Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

 

altii la VW cate o turbina :crack: :crack:

La Opel, la 10 plinuri curatam EGRul.... la VW nu am prins decat un fleac... mecatronicul.... oleaca de culanta si tot am scapat de 4800 de leuti (in loc de ~7000).

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Intrucat in ultimele saptamani am intrat pana la coate in carburatoare pentru a gasi "jegul" care se juca cu nervii mei, am inceput cu suc:

 

 

 

 

Perfect functional.... trecut mai departe:

 

 

 

In weekend, dau rezervorul jos la fier si ii fac o sincronizare.

 

 


» Post actualizat in 02 Aug 2017 17:38
Folosit... functioneaza brici.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ieri am schimbat toate 3 seturile de placute si am curatat/gresat pistonase/etrieri. Fata Carbon Lorraine A3+ , spate RX3. Azi mi se cam incind discurile :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu azi, dar miercuri...L-am adus de aici attachicon.gifDSCN2711.JPG pînă aici attachicon.gifDSCN2717.JPG

 

 

Urmează o recondiționare...

 

Au trecut doi ani și ceva de-atunci. Am avut ghinion pentru că, după demontare, mi-au fost furate multe piese. Am pierdut atunci cilindrii, pistoanele, chiulasele, capacele de chiulase, alternatorul și, probabil, alte mărunțișuri... :(

 

După multe căutări am făcut rost de aproape toate piesele lipsă, cu ajutorul cîtorva prieteni. Acum mă voi apuca de reasamblat puzzle-ul și sper ca pînă la primăvară să-l văd iarăși pe Alioșa pe șosea! Deocamdată sînt la stadiul de sablat fiarele și reasamblat motorul. Am hotărît să schimb cadrul cu unul de Nipru, precum și cutia de viteze. Iată și o poză (slabă) cu stadiul actual.

post-7334-0-80673100-1506767088_thumb.jpg

 

O să vă țin la curent cu evoluția lucrurilor.

 

Toate bune! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Sa traim.

 

Am suit si eu mobra pe "masa de operatie" si am disecat-o. :D

 

Scop:

- pedalele de frana si schimabtor - modificat pozitia

- de vazut ce si cum cu farul: era lipit cu banda, batea stanga si sus

- de vazut cate tipuri de suruburi aiurea sunt puse si sa le inlocuiesc cu unele de inox.

 

Asadar, va invit sa priviti pozele:

post-96564-0-38322600-1510301720_thumb.jpg post-96564-0-80269300-1510301728_thumb.jpg post-96564-0-22955300-1510301743_thumb.jpg post-96564-0-24438500-1510301751_thumb.jpg post-96564-0-12549000-1510301768_thumb.jpg post-96564-0-66759600-1510301775_thumb.jpg post-96564-0-09695300-1510301784_thumb.jpg post-96564-0-79704200-1510301792_thumb.jpg

 

Concluzii:

In urma cazaturii de care stiam cand am cumparat motocicleta, pedala de frana si surubul de fixare sunt indoite, deci o sa le comand la Motor Team

Pedala de schimbator se poate regal dun filetele tjei, dar, acea tija e indoita si nu stiu daca ar trebui sa fie asa. Drept urmare sunt in discutii cu cei de la Motor Team

Farul nu este cel original si nu are toate maruntaiele, in schimb e plina carcasa cu 'jdemii de fire lipite acoperit cu banda. Probabil de aceea nu bate bine si nu poate fi reglat. Cred ca o sa iau unul aftermarket, deoarece unil original sare de 300 E. :(

Suruburile nu sunt scoase toate, dar o sa le fac un "recensamant" sa vad ce comand.

Am comandat si engine guard la baietii dela Evil Chop si va fi gata undeva la jumatatea lunii Decembrie.

 

Va mai tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin...

Ieri am terminat de mesterit la far, semnalizatoare si legaturile electrice din far.

 

Farul avea prinderea dintre rama si capacul din spate rupta si avea la imbinare pusa banda izolatoare ca sa le tina pe cele 2 unite. Am mesterit o pridere din bratul oglinzii care s-a rupt la cealalta mobra. Am polizat de m-au gasit toti sfintii ca sa ajung la forma de lacrima a farului, dar a iesit ceva. Mai am de slefuit cu granulatii mai mici si apoi la pasla ca sa iasa asa cum vreau. Acum arata asa: post-96564-0-95713300-1510816433_thumb.jpg post-96564-0-04321500-1510816421_thumb.jpg

 

Lentila era prinsa de rama cu niste table indoite si lipita cu silicon sanitar. I-am gasit niste tabla de arc pe care am "modelat-o" si am reusit sa-i refac clemele. I-am pus si niste piele ca sa nu se zgarie. I-am gasit niste cauciuc poros si am facut o garnitura. Am testat-o si vad ca nu picura apa. Lentila era prinsa asa: post-96564-0-80878100-1510816677_thumb.jpg

 

Suportul care tine farul pe jug era stramb, motiv pentru care farul batea stanga. L-am indreptat.

 

Semnalul dreapta a fost spart si lipit cu super glue. Am desfacut lipitura, am curatat si am lipit cu un adeziv special pentru plastice. Am ranforsat cu o saiba de metal si niste fibra de sticla. Apoi, ca sa nu se vada lipitura si ca sa intaresc si mai mult, am pus piele deasupra, am cusut-o si am lipit-o de bratul semnalului. Adica asa: post-96564-0-40343600-1510816908_thumb.jpg

 

Nota: Adezivul e dual component, ceva special. Nu stiu exact ce este, dar colegii de la departamentul de materiale compozite l-au testat la rupere si se pare ca tine mult mai bine decat rasina epoxi.

 

Legaturile electrice din far erau facute cam de mantuiala: firele rasucite si data cu banda izolatoare. Adica asa: post-96564-0-25981100-1510817169_thumb.jpg post-96564-0-99313900-1510817176_thumb.jpg Am refacut toate legaturile cu pistolul de lipit si am tras peste ele izolatie termocontractoare.

 

Acum dupa mestereala, arata asa: post-96564-0-92028700-1510817232_thumb.jpg

 

Inca astept piesele de la Honda. Sper sa ajunga luni sau marti si apoi iar ma bag la mesterit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule,tu ai un gand ascuns....

BUSTED!!!! :s4289:

 

Nu am de gand s-o vand. Am de gand sa o pregatesc "ca la carte" pentru ture lungi. Mai ales prin afara tarii. Nu am chef de "surprize-surprize" prin " tarile calde".

 

In 2 luni cat am apucat sa merg cu ea prin Romanica nu mi-am facut griji ca s-ar putea sa ma lase'n drum, dar sezonul viitor am ganduri mari pe alte plaiuri.

;)

» Post actualizat in 21 Nov 2017 08:16

Buuun...

Revenind: mi-au sosit piesele de la mobra. Bineinteles ca nu toate, deci mai am de asteptat. :(

 

Am reusit totusi sa montez tija de schimbator deoarece cea veche era indoita si nu am putut sa ajustez inaltimea pedalei pentru bocancii mei.

A sosit si pedala de frana, surubul de prindere si piulita, dar mai trebuie sa vina acum 2 garnituri care cred ca izoleaza interiorul pedalei si pastreaza lubrifierea intre aceasta si surubul de fixare.

 

Asadar, poze:

Tija de schimbator:

post-96564-0-83188900-1511251707_thumb.jpg post-96564-0-72270700-1511251719_thumb.jpg post-96564-0-47097400-1511251732_thumb.jpg post-96564-0-12833700-1511251748_thumb.jpg post-96564-0-78294500-1511251758_thumb.jpg post-96564-0-63748200-1511251769_thumb.jpg post-96564-0-11054500-1511251777_thumb.jpg post-96564-0-80197900-1511251786_thumb.jpg post-96564-0-15343300-1511251796_thumb.jpg post-96564-0-92295400-1511251804_thumb.jpg post-96564-0-59090000-1511251814_thumb.jpg

 

Pedala de frana:

post-96564-0-17170600-1511251857_thumb.jpg post-96564-0-91960800-1511251870_thumb.jpg post-96564-0-54592700-1511251878_thumb.jpg post-96564-0-96805400-1511251891_thumb.jpg post-96564-0-46595800-1511251901_thumb.jpgpost-96564-0-63318400-1511251910_thumb.jpg post-96564-0-95564900-1511251918_thumb.jpg post-96564-0-30536600-1511251927_thumb.jpg post-96564-0-18390200-1511251939_thumb.jpg post-96564-0-34539000-1511251946_thumb.jpg post-96564-0-59322100-1511251954_thumb.jpg post-96564-0-24029000-1511251962_thumb.jpg

 

Iarna asta, mi-am mai propus urmatoarele: engine guard, luggage rack, geanta sissy, mansoane, anvelopa fata si, daca este buget, spate, schimb fluide (ulei, antigel, lichid frana, lichid ambreiaj, ulei cardan), filtre.

 

Ne mai auzim.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mesterit asa in ultimele doua luni

 

cumparat troaca de la vecinu'

achizitie carene latele + frontala +far (montat reglat)

capac alternator + radiator (montat)

curatat lant + rulmenti spate + frane fata spate

spalat rezervor / curatat inslatie electrica (spray)

schimbat cauciucuri PR4

 

urmeaza:

revizie amortizoare fata

schimb contacte electrice

schimb sistem ambriaj+frana Brembo plus amortizor ghidon

colantat

 

...plus many more :alcy:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...