Cesar Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 De acord in ce priveste compromisul aderenta/durata de viata. Ciudat e ca mie mi-a fugit de mai multe ori 016-le pe uscat, si am scapat de problema asta la 2CT. Pe ud oricum e mai bun 2CT-ul. Cu ce presiune mergeai in BT16? Au carcasa ceva mai rigida decat Michelin si daca cresti peste 2.2 nu se comporta bine. Michelin ae carcasa foarte foarte flexibila si le poti umfla tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Cu ce presiune mergeai in BT16? Au carcasa ceva mai rigida decat Michelin si daca cresti peste 2.2 nu se comporta bine. Michelin ae carcasa foarte foarte flexibila si le poti umfla tare. garantat pe vremea aia mergeam cu 2,5 pe spate cu BT16. E o explicatie, si pt. faptul ca la aproape aceeasi presiune - 2,4 (spate) 2CT-ul s-a simtit instant mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Dupa mine, toate in afara de sp/sc uri si racetec uri sunt tiganii )))). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Promoe Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 detin un cbr 600 rr 2003 si vr sa-i schimb cauciucurile, mi-au placut foarte mult cele de la vechea motocicleta ( un kawa ninja 2003 ) - avand 180/60/zr17 spate, dar nu mai tin minte ce dimensiuni aveam pe fata ^^ , daca erau standard sau stretched. banuiesc ca nu are foarte mare importanat daca pastrez standardul de 120/70 zr 17 sau trebuie schimbat si acesta ? multumesc » Post actualizat in 31 Mar 2016 13:59 detin un cbr 600 rr 2003 si vr sa-i schimb cauciucurile, mi-au placut foarte mult cele de la vechea motocicleta ( un kawa ninja 2003 ) - avand 180/60/zr17 spate, dar nu mai tin minte ce dimensiuni aveam pe fata ^^ , daca erau standard sau stretched. banuiesc ca nu are foarte mare importanat daca pastrez standardul de 120/70 zr 17 sau trebuie schimbat si acesta ? multumesc cred ca mi-am dat seama ca era standard ^^ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Salutare baieti! Ce cauciucuri imi recomandati pentru un R1 din 2001! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Strada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szbdavid Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Strada! Daca nu ai incercat inca, merita sa incerci Sportsmart 2-ul de la Dunlop, sau sunt modele noi la Pirelli (Rosso 3) si Bridgestone (S21). Colegul meu pe GSXR 600 a folosit Dunlopul, si a fost foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Daca nu ai incercat inca, merita sa incerci Sportsmart 2-ul de la Dunlop, sau sunt modele noi la Pirelli (Rosso 3) si Bridgestone (S21). Colegul meu pe GSXR 600 a folosit Dunlopul, si a fost foarte bun. Multumesc pentru sfat si informatie! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Stie cineva ce dimensiune are janta spate pe CBR F3 97-98? 5" cumva? Intreb pentru ca un prieten vrea sa-si puna cauciuc 190/55 si nu stie cum/daca incape... Eu am mers anul trecut pe F4 cu 190/55 (Michelin Power Cup Evo), dar din cate stiu ala are janta de 5.5'' Niste pareri de la cei care au mers cu Michelin-urile de mai sus dar si cu Super Corsa SP V2, care ar fi ma bune pentru mers pe strada? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Nu scrie fratilor in carte sau certificat mare si tare dimensiunile gentilor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Stie cineva ce dimensiune are janta spate pe CBR F3 97-98? 5" cumva? Intreb pentru ca un prieten vrea sa-si puna cauciuc 190/55 si nu stie cum/daca incape... Eu am mers anul trecut pe F4 cu 190/55 (Michelin Power Cup Evo), dar din cate stiu ala are janta de 5.5'' Niste pareri de la cei care au mers cu Michelin-urile de mai sus dar si cu Super Corsa SP V2, care ar fi ma bune pentru mers pe strada? Merci! de pus poti sa pui si 200 pe janta de 4,5'', s-ar putea sa nu se janteze usor ... sau deloc in functie de cauciuc... dar asa e in teatru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Numai tu stii cum ai mers cu f4 le cu cauciucul pe 190. Ceva de genul ca si cand ai avea roti ajutatoare. Janta la f4 este pt 180, degeaba incape 190, 200. Il face ciuperca si sta prost pe curbe. La f3 janta e pt 160, unde sa puna 190? Sa schimbe si janta si atunci e altceva. » Post actualizat in 10 Apr 2016 05:52 Iar prietenul ala al tau nu esti cumva tu? S-a mai spus , pe janta de 5,5 inch incape PERFECT anvelopa de 190/55. A nu se confunda cu 190/50. Am vazut si anvelope de 195/65 montate pe aceleasi jante de 5,5inch, la curse, baietii mergeau tare tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Sinister, incerci sa pari destept/interesant? Poate ne intalnim vreodata si te invit sa dai o tura cu F4 pe cauciuc de 190/55, sa-mi spui daca e asa rau cum credeai... Jakk, eu nu am gasit nici in service manual si cu atat mai putin in talon dimensiunea jantelor, doar a anvelopelor! Si aia cu "pune ce zice producatorul", hai sa nu intram in polemica - nici nu cred ca erau inventate gumele de 190/55 cand aparuse F4, cu toate ca ele merg fara probleme pe jante de 5.5". Eu intrebasem strict pt F3, ca nu i-am masurat janta si nu stiu. Si prietenul nu sunt eu... eu am 180/55 pe unul dintre F3-uri si e ok. Dar ideea e ca o sa cumpar iarasi un set de 120/70 cu 190/55 pt F4-ule meu si vroia si respectivul aceleasi gume pe F3-ul lui!! Merci Jagi! Stii cumva daca janta de F3 este intr-adevar de 5''? Nu am momentan acces la motor, sa masor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zupy Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Salut! Ce caucicuri imi recomandati pentru un FZ6N 2008? Precizez ca sunt incepator, o folosesc in general prin oras sau iesiri de max. 100 km. Eu ma gandeam la: Metzeler Sportec M5 / Pirelli Diablo / Pirelli Diablo Rosso II / Michelin Pilot Road IV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Dunlop Sportsmart 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 M-am lamurit. Janta spate pe F3 e de 5'', deci nu prea merge 190... http://chrisdube.com/motorcycles/CBR600-F3-Specs.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Pe spate la F3 se pune guma de 160/60 cum scrie la carte sau maxim 170/60; stiu si eu pe unu de a inghesuit un 190 acolo dar statea tuguiat rau si parca si freca in ceva ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Desi am citit o gramada de lucruri si la nivel teoretic stiu ce ar trebuie sa iau, ma chinui de o luna sa ajung la o concluzie cu privire la cauciucurile pe care le vreau. In prezent am Michelin PR3, dot 2013 si nu sunt tocite aproape deloc, insa au inceput sa alunece, chiar si la accelerari de pe la 70-80 kmh. Ma gandeam sa iau PR4, insa ma cam oftica pretul de 1400-1500 de lei setul, parca as merge mai repede pe ceva sport, gen Pilot Power. Am uitat sa zic ca dau ca surdu-n clopot in saracul Monster, oare o sa mi se toceasca spatele pe mijloc ca la incepatori, cauciucul asta fiind mai moale? Merg 80% in oras. PR3 nu e moale, pe mijloc nici atat. Ce presiune ai? Daca mergi singur, pune 2.0 si vezi daca se schimba ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Nici Pilot power nu e moale deloc pe mijloc. Poti sa iei linistit pilot power 2 sau 3. Si dunlop sportsmart 2 e o optiune foarte buna. Pt fata poti sa iei chiar mai moale(pt franari, iar fata se toceste oricum mai greu). @kawazaki - iti place tie sa faci posturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Sincer, nu am verificat presiunea, o sa merg sa vad ce e pana fac schimbarea. Ma refeream la Pilot Power sa nu fie prea moale si sa se duca repede, dar pana la urma chiar daca se duce, sa am aderenta pe care o vreau. Multumesc! Nu e... Pilot Power, alea originale, primul model, imi par compromisul perfect intre aderenta, longevitate si pret.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Da, am gasit Power la 900 de lei setul si Power 2CT la 1000, mi se pare un pret foarte bun si cred ca asta voi lua. bah voi sunteti seriosi, e ca si cum ai da 500E pe un nokia banana si te-ai lauda la toata lumea ca te tine 3 zile bateria ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 gog, nu ma laud la nimeni, din moment ce am lansat intrebarea aici, e clar ca sunt nestiutor. Nu merg pe un superbike, am nevoie de niste cauciucuri semi normale. Am incercat PR3, nu imi plac asa ca nu o sa dau 15 mil pe PR4 2016 doar ca sa imi dau seama ca nici alea nu imi plac. Daca 2CT sunt depasite, zi-mi te rog o alta varianta. intai explica ce nu-ti place la pr3 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) PR3 si PR4 sunt niste tepe ordinare. Michelin a scos doua gume diferite, in mai putin de doi ani, doar ca decupaj dar identice cu PR2. Tzeapa este extinsa pentru ca practic nici nu au garantie PP sunt aparute prin 2003 parca... suntem in 2016. 2 compound technology nu este ceva ce doar Michelin face. Editat Aprilie 29, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 PP si PP2ct or fi ele vechi s.a.m.d dar nu sunt niste cauciucuri de strada proaste, mai ales ca sunt cele mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.