liviu_m2002 Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Salutare ! Ce stiti despre SAVA ? Vad aici niste preturi f bune pentru anvelpoe si vreau sa stiu daca este ceva la mijloc. http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT3000530399000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Salutare ! Ce stiti despre SAVA ? Vad aici niste preturi f bune pentru anvelpoe si vreau sa stiu daca este ceva la mijloc. http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT3000530399000 Eu cred ca pretul spune totul, nu mai ai nevoie de alte comentarii/pareri/sfaturi. Reorienteaza-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Michelin PP3 am avut eu pe motoreta, foarte bune sa mergi pe strada, tin si pe uscat si pe ud. Daca incepi sa te dai tare nu mai tin si pleaca fara sa te anunte Repet, daca te dai tare Michelin PR3-PR4 sunt ok, mai rotunde decat PP3, m-am dat cu un fz6 cu PP3 si imi pareau ok. Au 2 prieteni pe R1200RT, vaci d'alea mari ca la politie, si sunt amandoi cu peste 10k km si super multumiti Bafta Din pacate, iti dau dreptate. Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu Michelin Pilot Power 3: a plecat brusc de spate pe ac de par, fara nici un semn in prealabil. Nu am pretentia ca ma dau tare. In trecut am folosit Pilot Power 2 CT si in aceleasi conditii de dat ca si Pilot Power 3 mi s-a parut mai previzibil si iti transmitea "semne" despre ce se intampla. In aceeasi ordine de idei, rog recomandati-mi o guma de strada care sa se incalzeasca foarte repede si sa fie cat mai previzibila si iertatoare intr-o situatie limita, gen viraj negociat prost, etc. Nu ma intereseaza sa tina mult sau sa fie buna pe ploaie, ci sa fie cat mai aderenta, fara uz pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Din pacate, iti dau dreptate. Exact acelasi lucru l-am patit si eu cu Michelin Pilot Power 3: a plecat brusc de spate pe ac de par, fara nici un semn in prealabil. Nu am pretentia ca ma dau tare. In trecut am folosit Pilot Power 2 CT si in aceleasi conditii de dat ca si Pilot Power 3 mi s-a parut mai previzibil si iti transmitea "semne" despre ce se intampla. In aceeasi ordine de idei, rog recomandati-mi o guma de strada care sa se incalzeasca foarte repede si sa fie cat mai previzibila si iertatoare intr-o situatie limita, gen viraj negociat prost, etc. Nu ma intereseaza sa tina mult sau sa fie buna pe ploaie, ci sa fie cat mai aderenta, fara uz pe circuit. Poate a fost o problema de moment - asflat prafuit, ulei pe jos, etc si nu neparat anvelopa de vina. Ce presiune ai folosit in anvelopa spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 (editat) Cred ca am gresit pe partea cu presiunea: am folosit cat scria pe stickerul de pe protectia de lant, 2.9. Exista o presiune "ideala" pentru gumele astea ? A fost un drum de vreo 300km, am plecat pe 23 grade si la destinatie erau doar vreo 15 grade. Probabil ca trebuia sa ma opresc sa mai cobor presiunea, dar m-am gandit ca guma e deja calda. Editat Ianuarie 20, 2015 de Norian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 2.9 la 15 grade iti pleaca si daca e ultra racing... poate cu pasager mai ai sanse.. sau sa mergi ca un ultra incepator(90 de grade ca peretele) si sa nu conteze prea mult aderenta in curba. Fara pasager, cea mai mare presiune pe spate pe care am folosit'o a fost de 2.5.. si asta ca sa ma dau in top speed pe autostrada ca altfel nu trecea de 2.3 Guma fata nu trebuie sa treaca de 2.1 in mod normal..orice guma ai avea. Cu cat e mai tare guma/frig afara cu atat poti sa scazi(desi mai jos de 1.9 nu cred ca e sanatos) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Eu cred ca pretul spune totul, nu mai ai nevoie de alte comentarii/pareri/sfaturi. Reorienteaza-te! Sunt de aceeasi parere cu tine si cred ca pretul spune si calitatea, doar ca am avut ocazia sa ma si insel. De multe ori platesti mult brandul. Din acest motiv intreb daca stie cineva de aceasta marca sau daca a avut experiente cu modelul asta de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Cred ca am gresit pe partea cu presiunea: am folosit cat scria pe stickerul de pe protectia de lant, 2.9. Exista o presiune "ideala" pentru gumele astea ? A fost un drum de vreo 300km, am plecat pe 23 grade si la destinatie erau doar vreo 15 grade. Probabil ca trebuia sa ma opresc sa mai cobor presiunea, dar m-am gandit ca guma e deja calda. Prea mult. Ai pata de contact prea mica. Pune presiunea pe spate intre 2.0 si 2.5 la michelin pana ai sa găsesti optimul aderenta-stabilitate. Fata 2.2-2.3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
etserban Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Anvelopele Sava sunt produse de MITAS in Slovenia. Pentru informatii suplimentare & interogari de stoc > 021-9664 sau *9664. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norian Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 Prea mult. Ai pata de contact prea mica. Pune presiunea pe spate intre 2.0 si 2.5 la michelin pana ai sa găsesti optimul aderenta-stabilitate. Fata 2.2-2.3 Multumesc ! Mai am o intrebare: daca am guma spate 190/55/17 in loc de 190/50/17 cat scrie in CIV e iures mare la ITP ? Se uita cu aceeasi atentie ca la masini ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 la ITP nu cred. La identificare fac scandal uneori. Depinde mult de omul care se ocupa de motocicleta. Ar trebui sa stie ca 190/55 e mai bun decat 190/50 si sa nu comenteze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 qualifier 2 = sportsmart2 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 nu ,nu au grad de comparatie am mers pe ambele cauciucuri ,qualifier 2 sunt bune pt sport-touring daca vrei iti recomand sportsmart 2 care sunt niste gume excelente 10++ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Cum sunt Sportsmart2 ca numar de km parcursi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Vreau ca luna viitoare sa cumpar o pereche de cauciucuri pentru un gsxr srad. Sunt inca la inceput, deci nu foarte racing, nici foarte aplecat pe curbe. Vad ca multi recomand Michelin pilot power 3 sau 4. Pt mine la inceput de drum, sa cumpar acest model sau sa ma gandesc si spre altceva. 120 / 70/ 17 si 180/55/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 qualifier 2 = sportsmart2 ? Nu, sunt anvelope diferite. Singurul aspect unde cred ca seamana este comportamentul pe ploaie. » Post actualizat in 23 Jan 2015 09:33 Cum sunt Sportsmart2 ca numar de km parcursi? Depinde de stilul de mers si drumurile pe care le faci. Cum guma fata poti face linistit peste 15.000 de km iar spatele daca mergi pana uzura ajunge la markeri cred ca trece de 12.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) s-a dat cineva cu Continental RaceAttack? ma tenteaza un Endurance pt spate L.E. da, am mai intrebat..dar nu s'a gasit niciun posesor la vremea resp Editat Ianuarie 23, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krieger Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 mersi mult de raspuns cmd si cesar , ma orientez de un sportsmart2 atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 Cesar, multumesc si eu pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 23, 2015 Share Postat Ianuarie 23, 2015 (editat) s-a dat cineva cu Continental RaceAttack? ma tenteaza un Endurance pt spate L.E. da, am mai intrebat..dar nu s'a gasit niciun posesor la vremea resp Depinde ce vrei de la el Continental nu face cauciucuri proaste dar .... culmea sunt nereusite. Problema e profilul anvelopei (in sectiune). Asta afecteaza comportamentul - ciclistica motocicletei. Am patit lucrul asta cu SportAttack - m-a dezamagit. Daca la Dunlop/Michelin/Bridgestone/Pirelli sunt chichite pe care poti sa le sesizezi sau nu: carcasa mai rigida sau mai flexibila, grip la limita, stabilitate pe franare, etc., la Conti problema e de profil. Cand in 2009 a aparut D211 GP racer am fost tentat si eu sa incerc RaceAttack pt ca avea pret bun dar am intrebat pe cei care l-au folosit o data si s-au reintors la Dunlop. Astea sunt parerile mele si te rog sa le iei ca atare. Sunt subiectiv Editat Ianuarie 23, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Cesar, inca o intrebare, cum sunt Sportsmart2 ca profil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 28, 2015 Share Postat Ianuarie 28, 2015 Cesar, inca o intrebare, cum sunt Sportsmart2 ca profil? Nici cal nici magar Nu sunt foarte "ascutite" ca o anvelopa de competitie dar nici "rotunde" ca o guma de touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 As avea nevoie de ceva pareri de la cei care au incercat fie Michelin Pilot Activ, fie Pirelli Sport Demon, fie preferabil ambele modele! Nu gasesc foarte multe variante pe 110/80-17 si 150/70-17 si astea cred ca ar fi cele mai ok. Cum stau cu aderenta pe asfalt ud/uscat? Care sunt mai rezistente in timp? Care fac pana mai greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 poti pune linistit 120/70 si 160/60. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Am folosit un set de Pirelli Sport Demon noi pe un GPZ 500, insa am vandut motocicleta inainte sa le schimb, deci nu am termen de comparatie la ele. M-au tinut pe mine 2 sezoane si pe noul proprietar inca 2. Asadar rezistenta in timp f. buna, si la puterea si ciclistica GPZ-ului, n-am dus lipsa de aderenta nici pe ud nici pe uscat, drept sau inclinat. N-am facut pana cu ele nici eu nici al doilea proprietar, desi el a mers cu ele pana la sarme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.