Sari la conținut

Sfat alegere top case


Ulita
 Share

Postări Recomandate

Va salut,după cum spune si titlu ma interesează ce alegere sa fac pentru motocicleta mea o Yamaha FZ1 Fazer-2007,top case mai mare sau mai mic?.De la Givi nu am posibilitatea mai mare de 37l,este prinderea monolok.Ar fi cat de cat ok ca si mărime si volum,sau recomandați ceva mai mare.Aștept părerile voastre.Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca alegerea ta este strans legata si de valoare,

eu iti recomand SW-Motech

http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=14848215536137&ls=en&nc=1484821579-6435&rubnum=products.1252674507.1307096412.0100400&artnum=TCM.00.762.10200/B&id=2&gesamt_zeilen=Tshowrub--products.1252674507.1307096412.0100400&typid=241021507

 

Eu mi-am luat acum un an (prin motodiscount.ro) si sunt multumit. Pretul este cat pt un SH uzat si decolorat.

Nu intra apa de ploaie in el, dar cand am spalat moto cu vap-ul a intrat f. putina.

 

Din cate am inteles au posibilitatea de montare pt stopuri. (a mea are mufe, dar nu are stopul montat)

 

 

PS Minunea tehnicii: replay-ul este un minut mai repede decat prima postare. Alo? Nostradamus?

post-50815-0-08770900-1484822005_thumb.jpg

Editat de ruxi2k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,după cum spune si titlu ma interesează ce alegere sa fac pentru motocicleta mea o Yamaha FZ1 Fazer-2007,top case mai mare sau mai mic?.De la Givi nu am posibilitatea mai mare de 37l,este prinderea monolok.Ar fi cat de cat ok ca si mărime si volum,sau recomandați ceva mai mare.Aștept părerile voastre.Numai bine!

Pai:

- ce buget ai ?

- ce/cat vrei sa cari in el ?

- cat de safe vrei sa fie ?

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai bună alegere de top case este fără top case. O fi extrem de util, dar nu există element care să sluțească estetic mai mult o motocicletă.

atat !

 

tot ce trebuie sa stii despre top case-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am side-uri, dar caut și un top, deși la ieșiri lungi folosesc roll-bag. E bun topul pentru aproape orice situație. Ca se urateste motorul, aia e, oricum Vstrom-ul nu a câștigat niciun concurs de frumusețe.

Pe un speed sau naked nu arată cool, dar pe un touring e de acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 37l poti sa uiti de 2 casti inauntru. Eu am de 47l si tre sa bibilesc un pic la casti pana se aseaza cum trebuie.

 

M-am uitat in catalogul Givi si am vazut ca pe ai variante de 47. Uite aici :

 

post-89225-0-03723900-1484839876_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că-mi cumpăr 2 genti textile laterale,capacitate 40 l si am deja o geanta cu magneți ptr.rezervor de 35l.Cred ca sunt si ceva dezavantaje,dar așa nu stric nici aspectul motocicletei si se pot pune si da jos foarte repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cu gentile de textil, parerea mea.. poate te trezesti fara bagaje la o iesire lunga... Intradevar, un top case strica aspectul unei motociclete sport, chiar foarte mult, dar zic eu ca merita. Daca nu o folosesti o iei jos de pe motor si ramane doar placa, care nu sare asa de mult in evidenta. De montat o pui inapoi in 2 secunde si stai mai linistit ca nu-ti fura asa de usor din ea.
Eu mi-am pus pe un SV carenat, nu e cine stie ce upgrade la capitolul de design.. dar as face investitia inca o data la cat de practica e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Si eu mi-am pus topcase pe un naked (Aprilia Shiver) si sincer nu imi pare rau. Atat doar ca sa stii, iti modifica foarte mult stilul de condus, motocicleta ia mai greu virajele, adica trebuie sa tragi mai mult de ghidon. De exemplu eu mai mereu cand ies, ies in doi. Cand ne oprim bagam castile si gecile in topcase si mergem sa facem ce vrem fara sa mai avem grija accesoriilor. Topcase-ul este un givi maxia 4 (56l) daca bine imi aduc aminte. Cand il dau jos si merg prin oras fara topcase, zici ca is pe bicicleta, ghidonul e foarte "lejer" (poate din cauza ca is obisnuit sa stea drept din cauza topcase-ului) e ca si cum te-ai da pe o bicicleta si te tine cineva din spate. Ca sa iti dai seama cam cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba prinderea Monolock, pune-ti prindere Monokey și vei avea mai mare flexibilitate în alegerea unui topcase. Îl bugetul de 1000 lei cumperi SH suporti, un topcase mare ( ex Maxia ) și un topcase mic (27L), unul pentru drumuri lungi, altul pentru oraș.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba prinderea Monolock, pune-ti prindere Monokey și vei avea mai mare flexibilitate în alegerea unui topcase. Îl bugetul de 1000 lei cumperi SH suporti, un topcase mare ( ex Maxia ) și un topcase mic (27L), unul pentru drumuri lungi, altul pentru oraș.

Colegu, cred ca topcase-ul de 27L are prindere monolock si topcase-urile monokey nu merg pe monolock si invers. Doar ca iti iei unu mare..maxia...si cel mai mic din gama topcase-urilor cu prindere monokey.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am tot uitat pe net și am rascolit dupa modelul de topcase ce îl am acasa, e defapt un E35 Traffic, mai îngust și mai înalt decat cele destinate sidecase-urilor, asemanator la forma cu cele de sub 30 litri.

Oricum a fost destul de greu de gasit in dimensiunea aceasta, fiind cel mai mic Monokey de pe piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salut. Ma intereseaza si pe mine subiectul. Intrebarea ar fi daca e diferenta foarte mare ca si handling cu/fara topcase (incarcat cu 3 kg - cat specifica max mai toti producatorii) ? Chestia asta sincer ma cam sperie.

 

Modelele la care m-am hotarat sunt:

- Shad SH 39 - 170 euro cu tot cu rack

- Givi B37 - 210 euro cu rack

 

Avand in vedere diferenta de pret, credeti ca merita cel de la Givi (e mai bun calitativ) ?

 

As fi mers pe model mai mare (ex. Givi B47 - 240 euro cu rack), e vb de doar 30 euro in plus fata de B37, dar avand in vedere ca il voi folosi mult in oras...mi-e sa nu agat oglinzile masinilor cu cel de 47l :D. Si nici n-am nevoie sa depozitez 2 casti.

 

In varianta de 37-39l, din calculele mele, mi-ar incapea casca, costum ploaie, un layer mai gros, manusi, ceva scule. Ceea ce ar fi ok pt drum lung, sa pun acolo obiectele pe care sa le accesez rapid. Iar restu de zestre de care as avea nevoie doar la destinatie incape intr-un roll bag.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Corect.

 

Mai degraba pune-i side cases,iar cand nu-i nevoie,le dai jos.

Asa ramai cu protectii laterale numa' bune daca versi motoru' pe jos.

Salut!

Sunt interesat si eu de acest subiect si as dori niste sfaturi in legatura cu urmatoarea speta:

Merg intr-o calatori si pana sa ajung la cazare doresc sa mai opresc in cateva locuri pentru a vizita orasul etc. Daca merg cu sidecase-uri cum ma asigur ca nu ma lasa hotii fara acestea?

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

As fi mers pe model mai mare (ex. Givi B47 - 240 euro cu rack), e vb de doar 30 euro in plus fata de B37, dar avand in vedere ca il voi folosi mult in oras...mi-e sa nu agat oglinzile masinilor cu cel de 47l :D.

Mă îndoiesc că topcase-ul e mai lat decât ghidonul. Mi-aș face griji dacă aș avea genți laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-as ingrijora pentru motor, nu pentru case-uri.

Pai motocicleta o legi de ceva...sau ii pui un blocator de disc si oricum nu cred ca fuge cineva cu motocicleta in spate in mijlocul zilei. Sidecase urile ma gandesc ca pot sa ti le ia mult mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand cineva vrea sa iti speria capra, ti-o sperie in cateva secunde. A ta dispare instant, nu sta nimeni la discutie, doia handralai ti-o baga in duba in miezul zilei. Dupa prima intersectie schimba numerele si bafta, mai prinde-l. Un case se poate fixa suplimentar de cadru cu un surub prins pe interior. Ale mele nu se poat scoate de pe cadru decat rupand cutiile, ca suruburile (4 la numar pe fiecare case) sunt metric 8. Sa le desfaca e mai usor, ca am niste lacatele deocamdata. De furat mobra nu prea imi fac griji, mai ales cand e echipata de calatorii, ca arata naspa, iar cutiile ingrozitor. Dar cine stie, orice e posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...