimica insa ce nu se poate corecta.

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a sosit topcase-ul, foarte multumit de cum se comporta la drum.

Singura "problema" este ca la viteze mici si pe drum rau il aud troncanind, capacul de sus troncane, probabil cand o sa fie full nu o sa mai aibe loc de troncanit :)

In rest am ales unul de 33L pentru design-ul mult mai mic si mai placut, fata de unul imens de 45 litrii. Parerea mea ca arata mult mai ok pe VFR si il recomand pentru cei interesati, chiar este suficient de incapator.

attachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 46.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 11 54.jpgattachicon.gifPhoto 01.03.2014, 15 20 11.jpg

 

PS: Modelul este Givi B33NMK

 

Arata ca unul de scuter.

 

Vezi ca nu trebuie sa clampane la cat costa... eu am no-name copie Givi si nu troncane cand e gol.

 

Daca atunci cand faceai pozele era inchis, mie mi se pare ca nu se inchide calumea... ce vad in poze..

 

Ca aspect e cam ou, dar na, fiecare cu gusturile lui.

 

De scuter, mai bine isi punea o cutie de-aia patrata pt pizza, era cam tot aia. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se inchide bine.

Cred ca te-ai uitat la poze si nu ai citit ce am scris!

Arata oribil cu unul vechi, patratos de 45 litrii, nu isi are rostul pe un sport touring!

Ori e finut, ori e transalp?

 

Nu a costat mult, 50 lire cutia noua.

90 euro cutiile laterale si 110 suportii. Cu 250 am tot setul, nu cred ca e mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am topcase SHAD, si sidecase-uri mi-am luat originale sh, le-am luat cu 900 ron; mi se par cele mai ok pentru vfr

 

o sa revin si cu pozele cu sidecase-uri

post-69628-0-01296700-1394089457_thumb.jpg

Editat de Z3US
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti careva o scula de aia de batut semeringurile la furca? as vrea weekendul viitor sa servisez furca si ma gandeam ca imi usurez munca cu o scula buna, nu una improvizata.

multumesc.

ce simeringuri recomandati?

am gasit de praf si de ulei oem la we moto cu 24E. (deci imi trebuiesc doua total 50E)

dar ulei? ce vascozitate folositi? eu ma uitam prin carte si zicea ceva de 5w ulei honda. voi ce puneti?

am un vfr 750 din 92.

merci de ajutor.

Editat de boicustefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu intentionez sa-mi transform motocicleta intr-un street-fighter si aici apare urmatoarea intrebare/ problema: Daca nu este carenajul complet, farul original ( in principiu mai toata partea din fata) a motocicletei, pot obtine certificatul de autenticitate de la RAR?

Editat de Rzww
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia certificatul si dupa incepi modificarile. In general RAR-ul din orasele mari respinge motoretele modificate, uneori chiar daca au doar o toba sau un xenon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buba principala e ca sunt nevoit sa fac modificarile sau sa-mi caut carene. Moto a suferit o "sifonare" de pe urma careia a ramas fara carenele frontale. Ca de aici pleaca si ideea de street-fighter, ca sa nu mai arunc banii pe plastice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare,la ce foloseste socul la un vfr 800i din 98 pe injectie, la pornire si daca e posibil sa se "inece" din cauza lui, fiind tras la maxim si cu multe chei...tot nu a pornit desi bateria a invirtit bine la multe incercari..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare,la ce foloseste socul la un vfr 800i din 98 pe injectie, la pornire si daca e posibil sa se "inece" din cauza lui, fiind tras la maxim si cu multe chei...tot nu a pornit desi bateria a invirtit bine la multe incercari..

Salutare Adi, ai trecut pe VFR?

Socul e pentru pornirea la rece, dar daca bujiile sunt proaste sau benzina veche posibil sa fie inecata.

 

aveti careva o scula de aia de batut semeringurile la furca? as vrea weekendul viitor sa servisez furca si ma gandeam ca imi usurez munca cu o scula buna, nu una improvizata.

multumesc.

ce simeringuri recomandati?

am gasit de praf si de ulei oem la we moto cu 24E. (deci imi trebuiesc doua total 50E)

dar ulei? ce vascozitate folositi? eu ma uitam prin carte si zicea ceva de 5w ulei honda. voi ce puneti?

am un vfr 750 din 92.

merci de ajutor.

Esti sigur ca 5w, e prima oara cand aud, eu din ce stiu, la al meu si la alti ani e 10w.

Ca simeringuri nu as merge pe stoc pentru ca nu multi cumpara si risti sa cumperi simeringuri state pe raft 5 ani cu cauciucul imbatranit si dupa ceva vreme s-ar putea sa inceapa sa curga iar.

 

Eu intentionez sa-mi transform motocicleta intr-un street-fighter si aici apare urmatoarea intrebare/ problema: Daca nu este carenajul complet, farul original ( in principiu mai toata partea din fata) a motocicletei, pot obtine certificatul de autenticitate de la RAR?

Cerificatul de autenticitate se refera strict la serii, sa corespunda seriile de pe hartie cu cele de pe motor. Eu il am facut pe al meu naked si am fost sa fac ITP-ul la statie particulara, trecut fara probleme. Normal trebuie sa astepti o confirmare de la bucuresti si uneori mai blocheaza pe cate unul, bineinteles ca pe mine m-au blocat. Vine inspectorul lu peste de la RAR, se uita la discuri, isi trage degetele pe ele sa vada daca is uzate apoi ma pune sa o pornesc, se scarpina in cap(toba sport, nu mult zgomot ... DB killer), imi zice sa o accelerez apoi se invarte prin hala parca cautand coltul unde se aude mai tare, imi zice sa o accelerez mai tare ... nimic ... cu parerea de rau citita pe figura imi zice "E ok!".

Atata timp cat nu ai fire lasate libere aiurea, chestii legate cu soricei sau sarma si arata decent nu are un motiv intemeiat ca sa se lege de tine. Cam peste tot sunt reticenti la lucruri care nu-s asa din fabrica, se leaga ca asa s-au invatat, daca nu e ca din fabrica nu e bine + ca-s multi care vin cu tot felul de cazane si s-au invatat sa fie reticenti la modificari.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am avut VFR 800 Vtec, tot sifonata o luasem, si ca sa trec de "autenticitate" la RAR, mi-au zis ca trebuie sa fie in starea originala = cum o au ei trecuta in catalog. Mentionez ca este vorba de RAR - Voluntari. Asa ca am fost nevoit sa lipesc carenele pe care le aveam sa le dau un spray argintiu si m-am dus cu ea asa si m-au trecut.

Si eu am crezut initial ca, daca are toate cele necesare inmatricularii: frane, oglinzi, faruri, semnalizari, etc, pot sa trec RAR-ul, dar m-am inselat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am avut VFR 800 Vtec, tot sifonata o luasem, si ca sa trec de "autenticitate" la RAR, mi-au zis ca trebuie sa fie in starea originala = cum o au ei trecuta in catalog. Mentionez ca este vorba de RAR - Voluntari. Asa ca am fost nevoit sa lipesc carenele pe care le aveam sa le dau un spray argintiu si m-am dus cu ea asa si m-au trecut.

Si eu am crezut initial ca, daca are toate cele necesare inmatricularii: frane, oglinzi, faruri, semnalizari, etc, pot sa trec RAR-ul, dar m-am inselat.

Care catalog, ti l-au aratat ? Cum ziceam mai sus ... oamenii sunt reticenti la modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca ati vazut-o pe a mea, "dezbracata" dar....nimeni nu a comentat nimic....Probabil mai la tara la mine, Alba Iulia, Cluj, Timisoara, pe unde mi-am facut ITP-ul, nu s-a stresat nimeni de cum arata, au testat doar lumini/semnalizari/frane...depinde de personajul care probabil asteapta spaga. Romanie, plai de dor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca 5w, e prima oara cand aud, eu din ce stiu, la al meu si la alti ani e 10w.

Ca simeringuri nu as merge pe stoc pentru ca nu multi cumpara si risti sa cumperi simeringuri state pe raft 5 ani cu cauciucul imbatranit si dupa ceva vreme s-ar putea sa inceapa sa curga iar.

Fork oil weight 5W (Honda SS-7)

 

http://www.vsource.org/VFR-RVF_files/Bvfr750fl-p-mi.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o greseala in siteul ala. 5w se foloseste pt furcile USD cu setari complete. Pt furca de VFR trebuie 10w sau 15w cum am pus eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...