Sari la conținut

Postări Recomandate

 

» Post actualizat in 03 May 2017 17:17

Și ca sa ma oftic și mai mult, după ce am primit-o , am găsit pe eMAG aceeași anvelopa Michelin Pilot Activ cu prețul de 377,DOT 2016

pilot activ e praf de noua, moto pensionarii care-ti recomanda gunoaie de 14 ani merg cu ij mz si alte gunoaie de genul, ai face bine sa-i ignori

 

dotul conteaza ENORM .. cauciucul din ziua in care a fost facut incepe sa se deterioreze , procesul se numeste vulcanizare si cauciucul devine intr-un final ebonita ,

 

procesul de vulcanizare nu este oprit nici de mama depozitului incalzit din visele bolnavilor...

 

 

tu cauti neapar porcaria asta pentru ca ai roata de 18 pe spate? ai o alternativa mai buna in acelasi pret(sau mai mic decat emag) , pirelli sport demon care macar e un cauciuc radial fata de gunoiu de pilot activ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe spate am 130/80/17 nou, iar eu caut ceva bunicel și accesibil la preț mai ales ca nu conduc cu viteza. Prin natura serviciului am văzut accidente cu moto implicate, mortale și cam toate erau de la viteza excesivă , nu cred ca de la DOT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauciucul din ziua in care a fost facut incepe sa se deterioreze , procesul se numeste vulcanizare si cauciucul devine intr-un final ebonita ,

 

procesul de vulcanizare nu este oprit nici de mama depozitului incalzit din visele bolnavilor...

Mda, ai chiulit de la orele de chimie stii tu ceva de ebonita dar asta nu se obtine cu aer. Cauciucul imbatraneste ca orice hidrocarbura, polimer, materie organica sau cum vrei a-i zici, de la aer, alternante de temperaturi (sau temperaturi extreme), expunerea la lumina (ultraviolete in special) umiditate, oboseala etc.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Motivatia ca mergi batraneste si precaut e o prostie, indiferent de puterea motocicletei... pe doua roti rar ai sansa sa gresesti a doua oara. Mi-aduc aminte pe vremurile comunistelor, am facut cu IJ-ul pana in plin camp, nici un suflet pe o raza de cateva zeci de km buni. Aveam camera de rezerva la mine dar nu si pompa... asa ca am umplut pur si simplu guma cu paie si am mers asa pana in primul sat. Nici o problema, as fi putut face asa mii de km...

Culmea stiti voi care este? Nu prea merg deloc batraneste, cu orice mijloc personal m-as deplasa! Daca vreun cunoscut de-al meu citeste ce scrieti voi aici, va rade cu bulbuci! In tinerete am experimentat si io faza cu paie si fan in cauciucul spate, merge, am venit lejer cu pasager si bagaj cu max.80 km/h...usurel pe curbe si in rest...cu atentie! N-am mai facut prostia niciodata, chiar daca am fost nevoit sa merg uneori pe pana si aproape 200 km cu pasager si bagaj, fiindca paiele si fanul s-au tocat in primii kilometri si mi-au umplut echipamentul si componentele motocicletei de o pulbere fina, tocatura de paie si fan, pe care abia am mai reusit s-o dau jos dupa cateva spalari cu simt de raspundere! Asa ca am preferat mersul pe pana...chiar si pana pe roata fata, cu pasager si bagaj! Mereu am facut pene cu pneuri noi, parca as fi avut ghinion ca la primele drumuri cu ele proaspat incaltate sa fac pene (ba un cui bine infipt, ba un surub bont, ori o valva smulsa...)! Chiar ci cu BMW-ul am venit o data pe pana, nu mult, vreo 30 km...asa ca se poate.

Deci in acest caz DOT-ul nu m-a ajutat deloc (doar paguba a fost mai substantiala)! :nono:

Asta nu inseamna ca nu recomand cui isi permite sa-si ia cauciucuri noi, Doamne fereste!

 

pilot activ e praf de noua, moto pensionarii care-ti recomanda gunoaie de 14 ani merg cu ij mz si alte gunoaie de genul, ai face bine sa-i ignori...

Luminatia ta, mi-as dori sa fie adevarat ce scrii, adica sa fiu pensionar :peace: , si nu-mi pune cuvinte in carca pe care nu le-am rostit!

Nu i-am recomandat colegului sa mearga cu gunoaie (chiar el a spus ca acel cauciuc se prezinta foarte bine), iar io merg destul de rar cu CZ-ul...si nu am avut niciodata Ij sau Mz! Ah, ca nu-ti convine ca io nu pun accent major pe data fabricatiei a unui pneu si nu-s un consumator demn de societatea capitalista-consumatorista, si nu pun botu' la sfaturile de terasa propagate de unii, asta-i altceva. Poti sa ma ignori, dar nu ma poti opri sa imi traiesc pasiunea fiindca nu-mi permit unele chestii devenite obligatorii doar din moftul si in imaginatia unora! Am demonstrat si demonstrez ca se poate, nu oblig pe nimeni sa-mi urmeze exemplul, dar cine n-are de ales, se poate inspira! ;) Deocamdata e legal ce am spus, nu constituie o infractiune sau o ilegalitate si repet, merg doar pe drumuri publice (unde am viza de la RAR ca pot circula legal), si nu intru pe circuit sau pista ca sa imi etalez talentu' nativ, sustinut de cheltuieli inutile!

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O guma buna, implicit una scumpa tine 5-6 ani, asta daca nu e consumata intre timp. Dar una care deja e proasta de noua, ce pretentii sa ai?

Dar sa mergi 20 ani pe o guma mi se pare o tampenie. O guma buna e 200Eur/5 ani, vine 40Eur pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culmea, motociclismul in sine e o cheltuiala inutila daca o iei logic

Da...dar cand ego-ul este gadilat unde trebuie, daca telul pentru care cheltuiesti bruma de bani castigata cu greu, daca scopul pentru care ai ales sa mergi pe doua roti s-a atins, parca necazul nu-i asa mare! Am mostenit microbul de la tatal meu (Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!), care pe langa scopul practic al motocicletei in acele vremuri (aprovizionare cu alimente, drumuri lungi in locuri in care nu existau alte posibilitati sa ajungi, naveta la serviciu...etc.), a constituit si un sambure de satisfactie, de alimentare cu adrenalina...boala care cred ca se mosteneste! Chiar si cand aveam prima motocicleta, cauciucurile erau destul de scumpe, greu de procurat...dar acum au sarit calul (comparand veniturile avute atunci, cele de acum si preturi). Cred ca exista si imboldul expres al producatorilor, care prin recomandarile lor isi cresc vanzarile si implicit veniturile, dar cum n-am respectat recomandarile de a nu fuma, a nu bea, a nu consuma medicamente, grasimi...etc, nu pot sa dau curs nici recomandarilor de a schimba un cauciuc la "X" ani, atata timp cat mie imi prezinta incredere si ma simt in siguranta cat il folosesc. Da, cand simt ca pierd aderenta nejustificat, sau profilul cauciucului prezinta pe langa uzura normala si crapaturi, galme, deformari...clar il schimb! Anul trecut am pus cauciuc nou pe fata la F650, Avon parca, din lot ceva mai vechi, luat la pret bun, adica vreo 100 lei. Anul asta cred ca voi schimba si spatele, cu toate ca as putea sa mai trag de el, dar astept sa se alinieze astrele! Sper sa nu crap nici io si nici cauciucul pana atunci! Hai, sa ne vedem intregi si sanatosi pe coclaurile patriei! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar si cand aveam prima motocicleta, cauciucurile erau destul de scumpe, greu de procurat...dar acum au sarit calul (comparand veniturile avute atunci, cele de acum si preturi).

Diferenta este dar nu asa mare raportat la pretul benzinei (mereu iau aceasta referinta ca baza mai ales pentru bunurile de larg consum merge) ce stiu eu, o anvelopa 2,5x17 (mobra 50) era 161lei, acum ar trebui sa fie dupa acest calcul 87 lei, pe anvelopemoto.eu pretul pleaca de pe la 100lei, pe vremea aia as fi dat si 200 (chiar am dat cu spaga) numai sa gasesc, unde mai pui ca erau si foarte proaste.

Nu mai tin minte cat era un 3x19 (parca asta era marimea cauciucului) ce-l aveam la Pannonia.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, ca si reper...e bine! Plateam atunci vreo 2,5 lei/litru de benzina si un cauciuc era vreo 30 lei (plus un borcan cu miere de albine, ori zece oua de gaina...ca era Cooperatie, asa se faceau atunci tranzactiile), iar salariul il aveam vreo 1400 lei pe care ii luam cash...asta din amintiri, inainte de '80. Asa ca acum cand am un salariu de ~2000 lei din care raman cu max. 1700 lei, dau pe litrul de carburant cca 4,5 lei, un cauciuc ordinar este vreo 250-300 lei...si traim bine, nu?! Sa nu fiu inteles gresit, am urat din suflet comunismul si oranduirea de atunci, dar acum am ajuns sa fiu scarbit ca dupa 40 ani de serviciu am un salariu de muncitor necalificat, raspundere si sarcini cat cuprinde, iar preturile cresc zilnic (pe cand salariul meu a "inghetat" de ~10 ani!). Nu mai spun ca atunci, pana in '80, asigurarea nu era musai la motocicleta, dar aveam CASCO (full) la un pret modic si nu plateam ca acum si aerul pe care il respir! Dar...daca voi, majoritatea spuneti ca este bine asa, ma conformez si stau in banca mea! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama cate arogante si basini se trag p-aici.

 

On topic:

 

Are cineva pilot power 2ct?

Cum e aderenta la ele?

Vreau sa-mi pun unele mai rezistente la ture lungi dar care sa nu fie substantial mai slab ca aderenta in viraje.

GPRacer pe strada se duc prea repede.

 

Sper sa nu deviem si de la intrebarea asta.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama cate arogante si basini se trag p-aici.

 

On topic:

 

Are cineva pilot power 2ct?

Cum e aderenta la ele?

Vreau sa-mi pun unele mai rezistente la ture lungi dar care sa nu fie substantial mai slab ca aderenta in viraje.

GPRacer pe strada se duc prea repede.

 

Sper sa nu deviem si de la intrebarea asta.

 

Multumesc anticipat.

Vand eu un set aproape nou dot 2015, daca esti interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand eu un set aproape nou dot 2015, daca esti interesat

Am intrebat despre performante.

Am de unde sa iau. Vinde si un prieten.

Merci frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-a lungul vremii au avut review-uri foarte bune. Daca pretul e ok, ia-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incetati cu injuriile aici! Continuati pe PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt considerabil mai rezistente?

ce inseamna considerabil la tine? cred ca faci 6-7k cu un spate MINIM si cel putin 10 cu fatza.

 

sunt foarte foarte misto incalzite

 

vrei mult mai multi km dintr-un set treci la sport-touring 10-12k spate poate si mai mult , aderenta bunicica la rece ... dar la fel cand e cald , mai putine emotii pe ploaie ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic că nu o să îți pară rău dacă iei Sportsmart 2. Nu sunt ele de touring, dar duc ceva pe motocicleta potrivită.

Nu de touring imi trebuie , pana la urma le pun pe un ss.

Dar nici sa le schimb in 4000KM

» Post actualizat in 05 May 2017 07:15

ce inseamna considerabil la tine? cred ca faci 6-7k cu un spate MINIM si cel putin 10 cu fatza.

 

sunt foarte foarte misto incalzite

 

vrei mult mai multi km dintr-un set treci la sport-touring 10-12k spate poate si mai mult , aderenta bunicica la rece ... dar la fel cand e cald , mai putine emotii pe ploaie ..

7k e ok . O sa iau in considerare.

De unde gasesti la un pret acceptabil sportsmart2 ?

Stiu ca cezar avea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îți garantez că nu schimbi la 4k. Bine, îți și pace să tragi nițel de motor, dar estimez că spatele te duce cu brio 10k. :)

Tx Tornadoooos :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum se face dar pe mine m-a tinut GP racer endurance peste 10.000 si a vazut si strada si o zi de Serres. Poate pentru ca nu mergeam doar pe autostrada :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...