secbiker Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Salutare, m_am pricopsit cu bateria asta in vara, care ma poate ajuta, am observat ca este scazut nivelul, sa completez cu electrolit? ...pana la urma, este pe gel_ fara intretinere, ca eu nu am mai vazut asa ceva.20140222_125047.jpg20140222_125113.jpg20140222_125028.jpg Astea sunt niste prostii de acumulatori, doar aspectul de ele. Nu depasec un an de folosire orice faci cu ele. Eu am ajuns la concluzia ca nu mai cumpar acumulatori ieftini deoarece sunt bani aruncati, te lasa cand e viata mai frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarabel Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Salut! Avand in vedere ca mi-au furat acumulatorul de pe maxi-scuter (Yamaha Majesty 250cc din 2003) - cred ca mi-au filat vineri cand am luat din alta parte curent si au vazut cum se desface capacul ala de sub piciorul drept - as avea nevoie sa-mi dati sfaturi pentru achizitionarea unui nou acumulator. Modelul care merge la mine este YT7B-BS. Am gasit astea 2 modele mai bune ca sa spun asa (nu am bani de Yuasa momentan): http://acu-shop.ro/m-06-5-ah-yt7b-bs-acu-exide-7ah-c20.html si http://www.idnesauto.ro/articol-nou/635/varta_powersports_agm_12v_7ah_cod_yt7b-bs.html. Voi ce ati alege intre cele 2 modele avand in vedere ca unul este de 6,5 Ah (Exide) si altul de 7 Ah (Varta)? Multumesc anticipat pentru raspunsurile pertinente primite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Un robot de pornire cat de cat bun dar nu foarte scump stie cineva? Cele auto sunt f mari si grele, cam prea mult, ma gandeam ca poate exista ceva micut pt moto, ca nu e nevoie de atatia amperi. Uneori metoda "Fred Flintstone" nu prea poate fi aplicata, zone aglomerate, lipsa de spatiu, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Am fost nevoit sa imi cumpar si eu alta baterie si vreau sa va intreb daca este ok sa folosesc un incarcator auto ca cel din poza ? ca nu vreau sa imi bat joc de ea . Poate sa o las mai putin la incarcat ,decat cu un incarcator dedicat moto? Multumesc , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) Redac 625 incepe incarcarea cu 6A si fiind un redresor "chior" nu are decat un transformator si o punte + un termostat pentru protectie. O baterie se incarca cu 10% din capacitatea ei ex.: 7Ah cu o,7 amperi. Ai putea sa cumperi o rezitenta de resou si sa inseriezi o bucata din ea pe care o determini ca lungime cu ajutorul ampermetrului din Redac Editat Februarie 24, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am fost nevoit sa imi cumpar si eu alta baterie si vreau sa va intreb daca este ok sa folosesc un incarcator auto ca cel din poza ? ca nu vreau sa imi bat joc de ea . Poate sa o las mai putin la incarcat ,decat cu un incarcator dedicat moto? Multumesc , Ovidiu pune bateria la incarcat cu un ampermetru inseriat pentru a vedea curentul de incarcare. Apoi inseriezi cate un bec de far de 55W si vezi cat scade curentul de incarcare. Apoi daca vrei sa mai scazi curentul schimbi becu de 55W cu unul mai mic , de 21W. Daca bateria e descarcata filamentul se inroseste. Pe masura ce se incarca bateria, filamentul se estompeaza. Asta e varianta empirica. Varianta adevarata e cu rezistente ceramice mai mici de 1 OHM dar de putere puse in paralel si calculat cu formula P=U*I si I=U/R . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Am umplut bateria cu electrolit am asteptat vreo 30 min. ,apoi am pus-o la incarcat cu un dec de 55W legat de bornele nateriei (nu stiu daca am procedat bine asa ) ,oricum am lasat-o vreo 40 min si am am montat-o pe motor . E ok ,eu sper sa tina mai mult decat cea pe care am avut-o .Exact cand i-a trecut garantia m-a lasat ,este drept ca nici nu prea am avut grija de ea (dar inconstient) pt ca am incarcat-o cu redresorul de masina de vreo 2-3 ori cu orele! si cand am cumparat bateria am bagat electrolitul in ea fara sa astept ,fara sa o mai incarc am pus-o pe motor . Poate si din cauza asta i-am scurtat viata , de aceea vreau sa fiu mai atent cu bateria de acum incolo si pe viitor daca reusesc sa imi iau un redresor adecvat pt asa ceva . Mersi , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Incarcarea unui acumulator cu intretinere se verifica in afara de un voltmetru si cu un densimetru. O baterie incarcata ar trebui sa aiba 12,80 V si densitatea electrolitului la 1,28 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Incarcarea unui acumulator cu intretinere se verifica in afara de un voltmetru si cu un densimetru. O baterie incarcata ar trebui sa aiba 12,80 V si densitatea electrolitului la 1,28 .Cu mentiunea ca trebuie lasata citeva ore (recomandat o zi) minim pt. a obtine o valoare care sa insemne ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Am o dilema. Suntem mai multi cu baterie AGM si vine sezonul. Un prieten vrea sa o puna pe redresor, iar aici pe forum se zice ca nu e indicat. Am sunat la Fortec si domnul de la telefon a zis ca da, dar sa scot capacelul, dupa care a zis sa las capacelul si sa o incarc la amperaj mic 12 ore. Nu va fierbe in cele 12 ore? Pe unde se evapora surplusul de ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Daca este AGM, iti scrie mare pe capac "DO NOT OPEN". Asa ca nu ai ce sa cauti sa umbli la capac. Si daca este AGM nu va "fierbe". Daca sunteti mai multi puteti sa va cuplati sa cumparati asa ceva http://www.tecmate-int.com/ENG/u_optimate_4_dual.php . E in jur de 60E si la magazinele moto din CJ sigur gasiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Redresorul e cel de la Lidl, cu selector pt moto sau auto, dar nu zice nimic de amperaj. Doar se face verde la incarcare. Am pus redresorul pe baterie si surpriza. Nu vede bateria ca sa pot sa selectez modul de incarcare. Nici pe a prietenului, nici pe a mea ( firme diferite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Pune unul nu asa destept sa o incarce. Dupa ce o incarca ala, pune pe asta destept. Daca nici asa nu merge, ia alta baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Roger that. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Sau alt redresor... e cam ciudat sa nu vada 2 baterii diferite, poate e defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) daca bateria e dusa ( uscata, intrerupta..) pa. eu am cteck-ul ala ( 5.0 ) + unul mega destept dar mai mare ( programare, usb, etc ) daca pot sa ajut, cu placere Editat Martie 6, 2014 de foxbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Culmea ca l-am folosit ultima data pe o baterie clasica si a mers. Dar acum nimic. Am inversat polaritatile ca sa vad daca citeste atat macar si s-a aprins ledul pt " necunoscatori". Ledul de stand-by ramane aprins si atat. O sa il testez si pe bateria masinii, sa vad ce parerea are. Daca il trimiti cu posta la Cluj . Ms oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 unul de la lidl am si eu. batria mea moto este intrerupta ,tot la fel nu vrea sa o recunoasca. la inceput o recunoaste dar dupa cateva minute 2-3 se intrerupe. am incercat la una de auto si merge. este un redresor destept dar si ciudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Astea sunt niste prostii de acumulatori, doar aspectul de ele. Nu depasec un an de folosire orice faci cu ele. Eu am ajuns la concluzia ca nu mai cumpar acumulatori ieftini deoarece sunt bani aruncati, te lasa cand e viata mai frumoasa. Am şi eu un acumulator din acesta cu Gel ce are pe capac instrucţiuni de adăugare a acidului, Volton iYTX7L-BS ( 12V, 7Ah, 79A CCA ) pe care am pus-o provizoriu la acea dată ( acum 2 veri ) pe Honda XRV750 ( 12V 12Ah din fabrică ) şi funcţionează bine şi acum, pornineşte motocicleta fără a fi nevoie să o încarci chiar şi după ce-a stat 2-3 lun, peste iarnă, într-o hală neîncălzită. Eu pot sa mă declar foarte mulţumit de aceşti acumulatori, anul acesta voi lua unul de acelaşi tip, dar 12Ah. Redresorul e cel de la Lidl, cu selector pt moto sau auto, dar nu zice nimic de amperaj. Doar se face verde la incarcare.Am pus redresorul pe baterie si surpriza. Nu vede bateria ca sa pot sa selectez modul de incarcare. Nici pe a prietenului, nici pe a mea ( firme diferite). E cam berbecuţ încărcătorul, cel puţin la concluzia aceasta am ajuns eu. Este deştept, dar nu are posibilitatea de a-l forţa să încarce indiferent de ce simte la borne, se încăpăţânează şi nu vrea să pornească. Ce poţi face : leagă în paralel cu bornele bateriei un bec de 12V ( semnalizare, stop, orice ), pentru a-i oferi încărcătorului un consumator continuu. Va încărca atunci şi bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 sunt mistocute alea de la Lidl. am cochetat si eu cu ideea o vreme dar apoi m am decis pentru ala de cteck. nu de reclama..dar desi teoretic e la fel..practic e o diferenta maricia. inside cum zice si andry, bateriile mor din folosire improprie, altfel daca se respecta minim de reguli..trebuie sa tina peste 5 ani . asa ..usor. personal, cam toate bateriile mele au tinut intre 5 si 10 ani .ma rog, erau puse pe honde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Salutare, am urmatoarea problema cu bateria de la motor si anume Yuasa YB9-B de 12V. Are nivelul de lichid exact unde este notat. Am un redresor Optimate4 care momentan imi arata ca incarca bateria cu 0.8A. Cat timp e indicat sa o las pe redresor sau se opreste automat din incarcare daca o las mai mult de 12 ore? Am incarcat bateria acum 1 saptamana si am lasat-o la incarcat 12 ore, acum am pus-o pe motor si dupa 20 de incercari la automat a murit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 O baterie "moarta" se incarca cam 14 ore la 10% din valoarea nominala a ta fiind de 9 Ah ar rezulta 9x1,4/0,8 adica cam 15 ore si 3/4, acuma nestiind cam in ce stare e bateria sfarsitul incarcarii duce la degajarea de gaze si incalzirea bateriei. Dar vad ca ai un incarcator destept citeste-i bine instructiunile ca face o gramada de treburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 @Hyllander: n-ar strica să te întrebi și de ce a trebuit să dai de 20 de ori la automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) @Hyllander: n-ar strica să te întrebi și de ce a trebuit să dai de 20 de ori la automat. Am dat la automat prima data cu socul tras si a pornit, am lasat la relantiu cam 5 minute si m-am jucat de butonul ala care ti face motorul sa stea la renatiu(iti creste RPM) in fine, dupa ce am observat ca nu am pus socul in pozitia initiala, l-am inchis si a murit, deci cred ca am inecato. Tin sa mentionez ca n-am accelerat deloc in timpul asta...iar dupa ce am incercat sa o repornesc de atatea ori a murit bateria. Poate fi si de la benzina, am 2l de benzina in ea si era pusa pe Reserve, m-am jucat si de butonul ala de pe reserve pe off si pe fuel on... Editat Martie 9, 2014 de Hyllander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 @hy - de 20 de ori sa dai la automat ..si dupa cum scrii..hm... cam inveti din greseli nu din experienta altora. cate secunde ai " dat" de fiecare data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.