kawazaki Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 M3,M5,M7(sunt bune si pe ud) , BT017 gume bune, tin suficient si sunt peste tiganiile alea de 2ct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 @kawazaki, Ne poti pune la dispozitie un review pentru bt 017? Multumim anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Am nevoie de un set cauciucuri pentru un R6 2001 noi, mers normal, nu agresiv, mai mult uscat si inevitabilele ploi care te mai surprind uneori....pe GSX-R mi-am luat pilot power 2ct de care pot spune ca am fost super multumit, dar ma gandeam ca pot gasi ceva la fel de bun si la bani mai putini, pt asta am nevoie de o mana de ajutor. Dunlop Qualifier 2 sau, ceva absolut excelent pe orice vreme, Dunlop Sportsmart 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 @kawazaki, Ne poti pune la dispozitie un review pentru bt 017? Multumim anticipat! Am gresit eu, era vorba de 016, are si un frate S20, care banuiesc ca este mai buna dar nu am avut ocazia sa o incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Atunci afla ca BT016 este un cauciuc cu care multe mobre veneau echipate "din fabrica", si primul lucru pe care un proprietar care are un minim de self-esteem il facea, era sa le scoata si sa le inlocuiasca cu altele, eventual cu "mizerii" din alea de 2CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 BT016 erau gume mai mult decat decente, cu mult peste 2CT michelin. Poate pe apa erau mai slabe. Pe uscat insa, tineau ritmul cu GP racer la mers tare pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Nah, sunt mai bune bt urile(mai lipicioase) decat tiganiile alea de 2ct . mie personal m-o fugit dosu de multe ori cu 2ct. Si corsa a venit din fabrica pe multe mobre asta nu inseamna ca sunt proaste,ca exista ceva mai bun, desigur.Multi au asteptari mari de la o guma street pana la urma.Pana la urma trebuie sa faci un compromis intre viata gumei si aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Am gresit eu, era vorba de 016, are si un frate S20, care banuiesc ca este mai buna dar nu am avut ocazia sa o incerc. are un frate si mai nou http://www.revzilla.com/motorcycle/bridgestone-battlax-hypersport-21-tires Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 De acord in ce priveste compromisul aderenta/durata de viata. Ciudat e ca mie mi-a fugit de mai multe ori 016-le pe uscat, si am scapat de problema asta la 2CT. Pe ud oricum e mai bun 2CT-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 O avea zimbruta dar eu nu am mers cu ele deci nu comentez.Am vrut anul trecut sa cumparS20 dar am prins M5 la oferta buna. Singurle gume de la michelin care "m-au impresionat" au fost power cup sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 De acord in ce priveste compromisul aderenta/durata de viata. Ciudat e ca mie mi-a fugit de mai multe ori 016-le pe uscat, si am scapat de problema asta la 2CT. Pe ud oricum e mai bun 2CT-ul. Cu ce presiune mergeai in BT16? Au carcasa ceva mai rigida decat Michelin si daca cresti peste 2.2 nu se comporta bine. Michelin ae carcasa foarte foarte flexibila si le poti umfla tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Cu ce presiune mergeai in BT16? Au carcasa ceva mai rigida decat Michelin si daca cresti peste 2.2 nu se comporta bine. Michelin ae carcasa foarte foarte flexibila si le poti umfla tare. garantat pe vremea aia mergeam cu 2,5 pe spate cu BT16. E o explicatie, si pt. faptul ca la aproape aceeasi presiune - 2,4 (spate) 2CT-ul s-a simtit instant mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Adevarul este ca te pricepi ! O avea zimbruta dar eu nu am mers cu ele deci nu comentez.Am vrut anul trecut sa cumparS20 dar am prins M5 la oferta buna. Singurle gume de la michelin care "m-au impresionat" au fost power cup sau ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 24, 2016 Share Postat Martie 24, 2016 Dupa mine, toate in afara de sp/sc uri si racetec uri sunt tiganii )))). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Promoe Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 detin un cbr 600 rr 2003 si vr sa-i schimb cauciucurile, mi-au placut foarte mult cele de la vechea motocicleta ( un kawa ninja 2003 ) - avand 180/60/zr17 spate, dar nu mai tin minte ce dimensiuni aveam pe fata ^^ , daca erau standard sau stretched. banuiesc ca nu are foarte mare importanat daca pastrez standardul de 120/70 zr 17 sau trebuie schimbat si acesta ? multumesc » Post actualizat in 31 Mar 2016 13:59 detin un cbr 600 rr 2003 si vr sa-i schimb cauciucurile, mi-au placut foarte mult cele de la vechea motocicleta ( un kawa ninja 2003 ) - avand 180/60/zr17 spate, dar nu mai tin minte ce dimensiuni aveam pe fata ^^ , daca erau standard sau stretched. banuiesc ca nu are foarte mare importanat daca pastrez standardul de 120/70 zr 17 sau trebuie schimbat si acesta ? multumesc cred ca mi-am dat seama ca era standard ^^ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Salutare baieti! Ce cauciucuri imi recomandati pentru un R1 din 2001! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Ce vrei sa faci cu motorul? Circuit sau strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Strada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szbdavid Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Strada! Daca nu ai incercat inca, merita sa incerci Sportsmart 2-ul de la Dunlop, sau sunt modele noi la Pirelli (Rosso 3) si Bridgestone (S21). Colegul meu pe GSXR 600 a folosit Dunlopul, si a fost foarte bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Badica Iulian Postat Aprilie 1, 2016 Share Postat Aprilie 1, 2016 Daca nu ai incercat inca, merita sa incerci Sportsmart 2-ul de la Dunlop, sau sunt modele noi la Pirelli (Rosso 3) si Bridgestone (S21). Colegul meu pe GSXR 600 a folosit Dunlopul, si a fost foarte bun. Multumesc pentru sfat si informatie! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Stie cineva ce dimensiune are janta spate pe CBR F3 97-98? 5" cumva? Intreb pentru ca un prieten vrea sa-si puna cauciuc 190/55 si nu stie cum/daca incape... Eu am mers anul trecut pe F4 cu 190/55 (Michelin Power Cup Evo), dar din cate stiu ala are janta de 5.5'' Niste pareri de la cei care au mers cu Michelin-urile de mai sus dar si cu Super Corsa SP V2, care ar fi ma bune pentru mers pe strada? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Numai tu stii cum ai mers cu f4 le cu cauciucul pe 190. Ceva de genul ca si cand ai avea roti ajutatoare. Janta la f4 este pt 180, degeaba incape 190, 200. Il face ciuperca si sta prost pe curbe. La f3 janta e pt 160, unde sa puna 190? Sa schimbe si janta si atunci e altceva. » Post actualizat in 10 Apr 2016 05:52 Iar prietenul ala al tau nu esti cumva tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Nu scrie fratilor in carte sau certificat mare si tare dimensiunile gentilor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darco_cbr Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Motoarele astea au genti? Sau coburi? Poate top case... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Stie cineva ce dimensiune are janta spate pe CBR F3 97-98? 5" cumva? Intreb pentru ca un prieten vrea sa-si puna cauciuc 190/55 si nu stie cum/daca incape... Eu am mers anul trecut pe F4 cu 190/55 (Michelin Power Cup Evo), dar din cate stiu ala are janta de 5.5'' Niste pareri de la cei care au mers cu Michelin-urile de mai sus dar si cu Super Corsa SP V2, care ar fi ma bune pentru mers pe strada? Merci! de pus poti sa pui si 200 pe janta de 4,5'', s-ar putea sa nu se janteze usor ... sau deloc in functie de cauciuc... dar asa e in teatru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.