TeDy 'M Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Dan, multumesc! Se aude metalic si " "la vedere" ", adica nu infundat,nu in rezervor, nici in imersie-in benzina... Ma descurc la schimbat releul, mai trebuie ulterior vreo resetare? Sa mai incerc si altceva inainte: sa scot borna de la injectie? Asta ar avea efect doar daca este cuplata bateria... Parca e prea riscant! Sus carenele-Jos carenele-... samd... VIK55, ai un avantaj! Poate chiar mai multe daca te multumesti cu un RT1100+ceva tekini. Editat Mai 14, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Daca se potriveste releul cu cel de la k1200rs pot sa-ti dau eu unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Sigur se potriveste ca e3 aceeasi centrala la ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Dupa ce am ciocanit putin prin zona ABS s-a facut liniste. Totusi am dat si releul jos, am gasit ceva oxidare la contacti-sunt 2 pe o singura lamela si au fire separate. Ma gandesc totusi sa pun un releu nou. Gorg am gasit ceva poze cu cablurile: Cele cu scris alb sunt de pe dreapta(se vede cel nou dupa cat de alb e), codul difera dar nu e diferenta intre ele nici de "sutime de mm". Editat Mai 15, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Mulțumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Ăi-ai făcut, cum au ieÂşit? La ce sumă ai ajuns ... pentru o comparație cu ebay'ul? Eu nu am avut nevoie de furtune, dar aveam adresa sitului. Plus ca au reprezentanta si la tine in oras. Strica un drum si vezi la fata locului despre ce e vorba. Eu nu m-as complica cu Ebay cand am aproape o varianta. Na, faci cum crezi ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Dupa ce am ciocanit putin prin zona ABS s-a facut liniste. Totusi am dat si releul jos, am gasit ceva oxidare la contacti-sunt 2 pe o singura lamela si au fire separate. Ma gandesc totusi sa pun un releu nou. Deci o fost cum am zis eu sau ba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Salutare. Am terminat montatul proiectoarelor pe submarin cu toata instalatia electrica aferenta, am folosit becuri spot cu socul MR16 de 50W cu unghi foarte mic de 10 grade care bat numai inainte; cind pun faza lunga lumineaza mai tare decit becul cu xenon din far. Week-end fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 (editat) Salutare, Ce-i drept ca perioada de vara i-mi omoara timpul pt "alte" activitati printre care hobby-urile... Si eu sunt nerabdator sa vad "vaporul" pus in miscare, dar daca tot sunt cu carenele date jos, vreau sa pun din nou farul cu xenon. L-am avut pus pe cel original cat am facut ITP. Problema e ca nu se aprinde o faza, ma gandesc ca nu l-am cuplat eu bine, as vrea sa fie asa... Din el ies 4 fire inmanunchiate (2 din ele sunt legate la acelasi papuc) cu papuc tata, care ar trebui sa le introduc in soclul pt H4. Altele 2 inmanunchiate sub alt varnis, care nu fac subiectul problemei, pt pozitie(Led Angeleye) sunt ok, aprind pozitia. Intreb: Daca in incercarile mele pt determinarea fazelor l-am atins la bornele bateriei incorect, am ars vreo faza? Am observat ca se aprinde pe o singura faza doar atingand + si - intr-un singur sens, mai exact acele 2 care sunt pe un singur papuc vor sa fie la -, iar din cele 2 ce raman numai unul raspunde . Si o mentiune: cand am decuplat soclul H4 al motocicletei a cazut o dioda mica ce avea firele doar introduse in soclu, adica in paralel cu 2 din papuci. Sa fi fost aia "miezul" uneia din faze pusa doar asa de-a .... de fostul proprietar? Sau balastul are nevoie de mai mult curent ca sa aprinda faza mai puternica(lunga)? Multumesc, drumuri bune si o duminca insorita! Editat Mai 20, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 vezi ca e posibil sa nu corespunda soclul de bec de la droser. am avut aceeasi problema pana m-am prins ce si cum. se pare ca exista doua standarde pentru H4: unul care da un - comun si doua +, cate unul fiecare faza, si unul care da un + comun si doua -. depinde cum ai tu. trebuie sa vezi cu un aparat de masura. eu am un - si doua +. saracia mea de droser a venit montat cu mufa inversa si pana m-am prins, m-am chinuit ceva. asta ar putea sa fie problema la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Dragos, soclul H4 are 3 fire: minus, plus pentru scurts si plus pentru lunga. Asta la mufa care intra in bec. Poti incerca cu un voltmetru, pe rand, sa vezi care fire fac ce din alea 3. Cum tu ai xenon, xenonul H4 e singurul soclu ce are bi-xenon, adeca ai doar un bec, si ca sa comuti de pe scurta pe lunga se modifica pozitia becului in far. Comutarea asta se face printr-un electromagnet. De aia ai 4 fire, 2 de + si - si celelalte doua ca sa le legi la electromagnet, adica tot un + si un minus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Exact cum a spus si Dan dar cu poza (folosesti doar partea din stanga cu rosu): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Multumesc, va veni si berea. Intre timp am rezolvat-o, dioda aceea mica legata intre "+" faza scurta si "+" faza lunga era tot secretul. Doua fire de "-" in paralel, respectiv firul galben pozitia din mijloc a soclului este faza scurta, iar firul alb de pe o laterala este faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Ce rol au acele capace pe pistonaÂşe? Pot rămâne aÂşa, sau ar trebui curațate/golite? Ce placuțe recomandați la discuri noi TRW, organice sau sinterizate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 21, 2012 Admin Share Postat Mai 21, 2012 Capacele alea au rol sa impiedice transferul termic intre discuri(prin placutele de frana)si etrieri. Au acel mic orificiu ca sa poti introduce o clema sa poti scoate pistonasele afara atunci cind schimbi garniturile. Uzual, din cauza temperaturii din sistem acel plastic se "coace" si atunci cind incerci sa scoti pistonasele acele orificii se largesc si se rup, cum sunt ale tale. Poti merge linistit asa cu ele, nu se intampla nimic, la mers normal franele nu se incing peste limita. Din cauza asta, atunci cind comanzi kitul de reparatie pt.etrieri, acest kit contine inclusiv pistonasele. Mai exact, la BMW nu gasesti doar garniturile! Ca idee, la Bavaria, kitul de reparatie il gasesti la modestul pret de 370 lei/etrier La placute poti folosi EBC, Carbone Lorraine si eventual Ferodo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) ...se incheia cu o noua intrebare daca, organice sau sinterizate. Si eu vreau sa aud pareri. Editat Mai 21, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Capacele alea au rol sa impiedice transferul termic intre discuri(prin placutele de frana)si etrieri. Au acel mic orificiu ca sa poti introduce o clema sa poti scoate pistonasele afara atunci cind schimbi garniturile. Uzual, din cauza temperaturii din sistem acel plastic se "coace" si atunci cind incerci sa scoti pistonasele acele orificii se largesc si se rup, cum sunt ale tale. Poti merge linistit asa cu ele, nu se intampla nimic, la mers normal franele nu se incing peste limita. Din cauza asta, atunci cind comanzi kitul de reparatie pt.etrieri, acest kit contine inclusiv pistonasele. Mai exact, la BMW nu gasesti doar garniturile! Ca idee, la Bavaria, kitul de reparatie il gasesti la modestul pret de 370 lei/etrier La placute poti folosi EBC, Carbone Lorraine si eventual Ferodo eu am chit ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Un prieten si-a luat un 1100 RT si m-am apucat sa-i fac revizia generala si am descoperit "mici surprize" cum ar fi: 1) Dupa ce se incalzeste motorul se aude o bataie de joasa frecventa -exact ca turatia la ralanti -in zona ambreiajului - care tocmai a fost schimbat - dar nu stiu de cine ce si cum ... si am dubii mari aici; 2) Am verificat tachetii si cind am vrut sa pun la loc capacul de la chiuloasa dreapta cele doua suruburi de sus mergeau in gol - am dat jos iar si filetul din motor este "macinat" la propriu; se mai poate face ceva la chestia asta ? ... el sta in restul suruburilor, nu pierde ulei, dar sincer nu mi se pare in regula Multam. Editat Mai 21, 2012 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Si eu m-am izbit de asta. Dupa ceva incercari, pot sa iti spun ca cel mai bine apreciaza asta numai un strungar cu chiulasa in fata si nu te gandi la arculete ca si reductii. Ca sa ramai cu suruburile de M6, trebuie sa majorezi gaura la 6,5 pentru un filet de M8... Treaba e ca acel strungar apreciaza daca se incadreaza cu reductiile astea(propriuzis imposibil daca ne gandim la adancimea filetului), sau va face exteriorul mai mare de M8. Atentie si la adancime sa nu iasa pe partea cealalta, in spatele chiulasei. Spune-ne si noua cum ai rezolvat... Cum ramane cu placutele, organice sau sinterizate, intreba GorG acum si eu? Daca s-ar putea monta suruburi de M8 pe capace si filet de M8 in chiulasa, atunci asta ar fi BEST OFF. Editat Mai 21, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Fiind foarte multumit de cum arata discurile ca uzura , atunci cand am schimbat placutele de frana am luat originale bmw de pe ebay. Franarea este liniara si sunt foarte multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Am verificat tachetii si cind am vrut sa pun la loc capacul de la chiuloasa dreapta cele doua suruburi de sus mergeau in gol - am dat jos iar si filetul din motor este "macinat" la propriu; se mai poate face ceva la chestia asta ? Poți folosi cu încredere tehnologia Helicoil. Vei avea nevoie de niÂşte scule speciale ... Lasă-mi un nr. de tel. verific azi dacă am 2 bucÂşi pentru M6 Âşi te sun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilelsan Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Poți folosi cu încredere tehnologia Helicoil. Vei avea nevoie de niÂşte scule speciale ... Lasă-mi un nr. de tel. verific azi dacă am 2 bucÂşi pentru M6 Âşi te sun. Salut, Ti-am lasat un mesaj PM cu niste numere de telefon. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 De ieri caramida a trecut, dupa 2500 km si aproape 2 luni, in mainile altcuiva, dornic sa-i ofere continuitatea binemeritata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 De ieri caramida a trecut, dupa 2500 km si aproape 2 luni, in mainile altcuiva, dornic sa-i ofere continuitatea binemeritata. Ce urmeaza dupa caramida? PFL? Glumesc Tot touring o sa iti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Inca nu stiu, oscilez intre o sportiva si o dragoste mai veche, un cruiser mare. Oricum, Bmw nu cred ca mai imi cumpar prea curand. Nu mi-a facut nici o problema, nu m-a lasat in drum, a consumat in functie de cum am mers, dar pur si simplu nu m-am simtit ok la ghidon. Sunt unele lucruri care nu pot fi explicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.