art Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Wdb......acuma am primit pozele...cam atat despre euroring.......trebuie sa veniti...la anu ne organizam...si veniti si voi...e mai eftin ca hungaro nu sunt viteze asa de mari dar e mai virajat mai tehnic.....stati o zi in oradea apoi plecam la pista poate ne bagam si la o cursa de 1000 apoi seara inapoi la oradea...si gata.....oricum pana la anu mai e mult...sper sa maiu prindem vreo 2 iesiri anul asta:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Am mers cu o Busa 2010 vineri, putin modificata. Ehhh... pardon, PC si evacuare full ceva marca pe care nu o tin minte. Rezumatul ar fi ca am 954 de vanzare... Am tot crezut ca imi trb 954 pt curbe, pt cat e de usoara, pt frane, fas. Ambreiaj hidraulic, injectie impecabila, si o agilitate incredibila la viteza mica face din busa motor mai bun (chiar si de incepator) decat blade-ul. Totusi tin 954 evident, nu de alta dar nu o pot vinde pt bani si Hayabusa de generatie noua costa totusi ceva. Asa ca ramane sa blochez kilometrajul la 99999 pe blade si vad dupa aia Salut. Chiar sint curios cit de tare te dai pe curbe. Esti primul care afirma asa ceva. Ce treba are ambreiajul hidraulic cu agilitatea? Busa a fost construita special pt USA unde drumurile sint drepte, si lungi, lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Nu ma dau prea tare. Ma inclin and all dar efectiv nu am oole sa ma bag stil racing-racing cum fac altii. Ma dau cat sa stiu ca mai am loc de manevre. Ambreiajul hidraulic nu ajuta deloc agilitatea. Imi ajuta mana si conteaza doar in oras. Nu ma dau mult in oras, nu scot motorul la terasa dar ies la ture mai lungi si mai am de trecut prin orase. Acolo ma enerveaza la maxim ambreiajul de pe 954. Cand am vorbit de agilitatea Busei, vorbeam doar de ce am simtit la viteza mica. Ma asteptam sa fie mult mai greoaie. Nu a fost construit special pentru USA dar din pacate negrilor nu prea le place HD si Busa era fix de ce aveau nevoie. Black Bike Week si big booty FTW... Busa noua deja a fost adaptata mai bine lor. Din ce am gasit pe net referitor la redesign: For research, Yoshirua traveled around the United States to bike nights and clubs for a first hand look at the styling aesthetic of the Hayabusa custom scene, and was inspired as much by the look and build of the Hayabusa rider as their custom bikes. Mare pacat. In state custom bikes inseamna swing arm extender, preferabil Single sided ca e mai cul, chrome wheels si o grasa pe saua din spate. Daca ii sa vorbim despre ce poate motorul pe curbe pe mana unor nebuni de legat care si stiu sa se dea kamikaze fara vreo frica, trb vazute doar filmele Fast Bikes vechi de pe net. Nu ca as vrea sa fac din astea, am mai zis nu pot sa ii dau linistit pe curbe nici la 954. Nici nu imi place designul la Busa, daca mi-as permite as lua ZZR1400, in postul anterior vorbeam doar din entuziasm pentru experienta avuta cu Busa respectiva. Consider ca sunt motoare mult mai bine adaptate pt ceea ce am eu nevoie, ceea ce e un checklist extrem de lung si complicat. Sunt un fel de detail junkie. 954 e motor infinit mai bun pentru curbe daca e vorba de mers la limita dar nu ma simt eu in siguranta pe sosele in conditiile respective. Nu pomeni pista, iti dau dreptate acolo si consider ca Busa, ZZRul nu au ce cauta acolo mai mult decat un Duc ST. Am incercat si alte motoare, DL650 si genul asta de street bike nu ma inspira, nu ma pasioneaza cu absolut nimic. Nakedurile imi plac dar nu as renunta la carenate. Z1000SX m-ar incanta cu pedigreea lui dar e scump deocamdata. Un SM mi-ar placea enorm ca al doilea motor. Pana atunci sunt perfect multumit cu 954. Visez doar cateodata la mai mult. Fuk, post mult prea lung din nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Vand carene pista 954,merg si pe strada,au lupa si decupatura pt stop-200 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Nu ma dau prea tare. Ma inclin and all dar efectiv nu am oole sa ma bag stil racing-racing cum fac altii. Ma dau cat sa stiu ca mai am loc de manevre. ... Mai, ce bine ti-ar sta tie pe BMW-ul meu, cu manere incalzite, cu sei comode pentru pilot + pasager, cu ABS fatza + spate, cu un sistem de injectie Bosch de ti-e mai mare dragul, cu sea reglabila pe inaltime cu 3 trepte, cu parbriz reglabil, ce sa mai.... ? si stie si curbe, numai ca e usor supraponderal pentru racing... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Stiti ceva despre motoreta asta? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=409424&selpic=0&zoom=1#foto E un amic de-al meu interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 23k km sigur nu are. In rest, pare destul de bine intretzinuta. Atentie la jante, sint vospsite si sa nu aibe defecte ascunse. Verificat daca carterele motorului au fost separate.Pretul e bun, mai ales ca e prima strigare. Inca o data, atentie la propulsor daca a fost desfacut, se stie ca se cam sparg la crash. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 23K nu are clar. Din poze se observa ca bordul arata undeva la 40K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Service moto farmacie. Pe malul Dunarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Octombrie 6, 2011 Share Postat Octombrie 6, 2011 Stie careva care daca se potriveste la un 929 un jug superior de la ceva gen CB CBF mai mare care sa aibe raisere pentru ghidon si sa se pupe la dimensiuni si pozitii ale amortizoarelor si articulatiei? Are careva asa ceva? jugul superior... daca nu macar unu original indiferent de stare optica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Vand scarite valter moto pt 954-nu stiu daca se potrivesc si la alte modele Impecabile Pret 150 euro,detalii pe pm Poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Stiu ca simbata, 15oct 2011 unui CBR 929 i s-a spart propulsorul, se afla la niste broscutze pe Centura linga sediul Fan Curier. Dca nu-i secret, poate intra riderul si ne povesteste. Culoare neagra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 18, 2011 Share Postat Octombrie 18, 2011 Da, e client de-al meu. Sportul lui preferat e goneta pe centura. Dar nu de asta i s-a spart motorul. Motocicleta a fost facuta din bucati, nu se stie de cine. Nu avea nici un surub de prindere in cadru original. A fost folosita la stunt. Cel putin motorul cu siguranta. Am dat jos baia de ulei ca sa ii fac o garnitura si am gasit mult span. Am poze la atelier. Mai mult ca sigur motorul a fost pe o motocicleta mult data pe o roata fara dry sump. Ca semnalment de defect: i se aprindea becul de presiune de ulei la relanti, imediat ce tura putin motorul, becul se stingea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KEVLAR-BLAZON Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) Stiu ca simbata, 15oct 2011 unui CBR 929 i s-a spart propulsorul, se afla la niste broscutze pe Centura linga sediul Fan Curier. Dca nu-i secret, poate intra riderul si ne povesteste. Culoare neagra. Probabil ma vizionai din avion,cumva!Daca la 220 km/h poti cu un 929 sa faci broscute iti dau mobra gratis ba chiar si bani pt dovada de maestrie.Ce secret se poate ascunde in spatele unui colaps al motorului?Daca il dezvalui primesc 100 de puncte si bilete la concertul corului madrigal?Motoreta repet,nu a fost de stunt.Pompa de ulei a cedat in urma cu 3 sapt si de atunci am mers foarte putin cu ea.Am avut nesansa sa ies sambata si la 220 a bubuit "propulsorul" .Broscutele spunand acestea se retrag intr-o alta sesiune pe "centura" la 220 la ora!App nu imi amintesc sa fi fost atat de "saritor" cand sau DACA m-ai vazut.Daca ai vazut ca faceam broscute apoi mi-a crapat "propulsorul" inseamna ca erai in spate urmarind -da capo al fine- "actiunea" sparge biela.Sau poate esti unul din cei trei cu care am discutat,dintre care 2 chiar m-au ajutat sa il tractez.Daca este asa nu calitatea mea de "rider" pe centura trebuie pusa la indoiala Ci atitudinea post "trauma" a "voyeur-istului" !!!!!Asta in CAZ CA!! Da, e client de-al meu. Sportul lui preferat e goneta pe centura. Dar nu de asta i s-a spart motorul. Motocicleta a fost facuta din bucati, nu se stie de cine. Nu avea nici un surub de prindere in cadru original. A fost folosita la stunt. Cel putin motorul cu siguranta. Am dat jos baia de ulei ca sa ii fac o garnitura si am gasit mult span. Am poze la atelier. Mai mult ca sigur motorul a fost pe o motocicleta mult data pe o roata fara dry sump. Ca semnalment de defect: i se aprindea becul de presiune de ulei la relanti, imediat ce tura putin motorul, becul se stingea. Sportul poti sa il practici "in sala" la Serres daca iti permiti,sau intr-un mod empiric ce "nu prea" se poarta world-wide,in special la sud de Meridionali,si anume pe STRADA.Pana la D-zeu te mananca sfintii,spune o vorba veche!La 68000 de km te astepti sa crape ceva.Si dupa 11 ani,4 proprietari,uleiuri din Carrefour schimbate la eclipsa,schimbari de viteze nereusite etc,te bucuri ca inca pleaca tare de pe loc si porneste la prima cheie!Aloha!De pe centura EVIDENT! Editat Octombrie 19, 2011 de KEVLAR-BLAZON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Dar tu te uitai intruna la kilometraj de stii ca aveai 220/h? Hai, zi povestea completa. Te-au dat in fapt 2 prieteni (sau nu prieteni) care erau la goneta cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Sportul poti sa il practici "in sala" la Serres daca iti permiti,sau intr-un mod empiric ce "nu prea" se poarta world-wide,in special la sud de Meridionali,si anume pe STRADA.Pana la D-zeu te mananca sfintii,spune o vorba veche!La 68000 de km te astepti sa crape ceva.Si dupa 11 ani,4 proprietari,uleiuri din Carrefour schimbate la eclipsa,schimbari de viteze nereusite etc,te bucuri ca inca pleaca tare de pe loc si porneste la prima cheie!Aloha!De pe centura EVIDENT! Da, ma rog, cum zici tu desi nici 1% nu esti sigur ca stii din ce spui acolo Deci da, ai dreptate ))... si spanul din baia de ulei de la ce-o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Dar tu te uitai intruna la kilometraj de stii ca aveai 220/h? Hai, zi povestea completa. Te-au dat in fapt 2 prieteni (sau nu prieteni) care erau la goneta cu tine. Hmmm...eram doar eu cu el sambata,deci nu stii povestea de la vre'un preten de al lui. Cei drept avea undeva putin peste 200/h,eu eram in spatele lui si am vazut toata problema. Bine ca nu a patit el nimic,putea sa fie mai rau... Cei trei care au oprit si l-au ajutat au fost baieti finuti si le multumi pe aceasta cale Lasati certurile pe forumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Nu e nici o cearta, tot sambata i-a trecut supararea, a venit la ziua mea la mici si bere si a fost in mare forma, nu-i asa Mr. C? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Salut Cesar, stiu ca te ocupi si de mecaniceala si cum ai 954 vreau sa te intreb daca ai idee care e diferenta dintre simeringurile de furca ARI.053 si ARI.118, deoarece ambele apar in catalog pentru SC50.. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KEVLAR-BLAZON Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Da, ma rog, cum zici tu desi nici 1% nu esti sigur ca stii din ce spui acolo Deci da, ai dreptate ))... si spanul din baia de ulei de la ce-o fi? Asa e!Tocmai am alunecat de pe orbita si am lovit topicul in necunostinta despre ce sa intamplat inaintea celor spuse!Spanul cu gura ta ai zis ca era mai mult ca sigur de la o fosta garnitura de la baia de ulei.In nici un caz de la cuzineti,biele.Etc.Daca cuzinetii erau sparti nu faceam 13000 de km in 2 luni cu ea!La K3 cuzinetii au inceput sa bata cand am iesit dupa ce am duso ceva distanta pe o roata si apoi in fixxxx 16 km "pt ca am obsesia de a ma uita la km si km/h" au cedat definitiv! Hmmm...eram doar eu cu el sambata,deci nu stii povestea de la vre'un preten de al lui. Cei drept avea undeva putin peste 200/h,eu eram in spatele lui si am vazut toata problema. Bine ca nu a patit el nimic,putea sa fie mai rau... Cei trei care au oprit si l-au ajutat au fost baieti finuti si le multumi pe aceasta cale Lasati certurile pe forumuri. Acei doi tipi,carora le multumesc pe aceasta cale,erau la Amkart si au fost anuntati de un motorist care sa oprit langa noi cand am ramas in drum dupa ce in prealabil sa intors la pod la Amkart.Nu erau la "goneta" cu mine.In primul rand oamenii veneau de pe circuit,in al 2-lea rand nu aveam eu cu ce sa "gonesc" alaturi de ei ( R1 2010...GSX-R K10-1000) Plus ca nu erau genu' de "broscari" ( A.K.A cei ce fac broscute pe centura ) deci nu avem nimic in comun.Poate doar bunul simt si solidaritatea!Ms Andrei pt.lamuriri! Dar tu te uitai intruna la kilometraj de stii ca aveai 220/h? Hai, zi povestea completa. Te-au dat in fapt 2 prieteni (sau nu prieteni) care erau la goneta cu tine. Uite poveste: "Era odata un pierde vara care chipurile motorist fiind in dorinta lui de a epata la umbra tastaturii sa decis sa compatimeasca un "coleg" in suferinta al carui propulsor a crapat,inventand,scornind presupunand numa' aberatii. Si pt Ca asa ii sta bine palavragiului de 9 seara sa decis sa persevereze in elucubratii ranjind in pumni in timp ce instiga "intimatul" la o poveshtire.Si-am incalicat pe-o sha ......poate daca stii ce inseamna poveste stii in mod normal si ce urmeaza!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 (editat) are cineva un pinion stoc 954 in stare buna 16 dinti pt lant 530,eu am cu 15 in stare f buna dar as incerca si stoc pt drumuri mai lungi Editat Octombrie 19, 2011 de dragos1972 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 Pai daca ai 15 ai turatie mai mica, e mai economic pentru drum lung.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 19, 2011 Share Postat Octombrie 19, 2011 are cineva un pinion stoc 954 in stare buna 16 dinti pt lant 530,eu am cu 15 in stare f buna dar as incerca si stoc pt drumuri mai lungi Am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Cezar ne auzim Strumfu cu 15 adica -1 e exact pe dos,ai putere jos la plecare si pierzi sus la viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Cezar ne auzim Strumfu cu 15 adica -1 e exact pe dos,ai putere jos la plecare si pierzi sus la viteza Cand zici putere te gandesti la cuplu, nu? Eu stiu ca stunterii au pinioane HUGE tocmai pentru a avea "putere" imediat. Sau te referi ca a ta cu 15 e mai subturata la viteza si nu mai are putere sa se lupte cu rezistenta aerului si nu mai prinzi 283+? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.