Fatal Fury Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 N-ai ce face ,140 cai la roata tot 140 raman indiferent de dintii lu` peste prajit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 N-ai ce face ,140 cai la roata tot 140 raman indiferent de dintii lu` peste prajit Cu indulgenta 140... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Cred ca 140 are...mobra are filtru sport BMC,bujii NGK iridium,full exhaust arrow,power comm,si quick shifter!(double bubble si damper arrow) Nu e Hayabusa stiu dar e usoara si micuta si asta imi place la ea de aia nu prea as vrea sa o schimb! Mappingu e facut de fostul proprietar in Jermania deci nu ma stiu! Cert e ca am mers cu 954 stock si diferenta e destul de serioasa! Editat Noiembrie 17, 2013 de Sergiu 28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 -1+2 este cea mai uzuala si benefica conversie pentru ce vrei tu,si o setare de suspensie spate mai soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 140cai???? Pe liniile drepte, 954 se intrebuinteaza foarte serios sa bata un R6 2006+, la clasa 1000 e cea mai slaba moto , ca PUTERE, nicidecum ca ciclistica. Intr-adevar, pina la 200km/h, bate multe motorete, problema e peste 200. Am avut asa ceva, eram megaincintat de ea, problemele au aparut la circuit, unde luam bataie clar de la toti competitorii de 1000 , pe liniile drepte , asta inainte de perioadele de frinare. Cu R1, rar de tot ma mai bate cite un BMW (pe liniile drepte). 954 are rapoartele 1 2 3 4 din cutia de viteza foarte scurte, deaici si demarajul extraordinar pina in 200km/h. Cu un raport la foaie roata/pinion atac 15/45, powercommander, full yosimura, la start cu plecare de pe loc, nici macar nu trebuie sa patinezi ambreiajul, doar foarte putin, si ai sanse 9/10 sa bati cam tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) o setare de suspensie spate mai soft. Cred ca isi prinde urechile daca se apuca de lucrat la ea si nu stie ce face. Apar efecte nedorite de la un raport de transmisie prea mare: dat gaz prea tare si prea devreme pe viraj = derapaj spate, highside. tendinta de wheelie accentuata dar, mai ales, la 954, intra voblaj. E obligatoriu sa aiba un amortizor de ghidon pentru siguranta lui. Foarte important ar fi ca, la 15/45 sa faca motoreta "mai lunga" cu un lant de 110 zale in loc de 108. Va fi mai putin agila la intrarea in viraj dar pe strada nu ar trebui sa se simta. Combinat cu lantul mai lung, o anvelopa spate cu talon mai inalt - ori 190/55 ori 200/55. Modificarea asta ajuta in special la iesirea din viraje. Editat Noiembrie 18, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Am steering damper Arrow! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Buna. Am nevoie de niste informatii si sfaturi. De unde fac rost, de un set de suruburi pt carenajul unui CBR 929RR? Am probleme cu 2 dintre suruburi, dar m-am gandit ca nu strica sa le schimb pe toate daca ma apuc de cautat. Trebuie neaparat sa cumpar de la Louise sau Polo, sau gasesc si altundeva la un pret accesibil? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Pune o poza cu ce suruburi vrei, am ceva suruburi adunate la la hondele pe care le-am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Pai tu cand scoteai cate un surub nu il puneai la loc? Cum ai ajuns sa ai suruburi in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Buna. Am atasat o poza pe care apar 5 buc de suruburi, cele 2 buc care apar in partea de sus sunt identice, sunt de la carena centrala de jos, cu alea am cele mai mari probleme. Multumesc Pai tu cand scoteai cate un surub nu il puneai la loc? Cum ai ajuns sa ai suruburi in plus? Hai, nu fi rautacios cu saracul de JAGI, doar stii ca el a fost preocupat tot timpul, cum sa faca cebereul mai usor, asa ca probabil la asamblare a pus inapoi doar suruburile absolut necesare, restul au ajuns collateral damage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) am pus shuruburi colorate, set intreg, sa dea bine la intilnirile de la Arc, la vreo 3 Honde. Ce vremuri!! Deaia mi-au ramas. Editat Noiembrie 22, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Salutare tuturor!!!! De curand am schimbat motorul la un 954 pt ca batea din cauza la cuzineti si vibroche si am preferat sa il schimb decat sa il fac, dupa ce am montat noul motor si am schimbat uleiu am facut vreo 200-300km si am decis sa ii dau jos baia de ulei sa vad daca are ceva mizerie si am gasit cateva bucatele de fier( eu presupun ca sunt de la cuzineti), am ascultat motoru si parca ar avea o bataie ca te cuzineti care se aude dar se aude incet , nu sunt sigur. Intrebarile mele sunt urmatoarele : 1. Daca are uzura la cuzineti a afectat si vibrochenul? Zgomotul se aude in partea stanga jos si trebuie sa il asculti cu atentie sa iti dai seama 2. Se poate ca bucatie alea de fier sa fie si din alta parte? 3. Ce imi recomandati sa fac mai departe( aici ma refer la faptul sa incerc sa il repar sau sa merg cu el asa si cand pica sa ii caut alt motor) Attachez si o poza cu bucatile de fier care le-am gasit in baia de ulei Multumesc frumos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Poti avea sansa ca, doar cuzinetii sa fie in momentul de fata afectati si vilbrochenul sa fie intact. Asta presupune sa desfaci motorul si sa te apuci de masurat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Sa inteleg ca asta este riscul schimbului de motor. Il schimbi, dar poti sa ai bafta sa ti iei tot un motor bolnav. Urata treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Sa inteleg ca asta este riscul schimbului de motor. Il schimbi, dar poti sa ai bafta sa ti iei tot un motor bolnav. Urata treaba E o loterie schimbul de motor, eu macar am putut sa il ascult inainte sal platesc da se pare ca nu lam ascultat suficient de bine....multe tepe ....rar gasesti o motocicleta buna mai ales supersport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Salutare tuturor!!!! De curand am schimbat motorul la un 954 pt ca batea din cauza la cuzineti si vibroche si am preferat sa il schimb decat sa il fac, dupa ce am montat noul motor si am schimbat uleiu am facut vreo 200-300km si am decis sa ii dau jos baia de ulei sa vad daca are ceva mizerie si am gasit cateva bucatele de fier( eu presupun ca sunt de la cuzineti), am ascultat motoru si parca ar avea o bataie ca te cuzineti care se aude dar se aude incet , nu sunt sigur. Intrebarile mele sunt urmatoarele : 1. Daca are uzura la cuzineti a afectat si vibrochenul? Zgomotul se aude in partea stanga jos si trebuie sa il asculti cu atentie sa iti dai seama 2. Se poate ca bucatie alea de fier sa fie si din alta parte? 3. Ce imi recomandati sa fac mai departe( aici ma refer la faptul sa incerc sa il repar sau sa merg cu el asa si cand pica sa ii caut alt motor) Attachez si o poza cu bucatile de fier care le-am gasit in baia de ulei Multumesc frumos!!! bun venit in club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ady_R_001 Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 bun venit in club Cam costisitor clubul asta, din pacate. Ai reusit sa ti gasesti motor de schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Cam costisitor clubul asta, din pacate. Ai reusit sa ti gasesti motor de schimb? inca nu am cautat,amu sunt ocupat sa vind scrumiera (audi A4)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 inca nu am cautat,amu sunt ocupat sa vind scrumiera (audi A4)... Ai pus anunt pe net? Unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Salut! Am reînceput sezonul de reparat motocicleta(954) și am zis să investighez ledul roșu de pe bord. Ledul MIL indica eroarea 34.. nu zice prea multe dar in general manualul ma pune sa verific contacte imperfecte, fire intrerupte, servo motor defect sau ECM defect.. in seara asta am să verific tot ce pot cu aparatul de masura dar mai mult imi este peste puteri.. Voi ati mai întâlnit eroarea asta? Ce efecte are sau ce posibile imperfecțiuni arată? Precizez ca este vorba de ledul Roșu de pe bord.. FI-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 21, 2013 Share Postat Decembrie 21, 2013 Salut! Am reînceput sezonul de reparat motocicleta(954) și am zis să investighez ledul roșu de pe bord. Ledul MIL indica eroarea 34.. nu zice prea multe dar in general manualul ma pune sa verific contacte imperfecte, fire intrerupte, servo motor defect sau ECM defect.. in seara asta am să verific tot ce pot cu aparatul de masura dar mai mult imi este peste puteri.. Voi ati mai întâlnit eroarea asta? Ce efecte are sau ce posibile imperfecțiuni arată? Precizez ca este vorba de ledul Roșu de pe bord.. FI-ul.Probleme cu servomotorul de la exup.Ideea este ca acelasi servomotor deschide si admisia .Vezi care este problema cu el, explicatiile in manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Am citit o gramada de articole despre servo motor si daca unele m-au lamurit, altele au contrazis diametral primele articole.. Eu tot am ramas cu intrebarea.. ce pierd daca nu functioneaza servo motor-ul ?! am aflat cum se "repara" problema dar tot nu stiu care sunt avantajele si care sunt dezavantajele pe langa nivelul de zgomot.. adica se va simti diferit motocicleta? in ce fel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 (editat) Pai daca ai citit atat despre functionarea lui ar fi trebui sa intelegi ce se intampla si daca nu functioneaza! Dupa cum am spus,el deschide sau inchide clapeta din evacuare cat si cea din admisie,asa ca daca de ex. clapetele raman inchise,este destul de usor sa se inteleaga ce se va intampla cu un motor care are ambele "gauri" acoperite. Asta legat de parte mecanica,dar mai exista si o parte de software si anume: In momentul in care este declarata o defectiune in sistemul de injectie ecu intra in stare de avarie(limp mod) ceea ce se traduce prin o limitare a functiilor si performantei.Acest fenomen este mai putin sau mai mult simtit in functie de ce restrictii a fost puse de fiecare producator in parte. Unii producatori de autovehicole merg pana la imposibilitatea de a te mai deplasa in functie de defectul si componentul din sistemul de injectie care s-a defectat. Editat Decembrie 22, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian.herciu Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Multumesc pt explicatie. Cred ca am sa-i fac procedura descrisa in linkul asta: http://www.fireblades.org/forums/how-articles/102769-how-delete-htev-servo-no-fi-light.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.