Jump to content

Recommended Posts

Hai bre ca nu-i asa rau. 172 kg wet (adica vreo 165kg cu baterie Litiu, evacuare aftermarket plus dat jos scarite pasager si alte chestii inutile), 44 HP,  37 Nm, 6500 euro. Slipper clutch, TFT, LED, suspensii WP Apex, furca USD 43 mm complet ajustabila (tind sa cred ca furca e mai buna ca cea de pe F800GS-ul meu).

Nu cred ca putea alt producator sa "livreze" ceva similar. Ori ieseau mai grele, ori mai scumpe, ori mai prost dotate.

 

 

Edited by ovi_ice
Link to post
Share on other sites
  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce sa zic... asta vs CB500x ... normal ca rupe KTM-ul. Pentru cei care se oripileaza la jante de aliaj, pe langa hatereala luati aminte ca astea sunt motorete care se adreseaza segmentului incepator. Pentru baietii cu pretentii exista alte KTM-uri si mai usoare si mai hardcore care tin la alt tip de tavaleala decat e propus pentru segmentul asta. 

Pe langa asta am vazut motorete cu suspensii full ajustabile care degeaba invarteai la ele ca tot lesinau vs suspensii nereglabile dar setate pentru motoreta in particular (cum e 1090ADV sau 790Duke) care chiar daca nu se regleaza, reactioneaza mult mai ok decat altele "reglabile" care lesina.

Link to post
Share on other sites
Acum 7 minute, LimpTA a spus:

ce sa zic... asta vs CB500x ... normal ca rupe KTM-ul. Pentru cei care se oripileaza la jante de aliaj, pe langa hatereala luati aminte ca astea sunt motorete care se adreseaza segmentului incepator. Pentru baietii cu pretentii exista alte KTM-uri si mai usoare si mai hardcore care tin la alt tip de tavaleala decat e propus pentru segmentul asta. 

 

 

se adreseaza Indiei si cam atat. lumea astepta altceva.

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

Hai bre ca nu-i asa rau. 172 kg wet (adica vreo 165kg cu baterie Litiu, evacuare aftermarket plus dat jos scarite pasager si alte chestii inutile), 44 HP,  37 Nm, 6500 euro.

 

un rahat :) in 200x aveam ceva de genul cu xtr...  sau husqvarna te630ie la 60 or so cai pe greutate sub 170.

 

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

 

Slipper clutch, TFT, LED,

 

chestii inutile. macar are abs.

 

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

suspensii WP Apex, furca USD 43 mm complet ajustabila (tind sa cred ca furca e mai buna ca cea de pe F800GS-ul meu).

 

nu-s ce iese cu furca aia in productie daca spatele iese doar preload.

 

1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

Nu cred ca putea alt producator sa "livreze" ceva similar. Ori ieseau mai grele, ori mai scumpe, ori mai prost dotate.

 

eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw :P

 

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, LimpTA a spus:

Pe langa asta am vazut motorete cu suspensii full ajustabile care degeaba invarteai la ele ca tot lesinau vs suspensii nereglabile dar setate pentru motoreta in particular (cum e 1090ADV sau 790Duke) care chiar daca nu se regleaza, reactioneaza mult mai ok decat altele "reglabile" care lesina.

 

Mie sincer imi cam da cu virgula ca au pus pe 390 Adv WP Apex 43 mm ajustabile, iar pe 790 Adv S sunt tot Apex de 43 mm non-reglabile. Bine, or fi alte interne, dar totusi, as fi vazut invers toata schema.

 

Acum 1 oră, b374 a spus:

nu-s ce iese cu furca aia in productie daca spatele iese doar preload.

 

Daca furca e ok-ish (bine, vor exista optiuni gen intiminators/emulators plus alte arcuri sa o faci pe gustul tau - ideea e sa nu fii nevoit sa scoti din palarie 1000+ euro pt alte cartuse), atunci  inseamna "doar" un upgrade de shock, iar astea sunt in range-uri de la 500 la 1000+ euro, de la multi producatori (Wilbers, Bitubo, Matrixs, Touratech, etc). Si cele mai basic au reglaj de rebound.  [erata: zigwheels zice ca shock-ul ar avea si rebound - om vedea...]

 

Oricum, pentru pretul ala ofera foarte multe ca echipament stock. M-am uitat mai atent la poze. Vine cu scarite late (gen de off-road ), pedala schimbator rabatabila, handguard-urile (chiar daca din plastic) sunt si ele stoc. Toate astea ar fi cam 5% din pretul ei ca piese aftermarket. Daca ar fi fost facuta de japonezi puneau toate ciurucurile pe ea (vezi v-strom 250).

 

Cel mai apropiat concurent e G310GS, care vine chel stock. KTM-ul e sincer wow pentru un incepator care vrea sa incerce light off-road. Si o platforma excelenta pentru un nou proiect Rally Raid.

 

Acum 2 ore, b374 a spus:

eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw :P

 

Cred ca pe tine mai degraba te-ar coafa asa ceva ;):

 

 

Link to post
Share on other sites

Problema mea si suspectez ca nu doar a mea, pe acest topic, nu este cum se compara mobra asta cu alte mobre de incepareti, de genul BMW G 310 sau Wakasaki X nushcat .

Multi oameni, [aici ma includ si pe mine] sperau la o mobra moderna, usoara, cu o putere decenta si suspensii decente si aici in special pt mine cu o inaltime relativ mica la sa, dar ....

  • La 157 kg e mai grea ca 690 [cu mai putini cai, cuplu suspensii si tot ce mai vrei]
  • Suspensiile sunt scurte rau [confirm ca si mie mi se pare ciudat ca mobra asta sa aiba wp 43 ajustabile si 790S nu] si spatele e slabut
  • Inaltimea  la sa e mare raportata la cursa mica a suspensiilor si dimensiunile rotilor.

Din pacate nu e mobra cu care sa inlocuiesc X-ul din dotare, care o bate de-i merg fulgii la toate capitolele [in halul in care a fost adus ;)]

 

 

Acum 12 ore, b374 a spus:

eh. mai asteptam sau mai cautam. ca doar nu-i doar ktm si bmw :P

 

 

Partial ai dreptate, in sensul ca nu a ramas decat ktm.

Edited by ERU
Link to post
Share on other sites
10 hours ago, ovi_ice said:

 

Cel mai apropiat concurent e G310GS, care vine chel stock. KTM-ul e sincer wow pentru un incepator care vrea sa incerce light off-road. Si o platforma excelenta pentru un nou proiect Rally Raid.

 

 

si Honda CB500x care e la aceiasi bani, ~ aceeasi putere, tot roti aliaj, dar MULT mai grea la 197kg.  Cu toate ca eu am mers cu ea si mi s-a parut bicicleta. Deci ktm-ul asta mic e si mai bicicleta.

Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, ovi_ice a spus:

In partea a doua a videolului nenea de la KTM zice ca vor oferi si jante cu spite ca accesorii (aka KTM Powerparts). Pretty cool...

 

 

 

daca ofera si suspensii mai lungi ca powerparts iese de un R, la suprapret .....ahahahhaha

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

La categoria Enduro nou sub 7000 euro, KTM nu prea are concurenta.

 

Noul 390 Adv e 6200 la oferta. Are o lista intreaga de accesorii si 44 cai.

 

Concurenta directa vine din Italia via China. Benelli Trk 502 a vandut de a rupt pana anul trecut. Italia e plina. De anul viitor insa vor avea o problema mare, atat ei cat si cei de la SWM & Royal Enfield...In comparatie cu noul KTM, oferta lor consta in copii nereusite facute pe genunchi.

 

Pentru dus la munca, un traseu dupa, un forestier si un wheelie ocazional, un 390 e vis :)

 

 

Link to post
Share on other sites

La sub 8000 euro va aparea Moto Morini X-Cape (ma mir cum de nu s-a scris pe forum despre modelul respectiv): https://motomorini.eu/bike/x-cape/?lang=en

 

Motor paralel twin de 650 de la CF Moto (din pacate "numai"  55-60 CP), roti cu spite stock (tot 19"-17"), display TFT, inaltime sa 830 mm. Cursa suspensiei cam micuta, dar macar are furca USD de 50(!)mm, ajustabila complet. Sper sa nu iasa ca greutate ca Benelli Trk 502X (cat un R1200GS de greu si submotorizat), daca tot s-a adus vorba de el.

 

X-Cape-ul va fi o varianta exotica la V-Strom 650 XT, mult mai aratoasa, cu mai mult tech pe ea si, sper, cu handling sportiv, ca majoritatea italiencelor :D.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, ovi_ice a spus:

La sub 8000 euro va aparea Moto Morini X-Cape (ma mir cum de nu s-a scris pe forum despre modelul respectiv): https://motomorini.eu/bike/x-cape/?lang=en

 

Motor paralel twin de 650 de la CF Moto (din pacate "numai"  55-60 CP), roti cu spite stock (tot 19"-17"), display TFT, inaltime sa 830 mm. Cursa suspensiei cam micuta, dar macar are furca USD de 50(!)mm, ajustabila complet. Sper sa nu iasa ca greutate ca Benelli Trk 502X (cat un R1200GS de greu si submotorizat), daca tot s-a adus vorba de el.

 

X-Cape-ul va fi o varianta exotica la V-Strom 650 XT, mult mai aratoasa, cu mai mult tech pe ea si, sper, cu handling sportiv, ca majoritatea italiencelor :D.

Superba motocicleta și completă!

Din păcate nu știu prea multe legate de motoarele CF, in afara faptului că sunt de origine chineză, dar designul e spectaculos.... probabil una dintre cele mai frumoase motociclete adventure.

Oricum, am dat comandă de CB500x, trebuie sa o aducă în ianuarie ! 🤣🤣🤣

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...