DeepSky Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 (editat) Vorba cuiva de aici...cu acel motor n-as fi avut curaj sa plec din judet... Inca o data felicitari si... poate-ti faci rost de-o mobra cu cel putin doua pistoane, sa fie acolo... ca proprietar de CB tin sa precizez ca vorbesti prostii . Tu ce moto ai? Editat Septembrie 22, 2010 de DeepSky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdm Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Evident ca-s prostii, mai ales pentru posesorii de CB-uri... Am avut un Transalp de 650 cmc...intentionez sa-mi iau un monocilindru, pentru ture prin judet, coclauri... Pentru enduro-touring, pentru mine , motoarele incep de la doi cilindri...evident exista contraargumente, exemple, exceptii pentru intarirea, confirmarea celor spuse de catre mine... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Septembrie 23, 2010 Autor Share Postat Septembrie 23, 2010 Dupa indelungate peripetii, discutii, telefoane, cugetari cu privire la soarta Melcului, iata in ce punct am ajuns: Cutia de viteze e varza, Bogdan Padure a gasit in ea span. O eventuala reparare a cutiei e o operatiune foarte scumpa (la service-ul Honda si la Bogdan Padure) sau foarte riscanta (la alti mecanici - no offence! - sau daca o fac singur). Si chiar si asa, tot n-as mai avea incredere sa mai plec cu el in ture lungi, iar la paine pot sa ma duc si cu bicicleta. Blocul motor pe care l-am gasit e fara acte, proprietarul lui nu risca sa dea declaratie pe proprie raspundere ca nu e furata, pentru ca poti primi cadou o "bratara", iar o motocicleta care nu are acte are sanse URIASE sa fie furata. Reparatia cutiei ma costa in jur de 500 euro (piese + manopera), in cel mai bun caz sau peste 1000 de euro, in cel mai rau caz. Asta si faptul ca trebuie sa-i mai refac si furca (s-o echilibrez), sa-i indrept ghidonul, sa-i mai pun si ulei, filtru, filtru de aer, bujii, kit de lant, anvelopa spate, semnale dreapta, ma duce cu cheltuielile undeva periculos de aproape de 1000 de euro (in cel mai bun caz, repet). El-Zorabul meu e un cal bolnav, care deja a inceput sa putrezeasca... Deja, din momentul ruperii motorului am cheltuit in jur de 300 de euro pe transport (Serbia - Romania), transport la service, diagnosticare... si mai am si un transport de facut, de la service acasa... Am cateva variante, fiecare cu avantaje si dezavantaje: 1. Sa vand Melcul intreg pe cateva sute de techini europeni. Avantaje: imi recuperez o parte din bani, nu am batai de cap cu stocarea lui pe durata dezmembrarii Dezavantaje: posibil obtin un pret mai mic decat daca l-as vinde pe piese. 2. Sa dezmembrez Melcul si sa-l vand pe bucati Avantaje: posibil un pret mai bun decat daca l-as vinde ca intreg. Dezavantaje: nu am un spatiu al meu unde sa-l tin pe durata dezmembrarii (dar poate gasesc...) 3. Sa pastrez Melcul in moarte cerebrala pentru organele lui interne si sa-i cumpar un fratior care-l poate folosi ca sursa de organe. Avantaje: nu trebuie sa mai tiparesc un manual de service si am si manualul original, plus un scaun moale facut de Darian. Dezavantaje: nu am o cripta pentru depozitarea starvului... 4. Sa pastrez Melcul pe durata iernii si sa mai caut un bloc motor la un pret rezonabil, cu acte & toate cele... Avantaje: Rezolv problema destul de ieftin si-i insuflu si o viata noua; creste pipota-n mine avand sub fund un "survival (ma rog, revival...) bike" Dezavantaje: un bloc motor cumparat ca piesa nu iti ofera nicio garantie ca merge, risti sa arunci bani in vant, nu stii ce e in el sau cum a fost folosit... 5. 1 sau 2 + sa-mi caut un nou calut, poate ceva mai spre enduro-touring (un BMW F650, un Suzuki DR-350) Avantaje: ceva banuti recuperati, trecerea "la un nou nivel" bla bla... Dezavantaje: destul alergatura, destui bani de cheltuit, bani pe care nu-i am; posibil ratarea unui sezon moto... (dar asta-i un risc si la celelalte, de fapt...) Voi ce ma sfatuiti? Gentlemen, start debating! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DeepSky Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Evident ca-s prostii, mai ales pentru posesorii de CB-uri... Am avut un Transalp de 650 cmc...intentionez sa-mi iau un monocilindru, pentru ture prin judet, coclauri... Pentru enduro-touring, pentru mine , motoarele incep de la doi cilindri...evident exista contraargumente, exemple, exceptii pentru intarirea, confirmarea celor spuse de catre mine... Numai bine! nu stiu de unde ai aflat tu ca CB are un singur cilindru... Mesaj completat eu votez punctul 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Alta mobra... dar la genul tau de calatorie s-ar preta doar Transalpul de la categoria enduro-touring. E mai jos, e in 2 cilindri, nu foarte puternic... etc. Dar e cam scump. Daca te apuci sa faci dintr-o rabla un motor, te duci la cer cu investitia. Intreaba-ma pe mine cat am bagat in jegul meu si tot o gioarsa e Editat Septembrie 23, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Voi ce ma sfatuiti? Gentlemen, start debating! parerea mea: Exceptand partea "sentimentala" nu prea vad de ce te-ai mai agata de Melc; pana la urma cred ca important este ce ai facut/vazut si mai ales ce o sa mai faci/vezi de acum incolo. Iar daca vorbim de viitor, un 500 are totusi limitele lui pe care probabil le-ai simtit; sfatul meu este sa recuperezi ce se mai poate (financiar) din el si sa iei ceva mai bun pt. distante mai mari; DR350 nu prea stiu ce si cum este dar un F650 este totusi bunicel pt. touring si pt. ceva drumuri mai rele. Eu am avut unul si mi-a placut. Cred ca ai sanse sa gaseti unul la pret rezonabil si pe care sa-l poti achizitiona pana in primavara viitoare. Editat Septembrie 23, 2010 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 5. Vinde Melcu pe bucati ca ai timp toata iarna si ia-ti altceva. Un Transalp mi se pare si mie o alegere foarte buna. Poti sa te gandesti la el ca la un frate mai mare al Melcului, sau un melc 2.0 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Varianta 5. Transalp - nu ca am eu - dar chiar e ideal pt calatorii/bagaje/intretinere. Am unul de 3,5 ani si tot nu m-am plictisit de el. Lui MELC ii faci o poza si o pui in rama in perete si asta e. Life goes on! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Pai cum avem noi dreptul sa fim tati si sa avem copii, nu e dreptul melcului sa aibe un melc mai mic? Alt melc, alt melc, alt melc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Eu zic ca in primul rand trebuie sa te gandesti ce fel de calatorii ai vrea sa faci in viitor si in functie de asta iei o decizie. Pentru ture de genul asteia pe care ai facut-o eu as opta pt un motor mai mare, in nici un caz un DR350. ( nu-s fan nici bmw650 dar ar putea fi un motor f potrivit pt astfel de ture) Alte posibile solutii: - mai astepti pana gasesti un alt motor cu acte ok - poate gasesti o cale de a verifica la RAR inainte de a-l cumpara seria motorului suspect, sa vezi daca a fost sau nu furat iar daca nu a fost poti da chiar tu acea declaratie - intrebi mecanicul care ti-a desfacut motorul daca ai si carterele afectate iar daca nu sunt, din motorul suspect poti lua toate piesele din cutie eventual si restul de motor fara cartere daca-i in stare buna. - daca te-a multumit cb-ul la drum lung poti lua altul cu acte ok eventual neinmatriculat la noi,ca sa fie mai ieftin , combini cb-urile sa-ti iasa unul bun iar restul de piese il poti pastra; la varianta asta ai avantajul ca daca mai pleci la o calatorie lunga si patesti vreo problema tehnica la mare distanta de casa vei avea un stoc de piese care ar putea ajunge la tine mai repede sau mai incet in functie de zona in care ai patit problema. In nici un caz nu merita (dpdv financiar) sa repari cutia cu piese noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 intre f650 si transalp as lua transalp de la distanta, am avut din ambele. transalp pare mai lesinat dar e mai sigur si mai bun pt distante lungi. cu ambele te cam tarasti. poate mai gasesti un africa twin la pret bun dar e mai inalta. oricum la cb-ul asta poti sa-i spui adio, daca mai recuperezi ceva cu atat mai bine. cred ca e o decizie care tine mai mult de cati bani o sa ai. o tinta buna ar fi un vstrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Cum scria pe un print care facea reclama la o masina noua ( KIA parca ) 'Pastreaza amintirile in albumul foto, nu in garaj." Am avut si eu motocicleta de 500 veche si a cedat dupa mult mai putini km si am luat decizia dezmembrarii. De ce? Ca si in cazul tau, s-a intamplat foarte aproape de sfarsitul sezonului. Pe timpul iernii, te apuci si o desfaci bucatica cu bucatica si pui banul la ciorap. In vara urmatoare ai banii de la dezmembrat + ce ai pus deoparte si iti iei ceva decent. Ca sfat, ti-as recomanda sa dai motorul numai intreg. Ma refer la propulsor nu la "motocicleta intreaga". Cu ocazia asta afli si despre mobra ta, cum functioneaza incuietorile, instalatia electrica, etc. Lectii de mecanica gratuite, le zic eu. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Septembrie 23, 2010 Autor Share Postat Septembrie 23, 2010 Ca sfat, ti-as recomanda sa dai motorul numai intreg. Ma refer la propulsor nu la "motocicleta intreaga". Cu ocazia asta afli si despre mobra ta, cum functioneaza incuietorile, instalatia electrica, etc. Lectii de mecanica gratuite, le zic eu. Nu am inteles, poti sa ma lamuresti un pic? Adica sa-l dau intreg, ca motocicleta sau ca bloc motor? Sau s-o dezmembrez cu mana mea, ca sa vad cum merge? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonatzu Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 stiu ca e mai scump, dar un boxer + cardan de la BMW (in speta GS-ul) face toti banii. poti sa il iei si vechi, ca nu are nimic. un 1100 gs de prin 97 gasesti ieftin, mai vechi dar fara multi km pe la 3000 de euro. ai cuplu mare, nu mai simti bagajele, ai racire pe aer si transmisie cu cardan. pentru touring nu mai iti trebuie nimic. doar bani si timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Adica motorul nedesfacut. Cutia aia neagra care antreneaza lantul. Restul nu sunt o bataie de cap de desfacut. Mai o roata, mai un ghidon, mai un stop, mai o semnalizare, etc. Mesaj completat Iar se incepe fiabilitatea BMW. Nu as da 3000 de euro pe ceva din 97 nici daca ar veni cu Jessica Alba la pachet. De 3000 de euro iti iei o motocicleta foarte buna cu 2000 de euro si de 1000 benzina si upgrade la echipament. Beat that. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Septembrie 23, 2010 Autor Share Postat Septembrie 23, 2010 Va rog mult, nu incepeti (iar?) un razboi Honda vs. BMW vs. restul lumii... Incerc sa ma lamuresc care din variante e mai buna, nu ce motor sa-mi iau Multumesc. In cazul in care optez pentru dezmembrare, ce aspecte legale trebuie sa iau in considerare? Trebuie declarata la RAR, dus cadrul la REMAT sau chestii d-astea? @JCDenton: Daca tot il dezmembrez (spre asta inclin...), recunosc ca m-as baga putin sa ma joc si in motor, oricum de-acolo nu mai poate fi recuperat mare lucru (cred). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdfghjk Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 vezi sa nu ramai cu el in acte. la remat duci o arripa ceva dar iti trebuie pt radiere. in rest date fiind sumele in discutie nici nu cred ca merita sa-ti bati capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Poate parea distractiv la inceput, eu am si o curte maricica la dispozitie deci nu mi-am pus problema spatiului si tot am regretat decizia. Faci cum crezi. Cand o dezmembrezi, mergi frumos si declari ca o ai in curte si o radiezi din circulatie, platind impozitul pana in acel moment. Daca nu, vei plati impozit pana cand o vei radia din circulatie. Cum am facut eu de am platit un an de impozit pentru piesele insirate din curte. Mesaj completat @BlackDirt Daca nu te grabesti cu vanzarea, scoti 1000-1200 de euro ca popa, din piese. Gandeste-te ca la un proiect pe durata iernii. Grija mare la demontat, sa nu strici/rupi suruburi. Fa rost de niste degripant si manusi ca te vei face ca un porc pe maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Eu nu dau sfaturi pentru ca nu sunt (inca) destul de priciput in domeniu. DAR tin si eu sa subliniez faptul ca este mai bine sa renunti la Melc, sa il vinzi si sa iei alta motocicleta mai fiabila pentru viitoare ture pe Melc 2.0 . Intre timp trebuie sa te angajezi (probabil) ca sa faci rost de bani, sa vinzi piesele de pe Melc si sa te gandesti la viitoare trasee .Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Va rog mult, nu incepeti (iar?) un razboi Honda vs. BMW vs. restul lumii... Incerc sa ma lamuresc care din variante e mai buna, nu ce motor sa-mi iau Multumesc. In cazul in care optez pentru dezmembrare, ce aspecte legale trebuie sa iau in considerare? Trebuie declarata la RAR, dus cadrul la REMAT sau chestii d-astea? @JCDenton: Daca tot il dezmembrez (spre asta inclin...), recunosc ca m-as baga putin sa ma joc si in motor, oricum de-acolo nu mai poate fi recuperat mare lucru (cred). orlando, tu ce ganduri ai? ma refer ca excursii ala cat iti cere pe propulsor? dar daca-i iei toata motocicleita, asa de piese? eu as avea un motor "bun" pe motocicleta, as face rar-ul si in background il desfaci p-asta mototolitu' si-l faci tu cu manutele tale. e corect si ce zice mario, dar baiatu asta nu sta grozav la finante Editat Septembrie 23, 2010 de Tsunami Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdm Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 nu stiu de unde ai aflat tu ca CB are un singur cilindru...Mesaj completat eu votez punctul 4 Io votez punctul doi. Melcul se merita a fi pastrat doar in memorie, albume...si nu in garaj. Nu prea am fost interesat de CB, iar vazandu-i ,,pozele'', nefiind cilindrii in V, mi-s tot una un cilindru ori doi... La Transalp ii cam lipseste treapta a sasea, ori un motor ceva mai potent pentru asta etajare a cutiei. Un compromis bunicel, la un pret mai mult decat bun mi se pare a fi o Yamaha TDM dupa 1996. Orlando, tre' sa zici pe unde intentionezi sa mai pleci, pentru a te stresa cu propuneri motoristice...dar tu ai putea pleca si cu un Hoinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 vinzi sau scapi de melc si iei alta mobra. Eu iti recomand TDM-ul pana in 95. simplu, usor de intretinut, consumabile ieftine si pe toate drumurile. daca ii faci carburatia cum trebuie pana sub 5,5% la drum intins, poti cara o tona de bagaje si pasager daca e cazul. are o autonomie teoretica , dupa consumul meu, peste 350km (papa sub 5% la dum intins cu bagaje si pasager la 120km/h dupa ceas), suspensiile sunt bune pentru strada si decente pentru macadam. oricum ai poibilatea de a regla suspensia. dezavantajele sunt greutatea si inaltimea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorell Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 BlackDirt, toata lumea si-a spus parerea, fiecare din fotoliul de expert. Ba ca motocicleta asta e facuta doar pentru ture scurte, intrajudetene, ba ca are doar doi cilindri mici cu care nu poate cara bagaje care-i strica coef de aerodinamicitate, ba ca motoarele adevarate au cel putin 1200 cc si cilindri boxer cu cardan, ba ca Transalp-ul e mai bun, etc. Indiferent cu ce motocicleta s-a mers in ture lungi, au fost piese care au cedat. Exemple sunt cu sutele. Cauta pe forum si o sa-l gasesti pe motociclistul din Brasov care a plecat cu KTM-ul de 400 de cc, din cate-mi amintesc a desfacut motorul de vreo cateva ori. Au avut probleme chiar si cei cu BMW sau Honda enduro-turing doar ca, de nevoie au desfacut, inlocuit sau reparat. Sunt situatii in care nu poti suna dupa remorca si atunci nu-ti ramane decat sa te apuci de treaba. In general, pt problemele mecanice nu trebuie sa fii inginer AR, nu trebuie sa fii talentat sau sa-ti placa foarte mult sa mesteresti. Nevoia te face sa-ti descoperi calitatile de care nu stiai. Gandeste-te ca aproape toti mecanicii moto de la noi, si poate ca si cel care ti-a spus ca ai cutia varza, poate fara sa o desfaca (pt asta iti ia o gramada de bani), au invatat pe cont propriu ( nu stiu sa avem vreo scoala de mecanici moto). Au fost care au zis ca Transalp-ul e mai bun decat CB-ul dar esti sigur ca rulmentul (sau ce a cedat) nu-i acelasi de pe transalp? Cineva sustinea ca motorul e motor doar daca e in V si ca daca nu are forma asta nu mai conteaza ca are 1 sau 2 cilindri. De fapt are vreo legatura asta cu ce ti s-a stricat tie in cutie? Cred ca o sa ai curaj si timp sa desfaci cutia macar sa vezi cu ochii tai ce are. E mai greu pana pui mana pe cheie! O sa fii surprins cat de simplu e chiar daca e mai usor s-o vinzi pe nimic si sa dai o caruta de bani pe una recomandata de specialisti.Sunt de parere ca Honda Cb este o motocicleta cu istorie, ce poate sa reziste la solicitari extreme! Cu Honda cx 500 s-a facut turul lumii acu 20 de ani...la fel si cu Yamaha R1... Desfa cutia si o sa-ti dai singur seama ce solutie trebuie sa alegi. Ai o motocicleta buna!!!Spor la mesterit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Indiferent cu ce motocicleta s-a mers in ture lungi, au fost piese care au cedat. Exemple sunt cu sutele. Cauta pe forum si o sa-l gasesti pe motociclistul din Brasov care a plecat cu KTM-ul de 400 de cc, din cate-mi amintesc a desfacut motorul de vreo cateva ori. Au avut probleme chiar si cei cu BMW sau Honda enduro-turing doar ca, de nevoie au desfacut, inlocuit sau reparat. Nu contest ce zici tu si e adevarat, dar eu stiu caz de mers cu Transalp din Suedia in Japonia fara nici o problema tehnica. (doar o cazatura in Istanbul soldata cu ruperea unui suport de sidecase). Cazu 2 - cei doi brasoveni care au facut recent turul lumii pe transapuri - nu li s-a stricat nimic pe drum. Nencini Gionata care a mers juma de glob si mai mult de 120.000km pe un transalp din 87.. pe care l-a stricat ca e el tampit, nu ca ar fi avut ceva motocicleta.. Deci, sa nu generalizam, da? Si cate calatorii cu Africa Twin or mai fi fost in lumea asta pe drumuri lungi carora nu li s-a stricat nimic pe drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackDirt Postat Septembrie 24, 2010 Autor Share Postat Septembrie 24, 2010 Multumesc mult pentru toate sfaturile! Le-am ascultat cu multa atentie si nici unul nu a fost irosit. @Viorell, E adevarat ca CB-ul e legendar, dar poate nu degeaba s-au creat motociclete la alte clase (enduro, enduro-touring etc.) Melcul meu nu e bun pe drum neasfaltat, iar in periplul meu am mers si prin zone unde drumul batea bine de tot in soft-enduro (drumuri secundare prin serbia, muntenegru...) Daca ar fi un drum asfaltat in jurul lumii, da, poate CB-ul ar indrazni... Altminteri, pe nisip, pe gropi, pe pietris nu prea e grozav (e drept, nici nu aveam cauciucurile potrivite)... Nu pot sa zic ca n-am mers si in conditiile astea, dar mi s-a largit gaura fundului de la catamai morcovul aveam in ea! Optiunea mea e depozitarea intr-un garaj pe durata iernii, deocamdata. Iarna e un sfetnic bun si poate gasesc un bloc motor cu acte si, intre timp, ma joc cu asta al meu. Daca pana la o data anume, aleasa arbitrar (gen ianuarie, februarie...) nu reusesc sa gasesc un motor sa-l schimb pe asta, o sa-l dezmembrez cu mana mea. Ii bag cutitul in gat, cum ar veni. Intre timp o sa strang bani si o sa caut sa cumpar si un al doilea motor. Neaparat trebuie sa cada in urmatoarele criterii: 1. Sa nu fie greu (sunt firav) (adica greutate MAXIMA 200 kg, preferabil in zona 150kg) 2. Sa nu fie inalt (sunt mic de inaltime, 1.67). 3. Sa consume putin (prin putin, inteleg MAXIM 5 litri la suta de km, in regim normal 4, 4 si ceva). 4. Sa fie fiabil (duh!) sau sa i se gaseasca piese cu usurinta (vreun model de succes, ceva!) 5. Sa fie capabil sa mearga prin sleauri, coclauri, gropi, drumuri secundare, nisipuri, noroaie (in tura asta am avut noroc si n-am dat de noroaie, dar in viitor, cine stie...) 6. Sa coste maxim 2000 de euro, pentru ca mai multi bani nu cred ca o sa reusesc sa strang. 7. (optional) Sa aibe un rezervor bunicel, sa zicem de minim 15 litri. 8. (optional) Sa vina cu diverse accesorii, gen alarma, manere incalzite, cutii/top-case, parbriz. Preferinta mea e sa repar, totusi, Melcul, INSA nu o sa insist sa cheltui bani nebuneste doar pentru ca m-am atasat de el. Mai mult, daca-l repar o sa-l tin doar pentru ture "in zona" (maxim 1000-2000 de km) sau pentru a-l initia in tainele motociclismului pe fratele meu mai mic Pana una, alta, trebuie sa-l iau de la Bogdan Padure, ceea ce ma duce la urmatoarea intrebare: cunoaste cineva pe cineva cu o platforma? Nu pe gratis, se-ntelege... (dar nu m-ar deranja ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.