vik55 Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Sal. Domnilor m-am indragostit de GS-ul lui fimiu si m-am decis renunt la comfortul si protectile R T-ului ,pentru G S . Deci vand R T-ul, daca este cineva interesat va stau la dispozitie . R T-ul este full echipat ,stare ireprosabila [nu vindem castravetii gradinarilor] stiu singura problema in zilele noastre sunt banii,mi-am permis sa scriu aceste randuri caci nu se stie niciodata cine este interesat . Informatii unde doreste fiecare daca este cineva chiar interesat. Weechend frumos . Vik. Pozele sunt pe PRO-BIKE.RO Seara buna . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Domnilor m-am indragostit de GS-ul lui fimiu si m-am decis renunt la comfortul si protectile R T-ului ,pentru G S . Eu te inteleg! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Sal. In weekend am gasit in targ la Vitan unde nu te astepti ulei Castrol power 1 20w50. De retinut la acel mic stand moto se gasesc aproape toate felurile de uleiuri. Da.. da dar si vantul care il iei in freza si pe la picioare.............cu Rt-ul am mers destui km pe ploaie si nu m a udat la picioare cu Gs-ul in 50km pe ploaie a trebuit sa ma schimb iar frontal cu Rt-ul daca mergi cu ceva viteza pe ploaie parca parbrizul formeaza o perna de aer si nu te uzi decat daca stationezi deci avantaje si dejavantaje ,nu stiu pe Gs pe drumul de intoarcere din Germania senzatia a fost de libertate de miscare pe motor ,la Rt trebuie sa stai ca intr-o colivie pt a beneficia de protectile carenelor si de aceia poate nici nu te prea poti misca pe ea ,nu sunt sigur poate gresesc dar decizia a fost luata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 13, 2012 Admin Share Postat Mai 13, 2012 Probabil ca esti printre putinii, daca nu singurul care renunta la confort pentru..alta senzatie. Sunt curios cum te simti cu noua alegere, sa ne tii la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 se simte ....MAI TANAR!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Vă salut domnilor! Se pare că Âşi eu am nevoie de un set/kit de furtune frână pentru 1100RT cu ABS ... l-am vazut ciupit pe cel de pe dr. față. Îmi recomandați ceva ... @Luigi? La cablul de accelerație, s-a rupt o liță în zona clapetei din dreapta. Tre schimbat tot sau doar bucata cu pricina ... Mulțumesc. Mi-am cumparat de la magazin auto cu vreo 260 Ron amandoua capete (intre distribuitor si corpurile de admisie). Deci nu vorbesc de varianta cablurilor fara distribuitor. Poti comanda si cablu cu pricina separat, avantaj mare daca mergi cu respectivul cablu sa il arati... Dane, subit a aparut o problema! Un motoras electric ce se ambitioneaza sa mearga fara oprire chiar si dupa ce scot cheia si blochez ghidonul... Sa fi sarit vreun furtun de la regulator de 3,5bar? S-ar putea sa am nevoie de regulatorul vechi de 3 bari, sa fie prea mare presiune asupra injectiei? Nu as vrea sa mai aud de vreo noua defectiune! Bineinteles ca am decuplat bateria dupa 1-2 minute. Am mai incercat sa scot releele pe rand dar cum revin si ating la borne, si incepe sa bazaie... Vreau si eu la BMW Camp... Editat Mai 14, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Vand BAGSTER(husa rezervor + tank bag) pentru R 1100 RT, R 850 RT, R 1150 RT. Este in stare perfecta, calitate f buna. Pret: 520 RON Relatii la tel 0745.001.888, mail- predeleanu_s@yahoo.com sau pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Dane, subit a aparut o problema! Un motoras electric ce se ambitioneaza sa mearga fara oprire chiar si dupa ce scot cheia si blochez ghidonul... Sa fi sarit vreun furtun de la regulator de 3,5bar? S-ar putea sa am nevoie de regulatorul vechi de 3 bari, sa fie prea mare presiune asupra injectiei? Nu as vrea sa mai aud de vreo noua defectiune! Bineinteles ca am decuplat bateria dupa 1-2 minute. Am mai incercat sa scot releele pe rand dar cum revin si ating la borne, si incepe sa bazaie... Bazaitul ala ce il auzi tu e de la releul de la ABS, nu ala din cutia cu relee/sigurante ci ala de pe centrala, sub capacul ala de plastic. Costa cam 100 si ceva de $ la BMW da pare-mi-se ca e un releu simplu, nu are nu stiu ce inginerii prin el. Am mai citit de problema asta pe advrider si parca si cineva de aici din tara la fel o patit, nu se oprea pana ce nu scotea bornele la baterie. Ce se intampla e ca in timp, lamela la releu se oxideaza/se incarca cu spuza care se formeaza ori de cate ori face contact si cupleaza ABS-ul si de aia acu nu iti mai decupleaza... Nu are nimic de-a face cu ce am lucrat noi la motor sau cu regulatorul de presiune. Asta daca e ala de ABS si nu cumva pompa de benzina, dar aia ma indoiesc ca e, aia ori mere ori nu mere. Prima data identifica problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vik55 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Da Luigi poate ai dreptate nu prea se merita sa dai confortul si protectile carenelor pt senzatia de spatiu sau .....nu stiu este greu de explicat dar eu m-am simtit mai bine pe GS asta este ,dar sa vedem cum pot sa ajung la Gs mai intai trebuie sa dau RT-ul crezi ca se va da asa usor cand este vb totusi de o suma indifereent ca motorul este super scula . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 vezi aici http://www.bad.ro/ sa traiasca uzunu sau switch, nu mai tin minte exact cine mi-a dat linkul. Ăi-ai făcut, cum au ieÂşit? La ce sumă ai ajuns ... pentru o comparație cu ebay'ul? Mi-am cumparat de la magazin auto cu vreo 260 Ron amandoua capete (intre distribuitor si corpurile de admisie). Deci nu vorbesc de varianta cablurilor fara distribuitor. Poti comanda si cablu cu pricina separat, avantaj mare daca mergi cu respectivul cablu sa il arati... Mulțumesc amândurora! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) Dan, multumesc! Se aude metalic si " "la vedere" ", adica nu infundat,nu in rezervor, nici in imersie-in benzina... Ma descurc la schimbat releul, mai trebuie ulterior vreo resetare? Sa mai incerc si altceva inainte: sa scot borna de la injectie? Asta ar avea efect doar daca este cuplata bateria... Parca e prea riscant! Sus carenele-Jos carenele-... samd... VIK55, ai un avantaj! Poate chiar mai multe daca te multumesti cu un RT1100+ceva tekini. Editat Mai 14, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Daca se potriveste releul cu cel de la k1200rs pot sa-ti dau eu unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Sigur se potriveste ca e3 aceeasi centrala la ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Dupa ce am ciocanit putin prin zona ABS s-a facut liniste. Totusi am dat si releul jos, am gasit ceva oxidare la contacti-sunt 2 pe o singura lamela si au fire separate. Ma gandesc totusi sa pun un releu nou. Gorg am gasit ceva poze cu cablurile: Cele cu scris alb sunt de pe dreapta(se vede cel nou dupa cat de alb e), codul difera dar nu e diferenta intre ele nici de "sutime de mm". Editat Mai 15, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Mulțumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Ăi-ai făcut, cum au ieÂşit? La ce sumă ai ajuns ... pentru o comparație cu ebay'ul? Eu nu am avut nevoie de furtune, dar aveam adresa sitului. Plus ca au reprezentanta si la tine in oras. Strica un drum si vezi la fata locului despre ce e vorba. Eu nu m-as complica cu Ebay cand am aproape o varianta. Na, faci cum crezi ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Dupa ce am ciocanit putin prin zona ABS s-a facut liniste. Totusi am dat si releul jos, am gasit ceva oxidare la contacti-sunt 2 pe o singura lamela si au fire separate. Ma gandesc totusi sa pun un releu nou. Deci o fost cum am zis eu sau ba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 Salutare. Am terminat montatul proiectoarelor pe submarin cu toata instalatia electrica aferenta, am folosit becuri spot cu socul MR16 de 50W cu unghi foarte mic de 10 grade care bat numai inainte; cind pun faza lunga lumineaza mai tare decit becul cu xenon din far. Week-end fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 (editat) Salutare, Ce-i drept ca perioada de vara i-mi omoara timpul pt "alte" activitati printre care hobby-urile... Si eu sunt nerabdator sa vad "vaporul" pus in miscare, dar daca tot sunt cu carenele date jos, vreau sa pun din nou farul cu xenon. L-am avut pus pe cel original cat am facut ITP. Problema e ca nu se aprinde o faza, ma gandesc ca nu l-am cuplat eu bine, as vrea sa fie asa... Din el ies 4 fire inmanunchiate (2 din ele sunt legate la acelasi papuc) cu papuc tata, care ar trebui sa le introduc in soclul pt H4. Altele 2 inmanunchiate sub alt varnis, care nu fac subiectul problemei, pt pozitie(Led Angeleye) sunt ok, aprind pozitia. Intreb: Daca in incercarile mele pt determinarea fazelor l-am atins la bornele bateriei incorect, am ars vreo faza? Am observat ca se aprinde pe o singura faza doar atingand + si - intr-un singur sens, mai exact acele 2 care sunt pe un singur papuc vor sa fie la -, iar din cele 2 ce raman numai unul raspunde . Si o mentiune: cand am decuplat soclul H4 al motocicletei a cazut o dioda mica ce avea firele doar introduse in soclu, adica in paralel cu 2 din papuci. Sa fi fost aia "miezul" uneia din faze pusa doar asa de-a .... de fostul proprietar? Sau balastul are nevoie de mai mult curent ca sa aprinda faza mai puternica(lunga)? Multumesc, drumuri bune si o duminca insorita! Editat Mai 20, 2012 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 vezi ca e posibil sa nu corespunda soclul de bec de la droser. am avut aceeasi problema pana m-am prins ce si cum. se pare ca exista doua standarde pentru H4: unul care da un - comun si doua +, cate unul fiecare faza, si unul care da un + comun si doua -. depinde cum ai tu. trebuie sa vezi cu un aparat de masura. eu am un - si doua +. saracia mea de droser a venit montat cu mufa inversa si pana m-am prins, m-am chinuit ceva. asta ar putea sa fie problema la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Dragos, soclul H4 are 3 fire: minus, plus pentru scurts si plus pentru lunga. Asta la mufa care intra in bec. Poti incerca cu un voltmetru, pe rand, sa vezi care fire fac ce din alea 3. Cum tu ai xenon, xenonul H4 e singurul soclu ce are bi-xenon, adeca ai doar un bec, si ca sa comuti de pe scurta pe lunga se modifica pozitia becului in far. Comutarea asta se face printr-un electromagnet. De aia ai 4 fire, 2 de + si - si celelalte doua ca sa le legi la electromagnet, adica tot un + si un minus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Exact cum a spus si Dan dar cu poza (folosesti doar partea din stanga cu rosu): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Multumesc, va veni si berea. Intre timp am rezolvat-o, dioda aceea mica legata intre "+" faza scurta si "+" faza lunga era tot secretul. Doua fire de "-" in paralel, respectiv firul galben pozitia din mijloc a soclului este faza scurta, iar firul alb de pe o laterala este faza lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GorG Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 Ce rol au acele capace pe pistonaÂşe? Pot rămâne aÂşa, sau ar trebui curațate/golite? Ce placuțe recomandați la discuri noi TRW, organice sau sinterizate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 21, 2012 Admin Share Postat Mai 21, 2012 Capacele alea au rol sa impiedice transferul termic intre discuri(prin placutele de frana)si etrieri. Au acel mic orificiu ca sa poti introduce o clema sa poti scoate pistonasele afara atunci cind schimbi garniturile. Uzual, din cauza temperaturii din sistem acel plastic se "coace" si atunci cind incerci sa scoti pistonasele acele orificii se largesc si se rup, cum sunt ale tale. Poti merge linistit asa cu ele, nu se intampla nimic, la mers normal franele nu se incing peste limita. Din cauza asta, atunci cind comanzi kitul de reparatie pt.etrieri, acest kit contine inclusiv pistonasele. Mai exact, la BMW nu gasesti doar garniturile! Ca idee, la Bavaria, kitul de reparatie il gasesti la modestul pret de 370 lei/etrier La placute poti folosi EBC, Carbone Lorraine si eventual Ferodo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.