Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Ca e la moda intrebarea asta si in acelasi timp ma arde si pe mine chiar acum:

De ceva vreme parca intra tot mai greu in viteza, si se aude cloncanitul la ambreiaj in relanti, totul parca tot mai accentuat de la schimbarea kitului de ambreiaj, acum vreo 7000 km. Mi s-a spus ca ar trebui schimbata oala de ambreiaj (vreo 100 euro second) ... kitul l-a schimbat anul trecut. E vorba de un 919/sc33 si vreau sa fac ceva kilometri pe afara cu el anul asta, fara sa am emotii ca raman aiurea in pana.

Astept sugestii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare!

 

 

am si eu o problema cu turele indicate in bord...am un delay de aprox 4000 rpm. am incercat cu un alt bord si tot la fel face..

 

intrebarea mea este daca se ofera cineva din posesorii de 954 sa ma ajute sa testez problema cu un alt CDI..nu dureaza mai mult de 10secunde...nu se pune problema de cinste...

 

sunt din bucuresti..

 

multumesc.

 

Incearca sa-i schimbi MAP Sensor, e localizat in dreapta rezervorului, sub. :) Sau fa un test cu unul imprumutat.

honda_map_4.jpg

 

aloha

 

o intrebaciune am si eu.

 

am inteles ca ; cloncanitul ambreiajului la 929 e boala lor. Ideea e ca ambreiajul la a mea cloncane destul de pronuntat, cloncane mai ales cind patinez ambreiaju in trafic mergind la pas (se aude clack-clack ca si cum ar cupla).

 

Am comandat chitul de ambreiaj ca sa il schimb sa fiu linistit dar nu am comandat si rulmentii din oala (am vazut ca sint vreo 2-3)... ar trebui sa ii schimb? Dispar simptomele astea?

 

 

Mercic de raspunsuri si bine v-am gasit in tara lu faierbleid :D

 

 

Oleiu e nou schimbat de mine (Motul v300 15w50)

 

 

 

:friends:

 

Nu mai baga panarame de uleiuri de circuit. PS. In prima faza simptomele dispar, dar apar dupa un timp, asa am auzit. Schimba oala de ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai o oala noua imi da frisoane la pret :) poate mai incolo. deocamdata schimb restu... sper sa nu fie nimic spart sau praf la ea dupa ce il demontez.

 

btw. oala e facuta din doua piese sau e doar aia de tine discurile ferodo?

 

mersic.

 

PS Am bagat oleiul ala pentru ca mi-a fost mila de ea... ca ce am scos afara.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Eu cred ca am probleme cu a 2-a...destul de des cand bag din a 1-a in a 2-a se aprinde becul ala rosu de langa neutral timp de o secunda si se blocheaza roata spate....aveti idee de ce? :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ALINU

Motorul functioneaza in continuare , doar se blocheaza roata spate si se aprinde beculetul ala timp de o secunda.

Editat de ALINU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te cinstesc? :D

 

Ai rezolvat sau vrei sa ma cinstesti ca sa-ti imprumut sensorul? Ca daca e asa, am vandut 954-le :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai rezolvat sau vrei sa ma cinstesti ca sa-ti imprumut sensorul? Ca daca e asa, am vandut 954-le :D

 

 

n'am rezolvat..nu cunosc pe nimeni personal, care sa aiba un 954...decat aici pe forum..

 

 

as fi vrut sa incerc mai intai alt cdi..ca am o banuiala.. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, U=14.3V constant de pe la 2000-2500rpm, intre relanti si pragul asta e undeva pe la 13.7V. Bateria e proasta, un Bosch ( a se citi "BorÂş"). Nu are nici 2 ani si deja face caterinci cu mine. Macar m'am linistit ca releul e in mintile lui. :)

Pe fostul F4 l'am luat cu o Yuasa (habar n'am cat de veche)cu care am mers eu 3 ani, actualul posesor a mai mers 2ani, dar mi-a spus ca acuma nu prea mai se poate baza pe ea.

 

E bine atunci, zi merci ca scapi ieftin :P

Io am schimbat releu, stator, baterie..

 

@Adidas - catre ce mobra tinzi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Adidas - catre ce mobra tinzi?

 

Off, is tare nedumerit! Am de ales intre un Ducati 1000 sport classic, un Ducati 999s si un Bmw K1200S. Acum na, va cer si voua parerea. Eu sincer tind spre ultima, pentru posibilitatile touring si ABS.

 

64188d1268190225-fs-oem-dual-sachs-rear-shocks-2007-sport-classic-biposto-moto-5.jpg

 

 

ducati999rhf1024ks1.jpg

 

BMW-K1200s-2004-Wallpaper.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu sunt fan Ducati, insa arata brici acel 999 :D

Oricum, e diferenta intre stiluri, depinde ce vrei sa faci cu ea; daca vrei touring, clar acel BMW s-ar preta cel mai bine.

 

Succes :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i problema, ca am personalitate multipla eu :crack: si le vreau pe toate 3 sa-mi satisfaca nevoile :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta-i problema, ca am personalitate multipla eu :crack: si le vreau pe toate 3 sa-mi satisfaca nevoile :D

Clar bmw-ul.....am un tovaras care a avut 999 si a avut prea multe probleme cu ea....probabil nutoate au aceleasi bube...dar bmw-ul mi se pare cel mai ok si touring si sport nu cred ca se face de rusine pe serpentine si e destul de comod...dar dcaa s alege cu sufletul 999-le:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Touring n-o sa faci niciodata cu un 999 iar de classic-naked-ul ala o sa te plictisesti rapid si o sa te chinui sa-l dai.

 

K 1200 S si-a luat un prieten acum vreo 3 luni si inca pare multumit :crack: . Nu uita ca are o tona de electronica si orice buba se rezolva in service pe bani multi.

 

Nu te-ai plictisit sa pierzi bani pe sportive? Eu unu am ajuns la concluzia ca daca acum 3 ani imi luam Un Vl 1500 in locul Blade-ului as fi facut o investitie mult mai buna. Pretul a scazut cu maxim 500 eu iar imaginea e la fel de puternica.Blade-ul se vinde aproape la jumatate din pretul de achizitie.

 

Pastrez VFR-ul de fun si cand scap de credit o sa-mi iau un cruiser pt sufletul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta cred ca stau cuminte si pana la anul mai strang ceva si poate-mi vin si alte idei. Prima oara am stiut exact ce vreau, simteam in inima vitezanele, dar acum m-am saturat de ele, mai ales ca ma imping sa fac lucruri necurate prin trafic :crack: Orientativ tot spre un classic trag, sa-l am la inima, poate un Triumph Bonneville :D ...ooooooohhh, fuck it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta cred ca stau cuminte si pana la anul mai strang ceva si poate-mi vin si alte idei. Prima oara am stiut exact ce vreau, simteam in inima vitezanele, dar acum m-am saturat de ele, mai ales ca ma imping sa fac lucruri necurate prin trafic :crack: Orientativ tot spre un classic trag, sa-l am la inima, poate un Triumph Bonneville :D ...ooooooohhh, fuck it!

 

Daca dai tiganca ai bani de Bonnie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, o sa te plictisesti repede. Putere ioc, te bate vantu' si in @ iar dpdv al imaginii, e f plastica si ieftinuta spre deosebire de concurenta americana. :grinbandit:

 

M-am dat acum 4 ani un WE cu un Bonnie, deci nu vb din carti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...