TeDy 'M Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) ...se incheia cu o noua intrebare daca, organice sau sinterizate. Si eu vreau sa aud pareri. Editat Mai 21, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Capacele alea au rol sa impiedice transferul termic intre discuri(prin placutele de frana)si etrieri. Au acel mic orificiu ca sa poti introduce o clema sa poti scoate pistonasele afara atunci cind schimbi garniturile. Uzual, din cauza temperaturii din sistem acel plastic se "coace" si atunci cind incerci sa scoti pistonasele acele orificii se largesc si se rup, cum sunt ale tale. Poti merge linistit asa cu ele, nu se intampla nimic, la mers normal franele nu se incing peste limita. Din cauza asta, atunci cind comanzi kitul de reparatie pt.etrieri, acest kit contine inclusiv pistonasele. Mai exact, la BMW nu gasesti doar garniturile! Ca idee, la Bavaria, kitul de reparatie il gasesti la modestul pret de 370 lei/etrier La placute poti folosi EBC, Carbone Lorraine si eventual Ferodo eu am chit ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Un prieten si-a luat un 1100 RT si m-am apucat sa-i fac revizia generala si am descoperit "mici surprize" cum ar fi: 1) Dupa ce se incalzeste motorul se aude o bataie de joasa frecventa -exact ca turatia la ralanti -in zona ambreiajului - care tocmai a fost schimbat - dar nu stiu de cine ce si cum ... si am dubii mari aici; 2) Am verificat tachetii si cind am vrut sa pun la loc capacul de la chiuloasa dreapta cele doua suruburi de sus mergeau in gol - am dat jos iar si filetul din motor este "macinat" la propriu; se mai poate face ceva la chestia asta ? ... el sta in restul suruburilor, nu pierde ulei, dar sincer nu mi se pare in regula Multam. Editat Mai 21, 2012 de mihalceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 (editat) Si eu m-am izbit de asta. Dupa ceva incercari, pot sa iti spun ca cel mai bine apreciaza asta numai un strungar cu chiulasa in fata si nu te gandi la arculete ca si reductii. Ca sa ramai cu suruburile de M6, trebuie sa majorezi gaura la 6,5 pentru un filet de M8... Treaba e ca acel strungar apreciaza daca se incadreaza cu reductiile astea(propriuzis imposibil daca ne gandim la adancimea filetului), sau va face exteriorul mai mare de M8. Atentie si la adancime sa nu iasa pe partea cealalta, in spatele chiulasei. Spune-ne si noua cum ai rezolvat... Cum ramane cu placutele, organice sau sinterizate, intreba GorG acum si eu? Daca s-ar putea monta suruburi de M8 pe capace si filet de M8 in chiulasa, atunci asta ar fi BEST OFF. Editat Mai 21, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Fiind foarte multumit de cum arata discurile ca uzura , atunci cand am schimbat placutele de frana am luat originale bmw de pe ebay. Franarea este liniara si sunt foarte multumit de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Am verificat tachetii si cind am vrut sa pun la loc capacul de la chiuloasa dreapta cele doua suruburi de sus mergeau in gol - am dat jos iar si filetul din motor este "macinat" la propriu; se mai poate face ceva la chestia asta ? Poți folosi cu încredere tehnologia Helicoil. Vei avea nevoie de niÂşte scule speciale ... Lasă-mi un nr. de tel. verific azi dacă am 2 bucÂşi pentru M6 Âşi te sun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilelsan Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Poți folosi cu încredere tehnologia Helicoil. Vei avea nevoie de niÂşte scule speciale ... Lasă-mi un nr. de tel. verific azi dacă am 2 bucÂşi pentru M6 Âşi te sun. Salut, Ti-am lasat un mesaj PM cu niste numere de telefon. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 De ieri caramida a trecut, dupa 2500 km si aproape 2 luni, in mainile altcuiva, dornic sa-i ofere continuitatea binemeritata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 De ieri caramida a trecut, dupa 2500 km si aproape 2 luni, in mainile altcuiva, dornic sa-i ofere continuitatea binemeritata. Ce urmeaza dupa caramida? PFL? Glumesc Tot touring o sa iti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 23, 2012 Share Postat Mai 23, 2012 Inca nu stiu, oscilez intre o sportiva si o dragoste mai veche, un cruiser mare. Oricum, Bmw nu cred ca mai imi cumpar prea curand. Nu mi-a facut nici o problema, nu m-a lasat in drum, a consumat in functie de cum am mers, dar pur si simplu nu m-am simtit ok la ghidon. Sunt unele lucruri care nu pot fi explicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
proffroad Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Un prieten si-a luat un 1100 RT si m-am apucat sa-i fac revizia generala si am descoperit "mici surprize" cum ar fi: 1) Dupa ce se incalzeste motorul se aude o bataie de joasa frecventa -exact ca turatia la ralanti -in zona ambreiajului - care tocmai a fost schimbat - dar nu stiu de cine ce si cum ... si am dubii mari aici; 2) Am verificat tachetii si cind am vrut sa pun la loc capacul de la chiuloasa dreapta cele doua suruburi de sus mergeau in gol - am dat jos iar si filetul din motor este "macinat" la propriu; se mai poate face ceva la chestia asta ? ... el sta in restul suruburilor, nu pierde ulei, dar sincer nu mi se pare in regula Multam. Am avut și eu această problemă la a mea. S-a șters un filet la capacul dreapta. Am fost la un strungar bun și mi-a făcut o reducție tot din aluminiu cu filet exterior de 9, parcă (pot întreba exact aceste detalii, dacă vă interesează). A mers foarte bine, iar acum e strâns cât trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 24, 2012 Admin Share Postat Mai 24, 2012 Oricum, Bmw nu cred ca mai imi cumpar prea curand. pur si simplu nu m-am simtit ok la ghidon. Generalista explicatie, care se traduce prin "BMW-ul care l-am avut eu nu se potrivea stilului meu.." Altfel suna ca si cum ai spune ca nu-ti mai trebuiesc femei toata viata, fara sa precizezi daca esti gay sau ca-ti plac doar brunetele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Am in plan o schimbare de clasa(de la enduro-touring la touring) si momentan ma atrag 2 modele: R1150RT si R1150RS. Am citit la review'uri de m-am plictisit si ambele au atat avantaje cat si dezavantaje. RT'ul pare a fi un tourer bun, dar ma atrage mai putin din cauza masivitatii(nu stiu cum se manifesta in comportamentul general), in timp ce RS'ul e mai puternic, e mai sportiv(din cand in cand e mai placuta si cate o "rupere de ritm"), dar din cate citeam vibratile se resimt binisor la nivelul mainilor, parbrizul nu e prea stralucit si suspensia e destul de dura. Ma intereseaza si parerea unor posesori si cunoscatori ai modelelor. Un posesor ajunge sa traga niste concluzii mai "rumegate" dupa ceva mii de kilometri decat un reviewer dupa cateva sute. Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 ... in timp ce RS'ul e mai puternic, e mai sportiv(din cand in cand e mai placuta si cate o "rupere de ritm"), dar din cate citeam vibratile se resimt binisor la nivelul mainilor, parbrizul nu e prea stralucit si suspensia e destul de dura. Din cate stiu, ca si la 1100RT/RS, si la 1150 RT si RS sunt identice dpdv tehnic, asadar nu e RS mai puternic si nici suspensia nu difera. Sunt apoape identice, RT are o pozitie mai dreapta si protetia la vant mai buna. Iar RS are manerele foarte bine protejate (din modul cum sunt prinse pe gidon) impotriva vibratiilor. Pentru Ro in mod special, eu vad mult mai indicat un enduro-touring asa ca mai bine mai gandeste-te putin, eventual ia in calcul un 1150GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 24, 2012 Share Postat Mai 24, 2012 Generalista explicatie, care se traduce prin "BMW-ul care l-am avut eu nu se potrivea stilului meu.." Altfel suna ca si cum ai spune ca nu-ti mai trebuiesc femei toata viata, fara sa precizezi daca esti gay sau ca-ti plac doar brunetele! Ai dreptate, nu mai pun mana pe k mai jos de K 1200 S. Exceptie temporara face LT-ul, pe care n-am avut ocazia sa-l probez. Inca nu m-am lecuit de R-RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 (editat) Am in plan o schimbare de clasa(de la enduro-touring la touring) si momentan ma atrag 2 modele: R1150RT si R1150RS. Am citit la review'uri de m-am plictisit si ambele au atat avantaje cat si dezavantaje. RT'ul pare a fi un tourer bun, dar ma atrage mai putin din cauza masivitatii(nu stiu cum se manifesta in comportamentul general), in timp ce RS'ul e mai puternic, e mai sportiv(din cand in cand e mai placuta si cate o "rupere de ritm"), dar din cate citeam vibratile se resimt binisor la nivelul mainilor, parbrizul nu e prea stralucit si suspensia e destul de dura. Ma intereseaza si parerea unor posesori si cunoscatori ai modelelor. Un posesor ajunge sa traga niste concluzii mai "rumegate" dupa ceva mii de kilometri decat un reviewer dupa cateva sute. Va multumesc in cazul meu la touring regina ramane motoarele K 1200 GT zively Editat Mai 25, 2012 de nelutu_10pin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Sal . Frate daca te intereseaza un Rt-eu mai bunicel uita -te si la al meu ,din pacate este cam scump asta este eu si asa pierd la el cam 2500 intr-un an . Noi sa fim sanatosi banii se mai fac . vik. * Eu practic caut un schimb, sunt constient ca pt a o vinde la noi este greu cu banii cash dar nu am gasit un GS ca lumea ,tot ce mi s-a oferit sunt cam obosite ,va trebui sa dau o fuga in germania din nou acolo se poate schimba foarte usor ,vom vedea . ** Cam asta este jucaria daca este cineva interesat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Nu ca nu ar fi bine ca ai pus carpa pe numar, dar chiar este rau! Un motor asa nou nu are nimic de ascuns! In viziunea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Stie careva la 1100 un cod pentru sonda presiune ulei sau vreun echivalent cu sonda auto? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Sal, Nu inteleg ce legatura are motorul cu numarul pe bune ,ma rog ficare cu parerea lui ,crede-ma nu imi fac mici un plan despre o vanzare pe aceste meleaguri de aceia am spus ca pe plan local ma intereseaza un schimb cu un G S Adv ,eu nu renunt la B M W vreau sa schimb modelul . Numai bine . Scuze[nici] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Sal . Frate daca te intereseaza un Rt-eu mai bunicel uita -te si la al meu ,din pacate este cam scump asta este eu si asa pierd la el cam 2500 intr-un an . Noi sa fim sanatosi banii se mai fac . vik. * Eu practic caut un schimb, sunt constient ca pt a o vinde la noi este greu cu banii cash dar nu am gasit un GS ca lumea ,tot ce mi s-a oferit sunt cam obosite ,va trebui sa dau o fuga in germania din nou acolo se poate schimba foarte usor ,vom vedea . ** Cam asta este jucaria daca este cineva interesat . E foarte frumos RT'ul tau si aproape ca mi-as vinde un rinichi la cat de mult mi-a placut dupa ride test'ul de anul trecut(in fond, acea tura m-a convins ca o schimbare de clasa nu ar fi rea). Dar, daca m-as incadra in bani de asa ceva as asculta sfatul lui @khk si as lua mai repede GS'ul de 1200 avand in vedere drumurile de la noi(R 1150 GS nu imi place deloc). Totusi, sunt ceva posesori de R1150RS in Romania? De RT stiu ca sunt cativa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 25, 2012 Admin Share Postat Mai 25, 2012 (editat) as lua mai repede GS'ul de 1200 avand in vedere drumurile de la noi Asta cu "drumurile de la noi", sau "de la voi", dupa caz, mi-a sunat aiurea intodeauna! Depinde ce te intereseaza, sau mai bine zis ce astepti si ce vrei de la un motor.. Ca in bancul ala cu pescarul care s-a insurat cu una stramba, urata, cu un picior mai scurt, cu par pe ea, fara dinti, ii mirosea si gura, ..toti prietenii lui ii atrageau atentia la defectele ei, la care asta..da ma, asa este, da cind se c.aca face niste viermusi..! Eu am facut 38.000 km in 15 luni majoritar pe drumurile astea si imi amintesc ca toata lumea imi spunea acelasi lucru inainte s-o cumpar,,asta nu-i mobra de Romania.. Ia-ti prietene ce-ti place si lasa sfaturile subrede deoparte.. Editat Mai 25, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Totusi, sunt ceva posesori de R1150RS in Romania? De RT stiu ca sunt cativa. Tot citind pe forum si mai ales topicurile de BMW nu am remarcat niciun posesor de R1150RS. In schimb sunt ceva posesori de R1100RS, care a fost si motocicleta mea pana sa-mi iau GS-ul. Diferentele la 1150 si 1100 sunt: 5cp mai mult, twin spark din 2003, viteza a 6-a, frana cu ABS partial integral (maneta actioneaza si spatele), parbrizul putin mai inalt, roata spate de 17" (in loc de 18" la 1100), butoanele de avarie/ABS/manere incalzite mutate mai la indemana pe ghidon. Insa motoccleta ca baza este aproape identica. Ce vrei sa stii de fapt? Mie mi-a placut foarte mult RS-ul meu. Si ce nu-mi placea (ex. doar 5 trepte sau lipsa ABS integrat) s-au rezolvat la 1150. Este dupa parerea mea super motocicleta, excelenta pt touring dar si cu tenta sportiva. Saua este reglabila (parca 3 pozitii), ghidon reglabil pe 4 directii, parbriz reglabil usor din mers, suspenisa reglabila (inclusiv amortizorul fata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 25, 2012 Share Postat Mai 25, 2012 Plus o cutie diferita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Mai 26, 2012 Share Postat Mai 26, 2012 salutare oameni buni e fain rt al meu are 140000 km e greu sal mai vand lumea se sperie de km cand lam cumparat era primul venit in romania merge perfect dar nu poti mere decat sosea acu as mai vrea si altfel de drumuri dar cu el nu se poate e facut pentru asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.