Sari la conținut

Postări Recomandate

Din pacate nu am ce sa ii fac pt. ca a pornit de la un surub strans prea tare de cineva, care a dus la multiple fisuri printre care una mai mare care se propaga pe mijlocul parbrizului, din ce m-am uitat cele de la Ztechnik chiar arata bine si cred ca ar face treaba buna, dar mai ma documentez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fa o mica gaurica acolo unde se termina fisura. cel mai bine cu un cui/ac inrosit in foc. In felul asta nu se mai extinde, si-l intinzi pana cand faci bani sau pana cand uiti ca e fisurat si traiesti cu el asa :) si de aia 300 de euro te dai cu motorul vreo 4000 de km ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste cu Bogdan Harea, este meserias si la parbrize, iti face nou sau il reapara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lamborghini parca face tractoare, Yamaha piane si Peugeot mixere de bucatarie. BMW face gratare pentru mici :D

 

E de pe k1600 da' mere' si pe RT :D

 

10380695_705440179494172_854035958328386

 

1956895_705439736160883_5431679765608838

 

10265302_705439656160891_413228330545610

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e RT ala domne.

topcase-ul e de pe k saispesute.

 

Acum la noul RT LC topcase-ul este acelasi (inclusiv cu posibilitatea de a avea inchidere centralizata).

 

BMW face gratare pentru mici

 

In catalogul BMW de accesorii nu exista; trebuie sa fie un 3rd party.

De exemplu Wunderlich face de vreo doi ani asa ceva pt. mai multe modele, inclusiv pt. GS.

 

http://www.wunderlich.de/shop/en/topcase-reling.html?___from_store=de

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum la noul RT LC topcase-ul este acelasi (inclusiv cu posibilitatea de a avea inchidere centralizata).

 

 

In catalogul BMW de accesorii nu exista; trebuie sa fie un 3rd party.

De exemplu Wunderlich face de vreo doi ani asa ceva pt. mai multe modele, inclusiv pt. GS.

 

http://www.wunderlich.de/shop/en/topcase-reling.html?___from_store=de

lampa aia din topcase e din fabrica? sau o fi 3rd party?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la remontat partea stânga si... Surpriza la remontat se pare ca nu mai e chiar cum trebuie :

Valva de evacuare are joc mai mare si cea de admise nu mai intra lera . Săgeata e in exterior cum trebuie pe partea cealaltă la fel , e pe OT .

Are vreo cătare arborele cu came fata de roata dintata de pe arborele cu came ? Trebuie sa scot intinzatoarele amândouă? La ce cuplu strâng șuruburi de pe arborele cu came?

 

CATA ai cuvântul!

post-18814-0-59704900-1400792352_thumb.jpg

post-18814-0-11280300-1400792393_thumb.jpg

post-18814-0-29168000-1400792428_thumb.jpg

post-18814-0-87958400-1400792468_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum la noul RT LC topcase-ul este acelasi (inclusiv cu posibilitatea de a avea inchidere centralizata).

si la modelul anterior de RT se potrivea topcase-ul de K1600. evident fara optiunea de inchidere centralizata, ca RT-ul anterior nu avea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lampa aia din topcase e din fabrica? sau o fi 3rd party?

 

Topcase-ul normal (ca mai exista si cel mic) poate fi comandat in doua variante: simplu sau accesorizat. Accesorizat inseamna cu inchidere centralizata, iluminare interioara, cu lampa suplimentara de frana si "captusit".

 

Cred totusi ca discutia asta era mai utila si mai la locul ei pe topicul seriei 1200, ca iar se amesteca rau borcanele p-aici. Asa ca Dan, daca vrei, poate muti acolo posturile astea.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!De anul trecut sunt fericitul posesor al unii BMW R 1100 R.Asta dupa ce am schimbat cateva modele naked.La unul din coborii laterali mi sa rupt ghiara de prindere.Mecanismul cu totul costa 600 de lei original.Are cineva o idee despre o varianta mai ieftina sau are cineva de vanzare gentile laterale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns la remontat partea stânga si... Surpriza la remontat se pare ca nu mai e chiar cum trebuie :

Valva de evacuare are joc mai mare si cea de admise nu mai intra lera . Săgeata e in exterior cum trebuie pe partea cealaltă la fel , e pe OT .

Are vreo cătare arborele cu came fata de roata dintata de pe arborele cu came ? Trebuie sa scot intinzatoarele amândouă? La ce cuplu strâng șuruburi de pe arborele cu came?

CATA ai cuvântul!

Am ajuns la remontat partea stânga si... Surpriza la remontat se pare ca nu mai e chiar cum trebuie :

Valva de evacuare are joc mai mare si cea de admise nu mai intra lera . Săgeata e in exterior cum trebuie pe partea cealaltă la fel , e pe OT .

Are vreo cătare arborele cu came fata de roata dintata de pe arborele cu came ? Trebuie sa scot intinzatoarele amândouă? La ce cuplu strâng șuruburi de pe arborele cu came?

CATA ai cuvântul!

Multumesc pentru Răspunsuri si sfaturi!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiati ca exista BMW R1?

 

"R1 Project 1989-1992 The R1-reserchteam: Georg Emmersberger (Desmodromics), Heinz Hege and Ralf Lewien designed this BMW R1 Prototyp, that unfortunately never will come in production.
Tech specs:
Performance: 135 -140 Hp (100 - 103 kW). max rpm 11.000
Engine:
4-stroke two-cil. boxerengine, liquid cooled. Four valves per cil. ; DOHC DESMODROMIC VG
Bore-stroke: 98 x 66 mm. 996 ccm.
Bosch Fuelinjection; electronic ignition, 6 gear, cardan.
Dry weight 165 kg. From the R1 till 1992 only 4 prototypes were made. One of them is ridable."

 

BMW%20R1%20Prototyper.jpg

 

 

 

2105_bmw_r1_02.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, este nevoie sa imi schimb bateria de la r1100r si, nu prea sunt orientat. As avea nevoie de un sfat, daca stie cineva, ceva, optim cost/ performanta. Buc Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2014. BMW Concept Roadster

 

http://www.moto.it/news/bmw-concept-roadster.html

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca a fost discutat si aici, pe topicul dedicat posesorilor de BMW, insa, daca nu a fost, merita sa (re)deschid eu discutia: in ultimii cinci ani a fost organizata o intalnire sub denumirea de BMW Camp, in mijlocul naturii, cu participare entuziasta, din cate am vazut.

 

Am preluat ideea, dat fiind faptul ca organizatorul zigzag nu se mai poate implica din motive obiective, si lansez, pentru vara asta, o invitatie la Vidra, acolo unde pot asigura conditii speciale prin implicare personala (/index.php?/topic/705940-beemers-weekend/?p=3755056).

 

Ramane sa stabilim - daca este OK - cand e cel mai convenabil pentru cat mai multi interesati.

 

In cazul in care nu se pune de o intalnire BMW branded, oricum vom organiza cel putin un eveniment moto la Vidra, vara asta, cu garnitura de distractie. Acum adunam (intrern, in firma) date sa vedem cand si cum.

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere nu exista restrictii de timp, altele decat cele legate de organizarea evenimentului in sine.

Voi incepe un topic nou, in care sa identific in primul rand cele mai oportune perioade, astfel incat sa pot organiza cel putin doua intalniri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...