Sari la conținut

Postări Recomandate

Care este diferenta S 20-l si S 20 R-Evo ca nu le am cu ele, si inca ceva am pe motor bt 012 si sa uzat spatele, cu ce pot sa-l inlocuiesc, in afara de bt 012.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

evo are dot 2014 cu siguranta

 

Apropo de chestia asta, ca am tot vazut mesaje de genul "vand cauciucuri dot 2013" sau "gumele de pe motocicleta mea sunt dot 2014", etc. Nu e incorect spus in acest mod? DOT reprezinta un cod, in care se regasesc diferite informatii, printre care si data fabricatiei. Spre exemplu: DOT EUYO 9AWM 3913 (asta inseamna fabricate in anul 2013, saptamana 39). De ce nu se spune clar: "gume fabricate in 2013, 2014, etc." . De ce se mentioneaza si acel "DOT" de fiecare data?

 

Intreb doar, sper sa nu deranjeze pe nimeni intrebarea mea (nu asta e intentia). Vreau doar sa stiu daca e corect sau nu sa spui "dot 2013" . Daca s-a mai discutat despre asta, imi cer scuze ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de chestia asta, ca am tot vazut mesaje de genul "vand cauciucuri dot 2013" sau "gumele de pe motocicleta mea sunt dot 2014", etc. Nu e incorect spus in acest mod? DOT reprezinta un cod, in care se regasesc diferite informatii, printre care si data fabricatiei. Spre exemplu: DOT EUYO 9AWM 3913 (asta inseamna fabricate in anul 2013, saptamana 39). De ce nu se spune clar: "gume fabricate in 2013, 2014, etc." . De ce se mentioneaza si acel "DOT" de fiecare data?

 

Intreb doar, sper sa nu deranjeze pe nimeni intrebarea mea (nu asta e intentia). Vreau doar sa stiu daca e corect sau nu sa spui "dot 2013" . Daca s-a mai discutat despre asta, imi cer scuze ;)

pai Pruteanu a murit saracu, probabil ca intrebarea asta o sa ramana fara raspuns, eu zic DOT pt ca intelege aproximativ toata lumea si mi-e lene sa scriu.

 

pe forumurile straine DOT(s) face referire la cauciucuri racing-stradale (DOT- omologarea pentru strada) gen d211 ,supercorsa SC, R10. si mai putin data fabricatiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GP racerul vine in trei variante de compozitie. E bicomponent - mijlocul e mai dur. Sunt gume destul de grele deci o sa afecteze putin agilitatea. Pe de alta parte sunt mai durabile decat Pirelli Supercorsa SP.

SP-ul are profil ceva mai ascutit, sunt mai usoare decat GP Racer. Sunt mai putin durabile decat D211.

Nu am mers pe ud cu SP. D211 pe ud se comporta decent dar evident ca nu straluceste.

Spatele D211 este Ntec si se umfla 1.3-1.5. Supercorsa are carcasa mei flexibila si se umfla 1.7-1.8 (spatele) in regim de mers sportiv.

Ambele au suficienta aderenta pe asfalt uscat si cu temperaturi de peste 15 grade. Sp-urile se incalzesc parca o idee mai usor dar ambele modele au aderenta buna chiar daca nu sunt incinse.

 

Nu am mers pe Power Supersport si nu le cunosc dar mie nu mi-a placut niciodata michelin moto.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre Supercorsa SP V2, GP Racer si Michelin Power Supersport ce ma sfatuiti sa aleg?

180/55 sau 180/60 (pirelli) sau 190/55 pe janta de 5.5

 

multumesc

GP Racer soft pe fata si med sau hard spate. Cauta oferte de craciun , revelion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre Supercorsa SP V2, GP Racer si Michelin Power Supersport ce ma sfatuiti sa aleg?

180/55 sau 180/60 (pirelli) sau 190/55 pe janta de 5.5

 

multumesc

Eu folosesc de ceva timp SP urile sunt foarte aderente dar se duc cam repede, pe ploaie esti cascadorul rasului cu ele.Michelin power supersport am mers cu un r1 dar parca nu am avut atata incredere ca pe SP, cat despre dunlop nu am avut modelul gp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

 

Tot am discutat cu prietenii in ultima perioada destre semnificatia indicelui de viteza dar nu am ajuns la un numitor comun in ceea ce priveste diferenta de aderenta intre un indice de viteza H-210km/h si un indice de viteza W+270km/h.

PS. care dintre ci 2 indici ofere o aderenta mai buna sau care cauciuc este mai moale.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Indicele de viteza descrie cum se comporta carcasa anvelopei la fortele centrifuge si oscilatiile

la care este supusa la turatiile mari pe care le implica viteza mare, nu cred ca are o legatura directa

cu cat de moale este cauciucul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spui tu un cauciuc pt o turatie mai mare ar trebui sa contina matriale mai bune implicit mai scumpe.Atunci de ce pe piata cel cu indice w este mai ieftin.Inteleg din ce zici tu ca doar armatura de sub cauciuc difera si nu calea de rulare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Baieti, vreau si eu 2 anvelope pt scutere. Unul 120/12 iar celalalt 120/13. Nu le-as vrea noi, dar daca nu sunt sh iau si noi. Le iau de pe acum, sa fie in garaj pt cand da caldura.ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa renunt la slikuri , imi plac dar tin prea putin si sunt scumpe asa ca ma bate gandul sa cumpar ceva intermediar cum ar fii Michelin Pilot power 3 pe care nu le-am avut si am auzit lucruri bune, am si mers cu ele dar prea putin sa realizez ceva.Ma intereseaza durata lor de viata si cat de lipicioase sunt.Daca nu am sa revin la 2ct,m3,m5 sau q3( pe care nu l-am avut ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot power 3 am eu, de 1 an jumate. Ca si durata de viata, s-au pastrat nesperat de bine pana acum.

Sunt bune pe naked de 600, dar eu merg destul de batraneste si ce se aplica la mine poate nu se aplica la altul.

Au tinut foarte bine si la 3 zile de Adancata, clasa C.

La rece (5-10 grade afara) sunt cam periculoase, dar pe ploaie sunt foarte ok.

Eu o sa le schimb cu ceva mai aderent. Nu fac asa de mult touring si o sa merg (cel putin sper) mai des la pista la anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, a venit momentul sa schimb cauciucurile ( sau macar cel din spate)

Am pe fata un Pirelli DIablo din 2012 ( dar care este cam 30% uzat, poate mai putin) si pe spate un Diablo Corsa (2007 impuscat )...

Acuma ma gandeam sa iau un set nou fata spate ( 2ct, pp3, sau DR2) sau sa iau numai spatele indiferent de model si sa pastrez acel Diablo inca un sezon. Are ceva daca combin Pirelli cu Micheli, sau reprezinta un risc?

Editat de givemefive
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai dat. Sint nspe exemple. Pirelli, Michelin, Metz, Bridgestone. Imi vine in minte cel mai usor Bridgestone BT R10 . Pirelli Supercorsa SC1, Metz K1. Mai e si Michelin de care a avut Denis SBZ, PowerSuersport parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SPEED RATING MAX SPEED – MPH MAX SPEED – KPH

J Type 62 -100

N Type 87 -140

Q Type 99 -160

S Type 112 -180

T Type 118 -190

U Type 124 -200

H Type 130 -210

V Type 149 -240

W Type 168 -270

Y Type 186 -300

Z Type Over 149 -Over 240

 

indicele de viteza nu are legatura cu compozitia cauciucului (cat de moale sau cat de aderent sau durabil e)

acest indice se refera doar la viteza maxima de ....utilizare

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...