Sari la conținut

Postări Recomandate

10 hours ago, ovi_ice said:

 

Cel mai apropiat concurent e G310GS, care vine chel stock. KTM-ul e sincer wow pentru un incepator care vrea sa incerce light off-road. Si o platforma excelenta pentru un nou proiect Rally Raid.

 

 

si Honda CB500x care e la aceiasi bani, ~ aceeasi putere, tot roti aliaj, dar MULT mai grea la 197kg.  Cu toate ca eu am mers cu ea si mi s-a parut bicicleta. Deci ktm-ul asta mic e si mai bicicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 302
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 19 ore, ovi_ice a spus:

In partea a doua a videolului nenea de la KTM zice ca vor oferi si jante cu spite ca accesorii (aka KTM Powerparts). Pretty cool...

 

 

 

daca ofera si suspensii mai lungi ca powerparts iese de un R, la suprapret .....ahahahhaha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

La categoria Enduro nou sub 7000 euro, KTM nu prea are concurenta.

 

Noul 390 Adv e 6200 la oferta. Are o lista intreaga de accesorii si 44 cai.

 

Concurenta directa vine din Italia via China. Benelli Trk 502 a vandut de a rupt pana anul trecut. Italia e plina. De anul viitor insa vor avea o problema mare, atat ei cat si cei de la SWM & Royal Enfield...In comparatie cu noul KTM, oferta lor consta in copii nereusite facute pe genunchi.

 

Pentru dus la munca, un traseu dupa, un forestier si un wheelie ocazional, un 390 e vis :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La sub 8000 euro va aparea Moto Morini X-Cape (ma mir cum de nu s-a scris pe forum despre modelul respectiv): https://motomorini.eu/bike/x-cape/?lang=en

 

Motor paralel twin de 650 de la CF Moto (din pacate "numai"  55-60 CP), roti cu spite stock (tot 19"-17"), display TFT, inaltime sa 830 mm. Cursa suspensiei cam micuta, dar macar are furca USD de 50(!)mm, ajustabila complet. Sper sa nu iasa ca greutate ca Benelli Trk 502X (cat un R1200GS de greu si submotorizat), daca tot s-a adus vorba de el.

 

X-Cape-ul va fi o varianta exotica la V-Strom 650 XT, mult mai aratoasa, cu mai mult tech pe ea si, sper, cu handling sportiv, ca majoritatea italiencelor :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ovi_ice a spus:

La sub 8000 euro va aparea Moto Morini X-Cape (ma mir cum de nu s-a scris pe forum despre modelul respectiv): https://motomorini.eu/bike/x-cape/?lang=en

 

Motor paralel twin de 650 de la CF Moto (din pacate "numai"  55-60 CP), roti cu spite stock (tot 19"-17"), display TFT, inaltime sa 830 mm. Cursa suspensiei cam micuta, dar macar are furca USD de 50(!)mm, ajustabila complet. Sper sa nu iasa ca greutate ca Benelli Trk 502X (cat un R1200GS de greu si submotorizat), daca tot s-a adus vorba de el.

 

X-Cape-ul va fi o varianta exotica la V-Strom 650 XT, mult mai aratoasa, cu mai mult tech pe ea si, sper, cu handling sportiv, ca majoritatea italiencelor :D.

Superba motocicleta și completă!

Din păcate nu știu prea multe legate de motoarele CF, in afara faptului că sunt de origine chineză, dar designul e spectaculos.... probabil una dintre cele mai frumoase motociclete adventure.

Oricum, am dat comandă de CB500x, trebuie sa o aducă în ianuarie ! 🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 2 years later...

Salut,

Vreun posesor de 390 Adv din Bucuresti sau imprejurimi care imi poate imprumuta motocicleta 10 minute intr-o parcare? Bineinteles contra cost si ce garantii considera proprietarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, pepsi a spus:

salut, ce anume te intereseaza? 

nu sunt din zona ta, dar cunosc bine motoreta 

 

1. Dacă e pretențioasa la combustibil ținând cont de compresie. 

2. Defecte specifice dacă ai întâlnit, în special aia cu TFTul. 

3. Dacă se poate merge în picioare pe off. Tind sa cred ca nu de la scărițele aplecate spre față și poziția rezervorului. 

4. Ce abuz suferă rotile turnate.

5. Protecție la vânt la diverse viteze.

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Am alimentat doar cu benzina de 95 din mol, omv, petrom, rompetrol, nu am o s sa ceara benzina de 98 - 100

Si nici nu m-am riscat cu benzinarii fantoma

2. Da, rar se opreste tft-ul.

Am mai observat ca uneori setarile nu se salveaza.

Posibil ca ultimul update de soft sa rezolve astea.

3. Se poate, rezervorul nu incurca deloc.

Mai mult incurca ghidonul care e prea jos.

Eu am pus risere de 2cm, cu cablu de ambreiajai lung si e senificativ mai ok.

Intentionez cumva sa modific si scaritele, sa le pun drept si 1-2 cm mai jos.

4. Greu de zis. Pe drumuri cu bolovani mari, stanci, cu un pic de atentie, inca nu au fost probleme.

5. Ok-ish, depinde cu ce esti obisnuit. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 12.07.2022 la 19:47, pepsi a spus:

salut, ce anume te intereseaza?  

Mi-am luat și eu unul. 

Excelent în trafic, consumă puțin(în oraș 4-4,2  și la drum lung sub 3 litri/100km) și e ușor ca o bicicletă. 

Ce ma deranjează: cutia de viteze (trebuie sa fii delicat rău că sa nimerești "N" - ul și e odios uneori în trafic) și la temperaturi joase (sub 10 grade), ecranul TFT face condens... care dispare după un timp.

 

L-am luat pentru mers zilnic la job și pentru excursii scurte pe drumuri proaste. 

E o jucărie, o alternativa excelentă la scuter în oraș (doar cutia de viteze prost etajată îl trage în jos). 

Cei 44 cai sunt suficienți, e o mică bestie dacă îl duci în ture. 

Aaaa... zgomotul e foarte apropiat de cel al unei  motociclete electrice (este foarte silențioasă) 

:))) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o folosesti sanatos!

 

Cu gasitul N-ului is de acord, dar nu pot sa zic ca ma deranjeaza rapoartele din cutie... atat ca tre s a schimb destul de des, dar cu QS merge foarte lin schimbatul de viteze (folosesc si ambreiajul).

Pentru oras / plimbari pe drumuri proaste e perfect cum iasa din fabrica, pt un pic de offroad, adventure niste imbunatatiri is bine venite, mai ales la ergonomie.

 

Eu i-am ridicat ghidonul cu 2cm si urmeaza sa schimb scarita cu una mai joasa, deoarece in configuratia originala era cam nasol de mers in picioare.

I-am mai schimbat pinionul fata cu unul de 14 dinti (-1 fata de cel original), cea ce face mai placuta la accelerare, manevre la viteza mica.

Si i-am facut un fel de scut intre amortizor si toba intermediara, ca aceasta sa nu o prajeasca. 
Ii o problema destul de des intalnica ca amortizorul spate sa piarda uleiul din cauza semeringurilor arse, iar ea ne fiind servisabila, trebuie schibat.

 

20220903_113021.thumb.jpg.325ca10076842f86551c788f2d9d97c4.jpg20220903_131640.thumb.jpg.f5473b4bdde6404366db020656576fa3.jpg20220828_184347.thumb.jpg.6e348d0aac9cc3167379075d919d8ac7.jpg

 

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, pepsi a spus:

Sa o folosesti sanatos!

Multumesc!

 

De altfel, multumesc si pentru pontul cu amortizorul si protectia termica.

 

Cat despre ghidon ridicat, asta intentionez si eu (am 1,93 daca ma ridic in scarite, la frana/denivelare ma degajeaza peste ghidon)    :)))

 

Intentionez sa iau suport pentru topcase si sa-i pun un topcase de neam prost (55 litri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ridici ghidonul cu 2cm sau mai mult i-ti trebuie si alt cablu de ambreiaj.

De la Royal Enfield Himalayan se potriveste la fix si e cu vreo 20cmai lunga. Din Anglia l-am luat, undeva pe la 100 ron cu transport.

Daca ridici cu 5+cm, o sa-ti trebuiasca si alta conducta de frana.

Pt suport topcase, pot incerca aici

https://heavyduties.ro/ktm/390-adventure/

Tocmai si-au lansat linia de produse pt 390 Adv.

 

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, pepsi a spus:

Pt suport topcase, pot incerca aici

https://heavyduties.ro/ktm/390-adventure/

Tocmai si-au lansat linia de produse pt 390 Adv.

Pretul e minunat 55 euro suportul....dar transportul este 30 euro.

Daca vreau sa iau si crashbar (95 euro)...Pretul total ar trebui sa fie 150 euro, dar se mai adauga si TVA si ar fi undeva la 215 euro.

Cam mult 65 euro transport si taxe pentru 2 produse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Leon a spus:

Pretul e minunat 55 euro suportul....dar transportul este 30 euro.

Daca vreau sa iau si crashbar (95 euro)...Pretul total ar trebui sa fie 150 euro, dar se mai adauga si TVA si ar fi undeva la 215 euro.

Cam mult 65 euro transport si taxe pentru 2 produse

ala e pretul pt transportul international, daca esti in Ro, mie i-mi da 5E :D

HD ii in Cluj, aici is facute produsele, vb cu ei, poate nu trebe sa platesti taxa extra daca le cumperi in Ro.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, pepsi a spus:

cu QS merge foarte lin schimbatul de viteze (folosesc si ambreiajul).

Atunci aruncă QS! 🤬

Eu schimb lin la toate 🏍🏍 fără să folosesc ambreiajul  și n-am QS, iar rolul ăluia e tocmai ca să nu ai nevoie de ambreiaj la schimbarea treptelor. :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, ENEOS a spus:

Atunci aruncă QS! 🤬

Eu schimb lin la toate 🏍🏍 fără să folosesc ambreiajul  și n-am QS, iar rolul ăluia e tocmai ca să nu ai nevoie de ambreiaj la schimbarea treptelor. :moron:

te cred.

 

Din obisnuinta intodeauna folosesc ambreiajul la schimbarea treptelor, mda e degeaba QS-ul pt mine.

Dar n-am dat bani pe ea si nu e ceva ce pot sa dau jos sa o vand (e doar activat din soft).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, pepsi a spus:

ala e pretul pt transportul international, daca esti in Ro, mie i-mi da 5E :D

HD ii in Cluj, aici is facute produsele, vb cu ei, poate nu trebe sa platesti taxa extra daca le cumperi in Ro.

Ai dreptate, transportul este putin peste 5E, dar preturile sunt fara TVA (deci se mai adauga 19%)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 26.09.2022 la 20:48, pepsi a spus:

Din obisnuinta intodeauna folosesc ambreiajul la schimbarea treptelor, mda e degeaba QS-ul pt mine.

 

Al tau porneste imediat cand e rece afara?

Ai probleme cu gasirea N-ului? Intreb deoarece am vazut ca e o problema uzuala la KTM-uri si uneori in trafic, ma tot joc cu schimbatorul 1-2 pana nimeresc N-ul... E prea delicata treaba.

N-am mai intalnit la alte mobre.

La 26.09.2022 la 13:03, pepsi a spus:

Daca ridici ghidonul cu 2cm sau mai mult i-ti trebuie si alt cablu de ambreiaj.

De la Royal Enfield Himalayan se potriveste la fix si e cu vreo 20cmai lunga. Din Anglia l-am luat, undeva pe la 100 ron cu transport.

Daca ridici cu 5+cm, o sa-ti trebuiasca si alta conducta de frana.

Pt suport topcase, pot incerca aici

https://heavyduties.ro/ktm/390-adventure/

Tocmai si-au lansat linia de produse pt 390 Adv.

Nu au nimic pe stock.

I-am sunat si au probleme cu furnizorii, asa ca au scris peste tot "out of stock"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Leon a spus:

Al tau porneste imediat cand e rece afara?

De regula nu porneste din prima cand e rece motorul, la fel a facut si in iulie si acuma.

Cica din cauza normelor amestecul e foarte sarac si asta ingreuneaza pornirea la rece.

Cateodata i-mi iasa sa accelerez 1 pic chiar dupa pornire si atunci nu moare motorul... cateodata trebuie totusi sa dau de 2 - 3 ori la buton

 

Acum 7 minute, Leon a spus:

Ai probleme cu gasirea N-ului? Intreb deoarece am vazut ca e o problema uzuala la KTM-uri si uneori in trafic, ma tot joc cu schimbatorul 1-2 pana nimeresc N-ul... E prea delicata treaba.

Destul de rar.

 

Acum 7 minute, Leon a spus:

Nu au nimic pe stock.

I-am sunat si au probleme cu furnizorii, asa ca au scris peste tot "out of stock"

Mda am observat... mi-am comandat crashbar-uri.

Au dat termen de livrare 3 samanani... mai este o saptamana, apoi vedem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...