claudeel Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Este mai 'eftina ca litru de benzina ...........vorba aia "Made in China fabricat in Colentina" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 ia-ti un set de bujii de calitate si poti trage de ele pana te plictisesti. Cunosc caz cu bujii de 60.000 km, au electrodul 1/4 din cat a fost odata dar pornirea e perfecta, ralanti bun, consum normal. Nu ma refer la iridium, ci la cele standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Observ din ce in ce mai des ca motociclistii cauta lucruri foarte ieftine...voi cand v-ati apucat de sportul asta nu stiati ca e scump? Astea sunt din seria...motocicleta impecabila intretinuta maniacal...bujii schimbate din 4000 in 4000 de km, ulei schimbat la 1000 de km !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Pai cum sa existe marca MBS, cand denumirea e data dupa numele acelui site? MotoBikeShop.eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 (editat) Pai cum sa existe marca MBS, cand denumirea e data dupa numele acelui site? MotoBikeShop.eu am vazut ca scria asta si pe undeva pe la descrierea lor parca , daca-mi aduc bine aminte ..dar am crezut ca e doar coincidenta am mai gasit cate ceva p-acolo , care mi-ar trebui .... in caz ca se aduna de vreo 150-200 lei , o sa iau si un set de bujii d-astea , macar de curiozitate .. Este mai 'eftina ca litru de benzina ...........vorba aia "Made in China fabricat in Colentina" !da ! haha 1 litru de benzina = 1 bujie )ia-ti un set de bujii de calitate si poti trage de ele pana te plictisesti. Cunosc caz cu bujii de 60.000 km, au electrodul 1/4 din cat a fost odata dar pornirea e perfecta, ralanti bun, consum normal. Nu ma refer la iridium, ci la cele standard.am iridium , dar imi fac figuri .. nu sunt vechi , sunt de primavara trecuta , si motocicleta a facut maxim 15 000 km ..dar ma enerveaza ca se inneaca foarte repede .. trebuie sa fiu foarte atent cu socul cand o pornesc cu motorul cald .. am inteles ca pe motocicletele cu carburatie , daca nu e perfecta carburatia face asta .. si cum la o motocicleta din 97 e foarte scump sa ii aduci carburatoarele in stare perfecta ..prefer sa iau bujii clasice. Editat Iulie 28, 2013 de campers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 (editat) Daca nu sunt alte probleme la mijloc, un motor cald nu se porneste cu soc. Socul il folosesti numai cand motorul e rece. Si la rece si la cald, trage putin acceleratia in timp ce apesi butonul. Am vazut multe motociclete care pornesc usor cand le ajuti din acceleratie. Nu stiu daca sfatul asta se aplica la carburatoarele cu pompa de sprit, nu am incercat. Editat Iulie 28, 2013 de dani_d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 hahaha...mai aveti multe sfaturi d-astea? Motocicleta se porneste DOAR cu socul si ar trebui sa porneasca cu 0 acceleratie ! se porneste fara soc doar daca a mai fost pornita in ultimele 6 ore sau este o zi torida ! Cu gaz o pornesti doar cand are probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
campers Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Daca nu sunt alte probleme la mijloc, un motor cald nu se porneste cu soc. Socul il folosesti numai cand motorul e rece. Si la rece si la cald, trage putin acceleratia in timp ce apesi butonul. Am vazut multe motociclete care pornesc usor cand le ajuti din acceleratie. Nu stiu daca sfatul asta se aplica la carburatoarele cu pompa de sprit, nu am incercat. problema e cand e undeva intre cald si rece spre ex ma duc la munca , si cand vreau sa plec motorul e undeva intre .. daca ii dau fara soc , cateodata , se inneaca si nu mai porneste pana nu curat bujiile daca ii dau cu soc prea mult , cateodata , se inneaca si nu mai porneste pana curat bujiile am incercat cu bujii normale (am facut comanda pt un prieten , si era plecat din oras el atunci ..le-am ridicat eu si le-am tinut pe motocicleta mea vreo saptamana) si se inneca mai greu ..si se si 'dezinneca' singura , nu trebuia neaparat sa le scot sa le curat .. nu sunt bune pentru motoare de genl asta mai mult pt scutere am vbit cu tipii de la vanzari de acolo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Ducati monster 600 cu bujiile schimbate de 1500km și carburația tot atunci făcută. Arată bine bujiile astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Nu-s afumate ? Nu de alta, dar la mine la fazer au alta coloare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 dap, arata bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 mega-bine. pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 prea bine ,murdarestele oleaca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Ducati monster 600 cu bujiile schimbate de 1500km și carburația tot atunci făcută. Arată bine bujiile astea ? Nu arata rau. Am vazut si mai afumate de atat si mergeau fara probleme. Ca sfat, e bine sa merga cu ce e recomandat de producator : Champion RA4HC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 este bine sa mearga cu bujiile care au cifra termica adecvata. mizeriile astea cu "recomandat de producator" sunt numai strategii de marketing si atat. depinde cu ce producatori a semnat fabricantul, nimic mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Nu arata rau. Am vazut si mai afumate de atat si mergeau fara probleme. Ca sfat, e bine sa merga cu ce e recomandat de producator : Champion RA4HC. Si eu la Monster tot champion foloseam. arata ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 No, mulțumesc. Bujiile cu tot cu motoretă sunt ale unui prieten care era în dubii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 este bine sa mearga cu bujiile care au cifra termica adecvata. mizeriile astea cu "recomandat de producator" sunt numai strategii de marketing si atat. depinde cu ce producatori a semnat fabricantul, nimic mai mult... Ai partial dreptate. Nu o sa intru in detalii si polemici, dar pot sa te asigur ca pe motoarele cu carb de la Ducati, Champion-urile recomandate de producator sunt cele mai bune. Nu vorbesc din carti sau din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 numai mie mi se pare ca e prea mult ulei pe filetul ala? cel putin ce se vede din pozele prezentate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Ma e ok, nu arata nici prea mult, nici prea putin. Ar putea sa isi mai ingrijeasca parul si nu prea are sani, dar altfel, na, aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BR 60 HRR Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 dupa cum arata bujiile, motorul are niste probleme, posibil segmenti, posibil bujie stransa insuficient si scapa compresia pe langa ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 dupa cum arata bujiile, motorul are niste probleme, posibil segmenti, posibil bujie stransa insuficient si scapa compresia pe langa ea. tu... de unde ai aparut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 tu... de unde ai aparut? nu comentez toate afirmatiile lui HRR, dar tu zici ca asa trebuie sa arate un filet de bujie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 nu comentez toate afirmatiile lui HRR, dar tu zici ca asa trebuie sa arate un filet de bujie? dupa intrebare n-ai nici o treaba cu mecanica! tu ai idee cam cat ulei ar trebui sa manance motorul ala ca sa ajunga ulei pe bujie? iti zic eu: macar un litru la mie... sa-ti mai spun ceva: pe filetul bujiilor se pune vaselina cuprata (dar in lipsa orice e mai bun decat nimic) tocmai ca sa nu se blocheze mizeriile in filete. daca nu se pune ai la dispozitie functia search, o sa vezi o groaza de bujii rupte in filet. bine, asta exceptand mizeriile de ngk-uri facute-n franta intre doua randuri de mucegai sa prin alta tara mizerabila care se rup uitandu-te la ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.