markyinxs Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 salut. imi puteti recomanda un redresor bun pentru baterii moto pe gel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 22, 2016 Share Postat August 22, 2016 Incarcatoarele CTEK sunt foarte bune calitativ( incarcare prin impulsuri). Eu am varianta CTEK mxs 3.6 pentru acumulator AGM, nu impartasesc ideea acumulatorilor cu gel din mai multe motive. Pentru GEL vezi http://www.caranda.ro/product/redresor-ctek-mxs-5-0-t/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 a folosit cineva redresoarele astea: https://www.unimotors.ro/ATELIER-SCULE-SERVICE/Accesorii-service/Incarcatoare-redresoare-acumulatori/Incarcator-redresor-acumulator-moto-12V-1-32Ah-JMP-800-JM_p_9034.html?XTCsid=dg91t5aupqeluvu9i01n935ei1 http://motodiscount.ro/REDRESOR-OXFORD-EL571 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 1, 2016 Share Postat Septembrie 1, 2016 (editat) Redeschid subiectul cu bateriile Li Ion sau Li polimer fosfat. Un amic a cumparat de la un magazin specializat pt moto, din Ro, un acumulator Ballistic, cica facut in Italia, declarat ca Li Polimer fosfat. Dupa citeva ore de functionare, se descarca prematur. Scoasa de pe moto, lasata pe masa si surpriza, bateria a inceput sa se incinga dupa 2-3 zile de stat pe masa. Norocul a fost ca proprietarul a observat, altfel, riscul sa dea foc la casa era imens. Altora, si nu putini, le-a luat bateria foc in mers. Ideea este ca sint foarte multe FAKE-uri importate de baietii nostri destepti, ei crezind ca au fler gasind baterii ceva mai ieftine, adica mult mai ieftine, si le revind aici cu 1000ron. Bateria respectiva a fost desfacuta si surpriza, elementii era cei clasici de Li Ion. Singura baterie LiFeSo4 care merge impecabil si genereaza curent girla, este luata direct din USA, a costat 300$ adusa in RO, si a mai dat si TVA la Vama. Nu de prost a platit banii astia. EarthX 24C. Editat Septembrie 1, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Salutare. La o Yamaha Thundercat din 98 e normal sa incarce 12,1-12,5 V fara faruri si 12,3-12,33 V cand aprind farurile? am scos si alimentarea de la faruri,ca am xenon. cu alimentarea de la faruri deconectata incarca 12,5 V. cand o turez (4-5000 de ture) nu se intampla mare lucru, nu sunt fluctuatii semnificative de incarcare. pun aceste intrebari pentru ca i-am luat baterie noua, a pornit cu ea instant, acum 2 saptamani si am facut vreo 100 de km cu mobra. am revenit ieri sa o pornesc si nu a mai pornit. am pus-o pe redresor si azi a pornit instant. ma gandesc sa nu am vreo problema de incarcare, de aia am intrebat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Ai o problema de incarcare, 12.5v e prea putin. Minim 13.8-14v ar trebui sa ai cu motorul turat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 ok. de la ce ar putea fi? spunea cineva aici pe forum ca daca trece de 14,5 V e releul. la mine e sub valoarea care trebuie. ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Dar care e povestea cu releele de cedeaza asa rapid? Observ ca majoritatea problemelor sunt la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Contacte imperfecte, racire defectuoasa, produse chinezesti proaste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 o sa verific si sigurantele. am pornit-o de cateva ori cu cabluri de la masina. e posibil si sa se fi ars o siguranta si sa nu mai incarce deloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 o sa verific si sigurantele. am pornit-o de cateva ori cu cabluri de la masina. e posibil si sa se fi ars o siguranta si sa nu mai incarce deloc? nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 Nu. Contacte imperfecte la pinii releului de incarcare (regulator) sau la mufele de pe traseul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 nu ! imi poti spune atunci de ce are doar 12,5 V cu motorul pornit si de ce nu creste voltajul cand o turez la 5000 de ture? » Post actualizat in 04 Sep 2016 17:41 ok. o sa curat contactele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 4, 2016 Share Postat Septembrie 4, 2016 imi poti spune atunci de ce are doar 12,5 V cu motorul pornit si de ce nu creste voltajul cand o turez la 5000 de ture? eu nu iti pot spune, dar tu poti verifica statorul si releul, curatatul contactelor ajuta cam la 1 din 4 mobre , nu strica sa le cureti preventiv dldeaza un manual si urmareste procedura de verificare, nu-i nimic complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 5, 2016 Share Postat Septembrie 5, 2016 ok. multumesc pentru sfaturi. o sa incep cu ce e mai simplu, curatarea contactelor. am descarcat procedura. o sa fac tot ce scrie acolo si vad ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 6, 2016 Share Postat Septembrie 6, 2016 din ce am citit se pare ca e cu magneti permanenti » Post actualizat in 07 Sep 2016 17:22azi am reusit sa ajung la garaj. am curatat contactele si am masurat releul. in loc de 203-248 de ohmi are undeva la 13.05k ohmi. am masurat si diodele. si aici e o problema. in loc sa sune, adica sa nu aiba rezistenta, dau valori de 600 si ceva fiecare din cele 3 pozitii, 604, 606, 610, cam pe aici. asa ca o sa am nevoie de releu. daca imi poate da cineva o idee de unde pot sa il iau la un pret bun, dau o bere. maine o sa incerc sa masor si infasurarile de la stator, daca o sa am timp. » Post actualizat in 08 Sep 2016 18:06infasurarile statorului sunt ok. le-am masurat azi.dau toate 3 masuratorile 0,8 intre infasurari si nici o infasurare nu da la masa cu capacul motorului. ramane sa comand releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Rugaminte: In mod sigur ca printre cele 93 de pagini s-ar gasi si raspunsurile la intrebarile mele, dar pentru ca sunt intr-o criza de timp teribila v-as ruga, cei care stiti, sa-mi spuneti si mie: 1. Care este plaja voltajului acceptat care indica functionalitatea unei baterii la rece, nemontata? Adica, mai exact, dupa ce o scot de pe redresor ce valoare ar trebui sa-mi afiseze voltmetrul si cat timp ar trebui sa-mi indice acea valoare (sau sensibil egala)? 1sapt/1 luna/1an...? Repet, cu bateria nemontata pe mobra. 2. Daca m-ar bate gandul sa-mi montez o baterie pe lithiu catre ce brand sa ma indrept pentru a nu "beneficia" de surprizele invocate in postarile anterioare? (Explozii, foc...) Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 (editat) Bateria proaspat incarcata o masori dupa 2 -3 ore de repaos si ar trebui sa ai 12,8 volti initial in gol si sa scada cam cu 0.1V pe luna (la 20 de grade stocaj). O baterie mai obosita va scadea cu vreo 0.2V pe luna. valorile sunt valabile pentru baterii de 10Ah monitorizate de mine (o yuasa si o varta). O poti lasa pana pe la 12,4V in gol, dar o incarcare inainte de pornire ar fi buna. Am incarcat-o, iar dupa 3h afisa 12,7V iar dupa 24h 12,55. Nu vad de ce ai pune baterii pe litiu pe motoretele tale, nu percep nici un beneficiu pentru banii cheltuiti in plus. Pentru ca cel putin pe Tricker am un consumator permanent, iar actuala baterie AGM Varta are 5Ah. Ma gandesc ca o baterie pe litiu are capacitatea de a retine mai mult timp tensiunea optima... sau gresesc... Editat Septembrie 14, 2016 de R4DIKL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Daca pui de aceeasi capacitate va tine aproximativ la fel ca una cu plumb. In cazul tau in care ai un consumator permanent solutia ar fi un acumulator de capacitate mai mare nu unul cu litiu. Cel cu litiu ar fi avantajos in cazul unei motociclete folosite rar pentru ca se autodescarca mai lent decat cel cu plumb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Am o bateria care e la al3lea sezon, a mers perfect. Motorul sta parcat cam 6/7 pe saptamana, saptamanal. Am si o alarma montata, nu sunt probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Varadero sta cate 2-3 saptamani, anul asta a stat si peste o luna, nepornit, cu alarma pusa. Bateria este cu acid, fara intretinere, un noname la care nu-i stiu vechimea (asa am luat mobra anul trecut). A pornit de fiecare data, singura ocazie in care a invartit greu a fost cand a stat vreo 5-6 saptamani. Peste iarna bateria a stat in casa, incarcata cam la o luna. Incarcarea pe mobra e in parametrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Septembrie 20, 2016 Share Postat Septembrie 20, 2016 Corect. Asa e si la mine. Bateria nu e ceva firma, motorul sta nepornit si mai mult de 3 saptamani destul de des,dar saptamanal este scos maxim o data. La fel iarna, in casa, nu o pun la incarcat nici de cum...primavara n am avut surprize. De fapt n am avut deloc pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Salut. Am si eu o problema..la o kawasaki zx636 2004. Am schimbat bateria de o saptamana, a mers bine fix o saptamana.. imi ramane fara curent, o pornesc impinsa, porneste sta ce sta pornita si se opreste singura, dupa nu mai are curent nici pentru bord. I-am dat curent de la o masina, a pornit imediat, am tinut firele conectate 4-5 minute, dar cand le-am deconectat s-a oprit iar singura in 2 minute. Am masurat bateria cu motorul pornit dupa ce am incarcat-o iar la relanti si are 12.4-12.6 iar cand turez peste 7 mii de ture creste undeva la 13.2-13.4 Statorul sau releul trebuie schimbat? Credeti ca as putea merge cu ea asa undeva la 150-200km? (pe autostrada, fara oprire, peste 7 mii de ture, unde incarca cat de cat iar mufa de la far scoasa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahar1st Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Salut. Am si eu o problema..la o kawasaki zx636 2004. Am schimbat bateria de o saptamana, a mers bine fix o saptamana.. imi ramane fara curent, o pornesc impinsa, porneste sta ce sta pornita si se opreste singura, dupa nu mai are curent nici pentru bord. I-am dat curent de la o masina, a pornit imediat, am tinut firele conectate 4-5 minute, dar cand le-am deconectat s-a oprit iar singura in 2 minute. Am masurat bateria cu motorul pornit dupa ce am incarcat-o iar la relanti si are 12.4-12.6 iar cand turez peste 7 mii de ture creste undeva la 13.2-13.4 Statorul sau releul trebuie schimbat? Credeti ca as putea merge cu ea asa undeva la 150-200km? (pe autostrada, fara oprire, peste 7 mii de ture, unde incarca cat de cat iar mufa de la far scoasa) Doar am fost la motoreta, am scos cupla de la far ( faza scurta ), acum la relanti imi incarca 14,24- 14,32. Imi fura curent pe undeva ? oricum nu este incarcarea care trebuie.. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Onda Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 N ai sa poti sa te deplasezi cu ea asa si in plus...cum sa mergi fara lumina? Chiar daca e zi/noapte. Faza cu cabluri de la masina la motor este nasoala, oi dauneaza grav motorului. Eu cand am avut aceleasi simptome ca la tine, era statorul varza, releul perfect funtional. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.