RazvanRRR Postat Martie 18, 2019 Share Postat Martie 18, 2019 Va salut! A pus cineva arcuri de ambreiaj intarite pe 1st gen? Impresii dupa operatiune? Pareri pro/contra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silviu1977 Postat Martie 28, 2019 Share Postat Martie 28, 2019 (editat) Va salut. Daca cineva are nevoie de piese pentru SV 99-2002 , il dezmembrez pe al meu. Motocicleta este completa, cu motorul stricat. Furca fata - 900 RON Roata fata completa 600 RON Roata spate completa 450 RON Bord – 250 RON Far – 200 RON Oglinzi – 100 RON Parbriz – 200 RON Carena stanga fata- 300 RON Carena dreapta fata – 300 RON Carena centrala-- 100 RON Aripa fata – 200 RON Codita completa – 400 RON Rezervor – 400 RON CDI – 500 RON Releu incarcare – 400 RON Electromotor - 150 RON Sa pilot+pasager – 200 RON Galerie evacuare + toba originala – 300 RON Carburatoare – 450 RON Contact + Cheie 300 RON Stop spate – 200 RON Etrieri frana 200 RON Scarite+suporti 250 RON / BUC Radiator apa – 300 RON Bascula spate – 400 RON Ornament plastic sub sa pilot - 50 RON/ buc Cadru + Acte – 600 RON Editat Martie 28, 2019 de Silviu1977 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Salut! As vrea sa va cer si eu parerea in legatura cu o situatie. Am un sv 650 s 2007 care a stat vreo 2 ani nepornit. Anul trecut am mers cu ea, a avut niste probleme la pornire, dar am curatat pompa de benzina si rezervorul si a mers ok vreo 6000 km. De vreo luna incoace, am observat ca atunci cand o accelerez la turatii mici (pana in 3000 rpm) in treptele I, II, III merge cam sacadat. Se "galgaie". Mentionez ca ii pun numai benzina buna. A avut cineva aceasta problema? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambilici Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Acum 2 ore, Calin C. a spus: Pote ar fi cazul sa ii faci un reglaj de TPS/sincronizare. Daca senzorul de TPS nu este reglat cum trebuie, poate da probleme de genul asta, mai ales sub 3k rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Daca a stat nu vad de ce s-a dereglat TPS-ul. La bembeu cand s-a stricat TPS-ul se oprea motorul la turatii mici. Nu stiu cum este la SV-u, dar la BMW nu ai ce sa reglezi sau sincronizezi (pe cine cu cine sa sincronizez?). Se inlocuieste cel stricat cu unul nou si apoi dai cateva accelerari usoare min-max ca sa se prinda electronica care sunt capetele de cursa si asta a fost. Mai dureaza niste km pina cand computerul invata corect valorile. Ca sa nu faci treaba dupa ureche, mergi la orice service auto cu linie itp, pune analizorul de gaze pe teava si vezi ce se intampla cand accelerezi. Vine benzina cata trebuie si cum trebuie (adica merg injectoarele cum trebuie)? Si o sa afli pe unde sa incepi sa cauti problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin C. Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Multumesc mult pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dooffz Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 Salutare, Sper că nu s a mai discutat... Am observat în ultimul timp un șuierat care se aude doar când accelerez, in orice dreapta, de pe la 20km/h in sus. Nu se aude la relanti. Mie îmi sună ca un injector, sau ceva de pe admisie. Am găsit pe YouTube un video cu cineva care are aceeași problema, dar nu a zis cum a rezolvat-o. Ce părere aveți? Ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deadpool Postat Mai 17, 2019 Share Postat Mai 17, 2019 Salutări! A testat cineva noul SV cu low rpm assist? Văd mai toți omuleții pe YT care nu au condus un naked V2 și sunt uimiți de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateiuli Postat Iulie 4, 2019 Share Postat Iulie 4, 2019 Incaltari noi (Power RS). Prima impresie: sunt ventuze si vrea sa se aplece singura. Inainte aveam Diablo Strada (inca in stare buna - o sa le vand). O iau usor momentan cateva sute de km ca sa se duca stratul ala lucios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deadpool Postat Iulie 11, 2019 Share Postat Iulie 11, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Honda Postat August 1, 2019 Share Postat August 1, 2019 Salutari, Poate recomanda cineva un mecanic specializat ( sau nu ) pe SV-uri in Bucuresti? Am din nou o problema cu al meu SV din prima generatie cum ca nu porneste. I-am schimbat ambele buji, am verificat sa dea si scanteie pe ele si e totul ok, am luat si o baterie noua, m-am uitat si in rezervor sa am combustibil insa dau la automat si nu schiteaza nimic sa porneasca. Banuiesc ca nu ajunge benzina cumva sau o fi ceva din carburatoare, mai mult decat ce am mentionat mai sus nu stiu ce sa-i mai fac ca o sa repar singur si am tot avut des probleme cu ea la partea de alimentare / pornire. Please help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 2, 2019 Share Postat August 2, 2019 @Mr.Honda din ce ai descris si intr-un post de prin August anul trecut, pare sa fie problema de caburatoare. Du-o la mecanic, pe alea nu le faci tu acasa daca nu te pricepi. GRG, Tashulina, sau mai cauta pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Honda Postat August 5, 2019 Share Postat August 5, 2019 Mersi pentru recomandari hardKnot, asa e anul trecut aveam alte probleme cu ea si tot ceva pe alimentare, atunci am dus-o la Razvan la Vitan si a mers ok o perioada ( stiu ca zicea ca i-a curatat carburatorele ), porma iarasi am avut problema cu pornirea si ca mergea intr-un singur piston, apoi nu a mai pornit deloc si i-am schimbat bujiile, a mers ce a mers asa apoi acum iarasi nu mai porneste deloc . Cred ca o voi duce la GRG pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Sa trăiți! Știe cineva cum se numește piesa aceasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 (editat) Ignition pulse generator. Nu stiu denumirea tehnica in romana. Este un senzor Hall care determina momentul potrivit pentru scanteie. Editat August 8, 2019 de zo10000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Mulțumesc frumos! Se defectează? Se arde, samd ? Cititor, cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 In general nu. Senzorul nu este alimentat si nu are contact fizic cu nimic. El genereaza o tensiune in prezenta unui camp magnetic. Tensiunea este citita de CDI si da comanda pt aprindere. Pana acum am vazut senzor Hall defect numai din cauze mecanice. Spre exemplu piesa metalica prinsa intre oala si senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Mulțumesc mult! Cu respect va salut! Vă salut din nou ! Suzuki SV 400 este identic cu SV 650 în afară de blocul motor? Mulțumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat August 25, 2019 Share Postat August 25, 2019 Salutare, găsesc și eu pe grup un rezervor Sv 650, 03+? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauna Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Salutare,sant incepator, am um suzuki sv650s, 2000. Am desfacut releul de incarcare si lam "reparat", acum imi arata 16,80v fara consumatori si 13,40 cu farurile aprinse. Este ok? Sau ce ar mai trebui sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 31, 2019 Share Postat August 31, 2019 O sa distrugi acumulatorul. Nu trebuie sa depasesti 14,4 V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauna Postat August 31, 2019 Share Postat August 31, 2019 Ok, atunci astept releul comandat pe AliExpres. Multumesc! Sper sa nu fie su altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauna Postat Octombrie 2, 2019 Share Postat Octombrie 2, 2019 Problema rezolvata. Acum revin cu o alta problema, nu stiu dacă are legatura, cand am facut plinul sa stins tot in bord. Pe masura ce am mai mers cu ea a inceput sa isi revina. Are legatura cu senzorul sau plutitorul din rezervor? Ca sa completez, cand am cumpărat-o nu functiona si avea plinul facut. Si pe la jumatatea rezervorului a inceput sa functioneze bordul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Noiembrie 16, 2019 Share Postat Noiembrie 16, 2019 Salutari. Sunt proaspat poses or de Sv650 1999, intampin o problema destul de ciudata, cu motorul cald si motocicleta pe cric relantiul are in jur de 1300rpm,cand indrept motocicleta relantiul scade in jur de 1000-1100rpm, pun motocicleta pe cric creste iar la 1300rpm. Cablurile de acceleratie sunt OK, face asa si cu ele montate si fara. Care sa fie problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Februarie 16, 2020 Share Postat Februarie 16, 2020 Donator. Tel 0734183368 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.