Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg :

1.michelin pilot power 2CT

2.michelin pilot power 3

3.P.diablo rosso corsa

4.pirelli diablo rosso 2

5.metzeler m5 interact

6.Z8 interact

 

As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori.

Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine)

Va multumesc pt ajutor.

 

Link to post
Share on other sites

Ma roade si pe mine o intrebare. Sa luam un tip de gume, Dunlop GPRacer. Cum se alege compozitia in functie de temperatura din zilele de circuit, cum se alege acel soft-medium-endurance?

Daca afara sunt 15 grade si la asfalt sa zicem 22 de care se pun?

Daca sunt 38 afara si la asfalt 50 de care trebuie?

 

Eu un aspect pe care inca nu l-am inteles :(

Link to post
Share on other sites

Daca e frig si ai multe curbe : soft/medium

Dace e foarte cald si ai curbe de viteza medium/hard

 

Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede.

Link to post
Share on other sites

Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede.

asta ai citit tu intr-o carte? ce scrie in cartea aia despre calitatea asfaltului ? ce scrie despre supra-incalzirea cauciucului? cum se comporta cauciucul topit fata de unul care functioneaza la temperatura optima?

Link to post
Share on other sites

A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc??

Link to post
Share on other sites

asta ai citit tu intr-o carte? ce scrie in cartea aia despre calitatea asfaltului ? ce scrie despre supra-incalzirea cauciucului? cum se comporta cauciucul topit fata de unul care functioneaza la temperatura optima?

Nu am citit in nici o carte cunosc pe cineva care lucreaza la Pirelli si cand am ocazia il intreb toate nebuniile, da intradevar daca se supra-incalzeste nu mai este ce aderent, am incercat sa dau un raspuns mai simplu si in mare parte este ce am scris mai sus.

Edited by Bandit600
Link to post
Share on other sites

A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc??

Au miros de levantiza si la pipait se simt asa ca fundul de bebelus! :crack:

 

Sunt cele mai touring, faci 20 de mii pe an?D-astea iti trebuie!:))

Link to post
Share on other sites

Daca e frig si ai multe curbe : soft/medium

Dace e foarte cald si ai curbe de viteza medium/hard

 

Dar tot cele soft/medium iti vor da cele mai bune rezultate indiferent de temperatura, doar ca se vor uza mai repede.

Asa credeam si eu, dar uite ca baietii zic exact invers:

 

/index.php?/topic/717845-trackday-motor-park-adincata-27-28-septembrie/page-4

Link to post
Share on other sites

Fiecare crede ce vrea, dar este gresit, mai intervine aici si suprafata asfaltului, tipul traseului (rapid sau cu multe curbe) (daca este abraziva sau nu) nu numai temperatura.In fine la ce piste aveam noi de 100m....Cel mai bine iti explica un biker profesionist care are enspee km pe circuite mari nu amatori ca mine, care mai apleaca un genunche pe astfat.

Ma voi interesa la un adevarat racer local si iti voi comunica care este exact combinatia de cauciucuri.

Edited by Bandit600
Link to post
Share on other sites

Ma ajuta cineva si pe mine ca vreau sa mi cumpar saptamana viitoare

» Post actualizat in 18 Sep 2014 13:18

De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg :

1.michelin pilot power 2CT

2.michelin pilot power 3

3.P.diablo rosso corsa

4.pirelli diablo rosso 2

5.metzeler m5 interact

6.Z8 interact

 

As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori.

Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine)

Va multumesc pt ajutor.

 

Link to post
Share on other sites

De curand mi s-au terminat gumele pe motocicleta ( Yamaha fz6) (Pirelli angel) acuma nu stiu exact ce sa aleg :

1.michelin pilot power 2CT

2.michelin pilot power 3

 

3.P.diablo rosso corsa

 

5.metzeler m5 interact

 

 

As dori ceva sport/touring , la anul vreau sa merg pe pista de cateva ori.

Daca imi spuneti un site cu preturi ok , sau ce gume sa-mi cumpar ( si daca nu sunt intre cele enumerate de mine)

Va multumesc pt ajutor.

Link to post
Share on other sites

A incercat careva Michelin Pilot Road 4? Am PR2 pe spate si PR3 pe fata. Cel de pe spate sper sa-l tocesc la anu' si sa iau PR4. Cum sunt la miros, pipait, etc??

 

Am eu pe VFR 800. Parerea mea e sa ramai la 3. PR4 mi se par cam tari si de cand le-am pus alunec intr-o veselie pe uscat. Am avut 2 seturi de PR3 pe aceeasi motocicleta si au tinut fiecare peste 20.000km. Asta probabil or sa tina 25-30.000? Nu cred ca am eu rabdare sa merg atat de mult cu cu.rul strans. Daca stiam ca sunt cu mult mai tari nu le luam si ramaneam la PR3. Singurul lucru pe care nu ti-l pot spune este despre diferenta la mers pe ploaie. Am mers doar pe asfalt ud si mi s-au parut execrabile in comparatie cu 3.

 

Daca pe VFR-ul meu PR3 au tinut peste 20.000km, iar eu merg in general cu bagaje, pe CBR-ul tau de 600, care e mult mai usor, ar trebui sa tina macar cat la mine.

 

Asa ca sfatul meu e sa nu iti iei 4. Daca am avea un asfalt mai aderent ar fi o solutie, dar asa nu. Eu personal nu cred ca le tin mai mult de 15.000 si o sa imi cumpar tot 3 daca or mai fi in fabricatie.

 

 

PS. Am uitat sa te intreb cat de agresiv mergi. Daca nu mergi foarte agresiv si nu tii sa duci spatele la capat poti sa mergi si pe 4.

 

Bafta!

Link to post
Share on other sites

Ma roade si pe mine o intrebare. Sa luam un tip de gume, Dunlop GPRacer. Cum se alege compozitia in functie de temperatura din zilele de circuit, cum se alege acel soft-medium-endurance?

Daca afara sunt 15 grade si la asfalt sa zicem 22 de care se pun?

Daca sunt 38 afara si la asfalt 50 de care trebuie?

 

Eu un aspect pe care inca nu l-am inteles :(

 

La Dunlop, compozitiile se aleg functie de temperatura asfaltului si rugozitate.

La GP racer poate e mai putin important si poti merge pe medium lejer indiferent de conditii. Slick-urile insa sunt foarte sensibile:

 

1009798_10151562432232634_1245462068_n.j

 

O prezentare mai detaliata pe link-ul asta: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=0CE4QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.artgum.com.pl%2Fpub%2Ffiles%2FKatalogi%2FMoto%2FCopy%2520of%2520Final%2520D212%2520GP%2520Pro%2520sales%2520presentation.pptx&ei=2NoaVL69O6P5yQPT-ICgBw&usg=AFQjCNFHDSH6WsdBoxoHfp9x37LP-CpqXQ&sig2=hpPHYe2CyIqimGlgrAQNdg&bvm=bv.75097201,d.bGQ

 

Au mai modificat compozitiile. Pana la gama 2013 era pe dos fata de Pirelli: hot - soft; cold - hard. Acum e si mai complicat sa alegi perfect :)

Edited by Cesar
Link to post
Share on other sites

@S3RJ, deja m-am cam acomodat cu mobra si nu prea o las sub 5000 de ture. N-o omor in rosu, dar deja am trecut de mersul de incepator. PR2 e cam la fel cu PR4, pe spate, din cate inteleg. La franari mai nasoale sau la accelerari in forta se simte. Deci, urmeaza un PR3 pentru spate :)


» Post actualizat in 18 Sep 2014 13:38

Multumesc pentru raspuns! Conteaza raspunsul pertinent, pe langa caterinca de rigoare. Nu e ieftin un cauciuc nou, incat sa imi permit o alegerea proasta.

Link to post
Share on other sites

La Dunlop, compozitiile se aleg functie de temperatura asfaltului si rugozitate.

La GP racer poate e mai putin important si poti merge pe medium lejer indiferent de conditii. Slick-urile insa sunt foarte sensibile:

 

1009798_10151562432232634_1245462068_n.j

 

O prezentare mai detaliata pe link-ul asta: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=0CE4QFjAG&url=http%3A%2F%2Fwww.artgum.com.pl%2Fpub%2Ffiles%2FKatalogi%2FMoto%2FCopy%2520of%2520Final%2520D212%2520GP%2520Pro%2520sales%2520presentation.pptx&ei=2NoaVL69O6P5yQPT-ICgBw&usg=AFQjCNFHDSH6WsdBoxoHfp9x37LP-CpqXQ&sig2=hpPHYe2CyIqimGlgrAQNdg&bvm=bv.75097201,d.bGQ

 

Au mai modificat compozitiile. Pana la gama 2013 era pe dos fata de Pirelli: hot - soft; cold - hard. Acum e si mai complicat sa alegi perfect :)

Am inteles urmatoarele: atata timp cat nu ma dau la 5 grade si nici la 40, GpRacer mediu fata-spate e bun pentru nivelul meu.

Daca o sa vreau sa cresc si sa trec macar la GP-uri trebuie sa fac interpolare intre tabele alea! :)

 

Merci!

Edited by the mentalist
Link to post
Share on other sites

Poti incerca si SupercorsaSC V2 sau Bridgestone R10. Sunt generatii mai noi si, foarte posibil sa fie mai bune.

D211 sunt bune dar cam grele. Spre deosebire, D212 sunt mai usoare si au profil mult mai agil. Totusi sunt foarte scumpe.

D211 au avantajul ca, din clasa lor de anvelope sunt cele mai durabile.

Edited by Cesar
Link to post
Share on other sites

@S3RJ, deja m-am cam acomodat cu mobra si nu prea o las sub 5000 de ture. N-o omor in rosu, dar deja am trecut de mersul de incepator. PR2 e cam la fel cu PR4, pe spate, din cate inteleg. La franari mai nasoale sau la accelerari in forta se simte. Deci, urmeaza un PR3 pentru spate :)

» Post actualizat in 18 Sep 2014 13:38

Multumesc pentru raspuns! Conteaza raspunsul pertinent, pe langa caterinca de rigoare. Nu e ieftin un cauciuc nou, incat sa imi permit o alegerea proasta.

Pai foarte bine, ai asteptat pana ti-a raspuns un om care foloseste asa ceva. Eu n-aveam ce sa zic, n-am mers cu niciunul din ele, am mers mai demult cu un PR2 pe alta mobra si in niciun caz nu pun asa ceva pe motocicleta mea, deci nu te supara de caterinca, asa e in tenis! :D

Link to post
Share on other sites

D211 sunt bune dar cam grele. Spre deosebire, D212 sunt mai usoare si au profil mult mai agil. Totusi sunt foarte scumpe.

D211 au avantajul ca, din clasa lor de anvelope sunt cele mai durabile.

am mers prima data pe d212 cu motocicleta unui prieten,nu-mi venea sa cred ce feedback bun aveam de la cauciucuri si cat de rpd se inclina(cat de agila era),urmatoarea iesire mi-am pus si eu si am numai cuvinte de lauda

» Post actualizat in 18 Sep 2014 14:19

nu credeam ca este asa mare diferenta intre d211 si d212 pana nu am testat ,credeam ca e doar asa ... "de marketing"

Link to post
Share on other sites

Nu e cu suparare, sincer. PR2-ul e cam "lemn" la duritate, macar ca ma tine cu picioarele pe pamant si ma tempereaza. E ok, dar mare diferenta fata de PR3. Am avut Conti ceva sport ce erau lemn lemn, apoi PR2 pe spate si PR3 pe fata. PR3 e mult mai moale.

Edited by mishutz
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salutare!Am nevoie de o parere/sfat

Pt sezonul urmator ar fii nevoie sa schimb gumele ,lunile urmatoare o sa incerc sa l e cumpar.Care credeti ca is mai potrivite pt mine,moto Hornet 2001 ,fac intre 3-4 mii km pe sezon(urmatorul sper ca voi avea timp pt mai multi) nu ma dau tare pe curbe ,anul acesta 90% din km parcursi i am facut in afara orasului

Deci ,care dintre urmatoarele credeti ca ar fii cele mai potrivite:

Dunlop Qualifier

Pirelli Diablo Strada

Metzeler Roadtec Z6

Michelin PR2

Le am scris in functie de pret ,cel mai scump fiind Michelin

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Eu am Z6 Interact. Primii doi ani au fost foarte ok. Al treilea an moto nu a fost folosita, iar in vara asta deja am mers cam cu frica deoarece s-a simtit ca sunt cam vechi. Dar, cand erau noi, au avut aderenta foarte buna atat pe uscat cat si pe ud. Sunt anvelope de touring care s-au comportat foarte bine. Pe restul nu le-am incercat asa ca nu iti pot spune nimic in legatura cu ele

Edited by radu86
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...