ovidiu22 Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Cam in citi metri , pe asfalt uscat, reusesc sa opreasca moto un set de asemenea cauciucuri longevive? Iese Dorel cu basculanta in 50 m , tu ai 100km/h, timp de reactie bun, tehnica de frinare exersata, adica caz ideal .... Crezi ca reusesti sa opresti? Poti sa ai ce cauciucuri vrei ca depinde de reactia fiecaruia daca te opresti,daca ocolesti sau daca il iei in plin. Ca si aderanta am auzit ca Pilot power3 sau Pilot road 4 stau foarte bine.Sincer m-a pus pe ganduri colegu de mai sus. Cred ca ma orientez spre altceva ca mai iau curbele tare uneori si nu am chef sa ma trezesc in sant » Post actualizat in 17 Jan 2015 09:04 I a in considerare si PP sunt cam la 860 lei setul pilot power la 860? ai un link? » Post actualizat in 17 Jan 2015 09:06 Te poti uita si la Dunlop Qualifier. Dunlop qualifier am acum pe spate,e second cumparat in toamna doar ca nu am apucat sa fac decat 50 km cu el.Cum se tine pe curbe?se incalzeste usor cauciucul? nu vreau sa iau ceva nou si sa il arunc dupa 1 sezon jumatate.Anul asta am facut cam 6500km dar la anul fac si mai multi.Daca tot iau as lua ceva sa ma si tina,sa vedem,poate fac un compromis spre aderenta mai buna. Pe ploaie cum se tine pe drum qualifier? » Post actualizat in 17 Jan 2015 09:07 Pirelli diablo aluneca dupa ce se incalzesc si cand sunt reci... no comment Michelin PP3 am avut eu pe motoreta, foarte bune sa mergi pe strada, tin si pe uscat si pe ud. Daca incepi sa te dai tare nu mai tin si pleaca fara sa te anunte Repet, daca te dai tare Michelin PR3-PR4 sunt ok, mai rotunde decat PP3, m-am dat cu un fz6 cu PP3 si imi pareau ok. Au 2 prieteni pe R1200RT, vaci d'alea mari ca la politie, si sunt amandoi cu peste 10k km si super multumiti Bafta Daca ar fi sa alegi intre pilot power 3 si pilot road 4 pe care l-ai lua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 Uita te pe anvelipemoto.eu sau motoemotion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Salut,vreau sa cumpar un set nou de cauciucuri pentru viespe si am nevoie de avutorul vostru sa stiu spre ce sa ma indrept.Vreau ceva sa nu fie prea moale dar sa ma tina cel putin 2 sezoane.Sau un 12000 km sa zicem.Ma uitam acuma la Metzeller sportec M7 dar nu stiu ce durata de viata au. Metzeller sportec M7 cred ca tin cel putin la fel de mult cat PP3, iar pe Hornet 600 spatele duce undeva la 15000km, depinde cum mergi cu motocicleta. Spatele la PP3 e mai tare pe centru decat M7-le si probabil se comporta mai bine pe ploaie avand mai multe canale de evacuare, dar cat timp mergi pe ploaie? Cred ca oricare din cele doua sunt suficiente pentru strada. M7-le a aparut anul trecut si probabil e ceva mai performant decat PP3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Salutare ! Ce stiti despre SAVA ? Vad aici niste preturi f bune pentru anvelpoe si vreau sa stiu daca este ceva la mijloc. http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT3000530399000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Salutare ! Ce stiti despre SAVA ? Vad aici niste preturi f bune pentru anvelpoe si vreau sa stiu daca este ceva la mijloc. http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT3000530399000 Eu cred ca pretul spune totul, nu mai ai nevoie de alte comentarii/pareri/sfaturi. Reorienteaza-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Michelin PP3 am avut eu pe motoreta, foarte bune sa mergi pe strada, tin si pe uscat si pe ud. Daca incepi sa te dai tare nu mai tin si pleaca fara sa te anunte Repet, daca te dai tare Michelin PR3-PR4 sunt ok, mai rotunde decat PP3, m-am dat cu un fz6 cu PP3 si imi pareau ok. Au 2 prieteni pe R1200RT, vaci d'alea mari ca la politie, si sunt amandoi cu peste 10k km si super multumiti Bafta Din pacate, iti dau dreptate. Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu Michelin Pilot Power 3: a plecat brusc de spate pe ac de par, fara nici un semn in prealabil. Nu am pretentia ca ma dau tare. In trecut am folosit Pilot Power 2 CT si in aceleasi conditii de dat ca si Pilot Power 3 mi s-a parut mai previzibil si iti transmitea "semne" despre ce se intampla. In aceeasi ordine de idei, rog recomandati-mi o guma de strada care sa se incalzeasca foarte repede si sa fie cat mai previzibila si iertatoare intr-o situatie limita, gen viraj negociat prost, etc. Nu ma intereseaza sa tina mult sau sa fie buna pe ploaie, ci sa fie cat mai aderenta, fara uz pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Din pacate, iti dau dreptate. Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu Michelin Pilot Power 3: a plecat brusc de spate pe ac de par, fara nici un semn in prealabil. Nu am pretentia ca ma dau tare. In trecut am folosit Pilot Power 2 CT si in aceleasi conditii de dat ca si Pilot Power 3 mi s-a parut mai previzibil si iti transmitea "semne" despre ce se intampla. In aceeasi ordine de idei, rog recomandati-mi o guma de strada care sa se incalzeasca foarte repede si sa fie cat mai previzibila si iertatoare intr-o situatie limita, gen viraj negociat prost, etc. Nu ma intereseaza sa tina mult sau sa fie buna pe ploaie, ci sa fie cat mai aderenta, fara uz pe circuit. Poate a fost o problema de moment - asflat prafuit, ulei pe jos, etc si nu neparat anvelopa de vina. Ce presiune ai folosit in anvelopa spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 (editat) Cred ca am gresit pe partea cu presiunea: am folosit cat scria pe stickerul de pe protectia de lant, 2.9. Exista o presiune "ideala" pentru gumele astea ? A fost un drum de vreo 300km, am plecat pe 23 grade si la destinatie erau doar vreo 15 grade. Probabil ca trebuia sa ma opresc sa mai cobor presiunea, dar m-am gandit ca guma e deja calda. Editat Ianuarie 20, 2015 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 2.9 la 15 grade iti pleaca si daca e ultra racing... poate cu pasager mai ai sanse.. sau sa mergi ca un ultra incepator(90 de grade ca peretele) si sa nu conteze prea mult aderenta in curba. Fara pasager, cea mai mare presiune pe spate pe care am folosit'o a fost de 2.5.. si asta ca sa ma dau in top speed pe autostrada ca altfel nu trecea de 2.3 Guma fata nu trebuie sa treaca de 2.1 in mod normal..orice guma ai avea. Cu cat e mai tare guma/frig afara cu atat poti sa scazi(desi mai jos de 1.9 nu cred ca e sanatos) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Eu cred ca pretul spune totul, nu mai ai nevoie de alte comentarii/pareri/sfaturi. Reorienteaza-te! Sunt de aceeasi parere cu tine si cred ca pretul spune si calitatea, doar ca am avut ocazia sa ma si insel. De multe ori platesti mult brandul. Din acest motiv intreb daca stie cineva de aceasta marca sau daca a avut experiente cu modelul asta de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Cred ca am gresit pe partea cu presiunea: am folosit cat scria pe stickerul de pe protectia de lant, 2.9. Exista o presiune "ideala" pentru gumele astea ? A fost un drum de vreo 300km, am plecat pe 23 grade si la destinatie erau doar vreo 15 grade. Probabil ca trebuia sa ma opresc sa mai cobor presiunea, dar m-am gandit ca guma e deja calda. Prea mult. Ai pata de contact prea mica. Pune presiunea pe spate intre 2.0 si 2.5 la michelin pana ai sa găsesti optimul aderenta-stabilitate. Fata 2.2-2.3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etserban Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Anvelopele Sava sunt produse de MITAS in Slovenia. Pentru informatii suplimentare & interogari de stoc > 021-9664 sau *9664. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Prea mult. Ai pata de contact prea mica. Pune presiunea pe spate intre 2.0 si 2.5 la michelin pana ai sa găsesti optimul aderenta-stabilitate. Fata 2.2-2.3 Multumesc ! Mai am o intrebare: daca am guma spate 190/55/17 in loc de 190/50/17 cat scrie in CIV e iures mare la ITP ? Se uita cu aceeasi atentie ca la masini ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 la ITP nu cred. La identificare fac scandal uneori. Depinde mult de omul care se ocupa de motocicleta. Ar trebui sa stie ca 190/55 e mai bun decat 190/50 si sa nu comenteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 qualifier 2 = sportsmart2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 nu ,nu au grad de comparatie am mers pe ambele cauciucuri ,qualifier 2 sunt bune pt sport-touring daca vrei iti recomand sportsmart 2 care sunt niste gume excelente 10++ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Cum sunt Sportsmart2 ca numar de km parcursi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Vreau ca luna viitoare sa cumpar o pereche de cauciucuri pentru un gsxr srad. Sunt inca la inceput, deci nu foarte racing, nici foarte aplecat pe curbe. Vad ca multi recomand Michelin pilot power 3 sau 4. Pt mine la inceput de drum, sa cumpar acest model sau sa ma gandesc si spre altceva. 120 / 70/ 17 si 180/55/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 qualifier 2 = sportsmart2 ? Nu, sunt anvelope diferite. Singurul aspect unde cred ca seamana este comportamentul pe ploaie. » Post actualizat in 23 Jan 2015 09:33 Cum sunt Sportsmart2 ca numar de km parcursi? Depinde de stilul de mers si drumurile pe care le faci. Cum guma fata poti face linistit peste 15.000 de km iar spatele daca mergi pana uzura ajunge la markeri cred ca trece de 12.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) s-a dat cineva cu Continental RaceAttack? ma tenteaza un Endurance pt spate L.E. da, am mai intrebat..dar nu s'a gasit niciun posesor la vremea resp Editat Ianuarie 23, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 mersi mult de raspuns cmd si cesar , ma orientez de un sportsmart2 atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Cesar, multumesc si eu pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) s-a dat cineva cu Continental RaceAttack? ma tenteaza un Endurance pt spate L.E. da, am mai intrebat..dar nu s'a gasit niciun posesor la vremea resp Depinde ce vrei de la el Continental nu face cauciucuri proaste dar .... culmea sunt nereusite. Problema e profilul anvelopei (in sectiune). Asta afecteaza comportamentul - ciclistica motocicletei. Am patit lucrul asta cu SportAttack - m-a dezamagit. Daca la Dunlop/Michelin/Bridgestone/Pirelli sunt chichite pe care poti sa le sesizezi sau nu: carcasa mai rigida sau mai flexibila, grip la limita, stabilitate pe franare, etc., la Conti problema e de profil. Cand in 2009 a aparut D211 GP racer am fost tentat si eu sa incerc RaceAttack pt ca avea pret bun dar am intrebat pe cei care l-au folosit o data si s-au reintors la Dunlop. Astea sunt parerile mele si te rog sa le iei ca atare. Sunt subiectiv Editat Ianuarie 23, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Cesar, inca o intrebare, cum sunt Sportsmart2 ca profil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Cesar, inca o intrebare, cum sunt Sportsmart2 ca profil? Nici cal nici magar Nu sunt foarte "ascutite" ca o anvelopa de competitie dar nici "rotunde" ca o guma de touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.