mihai Postat Aprilie 2, 2014 Share Postat Aprilie 2, 2014 Am mai postat si pe alt topic relevant, sper sa nu sara moderatorii, pun si aici ca e urgent. "Va rog sa ma ajutati cu o informatie. Trebuie sa schimb distributia la 900RR din 95 SC28 cu tot cu pinioanele de pe axele cu came si am gasit una pe ebay la un pret mai uman dar e de pe un '96. Este aceeasi chestie? din putinele mele cunostinte de endurist stiu doar ca pe la rapoarte in cutie ar fi diferente. Nu-mi iese calculul cu piese noi iar vanzatorul e un service cu 20 mii de articole vandute si review super pozitiv, putine sanse sa-mi trimita ceva stricat. Oricum ma risc la calitate dar nu pot baga jumatate din cat face motorul in distributie insa macar sa fie aceeasi chestie. Multumesc." ps. metzeler sportec m3 de mai sus l-am adjudecat eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 postez aici pt ca forumul pt 1000rr e cam mort. cat tine un motor de 1000rr sc57 fara a fi refacut? intreb pur si simplu de curiozitate/....pe internet am gasit doar un f4i cu 200 000km. (stiu ca-s multe de luat in calcul...km..stil de mers...circuit sau nu.....hai sa spunem..unul fara circuit si revizii facute la timp) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Oricum e o mare vaca acel SC57, vinde-l mai repede.Nu tine mai mult decit media . Sper ca ne te gindesti la fiabilitatea Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allyn Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Vand 2 cauciuri de 16" un metzeler sportec m3 aproape nou 220ron si un bridgestone bt16f foarte bun pe mijloc dar aproape in limitatori pe margini 120ron. Poze la cerere . Am trecut la roata de 17" a ramas bridgestone-ul. Dot 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 postez aici pt ca forumul pt 1000rr e cam mort. cat tine un motor de 1000rr sc57 fara a fi refacut? intreb pur si simplu de curiozitate/....pe internet am gasit doar un f4i cu 200 000km. (stiu ca-s multe de luat in calcul...km..stil de mers...circuit sau nu.....hai sa spunem..unul fara circuit si revizii facute la timp) Tine milioane. Si orice motor ... Dar .. traind intr-o societate de consum ... ni s-a indus ideea, pe cale subliminala ... ca un motor la auto peste 200k km .. e dus ... Si la moto .. ce e peste 20k km .. e varza ... Am vazut Logan si cu 800.000 km .... Fara interventii in motor .. doar consumabile si un set de ambreaj .. ATAT. De masini,. mobre .. straine nici nu mai zic. Conteaza intretinerea ... Si daca crapa ce ?? ,,,, il repari si mai merge inca 10000 km ... atata agitatie cu km astia ... Minti spalate .. ptr ideea consumului .. A trecut de 100.000 km .. aaa e uzat ... cumpara altul ... Pfff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Tine milioane. Si orice motor ... Dar .. traind intr-o societate de consum ... ni s-a indus ideea, pe cale subliminala ... ca un motor la auto peste 200k km .. e dus ... Si la moto .. ce e peste 20k km .. e varza ... Am vazut Logan si cu 800.000 km .... Fara interventii in motor .. doar consumabile si un set de ambreaj .. ATAT. De masini,. mobre .. straine nici nu mai zic. Conteaza intretinerea ... Si daca crapa ce ?? ,,,, il repari si mai merge inca 10000 km ... atata agitatie cu km astia ... Minti spalate .. ptr ideea consumului .. A trecut de 100.000 km .. aaa e uzat ... cumpara altul ... Pfff sunt de acord cu tine, personal nu am bagat de seama ce a zis jagi. am pus doar o intrebare...din pura curiozitate....la un search pe google in engleza nu m.am lamurit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Am de vinzare o acceleratie rapida Robby Moto si butonul start/stop aferent, pentru 954. Pret: 300 lei Cred ca se potriveste si pe alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Trebuie sa vopsesc codita la 954 in rosu (winning red ~ R258) dar am probleme in a gasii care este stratul de baza. Poate cineva sa ma ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Uite cum a iesit codita mea, fara stratul ala de baza. Nici o diferenta de culoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) s-a dat doar cu R-258? oare ajung 100 gr pt codita, ca atat am luat!? PS: vopseaua ce am cumparat are o nuanta/tenta usor portocalie in comparatie cu ce este acum pe codita care e un rosu intens si aprins. E drept ca se vede daca te uiti atent, dar nah, fiecare cu piticii lui Editat Aprilie 15, 2014 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Da, ar trebui sa-ti ajunga. Mai dai vreo 2,3 straturi de lac si e boboc Dar conteaza vopsitorul Prima oara am vopsit-o cu, culoarea "originala" cel putin asa mi-au facut-o cei din targul Vitan si nu a iesit cum trebuie, erau diferente notabile intre codita si restul carenelor. Apoi am revopsit-o folosind cartonase din alea colorate cand am ales culoarea, si a iesit 1:1 PS: vopseaua ce am cumparat are o nuanta/tenta usor portocalie in comparatie cu ce este acum pe codita care e un rosu intens si aprins. Exact! Prima oara portocalie mi-a iesit codita Editat Aprilie 15, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Aveti vreo idee de unde pot cumpara cele 2 stickere albastre din poza? Caut in culoarea originala... Editat Aprilie 30, 2014 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Ar trebui sa gasesti la Autonet. Aduc, in principiu, orice piesa originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coxaru Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Poate ma ajuta careva cu vreo doua informtii! daca se potriveste bordul cu ceasurile de la modelul an 99 la cel de 97 Si iarasi radiatorul de la 95 la 97 Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Cumpar motor de 929 sau 954, de preferat cu posibilitatea de a fi ascultat sau vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama. Iti spun sincer, e greu de gasit un propulsor , toate au multe jdemii de km si crapa in draci. Modelele astea nu sint din categoria "Fiabilitatea Honda". Si nici urmatoarele , CBR1000RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 (editat) Poate ma ajuta careva cu vreo doua informtii! daca se potriveste bordul cu ceasurile de la modelul an 99 la cel de 97 Si iarasi radiatorul de la 95 la 97 Stima Salut, nu stiu radiatorul daca se potriveste dar bordul iti zic sigur ca nu merge 99 pe 97. Am avut 97 si vroiam sa-i pun un bord 99 si nu a mers. Bafta Editat Mai 11, 2014 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama. Asa imi amintesc si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Asa imi amintesc si eu.... Cuzinetii nu i-am schimbat. A crapat.. am gasit un motor de 929 in strainatate, cam scump, dar n-am ce face altceva. 1100 dolari. S-a dus si al tau? Scuze, parca schimbasesi cuzinetii la al tau?sorry daca vorbesc aiurea. Imi amintesc ce spunea TNG, ca la modelul asta , daca umbli in motor la segmentii pistoanelor, trebuie sa dai vibrochenu jos, si asta, tot schimbare de cuzineti se cheama. Iti spun sincer, e greu de gasit un propulsor , toate au multe jdemii de km si crapa in draci. Modelele astea nu sint din categoria "Fiabilitatea Honda". Si nici urmatoarele , CBR1000RR. Referitor la fiabilitate.. ce parere aveti de F4i ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Nu ai ce face cu F4i, diferenta intre ce ai tu si 4I, e mare, si nu aisa poti sa te obisnuiesti. Legat de faptul ca nu ai schimbat cuzinetii, ziceam ca a fost desfacut vibrochenul, si la reimpachetare, s-a gresit la montaj,e suficient 2-4grade de stringere a suruburilor, in minus sau in plus, si kilometrii ii sint numarati.Nu oricine stie sa monteze vibrochenele la loc.Iti trebuie si calculator de 929, daca-l folosesti tot pe cel e 954, bulesti motorul, are alti timpi de aprindere. Cauta unul de 954, daca tot cauti. 1100$ e cu transport inclus din USA? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Nu ai ce face cu F4i, diferenta intre ce ai tu si 4I, e mare, si nu aisa poti sa te obisnuiesti. Legat de faptul ca nu ai schimbat cuzinetii, ziceam ca a fost desfacut vibrochenul, si la reimpachetare, s-a gresit la montaj,e suficient 2-4grade de stringere a suruburilor, in minus sau in plus, si kilometrii ii sint numarati.Nu oricine stie sa monteze vibrochenele la loc.Iti trebuie si calculator de 929, daca-l folosesti tot pe cel e 954, bulesti motorul, are alti timpi de aprindere. Cauta unul de 954, daca tot cauti. 1100$ e cu transport inclus din USA? 1100 din europa, da, cu transport inclus. Si zici ca bulesc motorul cu calculator de 954? dar daca pastrez si rampa de injectie de 954 ? Adica ce se strica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Cred ca este vorba de avans,nu de alimentare cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Si mai stiu ca admisia de la 954 e mai larga decit cea de 929. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Baieti, nu stiti daca se potrivesc discurile de la RR-ul din 95 pe janta de la F3? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Salut, Scuze ca intru aici sa vand niste cauciucuri. Dar poate ma ajutati poate vrea cineva doua cauciucuri f putin folosite in regim normal, ele sunt cam sport pentru ce vreau eu acum. Treaba este ca vreau sa schimb cu Dunlop Sportsmart II si sa le dau jos pe cele "vechi". Am mers cu ele 3000 km. in regim normal, DOT 2009. Continental ContiRaceAttack Comp. Soft 120/70 ZR17 TL 58W M/C Continental ContiRaceAttack Comp. Medium 180/55 ZR17 TL 73W M/C Pret set 200 lei. Multumesc ! Attached Thumbnails Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.