Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

daca ai ampermetrul bun, da 0,0001 ceva.

 

Am facut testul asta si am 1.5 mA deci 0.0015A, deci nu cred sa am probleme cu vreun consumator care-mi descarca bateria. Mai vad eu pana incep sa merg, ii dau de cap. Acuma o incerc sa verific daca bateria se descarca in timp sau daca am vreo problema cu incarcarea. O mai pornesc si ma mai plimb prin parcare la serviciu, sa vedem cum se comporta zilele astea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, m_am pricopsit cu bateria asta in vara, care ma poate ajuta, am observat ca este scazut nivelul, sa completez cu electrolit? ...pana la urma, este pe gel_ fara intretinere, ca eu nu am mai vazut asa ceva.post-14660-0-54725500-1393077990_thumb.jpgpost-14660-0-52877000-1393078010_thumb.jpgpost-14660-0-02326000-1393078025_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WTF :crack:

 

Cum de o baterie pe care scrie "fara intretinere", are si instructiuni (ambigui) de completare a nivelului? :crack:

 

Eu stiam ca varianta oficiala e ca se complecteaza cu apa distilata, dar nici n-am avut baterie fara intretinere cu intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, m_am pricopsit cu bateria asta in vara, care ma poate ajuta, am observat ca este scazut nivelul, sa completez cu electrolit? ...pana la urma, este pe gel_ fara intretinere, ca eu nu am mai vazut asa ceva.attachicon.gif20140222_125047.jpgattachicon.gif20140222_125113.jpgattachicon.gif20140222_125028.jpg

 

 

WTF :crack:

 

Cum de o baterie pe care scrie "fara intretinere", are si instructiuni (ambigui) de completare a nivelului? :crack:

 

Eu stiam ca varianta oficiala e ca se complecteaza cu apa distilata, dar nici n-am avut baterie fara intretinere cu intretinere.

 

Am avut si eu una pe care scria acelasi lucru, ca e cu gel si pe capac sa se compelteze electrolitul pentru prelungirea vietii bateriei etc etc. Concluzia e ca nu mai iau baterie de genul ala niciodata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a presat imprejurarea sa o cumpar, a doua zi am plecat la o intrunire si nu am avut timp sa comand alta, am fost la magazinul cu piese de scuter de unde am cumparat-o dar nici vanzatorul nu a putut sa-mi dea un raspuns clar......faza tare este ca ea invartea inainte de a da-o jos, dar gelul ala este sub nivel. Si eu stiam ca un acumulator se completeaza cu apa distilata, nu cu electrolit.

Editat de Clasic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, m_am pricopsit cu bateria asta in vara, care ma poate ajuta, am observat ca este scazut nivelul, sa completez cu electrolit? ...pana la urma, este pe gel_ fara intretinere, ca eu nu am mai vazut asa ceva.attachicon.gif20140222_125047.jpgattachicon.gif20140222_125113.jpgattachicon.gif20140222_125028.jpg

Astea sunt niste prostii de acumulatori, doar aspectul de ele. Nu depasec un an de folosire orice faci cu ele. Eu am ajuns la concluzia ca nu mai cumpar acumulatori ieftini deoarece sunt bani aruncati, te lasa cand e viata mai frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Avand in vedere ca mi-au furat acumulatorul de pe maxi-scuter (Yamaha Majesty 250cc din 2003) X-( - cred ca mi-au filat vineri cand am luat din alta parte curent si au vazut cum se desface capacul ala de sub piciorul drept - as avea nevoie sa-mi dati sfaturi pentru achizitionarea unui nou acumulator. Modelul care merge la mine este YT7B-BS. Am gasit astea 2 modele mai bune ca sa spun asa (nu am bani de Yuasa momentan): http://acu-shop.ro/m-06-5-ah-yt7b-bs-acu-exide-7ah-c20.html si http://www.idnesauto.ro/articol-nou/635/varta_powersports_agm_12v_7ah_cod_yt7b-bs.html. Voi ce ati alege intre cele 2 modele avand in vedere ca unul este de 6,5 Ah (Exide) si altul de 7 Ah (Varta)? Multumesc anticipat pentru raspunsurile pertinente primite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un robot de pornire cat de cat bun dar nu foarte scump stie cineva? Cele auto sunt f mari si grele, cam prea mult, ma gandeam ca poate exista ceva micut pt moto, ca nu e nevoie de atatia amperi. Uneori metoda "Fred Flintstone" nu prea poate fi aplicata, zone aglomerate, lipsa de spatiu, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost nevoit sa imi cumpar si eu alta baterie si vreau sa va intreb daca este ok sa folosesc un incarcator auto ca cel din poza ? ca nu vreau sa imi bat joc de ea .

 

Poate sa o las mai putin la incarcat ,decat cu un incarcator dedicat moto?

 

Multumesc ,

 

Ovidiu

 

 

 

post-66828-0-45914600-1393271362_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Redac 625 incepe incarcarea cu 6A si fiind un redresor "chior" nu are decat un transformator si o punte + un termostat pentru protectie.

O baterie se incarca cu 10% din capacitatea ei ex.: 7Ah cu o,7 amperi.

Ai putea sa cumperi o rezitenta de resou si sa inseriezi o bucata din ea pe care o determini ca lungime cu ajutorul ampermetrului din Redac

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost nevoit sa imi cumpar si eu alta baterie si vreau sa va intreb daca este ok sa folosesc un incarcator auto ca cel din poza ? ca nu vreau sa imi bat joc de ea .

 

Poate sa o las mai putin la incarcat ,decat cu un incarcator dedicat moto?

 

Multumesc ,

 

Ovidiu

pune bateria la incarcat cu un ampermetru inseriat pentru a vedea curentul de incarcare. Apoi inseriezi cate un bec de far de 55W si vezi cat scade curentul de incarcare. Apoi daca vrei sa mai scazi curentul schimbi becu de 55W cu unul mai mic , de 21W. Daca bateria e descarcata filamentul se inroseste. Pe masura ce se incarca bateria, filamentul se estompeaza.

Asta e varianta empirica.

Varianta adevarata e cu rezistente ceramice mai mici de 1 OHM dar de putere puse in paralel si calculat cu formula P=U*I si I=U/R .

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am umplut bateria cu electrolit am asteptat vreo 30 min. ,apoi am pus-o la incarcat cu un dec de 55W legat de bornele nateriei (nu stiu daca am procedat bine asa ) ,oricum am lasat-o vreo 40 min si am am montat-o pe motor .

 

E ok ,eu sper sa tina mai mult decat cea pe care am avut-o .Exact cand i-a trecut garantia m-a lasat ,este drept ca nici nu prea am avut grija de ea (dar inconstient) pt ca am incarcat-o cu redresorul de masina de vreo 2-3 ori cu orele! si cand am cumparat bateria am bagat electrolitul in ea fara sa astept ,fara sa o mai incarc am pus-o pe motor . Poate si din cauza asta i-am scurtat viata , de aceea vreau sa fiu mai atent cu bateria de acum incolo si pe viitor daca reusesc sa imi iau un redresor adecvat pt asa ceva .

 

 

Mersi ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incarcarea unui acumulator cu intretinere se verifica in afara de un voltmetru si cu un densimetru. O baterie incarcata ar trebui sa aiba 12,80 V si densitatea electrolitului la 1,28 .

Cu mentiunea ca trebuie lasata citeva ore (recomandat o zi) minim pt. a obtine o valoare care sa insemne ceva.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o dilema. Suntem mai multi cu baterie AGM si vine sezonul. Un prieten vrea sa o puna pe redresor, iar aici pe forum se zice ca nu e indicat. Am sunat la Fortec si domnul de la telefon a zis ca da, dar sa scot capacelul, dupa care a zis sa las capacelul si sa o incarc la amperaj mic 12 ore.

Nu va fierbe in cele 12 ore? Pe unde se evapora surplusul de ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este AGM, iti scrie mare pe capac "DO NOT OPEN". Asa ca nu ai ce sa cauti sa umbli la capac. Si daca este AGM nu va "fierbe". Daca sunteti mai multi puteti sa va cuplati sa cumparati asa ceva http://www.tecmate-int.com/ENG/u_optimate_4_dual.php . E in jur de 60E si la magazinele moto din CJ sigur gasiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Redresorul e cel de la Lidl, cu selector pt moto sau auto, dar nu zice nimic de amperaj. Doar se face verde la incarcare.

 

Am pus redresorul pe baterie si surpriza. Nu vede bateria ca sa pot sa selectez modul de incarcare. Nici pe a prietenului, nici pe a mea ( firme diferite).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca bateria e dusa ( uscata, intrerupta..) pa.



eu am cteck-ul ala ( 5.0 ) + unul mega destept dar mai mare ( programare, usb, etc )

 

daca pot sa ajut, cu placere

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Culmea ca l-am folosit ultima data pe o baterie clasica si a mers. Dar acum nimic. Am inversat polaritatile ca sa vad daca citeste atat macar si s-a aprins ledul pt " necunoscatori". Ledul de stand-by ramane aprins si atat. O sa il testez si pe bateria masinii, sa vad ce parerea are.

 

Daca il trimiti cu posta la Cluj :). Ms oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unul de la lidl am si eu. batria mea moto este intrerupta ,tot la fel nu vrea sa o recunoasca. la inceput o recunoaste dar dupa cateva minute 2-3 se intrerupe. am incercat la una de auto si merge. este un redresor destept dar si ciudat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt niste prostii de acumulatori, doar aspectul de ele. Nu depasec un an de folosire orice faci cu ele. Eu am ajuns la concluzia ca nu mai cumpar acumulatori ieftini deoarece sunt bani aruncati, te lasa cand e viata mai frumoasa.

Am şi eu un acumulator din acesta cu Gel ce are pe capac instrucţiuni de adăugare a acidului, Volton iYTX7L-BS ( 12V, 7Ah, 79A CCA ) pe care am pus-o provizoriu la acea dată ( acum 2 veri ) pe Honda XRV750 ( 12V 12Ah din fabrică ) şi funcţionează bine şi acum, pornineşte motocicleta fără a fi nevoie să o încarci chiar şi după ce-a stat 2-3 lun, peste iarnă, într-o hală neîncălzită. Eu pot sa mă declar foarte mulţumit de aceşti acumulatori, anul acesta voi lua unul de acelaşi tip, dar 12Ah.

 

Redresorul e cel de la Lidl, cu selector pt moto sau auto, dar nu zice nimic de amperaj. Doar se face verde la incarcare.

Am pus redresorul pe baterie si surpriza. Nu vede bateria ca sa pot sa selectez modul de incarcare. Nici pe a prietenului, nici pe a mea ( firme diferite).

 

E cam berbecuţ încărcătorul, cel puţin la concluzia aceasta am ajuns eu. Este deştept, dar nu are posibilitatea de a-l forţa să încarce indiferent de ce simte la borne, se încăpăţânează şi nu vrea să pornească.

 

Ce poţi face : leagă în paralel cu bornele bateriei un bec de 12V ( semnalizare, stop, orice ), pentru a-i oferi încărcătorului un consumator continuu. Va încărca atunci şi bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mistocute alea de la Lidl. am cochetat si eu cu ideea o vreme dar apoi m am decis pentru ala de cteck. nu de reclama..dar desi teoretic e la fel..practic e o diferenta maricia. inside

 

cum zice si andry, bateriile mor din folosire improprie, altfel daca se respecta minim de reguli..trebuie sa tina peste 5 ani . asa ..usor.

 

personal, cam toate bateriile mele au tinut intre 5 si 10 ani .ma rog, erau puse pe honde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...