gabriel03 Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 unul de la lidl am si eu. batria mea moto este intrerupta ,tot la fel nu vrea sa o recunoasca. la inceput o recunoaste dar dupa cateva minute 2-3 se intrerupe. am incercat la una de auto si merge. este un redresor destept dar si ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Astea sunt niste prostii de acumulatori, doar aspectul de ele. Nu depasec un an de folosire orice faci cu ele. Eu am ajuns la concluzia ca nu mai cumpar acumulatori ieftini deoarece sunt bani aruncati, te lasa cand e viata mai frumoasa. Am şi eu un acumulator din acesta cu Gel ce are pe capac instrucţiuni de adăugare a acidului, Volton iYTX7L-BS ( 12V, 7Ah, 79A CCA ) pe care am pus-o provizoriu la acea dată ( acum 2 veri ) pe Honda XRV750 ( 12V 12Ah din fabrică ) şi funcţionează bine şi acum, pornineşte motocicleta fără a fi nevoie să o încarci chiar şi după ce-a stat 2-3 lun, peste iarnă, într-o hală neîncălzită. Eu pot sa mă declar foarte mulţumit de aceşti acumulatori, anul acesta voi lua unul de acelaşi tip, dar 12Ah. Redresorul e cel de la Lidl, cu selector pt moto sau auto, dar nu zice nimic de amperaj. Doar se face verde la incarcare.Am pus redresorul pe baterie si surpriza. Nu vede bateria ca sa pot sa selectez modul de incarcare. Nici pe a prietenului, nici pe a mea ( firme diferite). E cam berbecuţ încărcătorul, cel puţin la concluzia aceasta am ajuns eu. Este deştept, dar nu are posibilitatea de a-l forţa să încarce indiferent de ce simte la borne, se încăpăţânează şi nu vrea să pornească. Ce poţi face : leagă în paralel cu bornele bateriei un bec de 12V ( semnalizare, stop, orice ), pentru a-i oferi încărcătorului un consumator continuu. Va încărca atunci şi bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 sunt mistocute alea de la Lidl. am cochetat si eu cu ideea o vreme dar apoi m am decis pentru ala de cteck. nu de reclama..dar desi teoretic e la fel..practic e o diferenta maricia. inside cum zice si andry, bateriile mor din folosire improprie, altfel daca se respecta minim de reguli..trebuie sa tina peste 5 ani . asa ..usor. personal, cam toate bateriile mele au tinut intre 5 si 10 ani .ma rog, erau puse pe honde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Salutare, am urmatoarea problema cu bateria de la motor si anume Yuasa YB9-B de 12V. Are nivelul de lichid exact unde este notat. Am un redresor Optimate4 care momentan imi arata ca incarca bateria cu 0.8A. Cat timp e indicat sa o las pe redresor sau se opreste automat din incarcare daca o las mai mult de 12 ore? Am incarcat bateria acum 1 saptamana si am lasat-o la incarcat 12 ore, acum am pus-o pe motor si dupa 20 de incercari la automat a murit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 O baterie "moarta" se incarca cam 14 ore la 10% din valoarea nominala a ta fiind de 9 Ah ar rezulta 9x1,4/0,8 adica cam 15 ore si 3/4, acuma nestiind cam in ce stare e bateria sfarsitul incarcarii duce la degajarea de gaze si incalzirea bateriei. Dar vad ca ai un incarcator destept citeste-i bine instructiunile ca face o gramada de treburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 @Hyllander: n-ar strica să te întrebi și de ce a trebuit să dai de 20 de ori la automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) @Hyllander: n-ar strica să te întrebi și de ce a trebuit să dai de 20 de ori la automat. Am dat la automat prima data cu socul tras si a pornit, am lasat la relantiu cam 5 minute si m-am jucat de butonul ala care ti face motorul sa stea la renatiu(iti creste RPM) in fine, dupa ce am observat ca nu am pus socul in pozitia initiala, l-am inchis si a murit, deci cred ca am inecato. Tin sa mentionez ca n-am accelerat deloc in timpul asta...iar dupa ce am incercat sa o repornesc de atatea ori a murit bateria. Poate fi si de la benzina, am 2l de benzina in ea si era pusa pe Reserve, m-am jucat si de butonul ala de pe reserve pe off si pe fuel on... Editat Martie 9, 2014 de Hyllander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 @hy - de 20 de ori sa dai la automat ..si dupa cum scrii..hm... cam inveti din greseli nu din experienta altora. cate secunde ai " dat" de fiecare data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 2 3 secunde, de fiecare data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 atunci bateria ta..nu e prea in forma. o baterie full incarcata , si ok ca si capactitate, nu moara dupa 20 incercari a 3 sec fiecare. incarca o inca odata cu jucaria aia pana zice ca e gaat incarcata si reia. dar asa, la ochi, cam o sa ti iei alta baterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 atunci bateria ta..nu e prea in forma. o baterie full incarcata , si ok ca si capactitate, nu moara dupa 20 incercari a 3 sec fiecare. incarca o inca odata cu jucaria aia pana zice ca e gaat incarcata si reia. dar asa, la ochi, cam o sa ti iei alta baterie... Asta vreau sa vad Fox, sa pun bateria din nou la incarcat si daca moare asa repede imi cumpar alta. Acum asta de la care am luat motorul mi-a zis ca bateria e noua, acum stii cum e la noi, nu te iei dupa toti care te mint in fata. O las pana maine dimineata si vad ce zice redresorul,daca moare la fel de repede cumpar alta baterie. Una pe gel ar fi mai buna, ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Daca incarcatorul nu 'vede' baterie, poti sa incerci o incarcare cu inca o baterie buna cuplata in paralel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Salutare, am urmatoarea problema cu bateria de la motor si anume Yuasa YB9-B de 12V. Are nivelul de lichid exact unde este notat. Am un redresor Optimate4 care momentan imi arata ca incarca bateria cu 0.8A. Cat timp e indicat sa o las pe redresor sau se opreste automat din incarcare daca o las mai mult de 12 ore? Am incarcat bateria acum 1 saptamana si am lasat-o la incarcat 12 ore, acum am pus-o pe motor si dupa 20 de incercari la automat a murit. La sfarsitul ciclului de incarcare/testare in dreapta se aprinde ledul verde care reprezinta ca este ok. Pana atunci, daca o scoti intre timp, inseamna ca nu si-a facut ciclul complet. El face si teste la sfarsit, daca nu e ok, lucreaza din nou. Vezi si manualul -> http://www.tecmate-int.com/ENG/pdf/TM140DUAL-IN1-120625_HR.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) La sfarsitul ciclului de incarcare/testare in dreapta se aprinde ledul verde care reprezinta ca este ok. Pana atunci, daca o scoti intre timp, inseamna ca nu si-a facut ciclul complet. El face si teste la sfarsit, daca nu e ok, lucreaza din nou. Vezi si manualul -> http://www.tecmate-int.com/ENG/pdf/TM140DUAL-IN1-120625_HR.pdf Multumesc Thomas, dar am luat manualul tot de pe topicul asta. Cand am plecat de acasa a ajuns la pasul Voltage retention test, palpaie ledul galben si cel de charging battery (LED ul 4 si 5) si incarca o tensiune de 0,2 A. O sa vad ce s-a intamplat cand ajung acasa, momentan sunt la birou si pana la 7 dimineata, nu pot pleca nicaieri O sa fac rost de un tensiometru sa vad cat imi indica curentul la borne. Am verificat redresorul si imi indica leduri verzi, banuiesc ca e totul ok. Astept soarele, ca bate un vant de te da jos din picioare... Editat Martie 9, 2014 de Hyllander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 Multumesc Thomas, dar am luat manualul tot de pe topicul asta. Cand am plecat de acasa a ajuns la pasul Voltage retention test, palpaie ledul galben si cel de charging battery (LED ul 4 si 5) si incarca o tensiune de 0,2 A. O sa vad ce s-a intamplat cand ajung acasa, momentan sunt la birou si pana la 7 dimineata, nu pot pleca nicaieri O sa fac rost de un tensiometru sa vad cat imi indica curentul la borne. Am verificat redresorul si imi indica leduri verzi, banuiesc ca e totul ok. Astept soarele, ca bate un vant de te da jos din picioare... eu zic sa mergi la un electrician Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 eu zic sa mergi la un electrician Am revenit cu update! Eu se pare ca am inecato de cateva ori bune, am lasat sa mearga motorul cu socul tras la maxim si cand l-am inchis de tot, a murit. Am reusit sa o desfund cu ajutorul unui mecanic si problema e de la bujii, dadea scanteie doar intr o bujie din cele 4. Solutie:dat comanda de consumabile, inclusiv bujii, Asfalt uscat va urez! A venit vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Salutare, Am si eu o intrebare... bateriile pe litiu , se pot incarca cu redresoare normale??? Intreb pt ca cel care il am nu are nici o functie de reglaj intensitate sau mai stiu eu ce... In principiu, ma intereseaza cum se incarca o baterie pe litiu si cat timp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary91roberth Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Am un r6 din 2001. Imi trebuie o baterie, in manualul service recomandat este GT9B-4 12 V/8 AH. Intrebarea este: Pot sa pun o baterie cu amperaj mai mare, de 10AH sau 9, e vreo problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Nu e nici o problema daca ai loc sa o montezi. Mai trebuie sa fii atent si la tipul si pozitia bornelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary91roberth Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 ok. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 salutare. are cineva un redresor disponibil pt o noapte ? aduc eu bateria la incarcat (in Bucuresti) si dau si de-o bere multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Salut. Am o mica problema cu bateria de pe mobra. Dupa ce in toamna nu imi mai incarca din cauza statorului, deci mobra merge cca 1 km dupa care se tot oprea..am inlocuit statorul cu unul oem, am cumparat baterie noua, totul era ca la carte,incarcarea optima, totul ok. Toata iarna bateria a stat jos de pe motor, in casa. Am observat acum cateva zile, dupa ce motorul a stat cam o saptamana nemiscat, ca bateria era praf. Abia daca a invartit o data, sa porneasca nici o sansa. Am pus o pe redresor toata noaptea. Maine zi totul ok. A stat mobra iar cateva zile, dupa care aceeasi reactie. Ce se intampla cu ea ? E terminata? Expirata? Ateria are 7 luni de zile, timp in care a cam stat. Mentionez ca este bateria recomandata de producator, cod ytz10s daca imi amintesc. Cred ca trebuie sa mi cumpar alta baterie, asta e de o calitate ca... Va salut , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Ai alarma pe mobra? Acidul e la nivel? Daca bateria o pui incarcata pe mobra, regulatorul scoate voltajul corect, cand opresti mobra dupa o tura e tot incarcata... si se descara stand pe mobra, inseamna ca ai un consumator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Salut! Ce marca e bateria pe care ai pus-o? Recomandat este ca, chiar daca dai jos bateria de pe motocicleta, sa o incarci periodic (2 saptamani-o luna). La bateriile ieftine, uneori se intampla sa cada un element si inloc de 12.8-13 V sa ai 10.8-11V. In cazul asta trebuie sa mergi sa o schimbi pe garantie. Bafta! Editat Aprilie 18, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Alarma nu e pe motor, consumatori nu vad sa fie..deci nu. Bateria esye un LP, cod ytz 10-s cum recomanda honda. La acid nu am acces, bateria fiind lipita, nu se poate desface. Repet, motorul incarca, totul e perfect. Daca merg zilnic cu el, chiar si 5 km, nu sunt probleme. Dar cum sta pe dreapta 3 zile, cum s a si întâmplat de data asta, pun contact, dau butonul rosu si se aude ca nici injectia nu bâzâie asa tare. Cred ca o arunc pana nu se strica si altceva din cauza bateriei. Bateria am cumparat o in graba, eram curios sa vad daca incarca atunci cand am inlocuit statorul. Va mulțumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.