Sari la conținut

Postări Recomandate

Iar a-ti inceput ... si acum ca tot veni vorba de pierdut aderenta. Cauciucuri schimbate in primavara Dunlop Road smart II, mers cateva sute de km in afara tarii, nu am avut ever surprize iar aderenta nu a fost pierduta decat intentionat, oricum una peste alta diferenta a fost majora intre Dunlop-uri si rahaturile de dinainte ... revenind la subiect. Recent am fost in tara o saptamana cu tot cu motor, saptamana in care am avut surpriza cu pierdutul aderentei de muuullllteeeee ori. In opinia mea nu caucioacele is neaparat problema (desi cazuri sunt foarte multe) ci mai degraba calitatea asfaltului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Povesti nemuritoare zici? Cam cit la suta din accidentele pe 2 roti sint datorate pierderii aderentei, mai ales a rotii fata?

diablo strada , mers normal, nici o problema, 600cc, eu le-am dus aproape de capat, propietarul nu se apropie.

150E setul ,fata + spate !!!!!!

post-36094-0-99292900-1412255841_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca de multe ori pierderea aderentei se datoreaza rider-ului, nu neaparat cauciucului. Intr-adevar un cauciuc sport e mai aderent decat un cauciuc touring la temperatura optima si iti permite viteze mai mari in curbe sau accelerari mai puternice, dar daca bruschezi frana sau acceleratia cand esti inclinat cred ca urmarile sunt aceleasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca l-ai dus aproape de capat, altfel nu mai avea capat.. ramanea doar cu mijloc. Ideea compusului e sa iti permita sa il duci Violent in capat, sa iti permita sa faci greseli cat esti in capat, sau sa franezi aplecat.

 

Cat despre "e de la asfalt"...pfff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ca l-ai dus aproape de capat, altfel nu mai avea capat.. ramanea doar cu mijloc. Ideea compusului e sa iti permita sa il duci Violent in capat, sa iti permita sa faci greseli cat esti in capat, sau sa franezi aplecat.

 

Cat despre "e de la asfalt"...pfff

pai nu am tras de motocicleta, nu fac giumbuslucuri pe motocicletele clientilor, in rest ai dreptate, d'aia merg pe hypersport in loc de sport touring, ma costa aproape dublu /km dar am un mare plus de siguranta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

io nu inteleg o chestie. am avut d211, dupa ele pr3. d211 sunt niste gume foarte faine. odata incalzite. pe amckart/cheia/bla-bla-bla. pe strada, mai ales pe "udeala" de dambovita sunt degeaba. cu pr3 e muult mai bine. tot aluneca, evident, ca pe strazile noastre, mai ales din 'curesti nu doar apa jegoasa e de vina. mai exista si ulei, antigel si alte mizerii. dar aluneca predictibil, franeaza mai bine... nasol cand mergi tare cu ele, dupa 20-30 de km de forja se supraincalzesc. insa daca mergi sportiv fara sa fortezi nota sunt suuper ok. personal prefer asa ceva pe strada decat alte "avioane". si d211 nu-s chiar "slick", sunt dot approved... alte gume de care am fost multumita au fost qualifier rr (2 perechi prin 2009 sau 2010), si dunlop sportsmart, 3 perechi. toate noi si set...

 

cat despre asfalt da, conteaza si el. in unele zone e mai aderent, in altele e "lucios". si se simte oricat de bune ar fi gumele...

Editat de r_amonna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus "i"-ul unde trebuie. Asta nu vor sa inteleaga reisarii: Pe strada e mai bun un cauciuc dedicat mersului pe strada, decat unui slick sau reising. Dai peste o banana, un pietris, o ploaie mai nasoala. Circuli in Romania, nu pe coasta de azur sau pe cine stie ce circuit. PR3-ul isi face treaba cu brio.

P.s. Il laud, stiu. Sunt multumit de el, asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol cand mergi tare cu ele, dupa 20-30 de km de forja se supraincalzesc

 

Ce inseamna mers tare si supraincalzit?

Cu d211 GP Racer - ambele variante si toate tipurile de compozitie se merge in ritm foarte bun si pe circuit si rar am vazut urme de hot-tear pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna mers tare si supraincalzit?

Cu d211 GP Racer - ambele variante si toate tipurile de compozitie se merge in ritm foarte bun si pe circuit si rar am vazut urme de hot-tear pe ele.

zicea de PR3....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile stradale 100% , daca se incalzesc prea mult, un 60-70grd, vor aluneca. Rar se intimpla, dar e bine sa tineti cont de asta, mai ales cei ce mergeti la circuite incaltati cu anv de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R10, se lipeste de asfalt si la 5grd afara, fara sa-l incalzesti, conditia e sa fie nu mai vechi de 1 an de la prima utilizare. E unul dintre cele mai safe cauciucuri pt mersul pe strada. BT 002 sa fie din seria "Type (1 2 3 4)", cel soft spre mediu Type 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jagi , sa inteleg ca le-ai avut incaltate ? Am auzit numai lucruri bune de r10 care ar fii net superior la ce folosesc eu (supercorsa) ruleaza putin mai bine pe umed/ud si ar tine mai mult decat Pirelli.Stiu ca, Bridgestone erau buni pentru longevitatea anvelopelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R10, se lipeste de asfalt si la 5grd afara, fara sa-l incalzesti, conditia e sa fie nu mai vechi de 1 an de la prima utilizare. E unul dintre cele mai safe cauciucuri pt mersul pe strada. BT 002 sa fie din seria "Type (1 2 3 4)", cel soft spre mediu Type 3.

Informatie utila..este de retinut ! Ma gandesc sa fac o achizitie in toamna am vazut oferte bune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am pe mobra bt 012 iar spatele sa cam uzat si as vrea sa-l schimb, cu ce as putea sa combin fata in afara de bt 012, care sa aiba aceleiasi caracteristici.

Editat de DIU 46
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut! detin o honda cbr 500 f si cauciucul pe spate este cel ca de fabrica 130/80/17 este dot 2013 si este ca nou , insa am o nelamurire care ma macina tare ...cand am achizitionat-o unii prieteni imi spuneau " woooow da ce cauciuc ingust ai pe o asemenea motocicleta...o sa derapeze imediat in curbe" si sincer m-au cam speriat eu fiind incepator nu stiu ce sa cred...o sa am probleme in curbe daca este atat de ingust cauciucul? o sa fie mai mica suprafata de cauciuc care vine pe asfalt nu? astept niste raspunsuri serioase si nu la misto , daca se poate , toti ati fost asa ca mine...la inceput si mi se pare normal sa intreb , multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia e dimensiunea care o da producatorul in carte? Daca da, tu crezi ca aia au pus cauciucu de 13 pe spate doar asa ca li s-a trezit lor proiectantu pe o parte intr-o zi? Esti incepator, tu ai impresia ca o sa te dai cu mobra aia la maxim in umatorul an? Tati relax, date linistit si nu mai asculta la tot ce zice gura oricarui "motociclist" .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man... daca Honda zice ca aia-i guma care trebuie, atunci crede-ma ca fabrica stie mai bine si e gandit sa fie bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...