georgerdp Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salut .astazi am curatat bine motorul . Cand am ajuns la lant am dat ca de obicei cu spray`ul castrol pana observ ca se goleste tubul complet , insa lantul era inca murdar. Mi am adus aminte ca zisese cineva de motorina si am curatat cu motorina. S a curatat excelent am curatat si geanta . Acum urmeaza problema la ora 6 dupamasa am terminat de curatat am lasat sa se usuce dupa ce am sters cu o carpa curata si cand sa ung lantu vad ca si spray`ul motul cu teflon e gata . Am fugit repede acasa sa mi fac comanda de spary nou si am uitat sa mai spal lantu si cu apa (defapt nu am stiut/gandit pe moment ) Acum a ramas peste noapte cu motorina ultimu strat spalat . O sa afecteze lantul ? Este o problema ? Nu este scufundat in motorina ci ultima oara am dat cu peria de dinti cu motorina pe el si apoi sters cu o carpa , in viteza 1 pe stand . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 [...] am dat cu peria de dinti cu motorina pe el si apoi sters cu o carpa , in viteza 1 pe stand . Dintre toate traznaile facute, asta e cea mai mare! Bine ca mai ai toate degetele de la maini. In rest, lantul nu crapa, da-l naibii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 nu are nici o treaba ca ai spalat lantul cu motorina eu cand nu am bani de prostii spal cu motorina si apoi gresez dar spre binele tau nu mai spala lantul cu motorul pornit in treapta 1 , am vazut baietii fara degete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 nu are nici o treaba ca ai spalat lantul cu motorinaeu cand nu am bani de prostii spal cu motorina si apoi gresez dar spre binele tau nu mai spala lantul cu motorul pornit in treapta 1 , am vazut baietii fara degete Sustin acelasi lucru!!! Un lant se poate spala si unge,fara sa fie pornita motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Nu mai spala lantul cu motorul pornit si cuplat in treapta 1. Dupa ce am vazut niste poze postate pe un site englezesc parca, cind spal lantul, invirt roata numai cu mina. Si atunci tot cu grija pentru ca doare rau daca prinde vreun deget. Nu are nimic daca ai spalat lantul cu motorina. Chiar e recomandata motorina. Benzina face rau la o-ring-urile lantului. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 motorina nu atacă o-ringurile. produsele speciale sunt cele mai recomandate. atenție însă NU benzină. solvenți organici numai graÂşi pe o-ringuri. merge Âşi cu gaz (dero 101 sau petrol). dacă nu ai o-ringuri orice merge. personal prefer Karcher-ul... fără riscuri de amputare... Âşi mai ales confort. atenție însă la spuma acivă pe metal. mai diluată un pic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Martie 22, 2011 Autor Share Postat Martie 22, 2011 merci . acum imi dau seama cat am putut fi de idiot . Data viitoare o sa gandesc mai mult . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Sa fi vazut pozele lu ala fara degete!! Aici: http://bikerpunks.com/mediaviewer/2279/fin...aing-chain.html ATENTIE CONTINE POZE NASOALE CU O MANA CU DEGETE RETEZATE!! http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=242261 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Cand aveam boxerul, dupa pauza de iarna bagam 1L motorina in motor si il lasam 2-3 minute sa mearga apoi schimbam uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Pe locul I e sanatatea ta! Nu mai unge lantul cu motorul pornit! Citeste aici: http://www.visordown.com/snippets/how-not-...chain/7685.html sau aici: http://www.zrxoa.org/forums/showthread.php?t=46268 sau aici: http://www.aussiestreetbikes.com/forum/sho...=chain+cleaning Vorba unei tipe de aici: Ce vei face la batranete fara degete? Editat Martie 22, 2011 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 nu are nimic, trebuie doar un pic de atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Vorba unei tipe de aici: Ce vei face la batranete fara degete? ..."pana exista deget si limba, legea p****i nu se schimba" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 daca ne uitam la niste poze cu accidente moto n-ar mai trebui sa mergem nici unul cu motocicleta , si cred ca sunt mai frecvente decat prinderea degetelor in lant ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Martie 22, 2011 Autor Share Postat Martie 22, 2011 daca ne uitam la niste poze cu accidente moto n-ar mai trebui sa mergem nici unul cu motocicleta , si cred ca sunt mai frecvente decat prinderea degetelor in lant ) si totusi , acum dupa ce am vazut pozele alea prefer sa stau linistit sa curat cu peria , nu mi mai bag ghiarele cand ruleaza pentru ca nu mai pot intra pe forum .) Pentru aia care-si fac griji de batranete, uitati-va la irinel ca el poate si fara degete sau cel putin nu s ale lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 poponeataăț lanțul cu motorul pornit de mult timp Âşi n-am avut nici o problemă. O singură dată mi-a agățat cârpa dar atunci i-am dat drumul intenționat. Trebuie doar să nu ții cârpa înaintea piniolului spate, pe porțiunea unde lanțul de apropie de pinion Âşi cârpa trebuie împăturită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 o mana pe ambreiaj face minuni in asemenea situatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 nu vad nici un avantaj ptr care sa faci o lucrare aspura lantului cu motorul pornit. - vrei sa-l speli - nu iese bine daca se invarte repede si nu te poti ocupa de fiecare za calumea(mizeria de pe lant e data nabii) - vrei sa-l stergi - de ce naiba sa vrei sa-l stergi ? oricum tre sa-l ungi - vrei sa-l ungi - cu cat mai incet cu atat mai bine,nu risipesti si poti unge toata suprafata. asta cu unsul ptr mine sa schimbat de ceva vreme...nu mai ung lantul cand vreau sa ies cu motocicleta - il ung cand vin de la plimbare. inainte, il gresam cand plecam la plimbare (30 min) dupa 200-300 km iar era pe gol - acum il ung cand vin si ma tine 1000 lejer. incercati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Imi aduc aminte ca anul trecut eram cu un prieten la service sa isi schimbe placutele la masina. Masina era ridicata pe elevator, si ce mi-a venit mie, sa invart de o roata... bag degetele in gaurile alea din janta (nu avea jante de aliaj, avea dalea normale) si m-apuc sa invart... pana au ajuns degetele la etrier . Dupa aia nu stiam cum sa dau mai repede invers de roata, ca sa imi scot degetele de acolo Noroc ca nu am invartit prea tare si nu mi le-am strivit rau... doar asa, cat sa stiu ca nu mai am voie sa fac asa ceva pe viitor. Nici nu vreau sa imi imaginez cum te simti cu degetele infipte in pinion la motocicleta. On-topic: Motorina nu iti va afecta cu nimic lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 citind topicul asta in care unii sustin ca e normal nu numai stersul lantului, ba chiar stersul lui cu motorul pornit si mobra in viteza imi dau seama ca topul premiilor Darvin are de unde alege.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Curata-l cu motorina sau cu benzina si apoi foloseste un tub intreg de spray de curatare ca sa clatesti. Benzina dizolva mai repede mizeria dar imediat se evapora. Motorina curata mai incet dar ramane bine merci pe lant. Chiar daca il cureti cu motorina, chiar daca il cureti cu benzina este obligatoriu sa il clatesti. Daca nu-l clatesti, motorina iti dizolva spray-ul de lant si n-o sa mai ai unsoare pe el dupa ce mergi (pt ca e uleioasa si ramane pe lant) sau, benzina o sa-ti umfle Orings-Xrings(dar nu la prima isprava). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Curata-l cu motorina sau cu benzina si apoi foloseste un tub intreg de spray de curatare ca sa clatesti. Benzina dizolva mai repede mizeria dar imediat se evapora. Motorina curata mai incet dar ramane bine merci pe lant. Chiar daca il cureti cu motorina, chiar daca il cureti cu benzina este obligatoriu sa il clatesti. Daca nu-l clatesti, motorina iti dizolva spray-ul de lant si n-o sa mai ai unsoare pe el dupa ce mergi (pt ca e uleioasa si ramane pe lant) sau, benzina o sa-ti umfle Orings-Xrings(dar nu la prima isprava). cand desfac carburatorul, oringul ala care tine loc de garnitura este umflat (nu poate fi montat imediat) si trebuie sa il las pana a 2a zi ... se strange si are exact dimensiunea care sa intre in canalul ala de pe marginea incintei plutitorului (exista seturi de 4 bucati pentru service-uri care nu isi permit sa astepte o zi)... cred ca si oringurile de la lant patesc la fel, dar nu imi explic din ce cauza s-ar putea dereriora... cred ca nu se intampla nimic din cauza benzinei iar benzina curata de 3-4 ori mai repede si usor decat motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 Posibil, eu n-am patit niciodata... nu stiu ce sa zic. Orings din carburatoare sunt convins ca sunt facute din alt cauciuc decat cele de la lanturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Ungeti lantul cu ulei de cutie de viteze, nu se incheaga, se curatza toata scursura de pe bascula cu o bucatz de cirpa sau hirtie igienica(etc). Dureaza si mult mai putin, se pune maxim 5ml de ulei cu peria de dintzi. Treaba nu-i valabila in caz ca mergeti pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Pentru uns folosesc ulei T90. Folosesc cam o jumătate de seringă mare ~25ml, odată pe la 300-400km, nu-i o regulă. Îl ung în funcție de cum arată, deobicei se vede când trebuie uns. Ca să îl poponeataăț folosesc motorină Âşi apoi îl Âşterg cu o cârpă. Îl poponeataăț pe la 2000km, dar câteodată îl Âşterg cu o cârpă apoi îl ung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin_ush Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Chiar daca usor off-topic, mentiona cineva de 1L de motorina in motor inainte de schimbarea uleiului si vreo 2 minute de mers la ralanti. Mi-a mai zis odata un mecanic batran sa fac chestia asta, cu motorul Banditului, dar mi s-a parut o metoda destul de distructiva de a curata motorul... Recomandata imi dau seama ca nu prea e, dar totusi a mai incercat cineva metoda asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.