Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

atunci bateria ta..nu e prea in forma.

o baterie full incarcata , si ok ca si capactitate, nu moara dupa 20 incercari a 3 sec fiecare.

 

incarca o inca odata cu jucaria aia pana zice ca e gaat incarcata si reia. dar asa, la ochi, cam o sa ti iei alta baterie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci bateria ta..nu e prea in forma.

o baterie full incarcata , si ok ca si capactitate, nu moara dupa 20 incercari a 3 sec fiecare.

 

incarca o inca odata cu jucaria aia pana zice ca e gaat incarcata si reia. dar asa, la ochi, cam o sa ti iei alta baterie...

Asta vreau sa vad Fox, sa pun bateria din nou la incarcat si daca moare asa repede imi cumpar alta.

Acum asta de la care am luat motorul mi-a zis ca bateria e noua, acum stii cum e la noi, nu te iei dupa toti care te mint in fata.

O las pana maine dimineata si vad ce zice redresorul,daca moare la fel de repede cumpar alta baterie.

Una pe gel ar fi mai buna, ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am urmatoarea problema cu bateria de la motor si anume Yuasa YB9-B de 12V.

Are nivelul de lichid exact unde este notat.

Am un redresor Optimate4 care momentan imi arata ca incarca bateria cu 0.8A.

Cat timp e indicat sa o las pe redresor sau se opreste automat din incarcare daca o las mai mult de 12 ore?

Am incarcat bateria acum 1 saptamana si am lasat-o la incarcat 12 ore, acum am pus-o pe motor si dupa 20 de incercari la automat a murit.

La sfarsitul ciclului de incarcare/testare in dreapta se aprinde ledul verde care reprezinta ca este ok. Pana atunci, daca o scoti intre timp, inseamna ca nu si-a facut ciclul complet. El face si teste la sfarsit, daca nu e ok, lucreaza din nou.

 

Vezi si manualul -> http://www.tecmate-int.com/ENG/pdf/TM140DUAL-IN1-120625_HR.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sfarsitul ciclului de incarcare/testare in dreapta se aprinde ledul verde care reprezinta ca este ok. Pana atunci, daca o scoti intre timp, inseamna ca nu si-a facut ciclul complet. El face si teste la sfarsit, daca nu e ok, lucreaza din nou.

 

Vezi si manualul -> http://www.tecmate-int.com/ENG/pdf/TM140DUAL-IN1-120625_HR.pdf

Multumesc Thomas, dar am luat manualul tot de pe topicul asta.

Cand am plecat de acasa a ajuns la pasul Voltage retention test, palpaie ledul galben si cel de charging battery (LED ul 4 si 5) si incarca o tensiune de 0,2 A.

O sa vad ce s-a intamplat cand ajung acasa, momentan sunt la birou si pana la 7 dimineata, nu pot pleca nicaieri :)

O sa fac rost de un tensiometru sa vad cat imi indica curentul la borne.

 

Am verificat redresorul si imi indica leduri verzi, banuiesc ca e totul ok.

Astept soarele, ca bate un vant de te da jos din picioare...

Editat de Hyllander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Thomas, dar am luat manualul tot de pe topicul asta.

Cand am plecat de acasa a ajuns la pasul Voltage retention test, palpaie ledul galben si cel de charging battery (LED ul 4 si 5) si incarca o tensiune de 0,2 A.

O sa vad ce s-a intamplat cand ajung acasa, momentan sunt la birou si pana la 7 dimineata, nu pot pleca nicaieri :)

O sa fac rost de un tensiometru sa vad cat imi indica curentul la borne.

 

Am verificat redresorul si imi indica leduri verzi, banuiesc ca e totul ok.

Astept soarele, ca bate un vant de te da jos din picioare...

 

eu zic sa mergi la un electrician

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa mergi la un electrician

Am revenit cu update!

 

Eu se pare ca am inecato de cateva ori bune, am lasat sa mearga motorul cu socul tras la maxim si cand l-am inchis de tot, a murit.

Am reusit sa o desfund cu ajutorul unui mecanic si problema e de la bujii, dadea scanteie doar intr o bujie din cele 4.

Solutie:dat comanda de consumabile, inclusiv bujii, Asfalt uscat va urez!

A venit vara :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu o intrebare... bateriile pe litiu , se pot incarca cu redresoare normale??? Intreb pt ca cel care il am nu are nici o functie de reglaj intensitate sau mai stiu eu ce...

In principiu, ma intereseaza cum se incarca o baterie pe litiu si cat timp?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Vizitator darcocbr

Salut. Am o mica problema cu bateria de pe mobra. Dupa ce in toamna nu imi mai incarca din cauza statorului, deci mobra merge cca 1 km dupa care se tot oprea..am inlocuit statorul cu unul oem, am cumparat baterie noua, totul era ca la carte,incarcarea optima, totul ok. Toata iarna bateria a stat jos de pe motor, in casa. Am observat acum cateva zile, dupa ce motorul a stat cam o saptamana nemiscat, ca bateria era praf. Abia daca a invartit o data, sa porneasca nici o sansa. Am pus o pe redresor toata noaptea. Maine zi totul ok. A stat mobra iar cateva zile, dupa care aceeasi reactie. Ce se intampla cu ea ? E terminata? Expirata? Ateria are 7 luni de zile, timp in care a cam stat. Mentionez ca este bateria recomandata de producator, cod ytz10s daca imi amintesc. Cred ca trebuie sa mi cumpar alta baterie, asta e de o calitate ca...

Va salut ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai alarma pe mobra? Acidul e la nivel? Daca bateria o pui incarcata pe mobra, regulatorul scoate voltajul corect, cand opresti mobra dupa o tura e tot incarcata... si se descara stand pe mobra, inseamna ca ai un consumator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Ce marca e bateria pe care ai pus-o?

 

Recomandat este ca, chiar daca dai jos bateria de pe motocicleta, sa o incarci periodic (2 saptamani-o luna).

La bateriile ieftine, uneori se intampla sa cada un element si inloc de 12.8-13 V sa ai 10.8-11V.

In cazul asta trebuie sa mergi sa o schimbi pe garantie.

 

Bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Alarma nu e pe motor, consumatori nu vad sa fie..deci nu. Bateria esye un LP, cod ytz 10-s cum recomanda honda. La acid nu am acces, bateria fiind lipita, nu se poate desface. Repet, motorul incarca, totul e perfect. Daca merg zilnic cu el, chiar si 5 km, nu sunt probleme. Dar cum sta pe dreapta 3 zile, cum s a si întâmplat de data asta, pun contact, dau butonul rosu si se aude ca nici injectia nu bâzâie asa tare. Cred ca o arunc pana nu se strica si altceva din cauza bateriei.

Bateria am cumparat o in graba, eram curios sa vad daca incarca atunci cand am inlocuit statorul.

Va mulțumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

bateria ta nu este cu GEL !

daca o sa intri pe link-ul pe care l-ai postat o sa vezi ca la tip e trecut AGM.

aceste doua tipuri se pot confunda foarte usor datorita caracteristicilor electrolitului folosit in bateriile de tip AGM care se comporta ca si un gel( nu curge)

pentru bateria ta iti trebuie un incarcator obisnuit ( daca aveai cu gel iti trebuia ori unul special pt incarcat baterii cu gel, ori unul normal care sa aiba optiunea ( comutator) pentru incarcat normal/gel

atentie ! daca au un incarcator ce '"lucreaza" bateria(incarcare/descarcare/desulfurare - il poti lasa sa incarce fara probleme. daca ai unul care doar incarca si atat trebuie sa respecti timpii de incarcare inscrisi pe baterie ( in functie de amperajul pe care il baga incarcatorul)

Salut,

 

Am o baterie pe mobra mea, ca cea din link http://www.magazinuldebaterii.ro/cumpara/baterie-moto-yuasa-maintenance-free-12v-3ah-ytx4l-bs-2786606.

 

E cu gel, 3Ah, 12V.

 

Va rog sa ma lamuriti ce incarcator trebuie sa iau ... si cam la ce voltaj trebuie sa ma gandesc ca ar trebui incarcata?

 

Multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mi-am luat anul trecut prin mai-iunie un Toplite 12V 6Ah pt Hornet. Am pus-o incarca bine releul, a mers super tot anul.

Asta iarna am luat-o in casa, am mai incarcat-o de vreo 2 ori, am masurat-o inainte s-o pun pe motor avea vreo 13,5 cand sa plec cu ea ciuciu, nici macar nu invarte, la fel nici macar faza mica nu tine.

Ce naiba are? Am mai pus-o azi iar la incarcat imi arata redresorul ca era cam la 75% in 3 ore cika e full..pe naiba nu poate sa tina macar consumul unui bec dapai sa mai si invarta demarorul ala.

Ma oftic ca nu gasesc hartia aia de garantie, da parca la baterii se da 6 luni nu?

Daca o descarc complet si apoi o incarc iar o fi vreo frectie?

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este insemnele ptr. CC? Cel cu linie orizontala curbata sau cel cu doua lini pe orizontala 'una dreapta si dedesupt una punctata?Multumesc frumos!

A doua varianta. Linia curbata e pentru alternativ.

Uite poate te ajuta si asta.

http://www.douamaini.ro/cum-sa-folosesti-un-multimetru/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...