Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am in plan sa imi iau anvelope noi din mai multe motive:

1. Am mai avut cauciucuri noi imediat dupa niste SH-uri bunicele iar diferenta a fost SESIZABILA

2. Nu gasesc prea des dimensiunile din carte ale motocicletei mele 120-60-17 cu 160-60-17

3. Nu cumpar anvelopele ca sa le vand ca SH-uri mai tarziu.

4. Nu accept sa platesc pt un lucru uzat si supra evaluat de un samsar de anvelope!!!

Mai bine stau pe dreapta si strang banii necesari pt ceva nou dar cand am anvelopa dorita ma pot bucura de ea in voie!

 

Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe sh-uri de cand ma stiu si nu am avut probleme niciodata.La franare nu mi-a fugit niciodata fata pe asfalt curat.Ultimul cauciuc fata pe care l-am avut a fost schimbat anul trecut ,era pe motocicleta cand am cumparat-o in 2008 si era DOT 2004.Si nu am murit.Dar probabil nu am murit pentru ca nu i-am dat goarna oriunde si oricand fara sa-mi pese de ce se intampla in jurul meu,ci doar cand a fost drumul liber si fara trafic...

 

Eu cred ca ochii in 4 si stapanirea de sine cand este cazul sunt mai pretioase decat orice cauciuc de 1000 de euro bucata

traducere: de fapt nu stiu sa merg pe motoreta dar sunt constient de asta asa ca merg mai cusher! da' daca-mi sare vreodata ceva in fata ma imprastii ca prefer gume sehash. si o spitalizare e mai ieftina decat un set de gume! da!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata e bine sa pui unul nou, spatele poate suporta si SH.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de siguranta

 

eu nu sunt de acord ca cauciucurile sh sunt periculoase. daca caucicurile sh nu's muci, ai aceesi siguranta ca cu unele noi.

 

mai e un curent care zice ca cauciucul nou se pune doar sa te ajute la franarea de urgenta, e o porcarie.

daca mergi linistit nu are nimic.

 

mai sunt unii care zic ca nimeni nu shimba cauciucul ca e bun. gresit ! multi schimba ca nu place guma noua ca erau obisnuiti cu altceva, pleca la o plimbare mai lunga e.t.c

 

eu zic ca multe cauciucuri sh mai merg mult si bine.

cine are curaj sa ma contazica?

 

 

oricum daca ai: rsv, r1, gxr sau r6 e.t.c cu gume touring sh nu o sa iesi din forja de pe bulevarde. daca ai si ceva aere de racer si pui touring sh ai sanse mult mai mari sa fac poc la prima iesire din oras.

 

cum zicea jagi '' cauciucul nou si mole e ca un casco" pt raceri;). daca mergi incet n'ai nevoie de casco ...de la cauciucuri.

 

plm

Editat de free fly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt fan NOU. o guma noua te tine o perioada in care daca ai lua SH probabil ar trebui sa iei minim 2. Cand incepi sa aduni nu e mare diferenta...sigur, fiecare face cum crede ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucurile noi sunt cauciucuri noi asa cum Honda-i Honda.. dar avand in vedere ca romanu'i roman si banu'i ban, exista si o cale de mijloc.

 

ZaiR are mare dreptate, intotdeauna cauciucul fata e cel mai important...atat pentru franare cat si pentru a tine mobra sus. Daca fuge fata, te'ai dus pe copca

 

Dupa parerea mea, un cauciuc SH nu trebuie sa fie mai vechi de 4 ani la data achizitionarii(as putea spune chiar 3), si daca tot iei cauciucuri vechi(putin intarite, putin invechite), ia clasa MOALE. Daca iei un super-touring de 6 ani e clar ebonita si te tranteste cu prima greseala

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut SH, acum am nou(pe spate) - mare diferenta nu am simtit. parerea mea e ca se exagereaza mult pe tema asta.

 

nu spun ca un cauciuc nou nu e mai bun decat unul sh, dar daca nu ai bani de nou, merge si sh-ul

 

treaba e simpla:

-ai sh? mergi mai linistit

-ai noi? mergi mai linistit, is destui idioti prin preajma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Legenda spune sa nu le iei de constructie diferita, adica Bias fata si Radial spate, sau invers. Eu am avut radiale, acum am bias. nu vad mari diferente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

traducere: de fapt nu stiu sa merg pe motoreta dar sunt constient de asta asa ca merg mai cusher! da' daca-mi sare vreodata ceva in fata ma imprastii ca prefer gume sehash. si o spitalizare e mai ieftina decat un set de gume! da!

Prietene,eu zic ca in 25000 de km pe motocicleta ai timp sa inveti sa mergi.Si pt informatia ta,cu aceste "jeguri" de cauciucuri m-am aplecat in curba pana am atins cu scaritele si tot nu s-o intamplat nimic.Motivul pentru care nu s-a intamplat nimic nu e pentru ca am avut cauciucuri noi sau sh ci pentru ca am stiut cand sa fortez nota si cand sa nu o fac,ca sa o pot forta si alta data.Daca esti un idiot kamikaze pe motocicleta,tot un idiot kamikaze ramai si cu cauciucuri noi.

 

Repet,fiecare sa-si cumpere ce vrea,eu doar am spus ca daca ai cauciucuri sh pe motocicleta nu e mai periculos decat cu cauciucuri noi atat timp cat NU II DAI 200 PRIN ORAS CA UN (cuvant urat).punct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene,eu zic ca in 25000 de km pe motocicleta ai timp sa inveti sa mergi.Si pt informatia ta,cu aceste "jeguri" de cauciucuri m-am aplecat in curba pana am atins cu scaritele si tot nu s-o intamplat nimic.Motivul pentru care nu s-a intamplat nimic nu e pentru ca am avut cauciucuri noi sau sh ci pentru ca am stiut cand sa fortez nota si cand sa nu o fac,ca sa o pot forta si alta data.Daca esti un idiot kamikaze pe motocicleta,tot un idiot kamikaze ramai si cu cauciucuri noi.

 

Repet,fiecare sa-si cumpere ce vrea,eu doar am spus ca daca ai cauciucuri sh pe motocicleta nu e mai periculos decat cu cauciucuri noi atat timp cat NU II DAI 200 PRIN ORAS CA UN (cuvant urat).punct

 

 

25.000. :lol: pot sa te ating? :lol: stai linistit, la cat de joase-s scaritele la un st poti sa atingi pamantul cu ele si cu niste gioarse incalzite.

 

acum problema nu se pune la modul ca nu poti sa mergi cu ebonite, nicidecum! se poate merge. problema e cand trebuie sa eviti ceva din scurt si/sau sa franezi. atunci se vede diferenta. asta la mers normal. ca daca vrei sa inveti sa te dai si un pic mai agresiv (atentie, nu "racing" sau ma rog, depinde de ce intelege fiecare prin racing) si ai un pic de instinct de conservare atunci te limitezi. stii cam pe unde-i limita gioarselor, te obisnuiesti cu ea si ajungi sa mergi pana acolo fara nici un fel de efort. problema vine cand iti pui gume noi si nu stii ce sa faci cu ele. in relfex ti-a intrat sa te apleci, sa bruschezi si sa franezi cu motocicleta aia cu niste gioarse. si o sa spui ca nu-i mare diferenta cu gume noi fata de vechi. sa stii ca un relfex dobandit foarte, foarte greu se schimba. si doar in extrem de putine cazuri numai dupa primul set de gume noi.

 

si pe langa toata distractia asta cu gumele (unde oricum mai e muuult de discutat) conteaza ENORM si reglajul suspensiilor, inclusiv distributia greutatii si pozitia centrului de greutate care tot din suspensii se regleaza, in fata prin modificarea pozitiei furcii in juguri, in spate prin kit-uri (ori reglabile, cele mai faine) de urcare sau de coborare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopa care o am pe spate se prezinta in conditia in care se vede in poza, iar la DOT are urmatoarele inscriptii: DOT " ER 37 xxx 1001 " ... Wikipedia nu m-a lamurit, daca e sa ma iau dupa ce spune acolo, anvelopa ar trebui sa fie fabricata in 2001. Nu are crapaturi, nu are semne de imbatranire. Rog pe cineva avizat sa ma lamureasca cu nedumerirea asta a mea. Poza este facuta azi, intr-o parcare pe DN.

 

 

post-70816-0-84842600-1360772310_thumb.jpg

Editat de Mrija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi 12 ani si sa nu imbatraneasca .... anvelopa e semi-moale daca bag unghia sau cheia in ea, nu e tare ca betonul. De coapta nu e coapta, are culoarea naturala dupa cum se vede. Nu are crapaturi deloc, am avut 2 cauciucuri la masina care erau Michelin luate din SH iar la 6 ani deja aveau crapaturi. Pffff ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot felul de ciudati, ce vrei? poate-i place sa faca drifturi! :))

 

 

ce drifturi frate, nu vezi ca are o palma de chicken strips...

 

corect...saptamana 10 din 2001. Ma intreb cat de bine sa fie depozitata ca sa si pastreze specificatiile tehnice...11 ani e mult.

numai in formol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...