danny_nt Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Salutare, Am lasat 5 zile motocicleta nepornita iar cand am vrut sa o pornesc bateria era aproape descarcata. Dupa cateva incercari, era si mai rau. Urmatoarea zi am pus redresorul (unul de la Lidl) pe ea si avea o linie. Am dus-o la 3 linii si am pus-o pe motor. M-am plimbat cu ea putin peste jumatate de ora si in turatii mai ridicate (9-10000) astfel incat sa incerc sa o descarc (voiam sa stiu sigur daca nu cumva e releul). A fost ok. Urmatoarea zi, dimineata, am gasit-o iar descarcata. Am incarcat-o iar, m-am plimbat aproape o ora (tot asa, fun mood). Am oprit 10minute, apoi era moarta. Nu am apucat sa pun voltmetrul sa vad cu cat incarca releul. Acum sunt in Bucuresti, ea in Ploiesti. Din experienta voastra, bateria este de vina? Ma gandesc ca daca nu incarca releul, bateria s-ar fi dus de tot. As prefera sa fie bateria Multumesc! N-ai cum sa stii niciodata sigur daca nu masori incarcarea, dar asa ochiometric pare ca bateria nu mai tine curent. Daca nu incarca corect mergeai pe baterie si la un moment dat murea...sau poate ai un consumator cand motorul e oprit gen alarma sau ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrLexic Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Multumesc pentru reply, in primul rand Am uitat sa spun, la instalatia electrica nu am schimbat absolut nimic, nici macar un bec. Deci ipoteza asta pica. Asa ma gandeam si eu, ca daca releul nu incarca, m-ar fi lasat cu siguranta si bateria in scurt timp. Voiam niste pareri pana ajung acasa sambata O sa pun voltmetrul pe releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Salutare, M-am plimbat cu ea putin peste jumatate de ora si in turatii mai ridicate (9-10000) astfel incat sa incerc sa o descarc (voiam sa stiu sigur daca nu cumva e releul). De unde ideea ca daca mergi mai turat se descarca bateria mai repede? E fix pe dos. » Post actualizat in 03 May 2018 07:26 Atentie cand masori, vezi in manual la ce turatie se face masurarea si cu ce consumatori. Daca masori la ralanti cu faru' stins e degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 La 5000 rpm, cu și fără consumatori, vezi ce valori indica. Sa n ai multimetru de 3 la leu ca nu măsori mai nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrLexic Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 (editat) Am masurat incarcarea, 13.7-14.2. Ramane sa cumpar baterie. Ce parere aveti despre Exide? Imi puteti recomanda un magazin cu preturi ok? Am gasit la 210 lei, 8.6Ah si are o tehnologie AGM despre care o sa citesc acum. Editat Mai 11, 2018 de DrLexic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simpson_ Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Daca esti prin Bucuresti da o fuga la Caranda pe B-dul Alexandru Ioan Cuza nr. 69 http://www.caranda.ro/?s=+YTZ10S&post_type=vshop_product Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 Daca esti prin Bucuresti da o fuga la Caranda pe B-dul Alexandru Ioan Cuza nr. 69 http://www.caranda.ro/?s=+YTZ10S&post_type=vshop_product Niste mizerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 (editat) Am masurat incarcarea, 13.7-14.2. Ramane sa cumpar baterie. Ce parere aveti despre Exide? Imi puteti recomanda un magazin cu preturi ok? Am gasit la 210 lei, 8.6Ah si are o tehnologie AGM despre care o sa citesc acum. Eu am mai luat de pe emag https://www.emag.ro/baterie-moto-exide-8-6ah-ytz10-bs/pd/D7CMF3BBM/?X-Search-Id=0b5d0eb65fda09e9e5e4&X-Product-Id=14726869&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Search-Action=view Si am formatat-o eu ca vine uscata. Editat Mai 15, 2018 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 www.fortec.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrLexic Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 Pana la urma am luat ce a recomandat @danny_nt, doar ca de pe motodiscount.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nils Postat Septembrie 15, 2018 Share Postat Septembrie 15, 2018 (editat) Salut, de unde pot sa imi iau si eu o baterie buna pt bmw f 650 gs ? In Bucuresti ... Editat Septembrie 15, 2018 de nils Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Septembrie 15, 2018 Share Postat Septembrie 15, 2018 Preturi bune la baterii Yuasa si nu numai, in Bucuresti, au baietii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 Salutare, am nevoie de o parere. De vreo saptamana nu am mai iesit cu motorul si am zis sa mai verific bateria. Acum 2 zile am pus-o la incarcat (redresor Lidl) si a pornit foarte greu. Adica a trebuie sa apas de 4-5 ori butonul sa o ia. Scotea pacanitul din video. Cand am pus-o la incarcat avea 12,1. Am tinut-o 2 zile si astazi era la 13,7 , incarcata zic eu. In seara asta am vrut sa mai vad ce si cum si nu vrea sa o incarce deloc. Motorul porneste ok, lichidul din baterie este in parametri, o am de 2,5 ani si iarna a stat in casa pusa pe redresor o data la 2 luni. Acum 2 luni am schimbat releul, nu mai incarca si am pus o chinezarie, dar mai mult ca sigur o sa ii iau un Mosfet curand, este al doilea releu in 6 ani. Probabil ca trebuie sa o schimb, in filmulet se vede ca acum a scazut la 12,9. Dar mi se pare ciudat de ce nu vrea redresorul sa o incarce, avand inca putere in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 Daca ai nevoie, am eu un regulator de pe Sc1000-le meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Octombrie 5, 2018 Share Postat Octombrie 5, 2018 adidas, da, as vrea sa il schimb. vorbim pe PM cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krammer Postat Martie 6, 2019 Share Postat Martie 6, 2019 (editat) Salut, Hornetul meu 600FA 2012 a avut o baterie Yuasa FA 12V 8.6Ah (YTZ10S) care vad ca avea 190A curentul de pornire. Mi se pare cam scumpa sa o inlocuiesc cu acelasi model si as vrea sa incerc o Varta TTZ14S-BS 12V 11AH, 230A (https://www.epiesa.ro/baterie-motocicleta-varta-511902023a514-funstart-agm-ttz14s-bs-12v-11ah-230a-acc-894.htm) Marele meu dubiu este daca acel curent de pornire de 230A este ok, sau va fi o problema? (banuiesc a trebuie sa fie >= cu acel 190 al bateriei originale, dar vreau sa ma asigur ca nu fac vreo prostie cu 230) A doua problema, ar fi ca e un pic mai inalta 110mm vs 93mm. Dupa calculele mele ar incapea ... poate confirma cineva care a montat dimensiunea asta pe Hornet? Thx Editat Martie 6, 2019 de krammer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Martie 6, 2019 Share Postat Martie 6, 2019 la bateriile auto din ultimii ani varta cele mai slabe au crapat cam toate dintr-o serie intr-un an -adica in garantie (inclusiv a mea si bineinteles ca aruncasem garantia..) tot gunoaie Rombat calciu foarte bune Exide si contrar celor de mai sus Caranda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Acum 11 ore, mihai c a spus: la bateriile auto din ultimii ani varta cele mai slabe au crapat cam toate dintr-o serie intr-un an -adica in garantie (inclusiv a mea si bineinteles ca aruncasem garantia..) tot gunoaie Rombat calciu foarte bune Exide si contrar celor de mai sus Caranda Ai respectat modul de utilizare al acumulatorilor? Iti functiona instalatia de incarcare cum trebuie? Folosesc acumulatori Varta pe toate masinile din firma, si la toate motocicletele. Si s-au comportat foarte bine. Nici una nu s-a prapadit in garantie. @krammer Acel curent pe care il numesti tu de pornire este curentul maxim pe care il suporta acumulatorul fara sa se deterioreze. Asadar nu pateste nimeni nimica. Legat de dimensiune sa ai grija sa stea cum trebuie fixata in locas, sa ajunga cablurile electrice cum trebuie, sa nu stea intinse fortate. O sa ma uit prin garaj ca parca aveam una veche. Daca esti din Buc ti-o dau sa faci o proba sa verifici cum sta pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 O chestie aș întreba și eu, deși, din ce știu, nu ar afecta sistemul electric al motocicletei: e ok să cuplez direct la borne chargerul de la Lidl sau mai bine dau jos negativul? A stat pe mobră de vreo două săptămâni, inclusiv cu alarma pornită, nu i-ar prinde rău o încărcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Frumos ar fi sa o incarci cu cablurile de pe moto date jos. Nu stiu cat de destept este aparatul de la Lidl, dar incarcatoarele astea electronice in functie de capacitatea bateriei au curenti de incarcare diferiti si trebui sa vada doar bateria pentru a socoti cum trebuie curentul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Nu e pagubă, setez iar ceasul. Cât lucrez la ea, se încarcă și bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Conf fisei tehnice, pe modul "moto" chargerul de la lidl incarca cu ~1A MAXIM (in cazul in care variza curentul). Eu l-am mai lasat cate 1-2h cu bateria legata la moto- nu vad ce ar putea sa se intample rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Un incarcator destept se uita ce are la borne. Verifica niste rezistente, caderi de tensiune, si decide cu ce curent sa incarce. Daca mai are agatati si alti consumatori evident ca va face o socoteala gresita. Daca tot are o fisa aparatul de incarcare, ce spune acolo? Sa incarci cu acumulatorul conectat la moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
walking^human Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Nu cred ca e asa "destept" incarcatorul de la lidl. Cel mai probabil baga maximul de curent pana in momentul cand ajunge intr-un punct (probabil o anumita tensiune), si apoi probabil ca porneste un timer care reverifica si eventual reporneste bagatul de curent in baterie. Sunt 90% sigur ca nu variaza curentul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Asta nu ar fi bine pentru acumulatori. Mai ales pentru cei mici. Ca ordin de marime se considera un curent potrivit de incarcare cel care este 10% din capacitatea acumulatorului. Ai acumulator de 8 Ah, curentul potrivit ar fi de 0,8 A. Daca aparatul incarca cu 1A atunci este bun pentru acumulatorii de peste 10Ah. Cu cat va fi mai mare acumulatorul cu atata se va incarca mai incet, lucru care nu ii face rau. Dar faci si tu o verificare. Pui ampermetrul in serie intre una din borne si incarcator si vezi cu ce curent incarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.