Sari la conținut

ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)


opini  

434 membri au votat

  1. 1. ce ulei pentru o sportiva?


Acest sondaj este închis pentru noi voturi


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

folosesc motorex de vreo 4-5 ani, uneori trec cu mult peste limita de schimb si nu am avut probleme desi nu opresc motorul cand da in fiert. am mers fara apa aproximativ o ora si nu am calat...

 

mitul motul s-a spulberat acum cativa ani cand l-am utilizat la o cursa, m-a lasat ambreajul pentru ca am supraincins motorul si trebuia sa intru cu el in rau ca sa il racesc sa pot continua, seara am schimbat porcaria fi a doua zi nu am mai avut probleme...

 

suntu unul din cei care a testat ambele uleiuri si parerea mea e ca motorex e mai sus ca si performante.

 

pentru iubitorii de miros de lamaita... succese!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord ca filtrul de aer trebuie schimbat mai des (il curat cam la 3 luni si il schimb cam o data pe an), sunt de acord ca suspensiile trebuie servicate mai des (ulei+semeringuri), dar cu uleiul nu inteleg.

 

La ulei diferentele le poti vedea doar in timp la uzura motorului. Diferenta intre marci este de aditivi si cat de bine isi pastreaza proprietatile de llubriefiere in timp (astfel un ulei mai bun, va tine mai multi km), si cam atat. Cu schimbatul sau ambreiajul nu ar trebui sa fie diferente decat dupa un timp de folosire (sa zicem un ulei X ieftin, o sa se simta mai prost decat un ulei Y scump, dupa 10k km), atat timp cat sunt respectate vascozitatea si calitatea daca de producator.

In rest, topic de iarna:)

Stimate domn, te asigur ca nu ma plictisesc deloc.

Ideea era sa afluu cine este ,,X'' si cine este ,,Y'' din ecuatia ta, fara a fi pus in situatia de a face ,,10k km'' cu ,,X'' ulei ieftin.

Mai exact ma intereseaza la care din cele doua produse se pastreaza mai mult ,,vascozitatea si calitatea daca de producator''

Stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer,daca este stoc,NU SE CURATA,NU SE SUFLA,se inlocuieste si treaba cu praful de la noi este reala nu este doar marketing :disappointed:

praful imbacseste filtrul de aer si atunci motorul consuma mai multa benzina,parte din ea ajungand in baie si diluind uleiul

oricum ajunge si praf in ulei prin filtrul de aer

Editat de dragos1972
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut atat motul 5100 cat si motorex semi sintetic.. nu am observat diferente decat la cutie si la bani, motorex fiind mai ieftin, in schimb mai bine mergea cutia cu motul.

Eu personal o sa merg pe motul in continuare.

 

Daca vorbim despre produse de intretinere motul neaparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit motul 7100, toata lumea zicea ca este cel mai bun, dar l-am simtit diferit in sensul ca mi-a patinat ambreiajul la suzuki..de cand folosesc bardahl nu s-a mai repetat fenomenul.Am sa folosesc motorex la ktm luna aceasta are mai multe reviw'uri pozitive ,la pret este cam tot un dreaq.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice filtru retine doar particulele de praf mai mari decat gaurile din el. Nu exista filtru care sa retina tot. Pe langa segmenti si ghidurile supapelor praful ala ajunge in ulei. Chiar si la un motor nou segmentii nu etanseaza 100%. Partea buna e ca daca praful e mai mic decat grosimea filmului de ulei e inofensiv iar cel mare e prins in filtrul de ulei.

 

Filtrele retin cam 97% din praf. Cele sport intretinute corect tot asa.O parte din aia 3% ajunge in ulei.

 

Realitatea e ca in Romania e praf mult si se merge mult pe distante scurte si prin aglomeratie, de asta sunt reviziile mai dese. Acum fiecare schimba uleiul si filtrele dupa cum il taie capul si il tine buzunarul.

 

Filtrele de hartie nu se curata. Degeaba le suflati. Canalele alea mici raman infundate. Cele sport se curata si se ung corect, altfel le stricati. Nu se sufla nici astea ca se rup fibrele alea mici de bumbac si se fac gauri in ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am folosit Motorex niciodata, doar Motul si Yacco (o data sau de doua ori).

Despre Motorex am inteles ca se preteaza mai bine pentru competitii, adica pentru o utilizare in regim intensiv a motorului(doar din auzite si din reclama, nimic testat/demonstrat). Ca pret, Motul este cu cativa lei mai scump, dar eu sunt multumit de performatele lui.

Recomand Motul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

folosesc motorex de vreo 4-5 ani, uneori trec cu mult peste limita de schimb si nu am avut probleme desi nu opresc motorul cand da in fiert. am mers fara apa aproximativ o ora si nu am calat...

 

mitul motul s-a spulberat acum cativa ani cand l-am utilizat la o cursa, m-a lasat ambreajul pentru ca am supraincins motorul si trebuia sa intru cu el in rau ca sa il racesc sa pot continua, seara am schimbat porcaria fi a doua zi nu am mai avut probleme...

 

suntu unul din cei care a testat ambele uleiuri si parerea mea e ca motorex e mai sus ca si performante.

 

pentru iubitorii de miros de lamaita... succese!!!

 

Ce pot sa-ti spun este ca personal am livrat exact acum un an pe vremea asta, vreo 6 bax-uri de Motul 300V 15W50 echipei Vectra. Se pregateau sa plece la Dakar. Nici nu au vrut sa auda de alt ulei. Oare nu e bun ? Hai sa fim seriosi ! Iti mai pot da exemple cate vrei din motocross si nu numai.

Sunt de parere ca si Motorex este un ulei foarte bun. Un argument este faptul ca este uleiul de prima umplere la KTM si asta spune multe. Sa spui insa ca Motul e "porcarie"...mi se pare total nefundamentat.

Fiecare producator are in gama o paleta larga de uleiuri...important este sa comparam "mere cu mere"

 

In fine...discutiile de acest gen sunt interminabile....fiecare foloseste ce crede el de cuviinta.

 

Bafta !

 

Am primit recomandare - Motorex de la persoana calificata, cutia de viteze merge mult mai bine cu asta decat cu Motul.

A mai experimentat cineva trecerea asta?

Sunt interesat de pareri pro si contra vis-avis de cele 2 marci.

Stima,

 

Pentru motocicleta ta eu ti-as sugera Motul...este chiar uleiul pe care il recomanda Suzuki, inclusiv in manualul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm... Daca motorul e uzat, scapa pe langa segmenti (si supape) amestec de aer cu benzina, si aerul contine si praf... Si asa ajunge in ulei.

Merge?

 

Toata chestia asta cu conditiile din Romania e inventata de dealerii de masini ca sa injumatateasca intervalul de service, ca sa ia niste bani in plus de la clienti. Parerea mea.

subscriu : la 1,9 TDI am al 5 lea schimb de ulei de 28 mii km fiecare (longlife) , 2 castrol (ups! 90 lei/ litru) apoi 3 motorex inte 100 - 240 mii km ai masinii ... nu luati in calcul sfaturile alora care au de castigat de pe urma lor... la motoare noi recomanda uleiuri ieftine si schimbate des ca sa va jupoaie in garantie pt manopera si adaos comercial nesimtit. Puneti uleiuri si filtre de calitate si exploatati-le pe masura !

Nu sunt de acord sa se dea vina pe conditiile din ro si nici atat pe carburant cum fac jigodiile de la Renault RRomanica dau vina pe motorina cand defapt pompa de infjectie se macina pe interior iar pilitura fu,te injectoarele ... la 240 mii "nemtoaica" are o singura bujie incandescenta inlocuita si are 10 ani WTF ?

 

2 sezoane am mers cu motul apoi am incercat si motorex vreo 3 schimburi, si ultima oara castrol. in primavara il schimb inapoi cu motorex si pe asta raman !!

castrol nu mai e ce a fost ... la fel si man cu filtrele

 

 

din cate am inteles motorex e o firma relativ mica din Elvetia, iar productia e numai acolo

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi ce depuneri or sa se faca in motor daca schimbi uleiul la 28000km. Cat jeg poate tine in suspensie un ulei? Poate ca unge el 20 000km, dar sigur mizeria aia o sa se depuna in motor. Daca vrei sa ramana motorul curat schimba uleiul cand se face negru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi ce depuneri or sa se faca in motor daca schimbi uleiul la 28000km. Cat jeg poate tine in suspensie un ulei? Poate ca unge el 20 000km, dar sigur mizeria aia o sa se depuna in motor. Daca vrei sa ramana motorul curat schimba uleiul cand se face negru.

 

chiar as vrea sa vad cine face asta la un TDI :)), in rest ai dreptate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi ce depuneri or sa se faca in motor daca schimbi uleiul la 28000km. Cat jeg poate tine in suspensie un ulei? Poate ca unge el 20 000km, dar sigur mizeria aia o sa se depuna in motor. Daca vrei sa ramana motorul curat schimba uleiul cand se face negru.

la TDI uleiul se face negru in secunda 2 dupa ce-i dai cheie ... fumul din arderea motorinei ajunge in ulei ... si care-i faza daca mizeria se depune in motor?

La benzinare - un ulei de calitate este ala care se murdareste repede atunci cand e nou pt ca are in el "chestii" care antreneaza "mizeria", care apoi se opreste in filtru ... deci sunt metode si mai inteligente decat diluarea :rolleyes: pe care o propun plavanii la fiecare 10 mii (la auto cu uleiuri ieftinake) in garantie ... adica sa fuzti motoru' tocmai atunci cand el se simte mai bine

 

chiar as vrea sa vad cine face asta la un TDI :)), in rest ai dreptate

ups ...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ups ...

(ma refeream la suspensii, nu la depuneri)

si eu am un TDI de multi ani, nu-mi vine sa tin mai mult de 10k un schimb de ulei dar nici nu am bagat "long life"

 

oricum eu il "simt" cand trebuie schimbat, daca ticaie mai mult de 3-4 sec dimineata il schimb, si asta se intimpla aproape de 10k km cu castrol gtx 10w40

Editat de bec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Ce ulei sa folosesc la BMW R1200R?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...