Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 6 ore, Adrian M. a spus:

Da cum sa nu, e perfect legal sa iti pui girofar, sirene, iti iei si o uniforma de meletian direct :)))))))

De maine, ne punem toti nino nino, si despartim traficul in 2, ca Moise marea :)))))

Hai ca ai fost simpatic :P

 

Raspuns: NU, NU AI VOIE!

🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 20.04.2022 la 9:07, supercurat a spus:

Da, jandarmeria franceză. Are toate sistemele de prindere pe panoul de bord și chiar aș vrea să reconstitui sistemele, dar nu știu dacă mă lasă poliția cu ele. Voi aveți idee dacă îi pot pune girofarul, sirenele, etc?

 

In cel mai fericit caz:

 

OUG nr 195

(1) Certificatul de înmatriculare sau de înregistrare ori dovada înlocuitoare a acestuia se reţine de către poliţia rutieră în următoarele cazuri:

[...]

d) vehiculul circulă cu defecţiuni majore la sistemele de iluminare-semnalizare sau cu alte dispozitive decât cele omologate;

 

In cel mai nefericit caz:

 

OUG nr 195

Capitolul 6 Infractiuni si pedepse:

 

Încălcarea dispozițiilor prevăzute în prezenta ordonanță de urgență atrage răspunderea civilă, administrativă și contravențională sau penală, după caz.

[...]

Articolul 84

(1) Distrugerea, degradarea ori aducerea în stare de neîntrebuințare, cu intenție, a indicatoarelor, semafoarelor, amenajărilor rutiere sau a vehiculelor ori crearea de obstacole pe carosabil, dacă prin aceasta se pune în pericol siguranța circulației pe drumurile publice, se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 2 ani sau cu amendă.

(2) Instalarea de mijloace de semnalizare rutiera sau modificarea pozițiilor acestora, fără autorizație eliberata de autoritățile competente, de natura sa induca în eroare participanții la trafic, dacă prin aceasta s-a cauzat producerea unui accident de circulație, se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 3 ani.

3) Organizarea sau participarea la concursuri neautorizate, precum și blocarea cu intenție a drumului public cu obiecte sau vehicule ori de către una ori mai multe persoane, dacă prin aceasta se pune în pericol siguranța circulației ori se aduce atingere dreptului la libera circulație a celorlalți participanți la trafic, se pedepsesc cu închisoare de la 3 luni la 2 ani.

 

https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/41006

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, la un K1200r schimbarea lichidului de răcire trebuie OBLIGATORIU făcut prin metoda vacuum sau merge și clasic prin aerisire. Întreb pe cei care au făcut schimbul, ca în carte, recomandarea este......metoda vacuum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, 

 

Pe un GS 1200 din 2005, am eroarea 6269, Break fluid too low... Intrebarea mea este daca completearea cu lichid de frana este o operatiune usoara ? se poate face dupa vreun tutorial ? In Sibiu stam foarte prost cu mecanicii si destul de sigur ca este vorba despre desfacut motorul pentru a putea ajunge la pompa de servo 😕

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut 

A mai întâmpinat cineva problema și poze.

Este un șurub carena r1100 rt, nu am reușit să îl desfac a scăpat imbusul și dus a fost. Așa că am rămas fără baterie sub carena..

Nu am nici o idee cum să îl desfac este ciudata pozitia că sa dau cu flex sa îi fac o crestătură îmi este frica că voi distruge carena. Aveți vreo idee  

IMG_20220507_192441.jpg

IMG_20220507_192436.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia un torx potrivit pe gauricea imbusului (care sa intre fortat cu acele colturi, in stea) si bate-l usor cu un ciocanel pana intra bine in gaurice, iar apoi pune cheita pe el si desfa-l...sigur merge! Am patit la fel la BMW F650...si a mers brici! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Un Dremel și faci o tăietură fină pentru șurubelniță dreaptă.

Cumpără-ți apoi niște șuruburi noi de rezervă și le schimbi pe cele cu vârful tocit, ca să nu mai ai surprize pe viitor.

Și nu le mai strânge tare,  asta e boala la șuruburile la BMW uri.

Eu le-am cumpărat pe toate din inox și am scăpat de problemă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, vlady_80 a spus:

Salut 

A mai întâmpinat cineva problema și poze.

Este un șurub carena r1100 rt, nu am reușit să îl desfac a scăpat imbusul și dus a fost. Așa că am rămas fără baterie sub carena..

Nu am nici o idee cum să îl desfac este ciudata pozitia că sa dau cu flex sa îi fac o crestătură îmi este frica că voi distruge carena. Aveți vreo idee  

IMG_20220507_192441.jpg

IMG_20220507_192436.jpg

Gaura in mijloc cu burghiu de 3,5-4 mm ,  sare capul, scoti carena, desfaci surubul cu patentul , inlocuiesti surubul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lovit de problemă și aș încerca întâi un extractor din acela conic cu filet stânga și apoi, dacă nu merge, varianta propusă de luv cu crestătura. Până dai gaură se topește carenă de la căldura degajată. Buba e că au inbusul prea mic șuruburile bavareze. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin eu cu soluția dată de vecinul meu (mecanic auto): un M (adică spline, nici eu nu făceam legătura) bătut în gaură și apoi încercată manevra de desfacere. Eu umblam cu torx, că nu-mi găseam setul de spline (șurubul de jos la o jamba, frecat de cel care a umblat înainte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greu cu bătutul când e vorba de carene! Ca să înfigi un bit ai nevoie ca șurubul să "tragă" lovitura, să aibă suport solid, ceea ce o clemă pe altă piesă din plastic sau pe o limbă de tablă nu oferă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

M-am lovit de problemă și aș încerca întâi un extractor din acela conic cu filet stânga și apoi, dacă nu merge, varianta propusă de luv cu crestătura. Până dai gaură se topește carenă de la căldura degajată. Buba e că au inbusul prea mic șuruburile bavareze. 

+1

Am avut aceeasi problema acuma 2 saptamani la duba.

Mai intai am incercat cu extractor. S-a rupt extractorul 🤣 (german quality 🤦‍♂️)

Apoi am aplicat varianta Dremel: facut un slit si am desfacut cu surubelnita. A mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ENEOS a spus:

Greu cu bătutul când e vorba de carene! Ca să înfigi un bit ai nevoie ca șurubul să "tragă" lovitura, să aibă suport solid, ceea ce o clemă pe altă piesă din plastic sau pe o limbă de tablă nu oferă. 

Zimții de la spline intră ușor în manerialul din care e făcut șurubul. Se poate folosi metoda sau, vorba lui Silver, se taie șurubul cu un dremel. Sau se găurește cu un burghiu mai mare până la plastic, filetul se scoate cu un mox. Metode sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc frecvent metoda cu torx bătut când am inbusuri decalibrate, mai ales că bătaia le ajută să se desprindă din înțepeneală. Doar că, repet, în carene bați degeaba că șurubul nu "trage". M-am chinuit și eu la un RT, am avut tot setul de șuruburi noi, dar pe alea vechi le-am scos cu extractor și câteva cu crestătură. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mi-am schimbat toba cu un a mai sport și se simte diferența la accelerație, dar parca a crescut un pic consumul de benzina. 

Oare ar trebui sa schimb și filtrul de aer? sa pun un filtru k&n?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot o toba sport am si io, MIVV, iar de acceleratie nu ma pot plange, consumul in jurul a 6l/100km...mers sportiv. Am silencerul montat si nu deranjeaza deloc, rar da cate un rateu pe deccelerare. Ma bate gandul sa trec iarasi pe toba originala, fiindca la drum lung "linistea" ei ma face sa ma simt mai bine...chiar daca pierd din zvac! La filtru nu am umblat inca...dar am timp. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 36 minute, kenedmoto a spus:

dar parca a crescut un pic consumul de benzina. 

Este normal să crească, admisia este mai permisivă.

Ca motorul să meargă în parametri, după modificări de tobă și filtru aer trebuie făcută și o remapare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.05.2022 la 20:34, vlady_80 a spus:

A mai întâmpinat cineva problema și poze.

Odată scoase, fă "ceva" pe ele, și pune imbusuri pt cheie de 4mm.

Diferența in bine, va fi IMENSĂ! 

Cât despre aspect... mai mult valorează sănătatea (nervii) și timpul. 

Le-am schimbat toate si de 10ani, niciunul nu a îndrăznit să mă mai supere 😀IMG_20220509_125635.thumb.jpg.94a9fb6d1dde7683a50b6464fee490f4.jpg

Noroc dacă ai acces pt taiere! 

Cu dremel disc fin si udat cu rece, salvezi carena. 

Apoi, schimbate fără remușcări, acel 1mm diferență pt cheie, este incomparabil. 

IMG_20220509_131002_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, l.u.v a spus:

Este normal să crească, admisia este mai permisivă.

Ca motorul să meargă în parametri, după modificări de tobă și filtru aer trebuie făcută și o remapare.

 

 

 

Mersi L.u.v, 

Deocamdată nu schimb filtrul de aer, sa vad după mapare cum se comporta. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

se pare ca e boala grea cu mobrele BMW.

dupa 1 an cu R1150R-ul, am decis ca doresc un alt BMW, de touring de data asta... aproape ma hotarasem la un r1100rt, apoi am decis ca e prea vechi, ca as mai putea sa pun oleaca si sa-mi iau un r1200rt si... apoi am decis sa-mi iau un K75RT din 1991 😁😁

 

provine din germania, mi l-a adus Marcel, cica ar fi ceva "government vehicle", are niste extensii la carenele laterale (care 'imbraca' oglinzile) aftermarket, parbriz electric, radio, ABS 😁


e deeeeeeeeestul de mult de munca la el, dar porneste si se opreste. ma rog, se opreste doar din frana fata, cea spate nu face nimic, e gripat cilindru de frana, deja am comandat rebuild kit.

 

carenele par sa stea bine, nu pare sa fie nimic crapat sau improvizat. motoru' are niste transpiratii pe el, probabil trebuie minim inlocuita garnitura capacului de culbutori.

care e planul? habar n-am, momentan vreau sa-l aduc in stare perfecta de functionare, sa-i fac o revizie majora si voi face toate lucrarile cu manutele mele.

apoi, dupa ce il si inmatriculez, il scot la drum lung si plictisitor (ma duc la mare pe autostrada 🤣) sa vad cum e

 

 

 

 

279927809_5370361496341813_6220592430537853633_n.thumb.jpg.1ecd28a407d694b1c9f140285b65b180.jpg279922796_5370361499675146_8382344597048502148_n.thumb.jpg.198d7858d9b9827cb962877f89d98a14.jpg279124907_5370361493008480_9107714590275419288_n.thumb.jpg.fa054723783b11d8ceed18005c8754c7.jpg

 

Editat de drujbex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 3 ore, kenedmoto a spus:

Deocamdată nu schimb filtrul de aer, sa vad după mapare cum se comporta. 

Oricum vei avea un consum mărit și după remapare.

Doar că se ajustează asperitățile în funcționare.

BMW urile mai vechi merg în general cu un consum destul de sărac, astfel încât orice modificare în plus se va simți și ca performante și la consum.

Mai aud povești și în lumea "tunerilor" auto cum că după resoftare motoarele consumă mai puțin, niște minciuni penibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...