Tornada Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Nimeni, nimic de dunlop sportsmart 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) Metzeler M7RR , am PR4 acum dar pe cbr as merge pe M7RR Editat Iunie 2, 2016 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Metzeler roadtec 01. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Nimeni, nimic de dunlop sportsmart 2? Sunt fenomenale pentru strada. Ofera feedback bun si incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 (editat) Nimeni, nimic de dunlop sportsmart 2? Sunt peste orice guma zice lumea ca e top pe-aici Si pe ploaie, si pe uscat si pe curbe. Indoctrinarea Michelin este cam ca indoctrinarea Motul Aproape nimeni n-o sa recunoasca ca sunt si gume mai bune din moment ce a platit banii pe un set - e o chestiune psihologica. Am mai detaliat cum pacaleste Michelin lumea: carcase inapoiate in timp dpdv tehnologic, PR3 si PR4 e aceeasi anvelopa dar cu decupaj schimbat, zero garantie la defecte de fabricatie. Bonus: "Baietii" cu Michelin merg mai incet decat cei care pun Pirelli sau Dunlop Editat Iunie 3, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 (editat) Nimeni, nimic de dunlop sportsmart 2? Cauta si cateva pagini mai in spate sa vezi ce am mai spus,dunlop sportsmart 2 este dupa parerea mea peste orice guma din categoria ei ,am avut placerea sa o vad la lucru si pe circuit pe un motor stoc de 1000 ,feedback`ul a fost EXCELENT , pe strada se comporta foarte foarte bine,este in mediul care`i place cel mai mult .Urmareste profilul/forma cauciucului fata si o sa observi ca este aproape identica cu d212 gp pro ,un profil de cauciuc care te va ajuta foarte mult la handling . Incearca sa ai presiunea care trebuie in anvelope! Asculta ce zice Cesar ,zice foarte bine si corect despre ele si despre situatie. Editat Iunie 3, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Cunosc atatia care au cazut cu PR3 si PR4 incat ma pufneste rasul cand vad laudele neconditionate pe care le citesc pe-aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Tocmai din același motiv am insistat și eu cu Sportsmart 2. Am de anul trecut pe naked și mi s-au părut incredibile până acum, motiv pentru care am comandat același set și pe k1200r sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 O alegere excelenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Sunt peste orice guma zice lumea ca e top pe-aici Si pe ploaie, si pe uscat si pe curbe. Cu durabilitatea cum stam? Am inteles, sunt aderente, dar la cate semafoare rezista? Su"Baietii" cu Michelin merg mai incet decat cei care pun Pirelli sau Dunlop Asa este. Cunosc atatia care au cazut cu PR3 si PR4 incat ma pufneste rasul cand vad laudele neconditionate pe care le citesc pe-aici Aha, deci nu e vina lor ca nu stiu sa mearga, e vina cauciucului. Sa puna prenadez pe ele sa se "lipeasca" mai bine pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 si pe mine ma tenteaza un set nou de dunlop sportsmart 2. cam cati km tine un set? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Cu durabilitatea cum stam? Am inteles, sunt aderente, dar la cate semafoare rezista? defineste durabilitate » Post actualizat in 03 Jun 2016 09:24 Am dat foarte des peste motociclistul care cauta guma care "sa il tina"... Ce inseamna insa acest concept? Nu are nici o legatura cu motociclismul. Are legatura cu calicia, mancatul de sub unghie si mai ales cu "mie nu mi se intampla nicioadata (accident)". O anvelopa buna te tine pe roti si se toceste, nu ramane neuzata. Alea sunt ebonite. Sunt periculoase pentru ca induc mental starea de siguranta iluzorie. Domle... nu e tocita. Exact, ebonitele nu se tocesc. Cazi cu anvelope bune - paradoxal, nu? » Post actualizat in 03 Jun 2016 09:25 Aha, deci nu e vina lor ca nu stiu sa mearga, e vina cauciucului. Sa puna prenadez pe ele sa se "lipeasca" mai bine pe asfalt. Pe internet toata lumea se da bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Ce cauciucuri aveti pe motoare sport-touring, gen Honda CBR? Cum se comporta? pareri? diferente? De exemplu eu am un cbr f4i si vreau sa mi iau cauciucuri noi. Nu merg pe circuit. Ce mi-ati recomanda? Daca ai bani - Dunlop Sportsmart/ D211 / D212, te tin un sezon Daca faci mai multi km si mai bagi touring si vrei sa cheltui mai putin - Michelin Pilot Power, 2 CT sau nu...cum preferi. Eu mai merg....taricel sa zicem, adica dau bine in mobra pe curbe, dar nu ma dau la "baeteala"...chestii gen wheelie, stoppie, >200km/h pe DN si alte d-astea f rar spre deloc....daca vrei baeteala ia Dunlop, chiar sunt bune dar si "coasta" Daca nu faci nici "baeteala" nici nu-ti place sa-i dai in curbe, ia gume de Touring...gen Dunlop Roadsmart sau Michelin PR4, am avut Roadsmart pe Bandit si in regim de touring sustinut la 10.000 km erau la jumate... Eu am ales Michelin PP pt ca PT MINE, e compromisul perfect intre GRIP, PLOAIE, TOURING, ANDURANTA si nu in ultimult rand PRET Daca nu o sa simta nici o schimbare,asta e. Sigur va simti, grija la inceput, o sa aiba impresia ca mobra se arunca singura in viraj/se apleaca singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 (editat) Ca referinta de pret, anvelopele pentru touring sunt mai scumpe decat cele sport de strada. Pret Roadsmart > Pret Sportsmart. Gumele sport/trackday de tipul D211/D212 sunt cele mai scumpe. La fel si Supercorsa SP/SC Ca resursa, un D211 Endurance spate tine undeva intre 8 si 12.000 Km daca nu se fac cu precadere drumuri drepte DN/Autostrada. Poate sa tina si sub 8000 daca e abuzat in regim de pista sau mers necivilizat pe strada. Cine o arde tare pe strada risca pe pielea lui dar asta e o alta discutie. Editat Iunie 3, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Tot la recomandare lui Cesar am pus si eu Dunlop pe vaca, Roadsmart 3. O singura data mi-au dat emotii, in prima suta de km, pe uscat. Gen "am simtit" ca a fugit putin spatele... nimic de speriat. Pe ploaie perfect, pe uscat duminica trecuta perfect, fara stres (mai am un deget pana la margine, n-am tras prea tare pe curbe). Alta viata cu anvelope noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 defineste durabilitate » Post actualizat in 03 Jun 2016 09:24 Am dat foarte des peste motociclistul care cauta guma care "sa il tina"... Ce inseamna insa acest concept? Pentru unul ca mine, care fac 15-20 de mii de km pe sezon, durabilitatea inseamna sa ma tina un set macar un an, la un stil mers mai sportiv, dar civilizat si o greutate de 500 kg. Pe internet toata lumea se da bine. Corect, de aceea si la tastatura nu schimbi uleiul la mai mult de 5000 de cuvinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 George, tu pui anvelope de touring pe un anumit tip de motocicleta. Nataraii despre care am spus ca au cazut foloseau gume de touring pe motociclete sport. Exista o randuiala in toate... nu se poate sa ai si aderenta si performata si durata lunga de exploatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Schimband un pic registrul, am si eu o "problema" si eram curios daca sunt subiectiv ori chiar exista vreo explicatie "stiintifica". Cu mai toate gumele pe care le-am avut (PP, PR1-2, 2CT, Sportsmart, BT-016... s.a.) am avut senzatia ca de la un anumit moment dat, sa zicem dupa o uzura de cca 50-60% parca intra in "vrie", in sensul ca senzatia de pierdere a proprietatilor initiale creste exponential cu fiecare procent de uzura, neliniar... mai ales daca povestea se intampla in decursul a doua sau mai multe sezoane. Una peste alta, eu am schimbat intotdeauna gumele la sub 80% fiind in stare sa jur ca si-au pierdut peste 30-40% din caracteristicile de aderenta originale. Este ceva uzual sau am eu pitici pe creier?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 (editat) ai pus tot timpul presiunile de pe bascula? cat de des faci presiunea ? Editat Iunie 3, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Nu, nu am pus intotdeauna presiunea de pe bascula, in special pe carcasa NTEC. Presiunea o fac la fiecare iesire functie greutate si de traseu, mai mult pe autostrada si mai putin pe traseu virajat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Schimband un pic registrul, am si eu o "problema" si eram curios daca sunt subiectiv ori chiar exista vreo explicatie "stiintifica". Cu mai toate gumele pe care le-am avut (PP, PR1-2, 2CT, Sportsmart, BT-016... s.a.) am avut senzatia ca de la un anumit moment dat, sa zicem dupa o uzura de cca 50-60% parca intra in "vrie", in sensul ca senzatia de pierdere a proprietatilor initiale creste exponential cu fiecare procent de uzura, neliniar... mai ales daca povestea se intampla in decursul a doua sau mai multe sezoane. Una peste alta, eu am schimbat intotdeauna gumele la sub 80% fiind in stare sa jur ca si-au pierdut peste 30-40% din caracteristicile de aderenta originale. Este ceva uzual sau am eu pitici pe creier?... Si eu am aceeasi senzatie. Guma noua e guma noua, cu cat trec anii si se toceste e mai proasta. Mai exista si gumele touring gen Pilot Road 2, care desi nu se mai toceau aproape deloc deveneau chiar periculoase, alunecau zdravan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 (editat) Foloseste cineva anvelope Avon? Avon Storm 2 Ultra pare un model de luat in calcul pt un raport decent aderenta/durabilitate: http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/storm-2-ultra Mono compound mediu pt anvelopa fata si multi-compound (3 compusi diferiti) pt spate. Ca si pret se situeaza astfel: - Diablo Supersport - Sportmax Qualifier - BT016 - Sportec M3 - Pilot Power - Storm 2 Ultra (~500 RON anvelopa spate 180/55 ZR17) - S20 R Evo - Sportec M5 - Pilot Power 2CT - Sportmax Qualifier 2 - Rosso 2 - Sportsmart 2 Editat Iunie 3, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Nu mai puneti botul la asemenea prezentari de marketing. Nu e vorba doar de anvelope, ci in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Nu mai puneti botul la asemenea prezentari de marketing In primul rand, genul acela de review este foarte superficial, in nici un caz nu mi-as alege anvelopele dupa un video review, cu atat mai mult facut de un dealer ce comercializeaza produsul respectiv (din pacate e plin youtube de astfel de clipuri). Am pus acel video doar ca sa va faceti o idee, nu am gasit din pacate unul mai profi despre acele anvelope. Sincer, ma asteptam sa puna cineva link-ul de mai jos (imi aduce aminte de incidentul cu PP 2CT): http://advrider.com/index.php?threads/avon-storm-ultra-ii-delamination-crash.636925/ Credeti ca intr-adevar cauza accidentului de mai sus sa fie utilizarea unei anvelope cu load index de 73 (365kg) pe o motocicleta masiva ca si ST1300? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 IN STOCMICHELIN PILOT POWER 2CT DOT 2016MICHELIN ROAT 4 GT DOT 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.