Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Ai avut sonda lambda?

N-am avut sonda.. cat despre PC, cu o harta de putere mi-a scos 10% consum.. Cu harta ZERO ma gandeam ca ar trebui sa scoata consum mai mic si totusi.. 25%

O alta chestie, zic oamenii de filtru de aer.. intreb pentru ca nu stiu.. Ce influent are filtrul de aer? Era cam mizerabil cand l-am vazut ultima data.

Acum ma tot gandesc ca nu a masurat bine kilometrajul pentru ca in mod cert m-am plimbat mai multi kilometri in oras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Soful original in general este bogat.

Asa ca o harta de putere o sa mearga de cele mai multe ori mai sarac de cat originalul,deci un consum mai mic.

In ecuatia ta filtru nu are nici o influenta la consum.

Posibil si o problema de afisare a kilometrajului,de aceea ti-am spus sa repeti testul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alete simptome:

1. Cand schimb tipul de benzina in general, sau cand e frig afara, ledul din bord care indica ca a intrat pe rezerva se aprinde cand vrea el chiar daca abia am facut plinul. Problema asta am avut-o si iarna trecuta dar s-a linistit cand a venit primavara/vara.

2.O alta problema sesizata ar fi ca desi motorul a fost incalzit si inca temperatura indicata in bord era de 60 de grade, pornesc motorul, totul ok si linistit, nu intra socul.. il opresc cateva secunde si il pornesc din nou. Intra socul.. desi temperatura indicata in bord era de 62-63 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baeti*,


La 929 e adevarat zvonul cu filtru KN vs original? ca,, KN ii scade din putere?

Adica, ce variante sunt cele mai bune pentru a beneficia de toata puterea disponibila?

- filtru OEM

-filtru KN

-filtru KN+PC3

A incercat cineva filtrele alea Hiflo?


Si as mai dori o opinie,am o toba scurta, care e prinsa bolt-on(are conul ala metalic inauntru),model fara catalizator, filtru KN si PC3.

Ce harta este indicata pentru PC?

Pe site-ul Power commander sunt harti pe categorii California(care are O2) non california si europe.Este diferita varianta de europe de cea non california?

E ok daca iau o harta de europe sau non Cali' cu finala aftermarket bolt-on cu KN?Nu prea as vrea acum sa o pun pe dyno.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste o harta EU ,este putin mai saraca si produce mai multa putere.

California este statul cu cele mai ridicate norme de poluare,asa ca nu prea este indicata o harta dedicata lor.

Cea mai buna varianta este filtru sport PC cu o harta EU si optimizarea ei pe dyno pentru configuratia care o ai pe moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am si eu o intrebare..trebuie sa schimb bateria, in momentul de fata am un volton 12v 9 Ah, era pe mobra cand am cumparat`o.

Mai am o baterie noua Varta 12 V in 12 Ah... o pot pune pe asta. Ca nu prea ma pricep.

La dimensiuni se potrivesc..intra unde ii e locul dar diferenta aia de la 9Ah la 12. cauzeaza cu ceva?

Mobra e un cbr sc28.

Editat de Viol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa imi cumpar si eu niste bujii pentru ambele doamne (954 si F3) si m-am gandit sa incerc de pe ebay. Am gasit un seller pentru F3 care vinde CR9EIX made in japan (asa zice el cel putin) Ma ajunge undeva la 130 ron cu tot cu transport distractia. Se merita "riscul" sa zic asa ? Sellerul are zeci de mii de calificative pozitive si asta imi cam da incredere sa zic asa.

Si o a doua intrebare, pentru 954 ce bujii ar trebui sa folosesc ? Am vazut undeva ca CR9EIX s-ar potrivi, dar pe site la NGK imi apar IMR9C-9H ca fiind pentru 954 si nu prea stiu exact.

PS: care e diferenta intre CR9EIX si CR9EHIX-9 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa imi cumpar si eu niste bujii pentru ambele doamne (954 si F3) si m-am gandit sa incerc de pe ebay. Am gasit un seller pentru F3 care vinde CR9EIX made in japan (asa zice el cel putin) Ma ajunge undeva la 130 ron cu tot cu transport distractia. Se merita "riscul" sa zic asa ? Sellerul are zeci de mii de calificative pozitive si asta imi cam da incredere sa zic asa.

Si o a doua intrebare, pentru 954 ce bujii ar trebui sa folosesc ? Am vazut undeva ca CR9EIX s-ar potrivi, dar pe site la NGK imi apar IMR9C-9H ca fiind pentru 954 si nu prea stiu exact.

PS: care e diferenta intre CR9EIX si CR9EHIX-9 ?

 

Bujiile de Honda sunt CR9EH-9 sau CR9EHIX-9.

CR9EIX sunt pt Yamaha, Kawasaki, Suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

954 merge cu bujii laseriridium, IMRC .

 

Daca nu te deranjeaza, lasa aici linkul undeai gasit bujiile.

 

http://www.ebay.com/itm/4-PCS-NGK-IRIDIUM-IX-Spark-Plug-Set-CR9EIX-PART-3521-NEW-/221046928217?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item33776c7359&vxp=mtr

 

Bujiile de Honda sunt CR9EH-9 sau CR9EHIX-9.

CR9EIX sunt pt Yamaha, Kawasaki, Suzuki.

 

Deci cele de mai sus care le-am gasit pe ebay nu se potrivesc la un CBR 600 F3 PC31 nu ?

 

LE : nu prea inteleg de ce acum apare pretul de 197 dolari, ieri erau vreo 30...

Editat de tene_razvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand 2 cauciuri de 16" un metzeler sportec m3 aproape nou 220ron si un bridgestone bt16f foarte bun pe mijloc dar aproape in limitatori pe margini 120ron. Poze la cerere . Am trecut la roata de 17" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am mai postat si pe alt topic relevant, sper sa nu sara moderatorii, pun si aici ca e urgent.

 

"Va rog sa ma ajutati cu o informatie. Trebuie sa schimb distributia la 900RR din 95 SC28 cu tot cu pinioanele de pe axele cu came si am gasit una pe ebay la un pret mai uman dar e de pe un '96. Este aceeasi chestie? din putinele mele cunostinte de endurist stiu doar ca pe la rapoarte in cutie ar fi diferente. Nu-mi iese calculul cu piese noi iar vanzatorul e un service cu 20 mii de articole vandute si review super pozitiv, putine sanse sa-mi trimita ceva stricat. Oricum ma risc la calitate dar nu pot baga jumatate din cat face motorul in distributie insa macar sa fie aceeasi chestie. Multumesc."

 

ps. metzeler sportec m3 de mai sus l-am adjudecat eu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

postez aici pt ca forumul pt 1000rr e cam mort.

 

cat tine un motor de 1000rr sc57 fara a fi refacut?

 

intreb pur si simplu de curiozitate/....pe internet am gasit doar un f4i cu 200 000km.

 

(stiu ca-s multe de luat in calcul...km..stil de mers...circuit sau nu.....hai sa spunem..unul fara circuit si revizii facute la timp)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand 2 cauciuri de 16" un metzeler sportec m3 aproape nou 220ron si un bridgestone bt16f foarte bun pe mijloc dar aproape in limitatori pe margini 120ron. Poze la cerere . Am trecut la roata de 17" :D

a ramas bridgestone-ul. Dot 2011

post-67436-0-66181200-1396905277_thumb.jpg

post-67436-0-29670900-1396905296_thumb.jpg

post-67436-0-48696100-1396905311_thumb.jpg

post-67436-0-20071400-1396905327_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

postez aici pt ca forumul pt 1000rr e cam mort.

 

cat tine un motor de 1000rr sc57 fara a fi refacut?

 

intreb pur si simplu de curiozitate/....pe internet am gasit doar un f4i cu 200 000km.

 

(stiu ca-s multe de luat in calcul...km..stil de mers...circuit sau nu.....hai sa spunem..unul fara circuit si revizii facute la timp)

Tine milioane.

 

Si orice motor ...

 

Dar .. traind intr-o societate de consum ... ni s-a indus ideea, pe cale subliminala ... ca un motor la auto peste 200k km .. e dus ...

 

Si la moto .. ce e peste 20k km .. e varza ...

 

Am vazut Logan si cu 800.000 km ....

 

Fara interventii in motor .. doar consumabile si un set de ambreaj .. ATAT.

 

De masini,. mobre .. straine nici nu mai zic.

 

Conteaza intretinerea ...

 

Si daca crapa ce ?? ,,,, il repari si mai merge inca 10000 km ...

 

atata agitatie cu km astia ...

 

Minti spalate .. ptr ideea consumului ..

 

A trecut de 100.000 km .. aaa e uzat ... cumpara altul ...

 

Pfff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tine milioane.

 

Si orice motor ...

 

Dar .. traind intr-o societate de consum ... ni s-a indus ideea, pe cale subliminala ... ca un motor la auto peste 200k km .. e dus ...

 

Si la moto .. ce e peste 20k km .. e varza ...

 

Am vazut Logan si cu 800.000 km ....

 

Fara interventii in motor .. doar consumabile si un set de ambreaj .. ATAT.

 

De masini,. mobre .. straine nici nu mai zic.

 

Conteaza intretinerea ...

 

Si daca crapa ce ?? ,,,, il repari si mai merge inca 10000 km ...

 

atata agitatie cu km astia ...

 

Minti spalate .. ptr ideea consumului ..

 

A trecut de 100.000 km .. aaa e uzat ... cumpara altul ...

 

Pfff

sunt de acord cu tine, personal nu am bagat de seama ce a zis jagi.

am pus doar o intrebare...din pura curiozitate....la un search pe google in engleza nu m.am lamurit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...