ivan pedala Postat Mai 7, 2022 Share Postat Mai 7, 2022 Ia un torx potrivit pe gauricea imbusului (care sa intre fortat cu acele colturi, in stea) si bate-l usor cu un ciocanel pana intra bine in gaurice, iar apoi pune cheita pe el si desfa-l...sigur merge! Am patit la fel la BMW F650...si a mers brici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 7, 2022 Admin Share Postat Mai 7, 2022 Un Dremel și faci o tăietură fină pentru șurubelniță dreaptă. Cumpără-ți apoi niște șuruburi noi de rezervă și le schimbi pe cele cu vârful tocit, ca să nu mai ai surprize pe viitor. Și nu le mai strânge tare, asta e boala la șuruburile la BMW uri. Eu le-am cumpărat pe toate din inox și am scăpat de problemă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 Acum 11 ore, vlady_80 a spus: Salut A mai întâmpinat cineva problema și poze. Este un șurub carena r1100 rt, nu am reușit să îl desfac a scăpat imbusul și dus a fost. Așa că am rămas fără baterie sub carena.. Nu am nici o idee cum să îl desfac este ciudata pozitia că sa dau cu flex sa îi fac o crestătură îmi este frica că voi distruge carena. Aveți vreo idee Gaura in mijloc cu burghiu de 3,5-4 mm , sare capul, scoti carena, desfaci surubul cu patentul , inlocuiesti surubul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 M-am lovit de problemă și aș încerca întâi un extractor din acela conic cu filet stânga și apoi, dacă nu merge, varianta propusă de luv cu crestătura. Până dai gaură se topește carenă de la căldura degajată. Buba e că au inbusul prea mic șuruburile bavareze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 Vin eu cu soluția dată de vecinul meu (mecanic auto): un M (adică spline, nici eu nu făceam legătura) bătut în gaură și apoi încercată manevra de desfacere. Eu umblam cu torx, că nu-mi găseam setul de spline (șurubul de jos la o jamba, frecat de cel care a umblat înainte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 Greu cu bătutul când e vorba de carene! Ca să înfigi un bit ai nevoie ca șurubul să "tragă" lovitura, să aibă suport solid, ceea ce o clemă pe altă piesă din plastic sau pe o limbă de tablă nu oferă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 Acum 1 oră, ENEOS a spus: M-am lovit de problemă și aș încerca întâi un extractor din acela conic cu filet stânga și apoi, dacă nu merge, varianta propusă de luv cu crestătura. Până dai gaură se topește carenă de la căldura degajată. Buba e că au inbusul prea mic șuruburile bavareze. +1 Am avut aceeasi problema acuma 2 saptamani la duba. Mai intai am incercat cu extractor. S-a rupt extractorul (german quality ) Apoi am aplicat varianta Dremel: facut un slit si am desfacut cu surubelnita. A mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 Acum 5 ore, ENEOS a spus: Greu cu bătutul când e vorba de carene! Ca să înfigi un bit ai nevoie ca șurubul să "tragă" lovitura, să aibă suport solid, ceea ce o clemă pe altă piesă din plastic sau pe o limbă de tablă nu oferă. Zimții de la spline intră ușor în manerialul din care e făcut șurubul. Se poate folosi metoda sau, vorba lui Silver, se taie șurubul cu un dremel. Sau se găurește cu un burghiu mai mare până la plastic, filetul se scoate cu un mox. Metode sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 8, 2022 Share Postat Mai 8, 2022 Folosesc frecvent metoda cu torx bătut când am inbusuri decalibrate, mai ales că bătaia le ajută să se desprindă din înțepeneală. Doar că, repet, în carene bați degeaba că șurubul nu "trage". M-am chinuit și eu la un RT, am avut tot setul de șuruburi noi, dar pe alea vechi le-am scos cu extractor și câteva cu crestătură. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenedmoto Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Salut. Mi-am schimbat toba cu un a mai sport și se simte diferența la accelerație, dar parca a crescut un pic consumul de benzina. Oare ar trebui sa schimb și filtrul de aer? sa pun un filtru k&n? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Tot o toba sport am si io, MIVV, iar de acceleratie nu ma pot plange, consumul in jurul a 6l/100km...mers sportiv. Am silencerul montat si nu deranjeaza deloc, rar da cate un rateu pe deccelerare. Ma bate gandul sa trec iarasi pe toba originala, fiindca la drum lung "linistea" ei ma face sa ma simt mai bine...chiar daca pierd din zvac! La filtru nu am umblat inca...dar am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 9, 2022 Admin Share Postat Mai 9, 2022 Acum 36 minute, kenedmoto a spus: dar parca a crescut un pic consumul de benzina. Este normal să crească, admisia este mai permisivă. Ca motorul să meargă în parametri, după modificări de tobă și filtru aer trebuie făcută și o remapare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 La 07.05.2022 la 20:34, vlady_80 a spus: A mai întâmpinat cineva problema și poze. Odată scoase, fă "ceva" pe ele, și pune imbusuri pt cheie de 4mm. Diferența in bine, va fi IMENSĂ! Cât despre aspect... mai mult valorează sănătatea (nervii) și timpul. Le-am schimbat toate si de 10ani, niciunul nu a îndrăznit să mă mai supere Noroc dacă ai acces pt taiere! Cu dremel disc fin si udat cu rece, salvezi carena. Apoi, schimbate fără remușcări, acel 1mm diferență pt cheie, este incomparabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenedmoto Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Acum 3 ore, l.u.v a spus: Este normal să crească, admisia este mai permisivă. Ca motorul să meargă în parametri, după modificări de tobă și filtru aer trebuie făcută și o remapare. Mersi L.u.v, Deocamdată nu schimb filtrul de aer, sa vad după mapare cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drujbex Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 (editat) se pare ca e boala grea cu mobrele BMW. dupa 1 an cu R1150R-ul, am decis ca doresc un alt BMW, de touring de data asta... aproape ma hotarasem la un r1100rt, apoi am decis ca e prea vechi, ca as mai putea sa pun oleaca si sa-mi iau un r1200rt si... apoi am decis sa-mi iau un K75RT din 1991 provine din germania, mi l-a adus Marcel, cica ar fi ceva "government vehicle", are niste extensii la carenele laterale (care 'imbraca' oglinzile) aftermarket, parbriz electric, radio, ABS e deeeeeeeeestul de mult de munca la el, dar porneste si se opreste. ma rog, se opreste doar din frana fata, cea spate nu face nimic, e gripat cilindru de frana, deja am comandat rebuild kit. carenele par sa stea bine, nu pare sa fie nimic crapat sau improvizat. motoru' are niste transpiratii pe el, probabil trebuie minim inlocuita garnitura capacului de culbutori. care e planul? habar n-am, momentan vreau sa-l aduc in stare perfecta de functionare, sa-i fac o revizie majora si voi face toate lucrarile cu manutele mele. apoi, dupa ce il si inmatriculez, il scot la drum lung si plictisitor (ma duc la mare pe autostrada ) sa vad cum e Editat Mai 9, 2022 de drujbex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 9, 2022 Admin Share Postat Mai 9, 2022 Acum 3 ore, kenedmoto a spus: Deocamdată nu schimb filtrul de aer, sa vad după mapare cum se comporta. Oricum vei avea un consum mărit și după remapare. Doar că se ajustează asperitățile în funcționare. BMW urile mai vechi merg în general cu un consum destul de sărac, astfel încât orice modificare în plus se va simți și ca performante și la consum. Mai aud povești și în lumea "tunerilor" auto cum că după resoftare motoarele consumă mai puțin, niște minciuni penibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduAria Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Salut! Un surub pentru aerisire frana spate unde pot gasi? Pentru un BMW R1100RT. Cf realeom cod produs: 34212314017 dar nu gasesc pe niciunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 9, 2022 Admin Share Postat Mai 9, 2022 De unde ești? Cred ca am eu în București. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 9, 2022 Share Postat Mai 9, 2022 Acum 55 minute, RaduAria a spus: Salut! Un surub pentru aerisire frana spate unde pot gasi? Pentru un BMW R1100RT. Cf realeom cod produs: 34212314017 dar nu gasesc pe niciunde. Nu gasesti aerisitor original BMW sau nu gasesti deloc? O varianta ar fi: https://www.bardiauto.ro/webshop/termeklap/meret-szerint/fekcso-szerelekek/-QB-0033 , cauti un magazin Bardi in Constanta si iti aduce daca nu-l au in stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduAria Postat Mai 10, 2022 Share Postat Mai 10, 2022 Multumesc l.u.v. si Nguyen! M-a rezolvat Dan Cata! Eu sunt din Constanta, am incercat sa scriu la profil dar nu stiu de ce nu salveaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2022 Admin Share Postat Mai 10, 2022 Profilul nu este vizibil oricum în versiunea mobile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Mai 10, 2022 Share Postat Mai 10, 2022 Salutare colegi. Stie cineva daca este inscris codul culorii undeva la BMW 1150 RT ? Sau poate o lista cu coduri de culori ? Al meu e albastru sidefat, anul 2002. As vrea sa vopsesc cutiile laterale si nu vreau sa merg pe ghicite. Apreciez orice sugestie si va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2022 Admin Share Postat Mai 10, 2022 Găsești informația pe google. Sau mergi cu o piesă din carenă la oricare atelier de preparat vopseluri. BMW apare în cataloagele lor. http://www.bmbikes.co.uk/schemepages/schemer1150rt.htm https://www.colorrite.com/wizardresults.cfm PS: în 2002 apare doar argintiu ca schemă de culori. Posibil să fie model 2003, că anul ăla apar trei culori, printre care și Biarritz Blue Metalic 847. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanhood Postat Mai 11, 2022 Share Postat Mai 11, 2022 Acum 10 ore, relufarcas a spus: Salutare colegi. Stie cineva daca este inscris codul culorii undeva la BMW 1150 RT ? Sau poate o lista cu coduri de culori ? Al meu e albastru sidefat, anul 2002. As vrea sa vopsesc cutiile laterale si nu vreau sa merg pe ghicite. Apreciez orice sugestie si va multumesc anticipat! Salut! La mine este trecut pe capacul de la cutia de siguranțe de sub scaun. La mine la R1100RT albastrul sidefat are codul 745. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
relufarcas Postat Mai 11, 2022 Share Postat Mai 11, 2022 Acum 50 minute, bogdanhood a spus: Salut! La mine este trecut pe capacul de la cutia de siguranțe de sub scaun. La mine la R1100RT albastrul sidefat are codul 745. Multumesc frumos domnule Bogdan. Verific si la mine si revin. Asfalt uscat ! Acum 11 ore, l.u.v a spus: Găsești informația pe google. Sau mergi cu o piesă din carenă la oricare atelier de preparat vopseluri. BMW apare în cataloagele lor. http://www.bmbikes.co.uk/schemepages/schemer1150rt.htm https://www.colorrite.com/wizardresults.cfm PS: în 2002 apare doar argintiu ca schemă de culori. Posibil să fie model 2003, că anul ăla apar trei culori, printre care și Biarritz Blue Metalic 847. Multumesc frumos. As vrea sa evit stabilirea culorii dupa piesele vopsite... Informatia este de ajutor . Multumesc inca o data si urari de bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.