Sari la conținut

Postări Recomandate

Ce cauciucuri aveti pe motoare sport-touring, gen Honda CBR?

 

Cum se comporta? pareri? diferente?

 

De exemplu eu am un cbr f4i si vreau sa mi iau cauciucuri noi. Nu merg pe circuit. Ce mi-ati recomanda?

 

Daca ai bani - Dunlop Sportsmart/ D211 / D212, te tin un sezon

Daca faci mai multi km si mai bagi touring si vrei sa cheltui mai putin - Michelin Pilot Power, 2 CT sau nu...cum preferi.

Eu mai merg....taricel sa zicem, adica dau bine in mobra pe curbe, dar nu ma dau la "baeteala"...chestii gen wheelie, stoppie, >200km/h pe DN si alte d-astea f rar spre deloc....daca vrei baeteala ia Dunlop, chiar sunt bune dar si "coasta"

Daca nu faci nici "baeteala" nici nu-ti place sa-i dai in curbe, ia gume de Touring...gen Dunlop Roadsmart sau Michelin PR4, am avut Roadsmart pe Bandit si in regim de touring sustinut la 10.000 km erau la jumate...

 

Eu am ales Michelin PP pt ca PT MINE, e compromisul perfect intre GRIP, PLOAIE, TOURING, ANDURANTA si nu in ultimult rand PRET

 

 

 

Daca nu o sa simta nici o schimbare,asta e.

 

Sigur va simti, grija la inceput, o sa aiba impresia ca mobra se arunca singura in viraj/se apleaca singura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca referinta de pret, anvelopele pentru touring sunt mai scumpe decat cele sport de strada. Pret Roadsmart > Pret Sportsmart.

Gumele sport/trackday de tipul D211/D212 sunt cele mai scumpe. La fel si Supercorsa SP/SC

 

Ca resursa, un D211 Endurance spate tine undeva intre 8 si 12.000 Km daca nu se fac cu precadere drumuri drepte DN/Autostrada.

Poate sa tina si sub 8000 daca e abuzat in regim de pista sau mers necivilizat pe strada. Cine o arde tare pe strada risca pe pielea lui dar asta e o alta discutie.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot la recomandare lui Cesar am pus si eu Dunlop pe vaca, Roadsmart 3. O singura data mi-au dat emotii, in prima suta de km, pe uscat. Gen "am simtit" ca a fugit putin spatele... nimic de speriat. Pe ploaie perfect, pe uscat duminica trecuta perfect, fara stres (mai am un deget pana la margine, n-am tras prea tare pe curbe). Alta viata cu anvelope noi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

defineste durabilitate

» Post actualizat in 03 Jun 2016 09:24

Am dat foarte des peste motociclistul care cauta guma care "sa il tina"... Ce inseamna insa acest concept?

 

Pentru unul ca mine, care fac 15-20 de mii de km pe sezon, durabilitatea inseamna sa ma tina un set macar un an, la un stil mers mai sportiv, dar civilizat si o greutate de 500 kg.

 

 

 

 

Pe internet toata lumea se da bine.

 

 

 

Corect, de aceea si la tastatura nu schimbi uleiul la mai mult de 5000 de cuvinte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, tu pui anvelope de touring pe un anumit tip de motocicleta.

Nataraii despre care am spus ca au cazut foloseau gume de touring pe motociclete sport.

Exista o randuiala in toate... nu se poate sa ai si aderenta si performata si durata lunga de exploatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimband un pic registrul, am si eu o "problema" si eram curios daca sunt subiectiv ori chiar exista vreo explicatie "stiintifica".

 

Cu mai toate gumele pe care le-am avut (PP, PR1-2, 2CT, Sportsmart, BT-016... s.a.) am avut senzatia ca de la un anumit moment dat, sa zicem dupa o uzura de cca 50-60% parca intra in "vrie", in sensul ca senzatia de pierdere a proprietatilor initiale creste exponential cu fiecare procent de uzura, neliniar... mai ales daca povestea se intampla in decursul a doua sau mai multe sezoane. Una peste alta, eu am schimbat intotdeauna gumele la sub 80% fiind in stare sa jur ca si-au pierdut peste 30-40% din caracteristicile de aderenta originale. Este ceva uzual sau am eu pitici pe creier?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai pus tot timpul presiunile de pe bascula?

cat de des faci presiunea ?

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu am pus intotdeauna presiunea de pe bascula, in special pe carcasa NTEC. Presiunea o fac la fiecare iesire functie greutate si de traseu, mai mult pe autostrada si mai putin pe traseu virajat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimband un pic registrul, am si eu o "problema" si eram curios daca sunt subiectiv ori chiar exista vreo explicatie "stiintifica".

 

Cu mai toate gumele pe care le-am avut (PP, PR1-2, 2CT, Sportsmart, BT-016... s.a.) am avut senzatia ca de la un anumit moment dat, sa zicem dupa o uzura de cca 50-60% parca intra in "vrie", in sensul ca senzatia de pierdere a proprietatilor initiale creste exponential cu fiecare procent de uzura, neliniar... mai ales daca povestea se intampla in decursul a doua sau mai multe sezoane. Una peste alta, eu am schimbat intotdeauna gumele la sub 80% fiind in stare sa jur ca si-au pierdut peste 30-40% din caracteristicile de aderenta originale. Este ceva uzual sau am eu pitici pe creier?...

Si eu am aceeasi senzatie. Guma noua e guma noua, cu cat trec anii si se toceste e mai proasta.

 

Mai exista si gumele touring gen Pilot Road 2, care desi nu se mai toceau aproape deloc deveneau chiar periculoase, alunecau zdravan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste cineva anvelope Avon?

 

Avon Storm 2 Ultra pare un model de luat in calcul pt un raport decent aderenta/durabilitate:

http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/storm-2-ultra

 

Mono compound mediu pt anvelopa fata si multi-compound (3 compusi diferiti) pt spate.

 

Ca si pret se situeaza astfel:

 

- Diablo Supersport

- Sportmax Qualifier

- BT016

- Sportec M3

- Pilot Power

- Storm 2 Ultra (~500 RON anvelopa spate 180/55 ZR17)

- S20 R Evo

- Sportec M5

- Pilot Power 2CT

- Sportmax Qualifier 2

- Rosso 2

- Sportsmart 2

 

 

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai puneti botul la asemenea prezentari de marketing

 

In primul rand, genul acela de review este foarte superficial, in nici un caz nu mi-as alege anvelopele dupa un video review, cu atat mai mult facut de un dealer ce comercializeaza produsul respectiv (din pacate e plin youtube de astfel de clipuri). Am pus acel video doar ca sa va faceti o idee, nu am gasit din pacate unul mai profi despre acele anvelope.

 

Sincer, ma asteptam sa puna cineva link-ul de mai jos (imi aduce aminte de incidentul cu PP 2CT):

http://advrider.com/index.php?threads/avon-storm-ultra-ii-delamination-crash.636925/

 

Credeti ca intr-adevar cauza accidentului de mai sus sa fie utilizarea unei anvelope cu load index de 73 (365kg) pe o motocicleta masiva ca si ST1300?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Se merita diferenta de pret intre Michelin Power Road 2 CT si Michelin Power Road 4 CT.

Exista diferenta la uzura, comportare pe asfalt intre cele 2 tipuri de gume?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Road sau Pilot Power?

Presupun ca Pilot Road. Ambele (PR2 si PR4) sunt 2CT (dual compound).

Editat de Diddi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am Pilot Road 4 pe CBF 500 si sunt foarte multumit. Despre uzura nu stiu ce sa iti spun pentru le-am montat de vreo 1000km. In rest nu am observat vreun dezavantaj nici la temperaturi scazute si nici la ploaie. Stiu pe cineva care a facut aproximativ 10000 km cu ele si nu erau foarte uzate pe mijloc gen sa fie aplatizate din cauza ca astea au o compozitie 2CT. Adica pe mijlc este mai dura tocmai pentru a nu face acea uzura, iar pe flancuri mai moale. Eu ma gandesc ca un cauziuc de asta il schimbi mai degraba atunci cand imbatraneste si nu pentru o uzura accentuata bine inteles daca se foloseste normal.

La ei am gasit cel mai bun pret prin luna februarie cand le-am cumparat eu.

http://www.motoemotion.ro/anvelope-moto-in-set-la-reducere/

Bafta!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am Pilot Road 4 pe CBF 500 si sunt foarte multumit. Despre uzura nu stiu ce sa iti spun pentru le-am montat de vreo 1000km. In rest nu am observat vreun dezavantaj nici la temperaturi scazute si nici la ploaie. Stiu pe cineva care a facut aproximativ 10000 km cu ele si nu erau foarte uzate pe mijloc gen sa fie aplatizate din cauza ca astea au o compozitie 2CT. Adica pe mijlc este mai dura tocmai pentru a nu face acea uzura, iar pe flancuri mai moale. Eu ma gandesc ca un cauziuc de asta il schimbi mai degraba atunci cand imbatraneste si nu pentru o uzura accentuata bine inteles daca se foloseste normal.

La ei am gasit cel mai bun pret prin luna februarie cand le-am cumparat eu.

http://www.motoemotion.ro/anvelope-moto-in-set-la-reducere/

Bafta!!

multumesc de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Se da una bucata motor de 1000 cmc si se cauta pentru el cele mai bune cauciucuri din punct de vedere al aderentei. Nu trebuie sa fie bune pe ud, si nici nu trebuie sa tina mult...trebuie doar sa fie lipite de asfalt.

 

 

Stiu ca mai sunt topicuri de genul asta dar in toate se cauta echilibrul intre aderenta/durabilitate, iar pe mine ma intereseaza strict aderenta pe uscat.

 

Multumesc,

O zi frumoasa tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomand Michelin Pilot Road 4.

Am momentan pe hornet de 600 si este blana. pe ploaie poti sa tii motoreta in curba in sarcina fara sa dea semne de instabilitate.

pe uscat este foarte aderent. am derapat de cateva ori in curba, in putere si poate fi tinuta usor, e previzibil cauciucul, nu te surprinde, doar placut :D

fata franze pana la blocare. am franat violent de cateva ori pana a intrat 'abs-u', bine ca din 99 nu are asa ceva, oricum data dozezi frana bine te salveaza bine. si scartaie fain:)

consider ca Michelinurile sunt cele mai sigure cauciucuri pe piata pentru piata de motorete de strada.

si pe transalp am avut anakee 3 si sunt in acceasi situatie cu PR4. te joci cu motoreta. eu unu ma simt foarte sigur cu michelinurile...si nu fac reclama :))

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...