robizir Postat Septembrie 10, 2016 Share Postat Septembrie 10, 2016 va salut. cei care ati avut yamaha fzr 600 si o alta motocicleta din aceeasi clasa, referitor la pozitia in timpul mersului, la care motocicleta este mai comoda ? argumentati, va rog. va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertDragomirescu Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 (editat) Ar mai fi ceva de menţionat despre SS versus altele: - wheelie - la SS poţi să îl faci involuntar dacă pleci mai tare. A se vedea accidentul din Galaţi. La CB-ul meu se poate face doar intenţionat sau în prima săptămână de mers - frâna de motor: din câte am auzit la SS poţi rupe aderenţa roţii din spate dacă tai gazul la turaţie mare. Ca alte motociclete nu prea se întâmplă asta, mai ales la capacitate mică - iarăşi o dau pe-a mea exemplu: nu am fost niciodată măcar aproape de ruperea aderenţei în frână de motor. - stoppie: teoretic se poate face cu orice. Practic se face uşor cu un SS, greu cu un chopper şi dificil cu un naked cu un singur disc pe faţă. De aceea consider un chopper sau un naked mai sigur pe şosea din acest punct de vedere. Cred că cele de mai sus sunt chestii unde se spune că "iartă" la motocicletele de începători. In primu' rand, ca nou venit pe acest forum, salut useritele si userii. Ca proaspat posesor de SS tin sa corectez oarecum doua aspecte. Jucaria mea face wheelie si rupe aderenta daca nu esti atent. La primu' contact cu el am testat exact astea doua lucruri, sa stiu la ce ma astept. Plecat de pe loc usor, apoi bagat mana in acceleratie. Tomberonu' rulant s-a crezut brusc avion, a ridicat roata vreo 10 cm, ca mai mult nu l-am lasat. Eram constient ca poa' sa se ridice, altfel imi dadeam cu Kawasaku-n cap. Si era pacat de Kawasak'. Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier. Motoru' nu iarta. Nici macar mopedu' First Bike, ala de 8 cai. Daca esti la stadiu' la care rade cu lacrimi de tine bicicleta, abia ai luat permis cat. A,iti iei o motocicleta de 100+ cai si bagi manuta-n gaz pt ca asa place pitipoancelor dupa care balesti tu ca un pinguin oligofren in cele mai crunte calduri inseamna ca te-ai abonat sa faci multa mizerie pe jos in foarte scurt timp. Iar asta inseamna ca ai IQ de cactus si, sincer, ti-o meriti. De fapt daca nu te tii bine pe o bicicleta n-ai ce cauta in traficul urban nici pe scooter de 49,7cc. Am avut unu-n cartier care-a crapat pe skateboard, a crezut ca e mai tare ca autobuzul. Si a fost 1 - 0 pt autobuz, dar ceva-mi spune ca n-a mai apucat sa tina scorul. Ce te face sa crezi ca daca ala a crapat cu o chestie care cu greu prinde 25 km/h si asta la vale tu, ca incepator, cu un motor de 100+ cai n-o sa-ti borasti cantitatea neglijabila de creier pe asfalt ori prin copaci? Sfatul meu pt incepatori? Daca faci parte din categoria "manele + seminte + repetentu' scolii + "discernamant = ce-i ala mancatzas?" nu-ti lua motor. Ia-ti un Logan, pune-i cruciulite pe parbriz si Dumnezeu sa te ierte. Daca vrei motor pt altceva decat "smekerie", agatat si "liniute" ia-ti ceva sa-ti placa si, foarte important, sa-l poti tine. Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'. Nu da banii pe janghine, mai asteapta, mai strange bani, mai plangi la mami etc. Nu te zgarci cand e vorba de echipament! Nu te lua dupa neavenitii care nu stiu sa scrie corect "motocicleta" insa-s mari cunoscatori ca au vazut ei pe net, apeleaza la cineva cu experienta. Nu-ti lua "miar" ca n-ai ce face cu el. 300 s-ar putea s-apuci sa-i dai de 2-3 ori, insa ai toate sansele sa te bucuri multa vreme daca-i dai doar 60. Asfalt uscat si fara incidente neplacute tuturor! Editat Februarie 15, 2017 de RobertDragomirescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 Pace tie fiule! Frumoasa slujba, chiar daca caile Domului iti spun sa nu versi frustrare. Te incadrezi 100% in fratii catolici care tin predici de discernamant. Nu-i rau. Fereasca Satan sa-ti dea un miar pe mana, ca ajungi in iad. Fereste-te de ele, fa-ti cruce de cate ori le vezi si ramai cat mai in spate. In primu' rand, ca nou venit pe acest forum, salut useritele si userii.Ca proaspat posesor de SS tin sa corectez oarecum doua aspecte. Jucaria mea face wheelie si rupe aderenta daca nu esti atent.La primu' contact cu el am testat exact astea doua lucruri, sa stiu la ce ma astept.Plecat de pe loc usor, apoi bagat mana in acceleratie. Tomberonu' rulant s-a crezut brusc avion, a ridicat roata vreo 10 cm, ca mai mult nu l-am lasat. Eram constient ca poa' sa se ridice, altfel imi dadeam cu Kawasaku-n cap. Si era pacat de Kawasak'.Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier. Motoru' nu iarta. Nici macar mopedu' First Bike, ala de 8 cai. Daca esti la stadiu' la care rade cu lacrimi de tine bicicleta, abia ai luat permis cat. A,iti iei o motocicleta de 100+ cai si bagi manuta-n gaz pt ca asa place pitipoancelor dupa care balesti tu ca un pinguin oligofren in cele mai crunte calduri inseamna ca te-ai abonat sa faci multa mizerie pe jos in foarte scurt timp. Iar asta inseamna ca ai IQ de cactus si, sincer, ti-o meriti. De fapt daca nu te tii bine pe o bicicleta n-ai ce cauta in traficul urban nici pe scooter de 49,7cc. Am avut unu-n cartier care-a crapat pe skateboard, a crezut ca e mai tare ca autobuzul. Si a fost 1 - 0 pt autobuz, dar ceva-mi spune ca n-a mai apucat sa tina scorul. Ce te face sa crezi ca daca ala a crapat cu o chestie care cu greu prinde 25 km/h si asta la vale tu, ca incepator, cu un motor de 100+ cai n-o sa-ti borasti cantitatea neglijabila de creier pe asfalt ori prin copaci?Sfatul meu pt incepatori? Daca faci parte din categoria "manele + seminte + repetentu' scolii + "discernamant = ce-i ala mancatzas?" nu-ti lua motor. Ia-ti un Logan, pune-i cruciulite pe parbriz si Dumnezeu sa te ierte. Daca vrei motor pt altceva decat "smekerie", agatat si "liniute" ia-ti ceva sa-ti placa si, foarte important, sa-l poti tine. Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'. Nu da banii pe janghine, mai asteapta, mai strange bani, mai plangi la mami etc. Nu te zgarci cand e vorba de echipament! Nu te lua dupa neavenitii care nu stiu sa scrie corect "motocicleta" insa-s mari cunoscatori ca au vazut ei pe net, apeleaza la cineva cu experienta. Nu-ti lua "miar" ca n-ai ce face cu el. 300 s-ar putea s-apuci sa-i dai de 2-3 ori, insa ai toate sansele sa te bucuri multa vreme daca-i dai doar 60.Asfalt uscat si fara incidente neplacute tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 In primu' rand, ca nou venit pe acest forum, salut useritele si userii. Ca proaspat posesor de SS tin sa corectez oarecum doua aspecte. Jucaria mea face wheelie si rupe aderenta daca nu esti atent. La primu' contact cu el am testat exact astea doua lucruri, sa stiu la ce ma astept. Plecat de pe loc usor, apoi bagat mana in acceleratie. Tomberonu' rulant s-a crezut brusc avion, a ridicat roata vreo 10 cm, ca mai mult nu l-am lasat. Eram constient ca poa' sa se ridice, altfel imi dadeam cu Kawasaku-n cap. Si era pacat de Kawasak'. Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier. Motoru' nu iarta. Nici macar mopedu' First Bike, ala de 8 cai. Daca esti la stadiu' la care rade cu lacrimi de tine bicicleta, abia ai luat permis cat. A,iti iei o motocicleta de 100+ cai si bagi manuta-n gaz pt ca asa place pitipoancelor dupa care balesti tu ca un pinguin oligofren in cele mai crunte calduri inseamna ca te-ai abonat sa faci multa mizerie pe jos in foarte scurt timp. Iar asta inseamna ca ai IQ de cactus si, sincer, ti-o meriti. De fapt daca nu te tii bine pe o bicicleta n-ai ce cauta in traficul urban nici pe scooter de 49,7cc. Am avut unu-n cartier care-a crapat pe skateboard, a crezut ca e mai tare ca autobuzul. Si a fost 1 - 0 pt autobuz, dar ceva-mi spune ca n-a mai apucat sa tina scorul. Ce te face sa crezi ca daca ala a crapat cu o chestie care cu greu prinde 25 km/h si asta la vale tu, ca incepator, cu un motor de 100+ cai n-o sa-ti borasti cantitatea neglijabila de creier pe asfalt ori prin copaci? Sfatul meu pt incepatori? Daca faci parte din categoria "manele + seminte + repetentu' scolii + "discernamant = ce-i ala mancatzas?" nu-ti lua motor. Ia-ti un Logan, pune-i cruciulite pe parbriz si Dumnezeu sa te ierte. Daca vrei motor pt altceva decat "smekerie", agatat si "liniute" ia-ti ceva sa-ti placa si, foarte important, sa-l poti tine. Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'. Nu da banii pe janghine, mai asteapta, mai strange bani, mai plangi la mami etc. Nu te zgarci cand e vorba de echipament! Nu te lua dupa neavenitii care nu stiu sa scrie corect "motocicleta" insa-s mari cunoscatori ca au vazut ei pe net, apeleaza la cineva cu experienta. Nu-ti lua "miar" ca n-ai ce face cu el. 300 s-ar putea s-apuci sa-i dai de 2-3 ori, insa ai toate sansele sa te bucuri multa vreme daca-i dai doar 60. Asfalt uscat si fara incidente neplacute tuturor! frumoasa compunerea. as mai adauga eu un pic de tot. SS-urile nu prea isi au rostul decat daca ti-l iei cu buna stiinta ca vei trage de motor mult mai tare decat este safe. risc asumat. viata fiecaruia, treaba fiecaruia. nu stam sa judecam. ok, si un naked de 90 de cai plus este capabil sa dea in radar cu de 4 ori viteza legala... dar parca totusi lipsa carenelor te mai tempereaza. adica vantul. ideal ar fi sa incepi usor usor daca-ti permiti sa treci prin vreo 3 motoare pana ajungi la ceva tare. basca ca dupa SS o sa vrei un touring sau un rise enduro cele mai cerebrale alegeri din lumea moto. echipamentul. este exrem de bun si de indicat insa nu garanteza nimic! am cazut in maieu, vesta, tenesi si blugi si nu am patit nimic... viteza micuta... 50 aprox. am ajuns in straturile de trandafiri... am cazut full echipat cu tot ce-si poate imagina cineva pe mine si mi-am rupt o coasta si fisurat aia de langa.... am sarit o bordura. tot max 50, poate mai putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Februarie 16, 2017 Share Postat Februarie 16, 2017 (editat) Aderenta spate: treapta 2, vreo 50 la ora. Tras ambreiaj, lasat acceleratia complet, eliberat ambreiaj. A dansat putin de poponeata. E drept ca era cam frig si anvelopele sunt undeva intre praf si muci, asteapta Michelinurile noi pe sifonier. eu am pierdut aderenta spate de la frana de motor cu a mea, un naked de 50cai, cu cauciucuri 99,9% noi, puse de o saptamana; eram undeva pe la Babele Piatra Arsa, pe asfaltul ala nou si impecabil; nu mai stiu detalii despre viteza si treapta in care eram, cert e ca a dansat frumos; ar fi de mentionat totusi ca eram in curba la momentul respectiv pe de alta parte, mergeam decent, era prima mea iesire pe serpentine, eram departe de a pune genunchiul pe jos Editat Februarie 16, 2017 de XaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertDragomirescu Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 SS-urile nu prea isi au rostul decat daca ti-l iei cu buna stiinta ca vei trage de motor mult mai tare decat este safe. risc asumat. viata fiecaruia, treaba fiecaruia. nu stam sa judecam. Mie-mi plac doar carenatele si enduro alea mari. Mi-as fi luat un enduro, doar ca am un mic deficit de inaltime, am 1,70. Asa ca am sarit pe primu' SS care a corespuns cerintelor. Ca stau "in cap" pe el nu e panica, ma dau pe 2 roti de la 3 ani, de la 12 ani merg doar pe cursiere si ZXR-u' mi se pare suficient de comod. De "rupt fashul" nu e cazu', sunt genu' de om linistit care prefera s-ajunga mai tarziu decat deloc. Plus ca la viteze mici mai poti admira un peisaj, un poponeata, un decolteu... Chestii d-astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrescu Mircea Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Nu-ti lua ditai caloriferu' de 400 kg cand tu ai 60 kg ud si cu televizor CRT in brate iar cand pleci iarna d-acasa bagi nisip in buzunare ca bate vantu'.! Ce treaba are greutatea motorului cu kg motociclistului ??? Sa inteleg ca trebuie sa ai 150kg daca vrei un Harley ? Si ca sa iti iei ascutitoare din asta ca a ta trebuie sa ai <60 ?? La ce cuvinte si ce expresii ai folosit in mica ta povestire , cred ca tu faci parte din categoria manele + seminte + plimbare de 3 km pana la prima cafenea si gata , esti mare motociclist cu 2.000 km pe an . "Nu da banii pe janghine , mai asteapta ....mai plangi la mami" Fiecare isi cumpara ce isi permite si merge cu orice pentru a-si indeplini visul de a merge pe 2 roti . Sa intelegem ca tu inca mai esti la stadiul de plans la mami ?? Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertDragomirescu Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Judecand dupa ce ai inteles as putea spune (si nu cred ca m-ar contrazice careva!) ca ai 5 ani. Dar viata m-a invatat sa nu judec oamenii dupa prima impresie, asa ca... mai ai odata.Nu tre' sa ai 150 kg ca sa-ti iei un Harley, dar tre' sa-l poti tine. Degeaba ai Harley daca te lipesti de asfalt imediat ce-i ridici cricu'. Si daca motoru' e prea inalt pt tine placerea se transforma in chin. Fiecare isi cumpara ce isi permite? Poate da, poate nu. Dar daca-ti cumperi o epava cu 1000 euro care necesita inca 1500 euro pt a fi rulabila unde e indeplinirea visului de-a merge pe 2 roti? Topicul se adreseaza incepatorilor, care-n mare parte au 18 - 22 anisori. Cati pustani de 18 ani cu salariu bun cunosti? Majoritatea-s clasa a 12-a la 18 ani, deci inca "plang" la mami.in final tin sa te dezamagesc: nu ascult manele ci heavy metal, nu rod seminte si nu frecventez cafenele. Si-n 8 zile, de cand am scos motoru', am parcurs deja 400 km. Pam pam. Am ajuns sa traduc limba romana pe forumuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrescu Mircea Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Extraordinar !!! 400km in 8 zile ? Cred ca este un record absolut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertDragomirescu Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Oare? Sa-nteleg ca tu ai facut zilnic cate 3 km pan' la cafenea, unde ai ascultat ceva manele si ai consumat niste samanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 9, 2017 Share Postat Martie 9, 2017 De cate ori poti merge pana la cafenea ca sa aduni 400 km in 8 zile? Dar cata cafea poti baga in tine, ca faci ochii lanterna si tremuri, intri in voblaj. Sper ca ai observat ca Mircea are R1200 GS, ala e motor de 1000 km PE ZI. Da, motorul ala e in stare sa te poarte distanta asta intr-o zi, fara sa te rupa. Iar tu ii zici de 400 km in 8 zile, se tavaleste omul de ras. Da, pentru tine o fi o realizare aia 400 km, dar e bine sa tii pentru tine. Sper ca te-ai mai odihnit din cand in cand, nu i-ai impins pe toti dintr-o bucata. Si, ca fapt divers, cine are motor de touring nu prea asculta manele si nici nu sparge seminte cu asa talent ca un manelist imputit. Dar stai, eu ascult in mare parte rock. Oi fi satanist?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrescu Mircea Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Nici eu nu o puteam spune mai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Raspunsul meu la intrebarea generata de topic este ca depinde. Depinde de extrem de multi factori: varsta soferului, maturitatea lui, statura lui, banii(acces la cursuri de perfectionare), puterea motorului(ce inseamna puternic?), tipul motorului, greutatea lui si cate n-or mai fi. Asa ca eu consider in final ca este o alegere personala pe sistemul: cum iti asterni asa dormi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 (editat) @paulynos Editat Aprilie 6, 2017 de Santon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 A incercat cineva Suzuki GSR de 600cmc ? Este injectie, are 98cp si ofera un echilibru perfect intre performante, manevrabilitate, pret. Genul de motocicleta care se potriveste si unui incepator cumpatat dar si unui avansat care isi doreste confort si putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Aprilie 17, 2017 Share Postat Aprilie 17, 2017 O sa zic si eu de prima mea experienta cu un motor de 650 ). Am A2 de 2 ani, am mers cu scuterul un an de zile (si inca merg ca mai am exact o luna pana la traseu) si am mai condus ocazional niste troace mici de 125 care erau horror. Abia anul trecut am reusit sa fac ordine in viata mea si sa strang bani de motor. Prima mea optiune a fost un virago 535, dar am optat dupa pt er-6n pt ca era mica diferenta de pret si pt ca era pe injectie. Am ales er 6n pt ca citisem ca e ideala pt incepatori:are ciclistica buna, consum mic si cuplu la turatii mici deci nu trebuia sa trag de el. Prima data cand am vazut o mi s a parut prea grea pt inceput, apoi sa zicem ca am iesit cu ea la o tura in "mexic"(cough cough). Pt un incepator cei 70 de cai sunt foarte multi! ) acum eu sunt sigur ca ma voi descurca si voi avea grija, dar pana la urma cred ca e mai avantajos sa incepi pe ceva intre 250-500 si sa i gasesti cu timpul limitele decat sa treci la ceva mare gen cbr si alte chestii de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Am facut in jur de 18000km pe motor din aprilie 2005 cand am luat carnetul. nu, nu ma mai consider incepator, insa invatam toata viata, niciodata nu poti spune ca stapanesti fierul 100%. si cand zic asta ma refer la 600, eventual la 750 (clasa de care majoritatea pur si simplu uita..) cu un 1000 niciodata nu poti spune ca esti prieten la catarama.. cand zici ca esti cel mai smecher ca il stapanesti perfect te pune in cap de nu te vezi.. cumpatarea si autocunoasterea te scoate din belele cu orice motor. dar, cum bine ziceai, la 18-25 de ani numai de cumpatare nu'ti arde.. " Miarele" (1000) raman si vor fii "bunatatiile " in domeniu, egal ca sunt SS , Naked, sau orice alt tip de motor,,, de sosea desigur . Iarta-ma ca te contrazic, insa am inceput de la clasica Mobra de 49 cmc, si am urcat succesiv pe 125, apoi 250, 500 , 750 Kawasaky Ninja SS, iar acum pe Yamaha Fazer Exup de 1000, si sunt foarte multumit si de acest model. Chiar mai sport se comporta decat Kawa 750, ma asculta perfect,,, si am "calarit" in jur de 200 000 de km motoarele. O vara frumoasa , si asfalt uscat !! » Post actualizat in 11 May 2017 14:38 Extraordinar !!! 400km in 8 zile ? Cred ca este un record absolut . Ce draq va tot contraziceti ? Cred eu forumul este si pentru comunicare, socializare,,, si intr-adevar si pt sicanare. Insa 400 km nu sunt multi de parcurs. Cand aveam Kawasaki Ninja SS 750 , am parcurs 450 km intr-o singura zi . Probleme ce m-au deranjat la SS au fost pasagera din spate, fiindca era ca un "balast" indeosebi la coborare , si-mi obosea mana drt, iar vizibilitatea aidoma la coborare , chiar daca aveam Schubert S4 vizibilitatea era redusa si daca viziera acestei casti este superba , si mereu fortam privirea , gatul inainte. Intr-adevar asa cum scriu si cei din comentariile anterioare , SS-ul in regim de oras este enervant la turatii reduse. Poate generatiile noi , sa rezolve aceasta problema. In rest in curbe , la viteza adaptata pentru fiecare in parte se comporta extra , super. Am "frecat" scaritele de multe ori, insa mereu in siguranta . Asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lone.wolf Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salutare, tuturor! eu recent mi-am luat permisul a2 si mi-am luat un motor: un diversion de 600. In talon scrie ca are 37 Kw. In astfel de situatie mai trebuie sa ii iau un limitator sau se fac modificari la motor ca sa ajunga la puterea de 35? Si daca se fac modificari, se pot omologa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Da. Cauta topicul in care se discuta problema ca sa fii sigur ca nu dai banii pe ceva care nu poate fi omologat.Se dau acolo toate detaliile.Se poate dar doar cu un limitator de la o anumita firma . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lone.wolf Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Multumesc frumos. Asfalt uscat in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Sad story. De ceva timp sunt "fericitul" detinator si bineinteles incepator pe R6. Casca bine ochii la urmatoarele... Vrei sa fii smecher sa ai 100+ CP sub tine? Nu stii cum sa iti faci parintii sa iti duca dorul? Am raspunsul. Ia-ti R6... Sunt un tanar care inca din copilarie am fost pasionat de motociclete, insa norocul nu a facut sa pot conduce alte motociclete inainte sa imi cumpar R6. Motocicleta a fost cumparata pentru "design". Nu fii idiot ca mine, nu crede ca: aaa ce sula mea eu is cumpatat, nu se poate intampla nimic... aaa doar 100+ CP? numai atat... cred ca nici nu se simt... Astazi am avut prima tranta, la plecarea de pe loc, motorul inca era rece, si a trebuit sa trag "putin" mai tare de gaz, bineinteles ca m-am dus invartindu-ma la propriu, nefiind pe deplin invatat cu ambreiajul. Cu toate ca ieri am facut 270 de km de la Timisoara catre localitatea de provenienta, bineinteles, dureri crunte de incheieturi, spatele nu mai zic, plus putintica febra intre craci. Tu incepatorule care citesti asta, probabil o sa fii ca mine, o sa iti iei motocicleta de 600, de ce sa dai banii pe ceva mai domol? daca nu trage cum te astepti si te plictisesti de ea? nooo luam de 600... Multa lume intreaga la minte scria pe forum ca nu prea e bine sa-ti iei o motocicleta de 600 din prima... Eu unul nu am ascultat, si acum mi-am luat o tranta serioasa... ce pot sa mai zic... Nu conteaza cat de cumpatat te crezi, e de ajuns DOAR o mica scapare si te-ai dus... ori pe sula ori cu motorul pe jos. Eu am invatat asta.. am 2 solutii de aici inainte, ori o limitez, ori o vand. Nu stiu pe cata lume am convins insa daca un singur incepator a inteles mesajul si si-a schimbat orientarea mesajul meu si-a atins scopul. Asfalt uscat va doresc! Gandes-te bine inainte sa-ti cumperi prima motocicleta... am ajuns la concluzia ca 40 de cai pe motor sunt arhisuficienti pentru inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claudiu_Lucian Postat Septembrie 25, 2017 Share Postat Septembrie 25, 2017 Sad story. De ceva timp sunt "fericitul" detinator si bineinteles incepator pe R6. Casca bine ochii la urmatoarele... Vrei sa fii smecher sa ai 100+ CP sub tine? Nu stii cum sa iti faci parintii sa iti duca dorul? Am raspunsul. Ia-ti R6... Sunt un tanar care inca din copilarie am fost pasionat de motociclete, insa norocul nu a facut sa pot conduce alte motociclete inainte sa imi cumpar R6. Motocicleta a fost cumparata pentru "design". Nu fii idiot ca mine, nu crede ca: aaa ce sula mea eu is cumpatat, nu se poate intampla nimic... aaa doar 100+ CP? numai atat... cred ca nici nu se simt... Astazi am avut prima tranta, la plecarea de pe loc, motorul inca era rece, si a trebuit sa trag "putin" mai tare de gaz, bineinteles ca m-am dus invartindu-ma la propriu, nefiind pe deplin invatat cu ambreiajul. Cu toate ca ieri am facut 270 de km de la Timisoara catre localitatea de provenienta, bineinteles, dureri crunte de incheieturi, spatele nu mai zic, plus putintica febra intre craci. Tu incepatorule care citesti asta, probabil o sa fii ca mine, o sa iti iei motocicleta de 600, de ce sa dai banii pe ceva mai domol? daca nu trage cum te astepti si te plictisesti de ea? nooo luam de 600... Multa lume intreaga la minte scria pe forum ca nu prea e bine sa-ti iei o motocicleta de 600 din prima... Eu unul nu am ascultat, si acum mi-am luat o tranta serioasa... ce pot sa mai zic... Nu conteaza cat de cumpatat te crezi, e de ajuns DOAR o mica scapare si te-ai dus... ori pe sula ori cu motorul pe jos. Eu am invatat asta.. am 2 solutii de aici inainte, ori o limitez, ori o vand. Nu stiu pe cata lume am convins insa daca un singur incepator a inteles mesajul si si-a schimbat orientarea mesajul meu si-a atins scopul. Asfalt uscat va doresc! Gandes-te bine inainte sa-ti cumperi prima motocicleta... am ajuns la concluzia ca 40 de cai pe motor sunt arhisuficienti pentru inceput. +1 Foarte adevarat ce spui! As mai adauga faptul ca prima motocicleta si km facuti pe ea iti vor forma si stilul de mers. Still de mers care ar trbeui sa fie preventiv, pentru a ne putea bucura de aceasta pasiune. Cu o motocicleta cuminte, de 500cc sa spunem (un gs500, cb500 sau er5), care au cuplu relativ mic, puterea in ture mari si dezvoltata liniar pe plaja de turatii este ai o sansa buna sa nu fi surprins la inceput si sa iti ierte multe greseli. As adauga si manevrabilitatea foarte buna! Just my 2c, de incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Morningstarr Postat Decembrie 2, 2017 Share Postat Decembrie 2, 2017 (editat) Corect, mersi de completare! +1 Foarte adevarat ce spui! As mai adauga faptul ca prima motocicleta si km facuti pe ea iti vor forma si stilul de mers. Still de mers care ar trbeui sa fie preventiv, pentru a ne putea bucura de aceasta pasiune. Cu o motocicleta cuminte, de 500cc sa spunem (un gs500, cb500 sau er5), care au cuplu relativ mic, puterea in ture mari si dezvoltata liniar pe plaja de turatii este ai o sansa buna sa nu fi surprins la inceput si sa iti ierte multe greseli. As adauga si manevrabilitatea foarte buna! Just my 2c, de incepator. Editat Decembrie 2, 2017 de Morningstarr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sand_storm Postat Ianuarie 9, 2018 Share Postat Ianuarie 9, 2018 Daca am 1.60 si vreo 59-60 kg si vreau un motor pentru mers prin oras si prin afara foarte putin, cam ce motor (ptr A1) mi ar fi recomandat, Aprilia Rs125 sau Yamaha Yzf125? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.