superbec Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 e cam mult 15,2v . daca ai baterie cu gel ti-o strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 da,asa e. am masurat si cu alt multimetru iar valorile difera. sunt mai mici, in jur de 14,7. cum a spus si colegul,era aparatul decalibrat. si fa, bateria este cu gel. va multumeac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Aparat de masura decalibrat. Nu luati de buna ca masuratoare exacta ceea ce arata un ap de masura necalibrat. Lucrez la o firma unde se gasesc vre-o 10 aparate de masura , nici unul nu arata aceeasi valoare, adica, pot fi abateri si de 0.5V la 12V masurati. Deaia exista aparate de masura foarte scumpe sau ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Aparat de masura decalibrat. Nu luati de buna ca masuratoare exacta ceea ce arata un ap de masura necalibrat. Lucrez la o firma unde se gasesc vre-o 10 aparate de masura , nici unul nu arata aceeasi valoare, adica, pot fi abateri si de 0.5V la 12V masurati. Deaia exista aparate de masura foarte scumpe sau ieftine.Eu nu te cred. Exagerezi si tu de dragul exageratului. Daca crezi ca e nevoie de tehnologii avansate ca sa masori o tensiune cu precizie sub 5%, se explica de ce spui asta. Ca ai tu pe la serviciu niste multimetre sovietice de acum 30 de ani, e alta treaba. Erori (considerabil) sub 1% la toate aparatele: http://www.robotroom.com/Multimeter-Reviews-5.html Exista si alte teste similare, cu rezultate similare. PS: de ce tine firma aia aparate de masura care nu-s in stare sa masoare cu precizie mai buna de 5%? Ce face cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Multimetrele de 20 de ron care se gasesc peste tot au prostul obicei sa arate o tensiune mai mare cand e consumata bateria din interior. Daca il aveti de cativa ani si s-a decalibrat, schimbati bateria. In rest sunt suficient de bune pentru omul de rand. Doar nu-ti trebuie scule profesionale sa masori tensiunea la masina sau motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 pentru un amic intreb. vrea o baterie noua la mobra lui, un f4i-sport si il intereseaza codul. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) ytz 10s BS Eu am avut un Top-lite care a tinut 4 ani. Poate mai tinea dar iarna trecuta am lasat-o pe motor si n-am mai incarcat-o deloc. In primavara era complet moarta, 3V. Acum am o Varta. Editat Mai 15, 2014 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 deci are acelasi cod ca si mine...doar cu BS in plus 4 ani sa tina e mai mult decat extra/mega mult ms fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Eu nu te cred. Exagerezi si tu de dragul exageratului. Daca crezi ca e nevoie de tehnologii avansate ca sa masori o tensiune cu precizie sub 5%, se explica de ce spui asta. Ca ai tu pe la serviciu niste multimetre sovietice de acum 30 de ani, e alta treaba. Erori (considerabil) sub 1% la toate aparatele: http://www.robotroom.com/Multimeter-Reviews-5.html Exista si alte teste similare, cu rezultate similare. PS: de ce tine firma aia aparate de masura care nu-s in stare sa masoare cu precizie mai buna de 5%? Ce face cu ele? Citeste cu atentie: " pot fi abateri si de 0.5V la 12V masurati". Nu am zis ca toate au acele abateri.Multimetre sovietice? Cred ca glumesti (doar e dragul de a glumi). 12.35V in loc de 12.00V masoara ap de pe biroul meu. Avem in firma unul singul calibrat la sub 1 % . Nu m-a pasionat subiectul erorilor apartelor de masura pina nu am masurat citeva baterii moto si eram uimit, cum naiba sa stea bateria la 13.5V, dupa citeva zile de la incarcare. Le tine sa vada daca e o tensiune in punctul masurat, ca are 100mV in plus sau in minus, nu e deloc important . Mai pe intelesul tau, daca in loc de 5V ai 0,08V, e clar ca ai o problema e rezolvat, daca ai 4.9V, totul e OK. Editat Mai 16, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Eu recomand o incarcare de 4 ore cu curent mic la o baterie noua daca are 12,7 V. E bine ca atunci cand se pune pe redresor o baterie descarcata, sa fie incarcata cu 0,3-0,4 A, nu mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Citeste cu atentie: " pot fi abateri si de 0.5V la 12V masurati". Nu am zis ca toate au acele abateri.Multimetre sovietice? Cred ca glumesti (doar e dragul de a glumi). 12.35V in loc de 12.00V masoara ap de pe biroul meu. Avem in firma unul singul calibrat la sub 1 % . Nu m-a pasionat subiectul erorilor apartelor de masura pina nu am masurat citeva baterii moto si eram uimit, cum naiba sa stea bateria la 13.5V, dupa citeva zile de la incarcare. Le tine sa vada daca e o tensiune in punctul masurat, ca are 100mV in plus sau in minus, nu e deloc important . Mai pe intelesul tau, daca in loc de 5V ai 0,08V, e clar ca ai o problema e rezolvat, daca ai 4.9V, totul e OK. Ce scrii acolo nu e conform cu realitatea. Daca te uitai pe link observai ca, raminind la exemplul tau, abaterea de la o tensiune de referinta de 5V a fost 0,02V in cel mai rau caz, la majoritarea aparatelor a fost de 0,01V. Nu stiu de ce deformezi datele, acea eroare de 0,1V nu e constanta pe tot intervalul de masurare, tu vrei sa para ca e un offset care ramine constant de la 1000V la 1V. Am 2 aparate de masura f ieftine, la o tensiune masurata de cca 12V unul indica 11,94, celalalt fluctueaza intre 11,93 si 11,95. Pentru sarcina discutata aici (masurarea unei baterii) asa ceva e prea bun. 12.35V in loc de 12.00V masoara ap de pe biroul meu.Is curios sa vad si eu o poza cu aparatul ala cu abaterea aia dar mi-e sa nu ti se fi stricat subit camera foto Editat Mai 16, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Is curios sa vad si eu o poza cu aparatul ala cu abaterea aia dar mi-e sa nu ti se fi stricat subit camera foto Uita-te la Fluke pe site sunt cateva modele foarte acurative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Am un Fluke si un no-name. Daca masor o baterie cu motor oprit, cam indica la fel. Daca pornesc motor, cel no-name, in functie de noroc, ia o razna, sau indica ceva stabil dar eronat. Diferenta banuiesc ca o face ecranare / deparazitare la Fluke si probabil felul in care masoare - un multimetru DC care functioneaza corect de obicei arata o valoare medie, nu varfuri, nu minim. Eventul arata effective / RMS daca e mai bun. Asa la un voltaj stabil fara o sursa de bruiaj mai toate trebuie sa arata ceva de aproape de adevarul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Uita-te la Fluke pe site sunt cateva modele foarte acurative.Eu m-am referit la aparatul ala care da erori de 0,3V sau nu stiu cit. Aia e o inventie. Normal ca Fluke is precise, dar costa cit costa si din motive care nu au legatura cu precizia. Tot ce am vrut sa zic (si o sa repet de o mie de ori daca e nevoie) e ca un aparat trebuie sa fie adecvat sarcinii pe care trebuie sa o indeplineasca, nu mai mult. Nu masori terenul arabil cu micrometrul. Ca idee, cel mai ieftin Fluke de pe Farnell: http://ro.farnell.com/fluke/fluke-113/multimeter-digital-hand-held-6000/dp/1578321 534 RON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Mare Ti-e gradina. De obicei unde nu stiu întreb! Nu înțeleg ce a părut in neregulă de faci acestă afirmatie! A doua varianta. Linia curbata e pentru alternativ. Uite poate te ajuta si asta. http://www.douamaini.ro/cum-sa-folosesti-un-multimetru/ Merci Danny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Salut revin cu o intrebare pentru cine stie. Daca ai alarma instalata pe motor e motiv de pierdere a garantiei la baterie? Intamplator am gasit actele bateriei decedate si mai am o luna de garantie, am fost cu ea la service si mecanicul a verificat incarcarile care erau ok si in termen. M-a intrebat daca am alarma, i-am zis ca da, dar e deconectata de 2 ani ca n-o mai folosesc. Si a inceput sa-mi tina teoria chibritului ca din cauza asta s-a distrus bateria, adica stie el mai bine decat mine, daca am avut alarma pusa sau nu. Am incercat sa-i explic ca bateria a stat culmea in casa nu pe motor si cu atat mai putin sa fi avut treaba cu alarma iarna asta, plus ca de cand am curte si garaj am deconectat alarma de la circuit. Oricum mi-am luat o alta baterie, dar m-a deranjat atitudinea cum ca incerc sa-i pacalesc, de parca au fabrica de baterii in spatele curtii si eu vreau sa-i trag pe sfoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 Salut revin cu o intrebare pentru cine stie. Daca ai alarma instalata pe motor e motiv de pierdere a garantiei la baterie? Intamplator am gasit actele bateriei decedate si mai am o luna de garantie, am fost cu ea la service si mecanicul a verificat incarcarile care erau ok si in termen. M-a intrebat daca am alarma, i-am zis ca da, dar e deconectata de 2 ani ca n-o mai folosesc. Si a inceput sa-mi tina teoria chibritului ca din cauza asta s-a distrus bateria, adica stie el mai bine decat mine, daca am avut alarma pusa sau nu. Am incercat sa-i explic ca bateria a stat culmea in casa nu pe motor si cu atat mai putin sa fi avut treaba cu alarma iarna asta, plus ca de cand am curte si garaj am deconectat alarma de la circuit. Oricum mi-am luat o alta baterie, dar m-a deranjat atitudinea cum ca incerc sa-i pacalesc, de parca au fabrica de baterii in spatele curtii si eu vreau sa-i trag pe sfoara. O alarma cu acte in regula consuma curentul din baterie, nu o distruge. Cel putin asa ar trebui, dar daca domnia sa vanzatorul vrea sa te scoata din garantie iti va acuza si praful pe borne. Iar pentru ala nu poti sa zici ca nu esti direct vinovat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Adevarul e ca in timp alarma omoara bateria, dar daca a fost deconectata evident ca minca rahat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 (editat) Mda am cam picat de fraier la faza asta. M-am luat degeaba de oameni pentru ca ei nici macar nu se ocupau de garantia bateriei.Nici ei nu mi-au explicat lucrul asta din prima nici eu nu le-am explicat ce voiam de la ei si s-au creat tensiuni care nu aveau sens.Am fost trimis la ei aiurea, cand de fapt nici nu se ocupau de acest lucru. Acu trebuie sa aflu la cine trebuie sa ma duc cu adevarat si daca ma mai duc undeva. Editat Mai 27, 2014 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 sa facem un pic de fizica de scoala generala o baterie, ca si o galeata cu apa, are o capacitate( adica e plina de curent , ca si o galeata cu apa ). daca din galeata bei , se va goli, chiar daca bei putin ( cu un pahar , de exemplu ). o alarma pe mobra este un consumator maricel ( Cam cum ai bea cu o halba de bere dintr o galeata ) daca galeata se goleste si ramana goala un timp nu se intampla nimic, insa o baterie golita ( si vorbim de baterii auto/moto ) se distruge fizic , proces irevesibil. Bateriile acestea se mentina incarcarcate si niciodata nu se vor " epuiza " , din motive tehnologice golirea lor completa ( golire care intervine cand un consumator " bea" din ea, iar alarma bea permanent ) este echivalenta cu o crima, bateria nefiind supusa in acest caz, garantiei. Asta e pe scurt, detaliile nu si au rostul in acest moment. CAzul discutat este in ipoteza in care galeata nu se " mentina plaina dupa fiecare halba bauta" respectiv bateria de pe vehicol nu se incarca . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 A mea a tinut 4 ani cu alarma, dar mai mult de 2-3 zile nu sta nepornita. Da, bateriile astea trebuie sa stea tot timpul incarcate pentru a avea viata lunga. Daca motocicleta e folosita frecvent, e ok alarma, nu apuca sa goleasca bateria. Daca sta nepornita cu saptamanile, cu alarma pusa, atunci alarma dauneaza bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/Troubleshooting-3P-PMG-&-RR.pdf Un ghid util pt diagnosticarea bateriei și a sistemului de încărcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysandcrys Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 heeeeeeeelp... .asazisele baterii uscate se pot reincarca ca si cele clasice? am probleme cu ea, motorul a stat prea mult pe dreapta....mssssssssss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Animads Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Cum pot sa pornesc motorul folosind curent de la masina? Mi-a murit bateria de nici luminile in bord nu se mai aprind cand bag cheia...e cam urgent ca maine plec la un drum .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 tragi cabluri sanatoase, de preferat specializate (nu, nu d-alea de 20-30 de lei din benzinarii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.