vis-a-vis Postat Septembrie 26, 2019 Share Postat Septembrie 26, 2019 1 oră în urmă, Villy_129 a spus: Are cineva semnalizare si/sau scarita pilotului de pe partea stanga pentru un V-Strom Dl 650 plus o oglindă la mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Septembrie 26, 2019 Share Postat Septembrie 26, 2019 Uhhhhh.... hardcore. De ce naiba nu ai oprit mai iute ca clar ala cu masina nu se oprea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 26, 2019 Share Postat Septembrie 26, 2019 N-a fost deloc clar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Septembrie 26, 2019 Share Postat Septembrie 26, 2019 De la secunda 3 as fi franat deja. Dar am mai mers in Bucuresti si eu nu ma pot tine dupa un bucurestean cu motor. E peste puterea mea de reactie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 26, 2019 Share Postat Septembrie 26, 2019 Ideal așa ar fi fost, dar eu am fost tot timpul convins că va opri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 26, 2019 Share Postat Septembrie 26, 2019 Hmm, macar tu ai dat-o pe o singura parte. Eu am avut impact pe dreapta si cazatura pe stanga. Noi am zburat peste masina, in sant. Nu mult, vreo 3 metri. Elegant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 27, 2019 Share Postat Septembrie 27, 2019 Mai are permis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Septembrie 27, 2019 Share Postat Septembrie 27, 2019 (editat) Scarita iti dau eu, dar este model 2017... Daca se potriveste, vin sa ti-o aduc. Editat Septembrie 27, 2019 de borsulica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 27, 2019 Share Postat Septembrie 27, 2019 Acum 21 ore, vis-a-vis a spus: plus o oglindă la mine... Indicatorul de treaptă de viteză funcționează corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 27, 2019 Share Postat Septembrie 27, 2019 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 28, 2019 Share Postat Septembrie 28, 2019 La 22.09.2019 la 23:22, Lucian_M a spus: Le-am comandat de pe AliExpress, 50 cenți setul de 10 bucăți. RON 2.16 26%OFF | 10Pcs/Set 6mm Black Rivet Fairing Body Trim Panel Fastener Screw Clips For Honda ATV Motorcycle Accessories Parts https://s.click.aliexpress.com/e/k04LmZVe Mulțam fain! Am făcut aseară schimbul de bujii și culmea, la ultima am dat de probleme. Nu am reușit sa o desfiletez, e înțepenita. E cea de pe cilindrul din fata, în laterala lui. O sa dau cu degripant și o sa încerc cu o cheie cu clichet, aia în T nu e ok în poziția aia, nu pot roti direct pe axul bujiei pentru ca ma încurcă radiatorul. Ati mai pățit asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 28, 2019 Share Postat Septembrie 28, 2019 Cu motorul cald ar trebui să ai mai multe șanse să o desfaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 28, 2019 Share Postat Septembrie 28, 2019 Acum 2 minute, john17 a spus: Cu motorul cald ar trebui să ai mai multe șanse să o desfaci. Asta insemnand sa mearga cu ea minim 10km inainte sa incerce slabirea bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 28, 2019 Share Postat Septembrie 28, 2019 Sau să lase la relanti câteva minute. Se încălzește motorul de umbli cu mănuși groase. Testat. Și la mine s-a desfăcut greu bujia, mă cam speriase Fabio când mi-a zis că e posibil să fi încălecat filetul. Intră apă la bujie și iese mai greu. Dar iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 28, 2019 Share Postat Septembrie 28, 2019 Problema la acea bujie, e ca am nevoie ca radiatorul sa fie scos din cadrul de plastic si impins putin in fata pentru a-mi crea spatiu de manevra cu cheia. In cale imi sta furtunul gros de cauciuc. Nu stiu cum sa fac asta cu motorul incins, e posibil sa mearga cu niste manusi groase, e cam singura solutie. Degripant, motor cald si cheie clichet. Vedem ce iese. Sper ca nu doar juma' de bujie. Multumesc de sfaturi, baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 28, 2019 Share Postat Septembrie 28, 2019 Grijă la monturi, eu le-am belit prima dată. Dai deoparte radiatorul, apoi te descurci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HORia_Teodor Postat Septembrie 29, 2019 Share Postat Septembrie 29, 2019 Va salut, am culcat-o tandru de pe loc pe partea dreapta si acum vrea oglinda. Aveti idee ce diametru are surubul cu care se prinde in filet pe ghidon? Daca mai aveti careva vreo oglinda dreapta si vreti sa scapati de ea, ma ocup eu. Si asa frumoase oglinzi aveam.. Bafta cu tot ce faceti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 29, 2019 Share Postat Septembrie 29, 2019 Surubul e M10. Cauta set de Aprilia Pegaso, rezista bine la izbaiuri (testat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Septembrie 29, 2019 Share Postat Septembrie 29, 2019 Ai grija ca unul din filete e pe stinga , ( ask me how i know ) Daca ai rupt si colierul , motodiscount.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 29, 2019 Share Postat Septembrie 29, 2019 Corect, unul dintre filete e "pe invers" (ca tot e la moda acum). Nici eu nu mai stiu care, ca au trecut vreo 3 ani de la upgrade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HORia_Teodor Postat Septembrie 29, 2019 Share Postat Septembrie 29, 2019 E rupta doar oglinda din nuca cu care e prinsa pe suportul ei.. In mod normal se plia, dar era intepenita.. Si facea lumea misto cand ma duceam la garaj cu spray-uri si intrebam pe ce pot sa mai dau.. Iete.. Pe nuca oglinzii si inca o aveam.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Septembrie 29, 2019 Share Postat Septembrie 29, 2019 Salutare! Am o vstroamă model 2015 pe care am cumparat-o sh la 3300 km. ce se intampla, de cum am luat-o, am observat un voblaj pe frână de motor intre 70 si 55 km/h.Dacă iau mâinile de pe ghidon începe să danseze și numai în plaja asta de viteza, iar atunci când am si side case-urile pe ea face rău de tot. De cand ma dau cu ea i-am pus si gume noi, echilibrate tot ce trebuie ,că ma gândeam ca de aici e buba, dar nimic. Ce sa fie oare? Eu pe ea am modelul cu spite ,o fi astea sau ciclistica ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert23mg Postat Septembrie 29, 2019 Share Postat Septembrie 29, 2019 (editat) Acum 32 minute, Alecsa Cristi a spus: Salutare! Am o vstroamă model 2015 pe care am cumparat-o sh la 3300 km. ce se intampla, de cum am luat-o, am observat un voblaj pe frână de motor intre 70 si 55 km/h.Dacă iau mâinile de pe ghidon începe să danseze și numai în plaja asta de viteza, iar atunci când am si side case-urile pe ea face rău de tot. De cand ma dau cu ea i-am pus si gume noi, echilibrate tot ce trebuie ,că ma gândeam ca de aici e buba, dar nimic. Ce sa fie oare? Eu pe ea am modelul cu spite ,o fi astea sau ciclistica ei. Sunt curios ce zic și colegii, și eu am pățit la fel la ninja, intră în voblaj undeva intre 55 și 65 dar totul s.a rezolvat după ce am schimbat gumele și le-au echilibrat băieții la service. O fi posibil sa nu le fi echilibrat bine? Mai ales daca zici că face și fără sides (La mine făcea și pe accelerare și pe decelerare) Editat Septembrie 29, 2019 de robert23mg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Septembrie 30, 2019 Share Postat Septembrie 30, 2019 Doar pe deaccelerare face la mine, si la 650k9 si la 1000AL6. Are de a face cu uzura gumelor, indiferent de model, cat e noua fata nu ai treaba, dupa 10k e tot mai pronuntat, pana spre final vand ai deja nevoie de amortizor antivoblaj Are de a face si cu greutatea de pe mobra si cu presiunea din roti, ba chiar si cu vibratia de la motor (treapta de viteza in care e). Voblaj inexistent nu exista. Dar acu pe bune, de ce am deaccelera de la 60-70 fara maini pe ghidon Parca cel mai bine a fost dupa echilibrarea dinamica pe masina, unde plumbii au fost pusi stanga dreapta in functie dr nevoi, dar aia o fost in germania si pe vreo 60 de euro manopera la doua roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Septembrie 30, 2019 Share Postat Septembrie 30, 2019 Voblaj aveam si eu cu cauciucul fata uzat de la 70 in jos fara maini pe ghidon. Nu ca m-ar fi interesat prea mult dar am fost curios sa vad dupa ce am schimbat cauciucul si asa a fost, nu mai intra in voblaj. Oricum, motorul nu vobleaza cu mainile pe ghidon nici la 170, deci nu vad sa fie problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.