Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare colegii,

Imi puteti da cateva sfaturi,pareri despre anvelopele:

Michelin Pilot Power 3

Michelin Pilot Road 4

Nu stiu ce sa aleg intre cele doua modele.

Foarte tare nu merg si nu fac nici multi kilometri cu mobra.as vrea ceva cu o aderenta foarte buna..

Motocicleta cbr f4i

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pilot Power 3 sunt f. bune, am mers pe ele frig, cald, pista, strada, ploaie, vant, forestiere :)) fara probleme.

Pilot Road daca faci multi km, dar daca zici ca nu, alege ceva din gama sport: Dunlop Sportsmart 2, Pilot Power 3/RS, Bridgestone S21, Metzler Sportec M7 RR, Pirelli Diablo Rosso III

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A cumparat un prieten. Depozitul e in Bg, ti se vorbeste si in romaneste, e o domnisoara poliglota acolo, daca nu te descurci in engleza.

Pretul a fost mic, livrarea in 2-3 zile maxim, cauciucul proaspat, cumparatorul multumit.

 

Da, foarte ok. Am comandat luni, au venit azi. DOT 16/16 si 03/17. Spate Made in China, fata Made in Germany :D.

 

Metz Roadtec 01

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

feeling curious :D

 

Cum vreti voi oare sa aveti in tara si magazine, si stocuri, si gume noi si servicii de calitate dar luati "pe Bulgaria" ca e mai Eftin.... :) Nu e mai ieftin, pt ca vanzatorul de Bulgaria nu plateste TVA.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

feeling curious :D

 

Cum vreti voi oare sa aveti in tara si magazine, si stocuri, si gume noi si servicii de calitate dar luati "pe Bulgaria" ca e mai Eftin.... :) Nu e mai ieftin, pt ca vanzatorul de Bulgaria nu plateste TVA.

 

plateste cu fix 1% mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Ro, cel mai ieftin era cu 100 RON mai mult. de banii aia le montez. Piese cumpar doar de la magazin unde am ceva discount si ies ca pe net. De ce as palti cu 10% mai mult doar ca e distribuitor roman. Echipamentul l-am luat de la Loius de la Viena pentru ca e aproape de mine si ajung de cel putin 2 ori pe an acolo. Acolo am probat echipamente pana mi-am gasit ceva ce-mi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Power 3 sunt f. bune, am mers pe ele frig, cald, pista, strada, ploaie, vant, forestiere :)) fara probleme.

Pilot Road daca faci multi km, dar daca zici ca nu, alege ceva din gama sport: Dunlop Sportsmart 2, Pilot Power 3/RS, Bridgestone S21, Metzler Sportec M7 RR, Pirelli Diablo Rosso III

 

Multumesc pentru raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune poza dupa o factura, daca ai cumparat.

Citisem mai demult sectiunea din codul fiscal bulgaresc si , nici o suprirza, era TVA zero.

 

ma rog... suntem o tara de fumatori de hasis de sub unghii, asa ca nici eu nu imi dau seama de ce imi mai bat capul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune poza dupa o factura, daca ai cumparat.

Citisem mai demult sectiunea din codul fiscal bulgaresc si , nici o suprirza, era TVA zero.

 

Nu am cumparat de la ei, dar iti spun cu siguranta ca nicaieri in UE o firma nu poate vinde unei persoane fizice, din orice tara ar fi ea fara TVA. De la regulile astea nu se poate abate nimeni in UE.

 

Cu asta ma ocup, import echipamente din diverse tari si le vand in Romania. Nu vorbesc din auzite.

 

 

Apropo, de curiozitate cum ai citi codul fiscal bulgaresc? Vorbesti limba?

Editat de thesaw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este tradus in engelza.... aloo, importatorule de echipamente :)

 

Asta e pe principiul It's on the internet so it must be true... Da-mi si mie un link pe PM cu articolul respectiv atunci :)

 

Bulgarii platesc TVA la fel ca orice alta tara din UE, nu exista exceptii la regula. Singura metoda sa cumperi ceva fara TVA este sa fi firma inregistrata in registrul operatorilor intracomunitari. Restul sunt basme si baliverne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Am comandat de pe olx o anvelopa Michelin Pilot Activ 110/80/17, la mana a doua dar intr-o stare foarte buna.Problema mare este ca vânzătorul nu mi-a spus DOT-ul și am constatat ca este 2704.Credeti ca pot sa o folosesc in siguranța?Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copile, daca nu esti vreun pui de Rossi si nu ai veleitati de vedeta cand mergi cu motocicleta, poti circula mult si bine si cu un cauciuc de peste 20 ani! Da, ai citit bine, un astfel de cauciuc am in prezent pe motor, pe spate, si circul cu el de vreo patru-cinci ani...ce-i drept, acum a cam ajuns la final de viata, dar fiindca nu am altul care sa il inlocuiasca, mai trag nitel de asta! N-am fost pus in situatia niciodata sa dau vina pe anul de fabricatie al unui pneu, nu am produs evenimente rutiere sau accidente din aceasta cauza si nici nu cred ca voi ajunge sa dau vina pe un biet cauciuc. Daca esti inconstient, poti sa-ti incalti motocicleta cu pneuri facute maine, asta nu te va scapa de accidente sau trante! Niciodata nu te baza pe faptul ca ai cauciucurile excelente, ca ai lichid de frana DOT5, ca lantul l-ai uns aseara...bazeaza-te pe factorul "om"...si vei vedea ca poti merge mult si bine fara evenimente neplacute!

Ca fapt divers, am pe un CZ vechi de vreo 43 ani un cauciuc din anii '80...si pariez ca pot merge in siguranta cot la cot cu oricare motociclist (fara sa depasim cu prea mult limitele legale de viteza, fiindca nu duce motorul mai mult de 130km/h!) fara teama ca voi crapa din cauza vechimii acelui cauciuc! Da, pentru aceia care au pretentii de alergatori la TT sau SB (cei care confunda drumurile tarii cu un circuit), nu recomand cauciucuri vechi, fiindca multi mor si cu acelea noi daca sunt pusi in situatii limita! :peace:

Hai, fanii DOT-ului proaspat sunt invitati sa ma ia la tavaleala...ca oricum nu dau doi bani pe parerile lor inspirate din relatarile prietenilor de la terasa! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu erau sfaturi sa mearga fara echipament, nu discutam de schimburile de ulei, asa ca nu incerca sa o dai la-ntors! Dar daca mergi atent, previi la timp si "citesti" traficul, nu te dai in spectacol si nu zbori la joasa inaltime, ai sanse foarte mari sa apuci varste inaintate! Daca te crezi doctor sau profesor in moto, daca strada o confunzi cu circuitul, daca viteza legala este un prag care trebuie musai incalcat chiar de la treapta intai a motocicletei, apai...nu cred ca te ajuta mai deloc DOT-ul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, am pe un CZ vechi de vreo 43 ani un cauciuc din anii '80...si pariez ca pot merge in siguranta cot la cot cu oricare motociclist (fara sa depasim cu prea mult limitele legale de viteza, fiindca nu duce motorul mai mult de 130km/h!) fara teama ca voi crapa din cauza vechimii acelui cauciuc! Da, pentru aceia care au pretentii de alergatori la TT sau SB (cei care confunda drumurile tarii cu un circuit), nu recomand cauciucuri vechi, fiindca multi mor si cu acelea noi daca sunt pusi in situatii limita! :peace:

Hai, fanii DOT-ului proaspat sunt invitati sa ma ia la tavaleala...ca oricum nu dau doi bani pe parerile lor inspirate din relatarile prietenilor de la terasa! :crack:

 

bonus

sabotii de frana sunt aia originali, au mers fier pe fier ultimii 25 de ani, ar mai merge vreo 10 pana se duc de tot

agata putin directia ca rulmentii de jug sunt pilitura de fier de mult, dar merge daca o iei usor

furca n-a fost niciodata servisata si e gripata de prin 92, dar daca mergi cu grija si eviti gropile (daca poti sa intorci ghidonul la timp) n-ai probleme

amortizoarele spate au functionat ultima data in al doilea mandat al lui iliescu (adica ala dinainte de constantinescu dupa numaratoarea de om normal), dar pana la urma multi merg cu hardtail ca in anii 20

 

evident, motocicleta n-a mai pornit din 88, dar poate fi impinsa in siguranta cot la cot cu orice alta motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu n-am scos Cagiva nevestii de la iernat ca am gume din '09 si '10 pe ea...si am zis ba, sunt gume sport-ish (Michelin PP), nu prea mai merg, desi la carne sunt full, sigur s-au cam intarit...n-o scot pana nu ii schimb gumele, dar na, eu chiar tin la nevasta-mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Depinde ce se intelege prin mers, daca te dai tare pe un ss conteaza dotul, daca mergi normal nu prea.

Am mers si eu un sezon la vaca mea cu unul nou nout pe fata cu DOT 2008 si nu am vazut nicio diferenta la feeling. Singura problema a fost ca dupa cateva mii de kilometri, la sfarsitul sezonului, au inceput sa apara crapaturi mici pe coama, datorita faptului ca materialul nu mai are aceleasi propietati, dar un sezon l-am facut fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...