mircea_simson Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 Am tot Varta de 4 ani si a pornit motocicleta fara sa incarc bateria. Probabil unii au avut experiente mai nasoale cu ele. Depinde si cum o folosesti eu drum mai scurt de 10 km nu fac si moto porneste mereu la prima cheie. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 24, 2018 Share Postat Februarie 24, 2018 M-a tinut una la IJ vreo 8 luni. Avea 6 luni garantie si, la 2 dupa expirare, daca statea motorul in garaj >2 zile, nu mai aprindea nici becurile din bord. Ma pusesera sa-i montez si regulator electronic, ala original nu incarca destul pt gustul lor ca sa-mi valideze garantia...Probabil daca as fi avut moto cu demaror as fi apucat s-o schimb in garantie, asa doar pt 2 beculete + aprinderea a reusit sa se taraie cat sa treaca » Post actualizat in 24 Feb 2018 16:51 F probabil la noi ajung stocuri vechi, nevandute prin alte tari, si de aici rata mare de nemultumiri. Aia a mea de 8 ani era din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 Pe masina am bateria de fabrica(are 8 ani), pe un hyundai. Depinde si de noroc... azi am cumparat si eu o dracie din aia de redresor din lidl la 70 lei pare destul de ok pentru banii ceruti, incarca treptat, l-am cumparat pentru ca am vazut ca are program dedicat moto pentru incarcare la amperaj mic. Incerc sa vad daca resuscitez bateria veche cu el. Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 La auto bateria cu care sunt echipate din fabrica bate tot! Am avut parte de bmw si fiat la care au functionat >10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Culmea este ca daca o pun pe redresor se face full(asa arata redresoru) destul de repede, este de moto din ala din lidl, dar imi ajunge de maxim 1-2 porniri, pot sa las bateria neatinsa si 10 zile si nu scade sub 12.4-12.5 care sa fie cauza? Redresoru cand afiseaza full si da afara nu cred ca mai incarca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 12,4 înseamnă baterie dusă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Am mai spus pe aici.... incearca sa adaugi apa distilata. Exact asa am patit eu si dupa ce am adaugat apa s-a rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Am luat deja alta doar ma gandeam ca poate n-am fost eu atent si bateria e descarcata dar se pare ca e dusa, la 110 lei i-au ajuns 3 ani:)) intre 12.4 si 12.8 cand o pun pe redresor o urca in 2 minute. Are curent doar de 2-3 porniri:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 12,8 trebuie să aibă chiar și după câteva zile de la încărcare. A mea învârtea în legea ei, dar nu destul cat sa bage scânteie puternică. Pe asta nouă nu am montat-o pe motor, doar ce a fost formatată și pusă iar, după o lună, pe charger. Dacă a ta se încarcă foarte repede, e semn clar că poate fi reciclată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 (editat) 12,4 înseamnă baterie dusă. Inseamna baterie descarcata/incarcata partial, tensiunea la borne reflecta starea de incarcare nu si capacitatea. Editat Februarie 26, 2018 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Inseamna baterie descarcata/incarcata partial, tensiunea la borne reflecta starea de incarcare nu si capacitatea. Degeaba își reface voltajul, dacă amperajul e praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Am luat deja alta doar ma gandeam ca poate n-am fost eu atent si bateria e descarcata dar se pare ca e dusa, la 110 lei i-au ajuns 3 ani:)) intre 12.4 si 12.8 cand o pun pe redresor o urca in 2 minute. Are curent doar de 2-3 porniri:)) Incearca treaba cu apa si ne spui ce s-a intamplat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Pai m-am dus cu ea la un service de baterii si mi-a zis ca o pot arunca, a pus-o pe tester din ala si a declarat-o decedata:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 De obicei, testerul spune adevarul (am vazut si eu asa ceva, era o dracie de aia care parea profi, nu vreo chistireata de aia luata de la brico etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Din ce mi-a zis tipul respectiv dupa ce a pus testerul i-a aratat 13% nu stiu exact la ce s-a referit prin asta, probabil puterea, amperajul, nu stiu exact dar a spus cert ca este stricata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 26, 2018 Share Postat Februarie 26, 2018 Când am fost cu mașina, pe ecranul scannerului scria BAD/REPLACE. Nici cu descântece nu am scăpat fără să pun baterie nouă. In concluzie, scannerul nu minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Cea de am luat-o acum porneste motocicleta cum cea veche nu o facea nici cand inca nu venise frigul afara si utilizam motocicleta. Asta este AGM(firma tot PowerRoad ca cea veche), ca idee o tin in casa la 20-22 grade, iar la partea de incarcare, daca o tin fara sa o folosesc sa o pun lunar pe redresor? Am redresor cu functie de amperaj mic(0.8A mai exact). Masurata cand am luat-o era 12.9, cat trebuie sa aiba o baterie de genu(8.6A) incarcata full? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 (editat) 12,8 V Am urmat instrucțiunile din manual: pus electrolitul, lăsat vreo jumătate de oră, apoi pe charger. După o lună din nou charger. Temperatura din casă e de cca 23 grade. Editat Februarie 28, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Pai asta este activata din fabrica, m-am uitat de dot dar nu imi dau seama unde poate fi scris, are un singur cod pe ea in partea de sus dar nimic legat de saptamana si an etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Ai vazut tu pasta cazuta de pe placi ? Eu iti spun din experienta, mai ales auto , dar si bateria mea la moto, avea exact acceleasi simtome. Cand am verificat ( capacul era usor lipit ca si cum ar fi fara intretinere) nunavea apa. Apa trebuie sa fie putin peste placi, cam 1 cm aprox. Am adaugat apa si bateria merge perfect. Am zis doar sa inceecati. Nu vreau polemici pe tema asta precum ca daca a zis ala de la magazin ca e praf .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Asa trebuia sa fac si eu cu fosta baterie, dar avea deja 7 ani. Am considerat ca ii ajunge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Ai fi putut s-o dai la scoala la varsta aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 28, 2018 Share Postat Februarie 28, 2018 Am ales sa o pensionez. Motorul a fost luat in sept. 2016. Bateria era cu DOT 2010 sau 2011. Cand a dat frigul, a dat si ea in primire. Cam era cazul de retragere. Si fix cand am bagat motrul la iernat. Noroc cu o baterie auto (si aia scoasa la pensionare) de-am putut sa pornesc motorul. Acum am cabluri de pornire facute din multifilar de 6 mmp si crocodili. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 Corect, e mult mai ușor, dar cablul meu l-am făcut să îi ajut și pe alții, nu doar pe mine. Cât despre Optimate 6, jos pălăria! Am folosit și eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 Ai vazut tu pasta cazuta de pe placi ? Eu iti spun din experienta, mai ales auto , dar si bateria mea la moto, avea exact acceleasi simtome. Cand am verificat ( capacul era usor lipit ca si cum ar fi fara intretinere) nunavea apa. Apa trebuie sa fie putin peste placi, cam 1 cm aprox. Am adaugat apa si bateria merge perfect. Am zis doar sa inceecati. Nu vreau polemici pe tema asta precum ca daca a zis ala de la magazin ca e praf .... Completarea cu apă funcționează la baterii clasice. În cazul celor fără întreținere, există o conspirație mondială a producătorilor care avertizează în manual că, odată adăugat electrolitul, încărcată bateria și pus capacul, acesta nu se va deschide sub nicio formă. De altfel scriu și pe el, să nu cumva să uiți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.