DIU 46 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Care este diferenta S 20-l si S 20 R-Evo ca nu le am cu ele, si inca ceva am pe motor bt 012 si sa uzat spatele, cu ce pot sa-l inlocuiesc, in afara de bt 012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Nici una. Doar marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 evo are dot 2014 cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 A avut careva pe moto Metzeler Sportec M5? Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 evo are dot 2014 cu siguranta Apropo de chestia asta, ca am tot vazut mesaje de genul "vand cauciucuri dot 2013" sau "gumele de pe motocicleta mea sunt dot 2014", etc. Nu e incorect spus in acest mod? DOT reprezinta un cod, in care se regasesc diferite informatii, printre care si data fabricatiei. Spre exemplu: DOT EUYO 9AWM 3913 (asta inseamna fabricate in anul 2013, saptamana 39). De ce nu se spune clar: "gume fabricate in 2013, 2014, etc." . De ce se mentioneaza si acel "DOT" de fiecare data? Intreb doar, sper sa nu deranjeze pe nimeni intrebarea mea (nu asta e intentia). Vreau doar sa stiu daca e corect sau nu sa spui "dot 2013" . Daca s-a mai discutat despre asta, imi cer scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Apropo de chestia asta, ca am tot vazut mesaje de genul "vand cauciucuri dot 2013" sau "gumele de pe motocicleta mea sunt dot 2014", etc. Nu e incorect spus in acest mod? DOT reprezinta un cod, in care se regasesc diferite informatii, printre care si data fabricatiei. Spre exemplu: DOT EUYO 9AWM 3913 (asta inseamna fabricate in anul 2013, saptamana 39). De ce nu se spune clar: "gume fabricate in 2013, 2014, etc." . De ce se mentioneaza si acel "DOT" de fiecare data? Intreb doar, sper sa nu deranjeze pe nimeni intrebarea mea (nu asta e intentia). Vreau doar sa stiu daca e corect sau nu sa spui "dot 2013" . Daca s-a mai discutat despre asta, imi cer scuze pai Pruteanu a murit saracu, probabil ca intrebarea asta o sa ramana fara raspuns, eu zic DOT pt ca intelege aproximativ toata lumea si mi-e lene sa scriu. pe forumurile straine DOT(s) face referire la cauciucuri racing-stradale (DOT- omologarea pentru strada) gen d211 ,supercorsa SC, R10. si mai putin data fabricatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Intre Supercorsa SP V2, GP Racer si Michelin Power Supersport ce ma sfatuiti sa aleg?180/55 sau 180/60 (pirelli) sau 190/55 pe janta de 5.5 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 (editat) GP racerul vine in trei variante de compozitie. E bicomponent - mijlocul e mai dur. Sunt gume destul de grele deci o sa afecteze putin agilitatea. Pe de alta parte sunt mai durabile decat Pirelli Supercorsa SP. SP-ul are profil ceva mai ascutit, sunt mai usoare decat GP Racer. Sunt mai putin durabile decat D211. Nu am mers pe ud cu SP. D211 pe ud se comporta decent dar evident ca nu straluceste. Spatele D211 este Ntec si se umfla 1.3-1.5. Supercorsa are carcasa mei flexibila si se umfla 1.7-1.8 (spatele) in regim de mers sportiv. Ambele au suficienta aderenta pe asfalt uscat si cu temperaturi de peste 15 grade. Sp-urile se incalzesc parca o idee mai usor dar ambele modele au aderenta buna chiar daca nu sunt incinse. Nu am mers pe Power Supersport si nu le cunosc dar mie nu mi-a placut niciodata michelin moto. Editat Decembrie 2, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Intre Supercorsa SP V2, GP Racer si Michelin Power Supersport ce ma sfatuiti sa aleg? 180/55 sau 180/60 (pirelli) sau 190/55 pe janta de 5.5 multumesc GP Racer soft pe fata si med sau hard spate. Cauta oferte de craciun , revelion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Intre Supercorsa SP V2, GP Racer si Michelin Power Supersport ce ma sfatuiti sa aleg? 180/55 sau 180/60 (pirelli) sau 190/55 pe janta de 5.5 multumesc Eu folosesc de ceva timp SP urile sunt foarte aderente dar se duc cam repede, pe ploaie esti cascadorul rasului cu ele.Michelin power supersport am mers cu un r1 dar parca nu am avut atata incredere ca pe SP, cat despre dunlop nu am avut modelul gp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Salut. Tot am discutat cu prietenii in ultima perioada destre semnificatia indicelui de viteza dar nu am ajuns la un numitor comun in ceea ce priveste diferenta de aderenta intre un indice de viteza H-210km/h si un indice de viteza W+270km/h. PS. care dintre ci 2 indici ofere o aderenta mai buna sau care cauciuc este mai moale. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Indicele de viteza descrie cum se comporta carcasa anvelopei la fortele centrifuge si oscilatiile la care este supusa la turatiile mari pe care le implica viteza mare, nu cred ca are o legatura directa cu cat de moale este cauciucul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 dupa cum spui tu un cauciuc pt o turatie mai mare ar trebui sa contina matriale mai bune implicit mai scumpe.Atunci de ce pe piata cel cu indice w este mai ieftin.Inteleg din ce zici tu ca doar armatura de sub cauciuc difera si nu calea de rulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 http://www.michelinman.com/tires-101/tire-basics/about-tires/tire-speed-ratings-and-tread-life.page Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Baieti, vreau si eu 2 anvelope pt scutere. Unul 120/12 iar celalalt 120/13. Nu le-as vrea noi, dar daca nu sunt sh iau si noi. Le iau de pe acum, sa fie in garaj pt cand da caldura.ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doru.tanasoiu Postat Decembrie 13, 2014 Share Postat Decembrie 13, 2014 Salut, Ce cauciucuri recomandati pentru o Busa 2006?Cauciucurile vreau sa le cumpar noi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 14, 2014 Share Postat Decembrie 14, 2014 Salut, Ce cauciucuri recomandati pentru o Busa 2006?Cauciucurile vreau sa le cumpar noi . Depinde de ce vrei sa faci cu moto,in ce conditii vrei s-o folosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Vreau sa renunt la slikuri , imi plac dar tin prea putin si sunt scumpe asa ca ma bate gandul sa cumpar ceva intermediar cum ar fii Michelin Pilot power 3 pe care nu le-am avut si am auzit lucruri bune, am si mers cu ele dar prea putin sa realizez ceva.Ma intereseaza durata lor de viata si cat de lipicioase sunt.Daca nu am sa revin la 2ct,m3,m5 sau q3( pe care nu l-am avut ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Decembrie 15, 2014 Share Postat Decembrie 15, 2014 Pilot power 3 am eu, de 1 an jumate. Ca si durata de viata, s-au pastrat nesperat de bine pana acum. Sunt bune pe naked de 600, dar eu merg destul de batraneste si ce se aplica la mine poate nu se aplica la altul. Au tinut foarte bine si la 3 zile de Adancata, clasa C. La rece (5-10 grade afara) sunt cam periculoase, dar pe ploaie sunt foarte ok. Eu o sa le schimb cu ceva mai aderent. Nu fac asa de mult touring si o sa merg (cel putin sper) mai des la pista la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 (editat) Salut, a venit momentul sa schimb cauciucurile ( sau macar cel din spate) Am pe fata un Pirelli DIablo din 2012 ( dar care este cam 30% uzat, poate mai putin) si pe spate un Diablo Corsa (2007 impuscat )... Acuma ma gandeam sa iau un set nou fata spate ( 2ct, pp3, sau DR2) sau sa iau numai spatele indiferent de model si sa pastrez acel Diablo inca un sezon. Are ceva daca combin Pirelli cu Micheli, sau reprezinta un risc? Editat Decembrie 16, 2014 de givemefive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Absolut niciun risc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 Marele risc e sa iei un cauciuc fata care aluneca la o frinare mai puternica. Incearca un cauc soft pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 da-ne si un exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Am mai dat. Sint nspe exemple. Pirelli, Michelin, Metz, Bridgestone. Imi vine in minte cel mai usor Bridgestone BT R10 . Pirelli Supercorsa SC1, Metz K1. Mai e si Michelin de care a avut Denis SBZ, PowerSuersport parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) SPEED RATING MAX SPEED – MPH MAX SPEED – KPH J Type 62 -100 N Type 87 -140 Q Type 99 -160 S Type 112 -180 T Type 118 -190 U Type 124 -200 H Type 130 -210 V Type 149 -240 W Type 168 -270 Y Type 186 -300 Z Type Over 149 -Over 240 indicele de viteza nu are legatura cu compozitia cauciucului (cat de moale sau cat de aderent sau durabil e) acest indice se refera doar la viteza maxima de ....utilizare Editat Decembrie 17, 2014 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.