Porfiroiu Loredan Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Fratilor....apropo de fire....cum as putea ca pe faza scurta sa am aprinse toate 3 faruri?...momentan pe faza scurta se aprind cele doua din laterale, fara mijoc, mijlocul se aprinde doar la faza lunga...are un bec de pozitie....dar ca si cum nu ar fi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Nu ti se aprinde farul pe scurta? Lasa proiectoarele... Becul e bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Porfiroiu Loredan Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Pai un bec de pozitie...si apoi mai are un bec ce se aprinde pe faza lunga...ar trebui sa mai aiba unul pentru scurta? Nu l-am desfacit farul pana acum sa vad ce e pe-acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Nu, e un singur bec pt faza scurta si lunga, dublu filament, cred ca e H4. E posibil sa fie ars filamentul pt faza scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Porfiroiu Loredan Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Ms pt info....o sa cumpar atunci un alt bec h4 sa vedem...ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Verifica mai intai sa fie intr-adevar H4, sa nu gresesc eu. Daca ai un singur bec in far, exceptandu-l pe cel de pozitie, atunci cel mai probabil asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Porfiroiu Loredan Postat Iunie 17, 2016 Share Postat Iunie 17, 2016 Rezolvat...h4.... Filament faza scurta era ars...ms geo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 Salut. Apelez la posesorii de dragstar 650. Detin un custom din 99, azi am facut o plimbare scurta(cea mai lunga pentru mine de pana acum, boboc fiind), de 120km, cu o pauza scurta de 10 min. S-ar putea spune , ca ma cam dor bucsoarele, si nu, nu am fost in vizitia pe la un club roz, sau alte locuri, mai "vesele" . Nu am comenzi avansate, ape, sau alte nebunii. Ma gandesc, daca ar fi o idee buna, sa incerc sa duc saua , pe la un doctor de tapiterii, sa o faca mai confortabila, ceva spuma, gel. Aveti ceva sugestii, din experienta voastra, cu saua-bucsoarele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 Salut..... Mergi mai mult cu ea si te vei obisnui, ca si cu o perche de pantofi noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 Ma gandesc, daca ar fi o idee buna, sa incerc sa duc saua , pe la un doctor de tapiterii, sa o faca mai confortabila, ceva spuma, gel. Aveti ceva sugestii, din experienta voastra, cu saua-bucsoarele? Cauta o sa de V-Star Clasic, este mult mai comfortabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 Multumesc de sfaturi! Caut si de clasic, dar se potrivesc 1 la 1? Legat de obisnuit, nu e buna in cazul meu analogia cu pantofii:)) dqca nu imi vine ceva bine din prima, nu il port , ori e confortabil ori nu ) deja imi zbarnaie de set mustang, arata foarte fain, dar si 500 dolari-pret de us, nu bun asadar, concluzia e-daca vinde cineva sa de dragstar classic, sunt interesat. Si daca stiti cine poate face eventual upgrade la cea existenta, sunt interesat(motodan era foarte ok, l am vazut pe forum, dar nu mai face). Preferabil bucuresti. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 (editat) Sotia are pe Drag Star Custom din '97 sei de V-Star, s-au potrivit destul de bine, cu o mica ajustare in zona de prindere pe aripa spate. Editat Iunie 19, 2016 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 .Ma gandesc, daca ar fi o idee buna, sa incerc sa duc saua , pe la un doctor de tapiterii, sa o faca mai confortabila, ceva spuma, gel. Incearca sa dai de Darian, daca nu ma insel gasesti nr. de telefon pe forum, mie mi a facut vreo trei sei si de fiecare data am fost multumit de lucrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Salut la toata lumea DKW/ Intreaba, te rog , pe sotia ta daca pastreza capacele cromate de la cilindri. Parca voia sa faca ceva de natura estetica la chiuloase. Poate ne intelegem. La fel daca mai ai ceva piese. De exemplu cruce cardan transmisia mediana. Multumesc. O zi buna PS Pana acum n-am facut decat cardanul(schimbat internele cu cele de virago 535). L-am probat in mers obisnuit in oras si apoi la 120-130km/h pe sosea. N-a zis nimic. Acum imi indrept atentia catre crucea cardanica care cred ca are ceva joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Saptamana viitoare o sa ai un raspuns in legatura cu capacele, dpdvp prefer fara, dar este motorul ei, eu ma dau cu orice altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dincavlad Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Salut , a venit vremea ca dupa 5000 de km sa ii schimb uleiul la motor . Fiind un motor din 1999 si cu un numar ridicat de km 80000 nu stiu ce ulei ar trebuii sa bag . Ca Brand neaparat Motul . Dar nu stiu, 5100, 7100, vascozitate. Producatorul recomanda 10W40 , dar ma gandesc ca la climatul nostru destul de cald nu ar fii bun . Pana acum am folosit 15W50 5100 si as dorii sa incerc si alt ceva . Păreri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Parerea mea este sa pui ce recomanda producatorul: 10w40. (recomand motul 7100) 80.000 la motorul tau este fix pix. Abia a pasit in adolescenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Eu nu inteleg de ce oamenii nu respecta ce spune producatorul, fiind mai degraba inclinati spre pareri ale diversilor diletanti... Tu crezi ca producatorul nu s-a gandit ca motocicleta aia va fi folosita in Europa, chiar si in partea de Est a ei, sau poate si in zone mai clade, atunci cand a recomandat tipul acela de ulei? Motocicletele sunt gandite sa fie intrebuintate de oameni obisnuiti, in conditii obisnuite, care includ si niste temperaturi mai ridicate in timpul verii, dar si temperaturi ceva mai scazute cand vine iarna. Sfatul meu e sa pui tipul de ulei recomandat de producator si sa nu te cramponezi neaparat de marca uleiului... Motulisti, nu sariti cu bete si pietre, ca am zis si eu, nu am dat cu batul... (am Motul in Varadero, asa ca nu va c_acati pe voi )) Editat Iunie 21, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 ce recomanda producatorul e fix pl. la cbr f4i am avut asa: belray 15w50. 5500 km a mers parfum motorul. pe urma repsol 10w40 syntetico (full). 4200 km (dat pe circuit in ultimii 200, am zis ca e timpul sa il schimb mai devreme). motorul a mers acceptabil. ceva mai greoi parca in accelerare. acum 2 sapt schimbat cu motul 5100 15w50. trage mai bine decat cu repsol. trage cam ca si cu belray. aparent, 15w50 merge mai bine pe cbr, desi recomandarea si eu o am pe 10w40. mi se parea mai lesinat. diferenta mica gen 5-8%, dar se simtea mai greoi. mai butucanos motorul. pe hornetul fratelui meu am bagat acum 7100 tot 15w50. trage superb. concluzia? 15w50 tind sa cred ca e mai bun. cat despre model? daca aveam bani in momentul ala, luam 7100, dar nu regret 5100 pus in cbr. nu ma dau pe circuit in halul in care sa am nevoie de 300v. sfatul meu? mergi pe 15w50, daca banii nu sunt problema, 7100. daca banii sunt o problema, pune 5100 fara ezitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 ce recomanda producatorul e fix pl. la cbr f4i am avut asa: belray 15w50. 5500 km a mers parfum motorul. pe urma repsol 10w40 syntetico (full). 4200 km (dat pe circuit in ultimii 200, am zis ca e timpul sa il schimb mai devreme). motorul a mers acceptabil. ceva mai greoi parca in accelerare. acum 2 sapt schimbat cu motul 5100 15w50. trage mai bine decat cu repsol. trage cam ca si cu belray. aparent, 15w50 merge mai bine pe cbr, desi recomandarea si eu o am pe 10w40. mi se parea mai lesinat. diferenta mica gen 5-8%, dar se simtea mai greoi. mai butucanos motorul. pe hornetul fratelui meu am bagat acum 7100 tot 15w50. trage superb. concluzia? 15w50 tind sa cred ca e mai bun. cat despre model? daca aveam bani in momentul ala, luam 7100, dar nu regret 5100 pus in cbr. nu ma dau pe circuit in halul in care sa am nevoie de 300v. sfatul meu? mergi pe 15w50, daca banii nu sunt problema, 7100. daca banii sunt o problema, pune 5100 fara ezitare Ai pus cumva uleiul in rezervor, e in 2 timpi? Ca nu pricep de unde e asta cu "trage mai bine"... trage sa moara probabil, cu 10w40 da mai mult fum, sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Si iata cum devine inca un topic despre ulei. Popcorn!!!!!! Umila mea parere e ca producatorii aia care nu sunt doar niste ciocanari care au modelat o motocicleta din materia prima au facut niste calcule de uzura, temperatura, rezistenta materialelor etc. si stiu ce recomanda. Acum, daca voi va luati dupa "ureche", va urez succes. Sa curga Motulul ca io beau un sprit de vara (fara sifon, dar cu apa minerala)... » Post actualizat in 21 Jun 2016 21:59 Ai pus cumva uleiul in rezervor, e in 2 timpi? Ca nu pricep de unde e asta cu "trage mai bine"... trage sa moara probabil, cu 10w40 da mai mult fum, sau cum? Geo, te chinui degeaba. Nu-l scoti pe om din Motul. Hai sa facem un sprit ca esti aproape (io Militari, tu Dr. (anevoios) al Taberei) Editat Iunie 21, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Ai pus cumva uleiul in rezervor, e in 2 timpi? Ca nu pricep de unde e asta cu "trage mai bine"... trage sa moara probabil, cu 10w40 da mai mult fum, sau cum? nu ma intreba...doar asa mi se pare mie...alte modificari nu am adus decat la ulei (aceeasi benzina, toba, etc). oricum a avut cazanul asta al meu pana la 60000 km bagat in el toate natiile de untdelemn de pe piata si merge bine. daca doar mi se pare mie ca trage mai bine, aia e, asa mi se pare. mie mi s-a recomandat 15w50 pe ea. asa ca pun ce mi se recomanda. daca in atatia km nu a picat nimic la ea, eu zic ca nu o sa pice prea curand. si daca pica, cumpar alt motor =)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Multumesc de sfaturi! Caut si de clasic, dar se potrivesc 1 la 1? Legat de obisnuit, nu e buna in cazul meu analogia cu pantofii:)) dqca nu imi vine ceva bine din prima, nu il port , ori e confortabil ori nu ) deja imi zbarnaie de set mustang, arata foarte fain, dar si 500 dolari-pret de us, nu bun asadar, concluzia e-daca vinde cineva sa de dragstar classic, sunt interesat. Si daca stiti cine poate face eventual upgrade la cea existenta, sunt interesat(motodan era foarte ok, l am vazut pe forum, dar nu mai face). Preferabil bucuresti. Ms. Fa si tu niste drumuri mai lungi, mergi mai des cu ea, si cred ca te obisnuiesti. Nu cred ca e cazul sa sari la modificari. Opreste-te cand amortesti sau cand te simti aiurea, insa mergi mai des cu motocicleta. Mie Dragstar-ul mi s-a parut chiar confortabil... Dureaza ceva pana te obisnuiesti cu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 nu ma intreba...doar asa mi se pare mie...alte modificari nu am adus decat la ulei (aceeasi benzina, toba, etc). oricum a avut cazanul asta al meu pana la 60000 km bagat in el toate natiile de untdelemn de pe piata si merge bine. daca doar mi se pare mie ca trage mai bine, aia e, asa mi se pare. mie mi s-a recomandat 15w50 pe ea. asa ca pun ce mi se recomanda. daca in atatia km nu a picat nimic la ea, eu zic ca nu o sa pice prea curand. si daca pica, cumpar alt motor =)). Io nu inteleg cum poate sa traga mai bine de la ulei... Tu spui ca ti s-a recomandat un anumit tip de ulei, insa cine a facut recomandarea si in calitate de ce??? Daca cel care ti-a facut recomandarea este mai pregatit decat producatorul motocicletei, atunci jos palaria... » Post actualizat in 21 Jun 2016 22:20 Dincavlad, hai sa o luam altfel: daca Yamaha Dragstar are vreo 40 de cai la 6500 rpm si Virago 535 (motor mai mic, dar mai turat) vreo 44 la 7500 rpm (si virago asta mai merge si de vreo 20 de ani), crede-ma ca nu e cazul sa arunci cu banii... Pune ce ulei iti zice producatorul si nu vei avea probleme. Schimba-l la maximum 4000 km si nu vei avea probleme... Eu am pus 15 W 50 in Virago si mi se pare ca patineaza ambreiajul. Parca mai bine mergea cu Texaco 10W 40... Data viitoare ii pun un Liqui Moly ca spune frate-miu ca e foarte bun... Incercam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
destroyerr30 Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Salut. Eu am folosit la dragstarul meu de 650 din 1998 ulei Castrol 20-50w Mineral timp de 6 ani. Nu am avut probleme de nici un fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.