MotoRocker Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Ce cauciucuri aveti pe motoare sport-touring, gen Honda CBR? Cum se comporta? pareri? diferente? De exemplu eu am un cbr f4i si vreau sa mi iau cauciucuri noi. Nu merg pe circuit. Ce mi-ati recomanda? Daca ai bani - Dunlop Sportsmart/ D211 / D212, te tin un sezon Daca faci mai multi km si mai bagi touring si vrei sa cheltui mai putin - Michelin Pilot Power, 2 CT sau nu...cum preferi. Eu mai merg....taricel sa zicem, adica dau bine in mobra pe curbe, dar nu ma dau la "baeteala"...chestii gen wheelie, stoppie, >200km/h pe DN si alte d-astea f rar spre deloc....daca vrei baeteala ia Dunlop, chiar sunt bune dar si "coasta" Daca nu faci nici "baeteala" nici nu-ti place sa-i dai in curbe, ia gume de Touring...gen Dunlop Roadsmart sau Michelin PR4, am avut Roadsmart pe Bandit si in regim de touring sustinut la 10.000 km erau la jumate... Eu am ales Michelin PP pt ca PT MINE, e compromisul perfect intre GRIP, PLOAIE, TOURING, ANDURANTA si nu in ultimult rand PRET Daca nu o sa simta nici o schimbare,asta e. Sigur va simti, grija la inceput, o sa aiba impresia ca mobra se arunca singura in viraj/se apleaca singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 (editat) Ca referinta de pret, anvelopele pentru touring sunt mai scumpe decat cele sport de strada. Pret Roadsmart > Pret Sportsmart. Gumele sport/trackday de tipul D211/D212 sunt cele mai scumpe. La fel si Supercorsa SP/SC Ca resursa, un D211 Endurance spate tine undeva intre 8 si 12.000 Km daca nu se fac cu precadere drumuri drepte DN/Autostrada. Poate sa tina si sub 8000 daca e abuzat in regim de pista sau mers necivilizat pe strada. Cine o arde tare pe strada risca pe pielea lui dar asta e o alta discutie. Editat Iunie 3, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Tot la recomandare lui Cesar am pus si eu Dunlop pe vaca, Roadsmart 3. O singura data mi-au dat emotii, in prima suta de km, pe uscat. Gen "am simtit" ca a fugit putin spatele... nimic de speriat. Pe ploaie perfect, pe uscat duminica trecuta perfect, fara stres (mai am un deget pana la margine, n-am tras prea tare pe curbe). Alta viata cu anvelope noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 defineste durabilitate » Post actualizat in 03 Jun 2016 09:24 Am dat foarte des peste motociclistul care cauta guma care "sa il tina"... Ce inseamna insa acest concept? Pentru unul ca mine, care fac 15-20 de mii de km pe sezon, durabilitatea inseamna sa ma tina un set macar un an, la un stil mers mai sportiv, dar civilizat si o greutate de 500 kg. Pe internet toata lumea se da bine. Corect, de aceea si la tastatura nu schimbi uleiul la mai mult de 5000 de cuvinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 George, tu pui anvelope de touring pe un anumit tip de motocicleta. Nataraii despre care am spus ca au cazut foloseau gume de touring pe motociclete sport. Exista o randuiala in toate... nu se poate sa ai si aderenta si performata si durata lunga de exploatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Schimband un pic registrul, am si eu o "problema" si eram curios daca sunt subiectiv ori chiar exista vreo explicatie "stiintifica". Cu mai toate gumele pe care le-am avut (PP, PR1-2, 2CT, Sportsmart, BT-016... s.a.) am avut senzatia ca de la un anumit moment dat, sa zicem dupa o uzura de cca 50-60% parca intra in "vrie", in sensul ca senzatia de pierdere a proprietatilor initiale creste exponential cu fiecare procent de uzura, neliniar... mai ales daca povestea se intampla in decursul a doua sau mai multe sezoane. Una peste alta, eu am schimbat intotdeauna gumele la sub 80% fiind in stare sa jur ca si-au pierdut peste 30-40% din caracteristicile de aderenta originale. Este ceva uzual sau am eu pitici pe creier?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 (editat) ai pus tot timpul presiunile de pe bascula? cat de des faci presiunea ? Editat Iunie 3, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Nu, nu am pus intotdeauna presiunea de pe bascula, in special pe carcasa NTEC. Presiunea o fac la fiecare iesire functie greutate si de traseu, mai mult pe autostrada si mai putin pe traseu virajat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Schimband un pic registrul, am si eu o "problema" si eram curios daca sunt subiectiv ori chiar exista vreo explicatie "stiintifica". Cu mai toate gumele pe care le-am avut (PP, PR1-2, 2CT, Sportsmart, BT-016... s.a.) am avut senzatia ca de la un anumit moment dat, sa zicem dupa o uzura de cca 50-60% parca intra in "vrie", in sensul ca senzatia de pierdere a proprietatilor initiale creste exponential cu fiecare procent de uzura, neliniar... mai ales daca povestea se intampla in decursul a doua sau mai multe sezoane. Una peste alta, eu am schimbat intotdeauna gumele la sub 80% fiind in stare sa jur ca si-au pierdut peste 30-40% din caracteristicile de aderenta originale. Este ceva uzual sau am eu pitici pe creier?... Si eu am aceeasi senzatie. Guma noua e guma noua, cu cat trec anii si se toceste e mai proasta. Mai exista si gumele touring gen Pilot Road 2, care desi nu se mai toceau aproape deloc deveneau chiar periculoase, alunecau zdravan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 (editat) Foloseste cineva anvelope Avon? Avon Storm 2 Ultra pare un model de luat in calcul pt un raport decent aderenta/durabilitate: http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/storm-2-ultra Mono compound mediu pt anvelopa fata si multi-compound (3 compusi diferiti) pt spate. Ca si pret se situeaza astfel: - Diablo Supersport - Sportmax Qualifier - BT016 - Sportec M3 - Pilot Power - Storm 2 Ultra (~500 RON anvelopa spate 180/55 ZR17) - S20 R Evo - Sportec M5 - Pilot Power 2CT - Sportmax Qualifier 2 - Rosso 2 - Sportsmart 2 Editat Iunie 3, 2016 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 3, 2016 Share Postat Iunie 3, 2016 Nu mai puneti botul la asemenea prezentari de marketing. Nu e vorba doar de anvelope, ci in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Iunie 4, 2016 Share Postat Iunie 4, 2016 Nu mai puneti botul la asemenea prezentari de marketing In primul rand, genul acela de review este foarte superficial, in nici un caz nu mi-as alege anvelopele dupa un video review, cu atat mai mult facut de un dealer ce comercializeaza produsul respectiv (din pacate e plin youtube de astfel de clipuri). Am pus acel video doar ca sa va faceti o idee, nu am gasit din pacate unul mai profi despre acele anvelope. Sincer, ma asteptam sa puna cineva link-ul de mai jos (imi aduce aminte de incidentul cu PP 2CT): http://advrider.com/index.php?threads/avon-storm-ultra-ii-delamination-crash.636925/ Credeti ca intr-adevar cauza accidentului de mai sus sa fie utilizarea unei anvelope cu load index de 73 (365kg) pe o motocicleta masiva ca si ST1300? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Iunie 5, 2016 Share Postat Iunie 5, 2016 IN STOCMICHELIN PILOT POWER 2CT DOT 2016MICHELIN ROAT 4 GT DOT 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Buna, Se merita diferenta de pret intre Michelin Power Road 2 CT si Michelin Power Road 4 CT. Exista diferenta la uzura, comportare pe asfalt intre cele 2 tipuri de gume? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) Pilot Road sau Pilot Power? Presupun ca Pilot Road. Ambele (PR2 si PR4) sunt 2CT (dual compound). Editat Iunie 7, 2016 de Diddi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 nu compara Pilot Road cu Pilot Power! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 reformulez atunci, pentru touring care din ele se recoamanda? si care este diferenta intre pilot road si pilot power? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 pt touring Pilot Road pt sport Pilot Power Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 si diferenta intre PR2 si PR4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burla.daniel92 Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salut. Eu am Pilot Road 4 pe CBF 500 si sunt foarte multumit. Despre uzura nu stiu ce sa iti spun pentru le-am montat de vreo 1000km. In rest nu am observat vreun dezavantaj nici la temperaturi scazute si nici la ploaie. Stiu pe cineva care a facut aproximativ 10000 km cu ele si nu erau foarte uzate pe mijloc gen sa fie aplatizate din cauza ca astea au o compozitie 2CT. Adica pe mijlc este mai dura tocmai pentru a nu face acea uzura, iar pe flancuri mai moale. Eu ma gandesc ca un cauziuc de asta il schimbi mai degraba atunci cand imbatraneste si nu pentru o uzura accentuata bine inteles daca se foloseste normal. La ei am gasit cel mai bun pret prin luna februarie cand le-am cumparat eu. http://www.motoemotion.ro/anvelope-moto-in-set-la-reducere/ Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salut. Eu am Pilot Road 4 pe CBF 500 si sunt foarte multumit. Despre uzura nu stiu ce sa iti spun pentru le-am montat de vreo 1000km. In rest nu am observat vreun dezavantaj nici la temperaturi scazute si nici la ploaie. Stiu pe cineva care a facut aproximativ 10000 km cu ele si nu erau foarte uzate pe mijloc gen sa fie aplatizate din cauza ca astea au o compozitie 2CT. Adica pe mijlc este mai dura tocmai pentru a nu face acea uzura, iar pe flancuri mai moale. Eu ma gandesc ca un cauziuc de asta il schimbi mai degraba atunci cand imbatraneste si nu pentru o uzura accentuata bine inteles daca se foloseste normal. La ei am gasit cel mai bun pret prin luna februarie cand le-am cumparat eu. http://www.motoemotion.ro/anvelope-moto-in-set-la-reducere/ Bafta!! multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoosined Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Salutare tuturor, Se da una bucata motor de 1000 cmc si se cauta pentru el cele mai bune cauciucuri din punct de vedere al aderentei. Nu trebuie sa fie bune pe ud, si nici nu trebuie sa tina mult...trebuie doar sa fie lipite de asfalt. Stiu ca mai sunt topicuri de genul asta dar in toate se cauta echilibrul intre aderenta/durabilitate, iar pe mine ma intereseaza strict aderenta pe uscat. Multumesc, O zi frumoasa tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 (editat) recomand Michelin Pilot Road 4. Am momentan pe hornet de 600 si este blana. pe ploaie poti sa tii motoreta in curba in sarcina fara sa dea semne de instabilitate. pe uscat este foarte aderent. am derapat de cateva ori in curba, in putere si poate fi tinuta usor, e previzibil cauciucul, nu te surprinde, doar placut fata franze pana la blocare. am franat violent de cateva ori pana a intrat 'abs-u', bine ca din 99 nu are asa ceva, oricum data dozezi frana bine te salveaza bine. si scartaie fain:) consider ca Michelinurile sunt cele mai sigure cauciucuri pe piata pentru piata de motorete de strada. si pe transalp am avut anakee 3 si sunt in acceasi situatie cu PR4. te joci cu motoreta. eu unu ma simt foarte sigur cu michelinurile...si nu fac reclama ) Editat Iunie 7, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 d212 gp pro legal, kr106/108 ilegal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_virusd Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Sau Pirelli Diablo Supercorsa de la competitori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.