NaeL Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 Vreau sa cumpar in curand un redresor/incarcator pentru auto-moto si nu sunt hotarat ce. Am avut experiente placute cu Pro Charger (Saito) XL in trecut. Ce recomandati din experienta si cercetari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 Eu folosesc asa ceva: http://www.motoboom.ro/redresor-incarcator-tecmate-optimate-6-ampmatic.html Asta merge inclusiv la masina. Sunt foarte multumit de el. Am recuperat doi acumulatori pana acum. Mai folosesc si modelul Optimate 2 si 3, exlusiv pentru moto. Satisfactie completa si in acest caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 15, 2017 Share Postat Februarie 15, 2017 eu folosesc asa ceva http://www.caranda.ro/product/redresor-ctek-mxs-5-0-t/ -> asta este importatorul in romania. Ieftin si bun. Vine si cu cablu pe care il poti lasa montat pe moto si doar ii pui mufa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai29 Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 (editat) ....... 3. Durata de viata este excelenta la AGM, daca acumulatorii nu sunt descarcati mai mult de 60% din capacitate. Tinand cont de pretul de cost la GCB, si faptul ca iarna acumulatorul de motocicleta este pastrat la temperaturi de peste 0 grd C(garaj), AGM este o alegere mai buna!!. De asemenea, incarcarea statica/incarcator cu unui acumulator GCB trebuie sa fie controlata, tensiunea la borne nu trebuie sa depaseasca 13,8 V, de altfel mai toate incarcatoarele inteligente sunt adaptate si la GCB. Bun gasit! Mi-a placut prezentarea / explicatia! Si multumesc penrtu detalii! Din pacate nu am cunostinte tehnice, ... asa ca putin ajutor este oricand binevenit! Multumesc mult! In continuare sunt, insa putin derutat de textul de mai jos: Exemplu practic/testat: Cu un AGM Yuasa intretinut in conditii normale/optime ai garantia a cel putin 6 ani!!, iar ca pret, in jur de 300-350 lei. Iar, GCB, mult mai mult .... Am inteles ca un acumulator AGM ("intretinut in conditii normale/optime") are o garantie de cel putin "6 ani". Insa enuntul de "iar, CGB, mult mai mult..." la ce se refera?!... Ca are o perioada mai mare de utilizare decat AGM?!... Atunci s-ar contrazice (cred...) cu exprimarea ca " AGM este o alegere mai buna!!." Cred ca undeva am inteles gresit ceva, sau poate nu am reusit sa inteleg ceva subinteles. Situatia mea, este ca am un acumulator Volton, cu gel, model YTX7L-BS(iGel), achizitionat acum un an de zile (februarie 2016). Trebuie sa il reincarc. (n-am mai mers cu motorul din 22.12.2016; l-am mai pornit in ianuarie, inainte de ger, dupa care am dat jos bateria si am tinut-o in casa; acum nu mai merge; si imi indica faptul ca trebuie sa reincarc bateria) Din pacate nu am un redresor si am tot cautat pe internet pareri despre modele si preturi pentru redresoare. Fiind o persoana, mai putin tehnica (...de fapt, atehnica ...), cred ca un redresor automat, care are program de incarcare "inteligent", ar fi mai indicat. Preturile pentru astfel de redresoare, sunt insa de cateva ori mai mari decat cele pentru un acumulator nou. Clar ar fi util un redresor... Insa, acum, ma gandesc daca este mai practic sa cumpar un redresor (si sa reincarc bateria Volton cu gel) sau sa achizitionez un acumulator nou, si atunci sa ma orientez spre unul cu AGM (daca este mai bun decat cel cu gel). "Mandra/manza" care o am este o Honda CBF600S din 2006, si ne petrecem timpul impreuna din iunie 2015. Totodata, cititnd pe forumuri, am gasit si intrebarea altora, daca este util / practic / "sanatos" sa folosesc un acumulator de mai multi Ah; pana acum am folosit modelul de 12V-7Ah. Multumesc inca o data pentru informatiile oferite! Tuturor celor de pe forum! Toate cele bune tuturor! Si astfalt uscat / drumuri uscate si cat mai multi kilometrii cu voie buna! Editat Februarie 18, 2017 de mihai29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 poti lua un redresor inteligent - e bine sa il ai in orice conditii, poti lasa bateria conectata la el si ii va face mentenanta pe termen lung. poti porni mobra cu cabluri de la masina si sa lasi releul ei de incarcare sa iti incarce bateria (faci si tu niste drumuri mai lungi asa ) Nu are sens sa iei baterie noua daca asta e inca in firea ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Am luat cu 250 lei un ctek mxs 5.0 sa il pot folosi auto/moto. Sa vedem cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Stie cineva daca "Lidl intellicent charger" stie de AGM si alte perversiuni? Ca pe modul "fulg" vad ca imi afiseaza 14.4V acum (relax. am o baterie cu acid banala - sper). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Iti imprumut eu un Ctek Zafir 45 daca te aranjeaza. In caz ca ai drum prin Buftea da un semn, sau pot trece luni pe la tine sa ti-l aduc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Stie cineva daca "Lidl intellicent charger" stie de AGM si alte perversiuni? Pare-se că da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerocharm Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Salutare, am o problema la un kawasaki zx9r 2000, am avut bateria pusa pe redresor la incarcat, dupa ce s a terminat incarcarea mi a aratat ca are 12,2V. Am pus pe motocicleta a invartit o data si a clacat, am pornit o cu cabluri, am mers cu motocicleta cativa km, am oprit o, am incercat sa o pornesc, bateria moarta! Am pornit o iar cu cabluri si am luat borna de la baterie, s a oprit motorul. Dilema este, bateria este moarta sau alternatorul nu imi incarca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 In primul rand nu mai forta motorul cu o baterie moarta dupa spusele tale. Primul pas, monteaza o baterie in conditii optime(imprumuta una daca nu vrei sa pui din start noua, dar vei ajunge si aici). Pasul doi, fa masuratorile, vezi ce valori iti indica multimetrul. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerocharm Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 O sa incerc cu o alta baterie, ar trebuie sa arate undeva la 14V pe motocicleta cu motorul pornit, nu? M am orientat spre o baterie sorgeti cu gel, 10ah, sunt indeajuns 10 sau caut de 12? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Sunt suficienti. Dar nu ai luat ce recomanda producatorul pt modelul tau? Pe cod, etc? 13,7-13,8-13,9-14 v este incarcare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerocharm Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Ce am gasit imi arata un toplite by yuasa, la pret dublu fata de sorgeti si are 8ah! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Eu am folosit de 8 ah la motor de 929 si era perfect. O data nu a sughitat. Chiar nici dupa 3 sezoane. Aaa..si era un no name. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerocharm Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Este bine, o sa comand sorgeti de 10ah pentru ca o sa vreau sa montez si o alarma, sper doar ca n am stricat altceva cu experimentele mele! Multumesc pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Eu am ars statorul din motive aproape identice. Am luat altul si aia a fost. Stii, cand n avem de lucru, ne facem. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzi22 Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 (editat) Salutare, Ce-mi recomandati intre urmatoarele modele : http://motodiscount.ro/YUASA_YTX12-BS_acumulator si http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/129-baterie-sorgeti-moto-agm-10ah.html ? Editat Februarie 28, 2017 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Salutare, Ce-mi recomandati intre urmatoarele modele : http://motodiscount.ro/YUASA_YTX12-BS_acumulator si http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/129-baterie-sorgeti-moto-agm-10ah.html ? am luat o yuasa de la motodiscount acum 4 ani , merge brici si astazi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Salutare, Ce-mi recomandati intre urmatoarele modele : http://motodiscount.ro/YUASA_YTX12-BS_acumulator si http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/129-baterie-sorgeti-moto-agm-10ah.html ? Man, e dublu pretul la "Yuasa". Si Sorgetti tine 4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 1, 2017 Share Postat Martie 1, 2017 Eu ti-aș recomanda asta: http://www.bateriimoto.ro/baterii-cu-gel-cipLCD/Baterie-moto-VOLTON-cu-GEL-si-LCD-12V-12-Ah--pID251.html . Am avut și pe motocicletă și pe scuter, mulțumit de ambele. Cea de pe scuter (7Ah) a mers pe o motocicletă V2 750cc timp de 3 ani după ce am renunțat la scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Man, e dublu pretul la "Yuasa". Si Sorgetti tine 4 ani. Salut JAGI,ce model de baterie Sorgeti se potriveste la zx-6r 2005? Am intrat pe site si am gasit modelele de mai jos: http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/126-baterie-sorgeti-moto-agm-86-ah.html http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/129-baterie-sorgeti-moto-agm-10ah.html Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 http://www.sorgeti.ro/baterii-moto/126-baterie-sorgeti-moto-agm-86-ah.html, ia-o pe asta, are curent de pornire mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 Ok, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 Salut. Are cineva vreo idee de decuplare a bornei (-) astfel incat sa nu se piarda curent in stationare mai indelungata? Cand spun indelungata nu ma refer la o iarna, ca atunci lucrurile sunt simple. Desfac carena, scot borna si au revoir. Ma refer la stationarile de 5-7 zile cand intreaga mea motocicleta se comporta ca un mare minus si pierd curent in draci. Atunci cand scot borna o pornesc si dupa o iarna intreaga si o ia la prima cheie. Ideea ar fi sa gasesc un fel de comutator pe care sa-l pun la semivedere si sa-l actionez fara sa fiu nevoit sa dau saua, plastice etc jos ca sa ajung la baterie. Sau un fel de mufa dar care sa suporte curentul de pornire... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.