JAGI Postat August 26, 2011 Share Postat August 26, 2011 Pune si tu anuntul fratelui mecanicului, poate e cineva interesat.. Eu macar sunt linistit cu acest aspect, efectiv nu am cu ce sa schimb 954'le, o s'o tin pana ajunge la 99999km. Nu vrei sa-ti dau kilometrajul la 18 000km? Moca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 27, 2011 Share Postat August 27, 2011 S-ar putea sa avem nevoie, de asta, nu sa vindem dar am citit in mai multe locuri ca la 99999 se opreste si nu mai stie ce sa faca kilometrajul... Ori asta, ori numaram km dintre schimburi de ulei in plinuri de benzina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Baaaai, deci ratati voi ocazia de a prinde la o superoferta un BMW supermegaultratouringsport la schimb cu un Blade... Pfff.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 are careva idee cum as putea testa un servo de exup de la 929? al meu e deconectat si expropritaru a zis ca e stricat... si as vrea sa stiu daca e stricat de la pinioane sau e ars ceva electric in el... ma gindesc ca daca e de la pinioane as putea sa le refac. a mai reconditionat cineva un exup? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 De ce ai vrea sa faci asta? toata lumea il scoate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 pentru ca merge ca naiba motorul in ture joase... iar in ture mari oricum exupul deschide valva complet la fel cum e cu el scos. Din ce am vazut servoul actioneaza si o clapeta in airbox... oricum daca toata lumea le scoate ar trebui sa fie abundeta la SH de ele... si... nexam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 ce ai facut cu electroventilatorul? merge acum cum trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 am lipit mufa mortilor (aia de era smacolita in silicon daca ai observat-o) si degeaba... nu cupleaza nici sa-l footi asa ca am smuls iar firele si le cuplez pe direct pina fac rost de alta termocupla... faza absolut infernala... deci... cosmar nu alta... se incinge motorul si aparent din cauza asta iar nu mai debraiaza corect... cit e cit de cit ne incins ca dreq merge OK... am bagat olei 7100 10w40 si pare ca isi face treaba... dar nu cint e supraincins. are careva idee ce termocupla de la ce "Dacie" se potriveste acolo? Nu am manualul la mine sa ma uit la cite grade ar trebui sa inchida circuitul pentru ventilatrice. apropo de Exup HTEV valve... din ce am cetit fara remapare scoaterea valvei nu e prea recomandata... a facut cineva jmichiria pe aci? heh... caut pe net si gasesc posturi de'alu Strufu pe "fireblades.org" Strufule, zici tu acolo ca daca lasi servoul la locul lui dar cu cablurile desfacute nu ai eroare Fi. Eu avem Fi continuu aprins acum nu mai am... nush daca nu cumva lipseste vreun fir mai nou dar cert e ca nu mai e eroarea. Faza e ca eu am servoul deconectat complet de la mufa electrica iar cablurile conectate si la HTEV si la airbox flapper. cind cum in ce fel da de fapt eroarea? ca ma indoiesc ca are un senzor sub prinderea de la servo care declanseaza eroarea cind il scoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Din cate stiu eu,temperatura la motocicleta ajunge pana la 120 grade pe acolo pleaca aeroterma,sistemul de racire lucreaza sub presiune si nu permite antigelului sa fiarba,daca ai garnitura piscata,capac radiator defect etc.atunci fierbe si da afara.Problema vine de la termocula aia nasparlie din radiator,adica,motorul a functionat in parametri,termocupla sa defectat si ai prajit garnitura de chiulasa simplu.Pentru a evita astfel de intamplari nefericite,este indicat(de mine)a se pune un contact ON/OFF de la cele 2 fire de la termocupla,cand mergi in oras,dai drumul la termocupla,iar in afara localitatilor,inchizi termocupla,astfel prelungesti viata motorului,uleiului si ambreiajului.Temperatura la mers in afara localitatii este de 82 grade C.BAFTA si sper ca am putut sa iti fiu de ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaelu Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 pai nu pare garnitura prajita... ca merge motoru cu firele acum puse pe direct de la termocupla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 salutare bajetii......m-arinteresao carenafata 954 nuconteaza aspectu numa sa nu fie rupta crapata(foarte tare) astept oferte cat mai eftine hehehehhhehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Max Berik Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) Salut ! Stie cineva de unde as putea cumpara un parbriz double bubble F. Fabbri pentru o Honda 954 ? Multumesc Editat Septembrie 5, 2011 de Max Berik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 heh... caut pe net si gasesc posturi de'alu Strufu pe "fireblades.org" Strufule, zici tu acolo ca daca lasi servoul la locul lui dar cu cablurile desfacute nu ai eroare Fi. Eu avem Fi continuu aprins acum nu mai am... nush daca nu cumva lipseste vreun fir mai nou dar cert e ca nu mai e eroarea. Faza e ca eu am servoul deconectat complet de la mufa electrica iar cablurile conectate si la HTEV si la airbox flapper. Ma refeream la cabluri as in "parghiile de actionare", nu la contactele electrice.. Eu asa am inteles ca sta treaba, nu stiu, a mea e stoc si o pastrez asa ca imi place maxim. @Bogdan, nu ma intereseaza cat scrie pe bord, pe mine ma intereseaza sa mearga bine troteneta. Poti sa o pui la 00001 sa am orgasm cand ii dau prima cheie, in calitate de proaspat proprietar de mobra brusc noua? Dupa aia trebuie sa'i fac rodajul? Salut ! Stie cineva de unde as putea cumpara un parbriz double bubble F. Fabbri pentru o Honda 954 ? Multumesc Unii spun ca pe 954 parbrizul OEM merge cel mai bine dpdv aerodinamic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Salut ! Stie cineva de unde as putea cumpara un parbriz double bubble F. Fabbri pentru o Honda 954 ? Multumesc Vb cu MAC de pe forum, el mi-a adus mie. Isi merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 (editat) Poze cu mobra pe Transalpina. Ma mira ca mai rezista dupa endurala aia... Editat Septembrie 11, 2011 de mistery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 Pot sa dau like la poza 2? De ce zici endureala? Am inteles ca e asfaltata misto.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 (editat) Asfaltul e perfect (ca structura, dar e foarte murdar) de la Novaci pana la Obarsia Lotrului. De acolo, spre Sugag, e endurela. Eu am fost in august, cu masina. @WDB & art: nu vad aici pozele cu 954-urile voastre la trackday-ul de pe Hungaroring (cel din 26.08). Editat Septembrie 12, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Septembrie 12, 2011 Share Postat Septembrie 12, 2011 No binie. Uite si 954- urile pe Hungaro, 26.08.2011. O iesire de neuitat. Si gasca de prieteni impreuna cu cei din 33team, Cluj. @Art nu o vrut sa apara decit cu casca in cap si pe motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Praful si pietrele sfaramate de masini nu ma deranjau tare sus ca oricum era aglomerat. Problema era la coborarea spre nord unde chiar sunt zone de dat in gura dar inginerii nostri au zis ca ar fi secsi sa asfalteze tot drumul ca dupa aia paraiele sa foota tot asfaltul si acum sa sape din nou in dreptul apelor sa bage scurgeri de beton pe care sa le uite cam asa neasfaltate. Astfel am facut o portiune de vreo 30 km intr-o ora cu bagatul membrelor in toti constructiorii de drumuri. Cel mai rau m-a durut cand m-a depasit un NX250 pe o sectiune de vreo 300m neasfaltata... Enduristii vietii cred ca se distrau de minune de fraierul cu vitezana si pasagera pe forestierele lor. Sa nu mai vorbim de cat praf am mancat in urma camioanelor de transport lemne. aveam praf de un deget pe casca si moto. Iar altii cu BMWuri decapotate. Cred ca le-a placut Armani Jeans kei$$ha style. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Hai noroc bajetii......art nu a vrut sa apar doar asa pt ca se mia poate face ceva(un photoshop) ceva si hop apare un 954 pe pista la valencia:))))).....o iesire de neuitat chiar asa a fost.Sincer nu prea am tras din cauza carenelor,am lucrat prea mult la ele sa le sparg.....dar acuma...huhuhuhhhahahhahaha am si eu...nu or fi din carbon;) dar bune si ele..........ar trebui sa vorbim pe anu viitor sa veniti cu noi pe euroring....poate v-ar place mia mult decat pe hungaro...e si mai eftin..oricum nu sunt departe unu de altu.....si ca si incheiere.....asa sa va fac in ciuda...putin...noi am fost in week end si mai mergem o data:P.......sanatate si noroc.Sunteti cei mai tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 No fain. Ma bucur ca ti-ai facut rost de carene de pista ( chiar daca nu carbon ). Ii alta treaba. Bineinteles ca la anu vom merge pe pista, piste: pe hungaro, pe euro, peste tot. Pe mine ma tot bate gindul sa mai facem si anu' asta o iesire, pe 30 sept. pe hungaro, o jumatate de zi. Dar gasca nu prea e de acord. Fondurile...? Pina atunci, am facut-o inapoi, "de strada". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 No fain. Ma bucur ca ti-ai facut rost de carene de pista ( chiar daca nu carbon ). Ii alta treaba. Bineinteles ca la anu vom merge pe pista, piste: pe hungaro, pe euro, peste tot. Pe mine ma tot bate gindul sa mai facem si anu' asta o iesire, pe 30 sept. pe hungaro, o jumatate de zi. Dar gasca nu prea e de acord. Fondurile...? Pina atunci, am facut-o inapoi, "de strada". Am vazut ca mai este o iesire pe 30 dar noi ramanem la euroring.....da man cam nasol de voi ca sunteti destul de departe nah asta e macar placerea este mia mare cand iesim;)))))) in rest numa bine....mai vb...o sa va arat poze cu euroring ..daca nu ati mai fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 (editat) Pe mine ma tot bate gindul sa mai facem si anu' asta o iesire, pe 30 sept. pe hungaro, o jumatate de zi. Dar gasca nu prea e de acord. Fondurile...? Nu-s fondurile de vina, doar ca nu vrem sa mai mergem ca pe circuit nu ne vad pixdele. Normal ca din cauza banilor nu mai ajungem pe circuit anul asta. Punem banii la saltea pt sezonul viitor. Dar poti sa te organizezi cu baietii de la Oradea, pt un weekend la Euroring. Editat Septembrie 14, 2011 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Septembrie 14, 2011 Share Postat Septembrie 14, 2011 o sa va arat poze cu euroring ..daca nu ati mai fost NEAPARAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 15, 2011 Share Postat Septembrie 15, 2011 NEAPARAT Numa sa le primesc si eu.....dar poti intra pe ei euroring.hu...sa vezi mai multe poze...este mai mic..2.8 sau 3.2 km nu stiu sigur..este muuuult mai solicitant decat hungaro....viteza max cam 160 180..dupa linia de start......la inceput o sa fii dezamagit...dar apoi cand il inveti putin pfffff nu mai vrei sa te dai jos de pe el...numa cand simti ca nu ami poti de maini....Nu stiu daca mia tine-ti minte....la hungaro era ofatuta langa noi ..una bruneta avea un rr de 600 alb era cu tatal ei.....in fine....era acolo si normal ca am vrut sa ne bagam in seama...dar erau prea multi in jurul ei.....in fine.Deci noi mai mergem in 24 luna asta....si au zus baieti ca se mai pote si in octombrie:))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.