Doctor X Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 cine imi poate spune si mie, la obiect...ce acte imi trebuie, ca vanzator la vanzarea unei mobre catre un alt cetatean roman? sau...ce formalitati trebuie indeplinite! multumeeeeesc! - Contract de vânzare-cumpărare - Cartea de identitate a mobrei - Certificatul de înmatriculare, cu mențiunea pe verso în rubrica specială "înstrăinat către...........(cumpărător) - Certificat de autenticitate de la RAR (poate fi făcut și de către cumpărător). - Certificat de atestare fiscală de la direcția taxe și impozite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axor Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Am cumparat moto de la o firma din Roma si am: 1. Certificato di proprieta, Proprietario Ducati Roma SRL "annotata cessatione della circulazione per esportatione" 2. Carta di circulatione "annullata per definitiva esportazione"... 3. Dichiaratione di vendita "verbale" semnate DucatiRoma si Je. Dar nu apare nici o stampila. Este valabila in RO ? Va multumesc frumos, Ax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axor Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Am cumparat moto de la o firma din Roma si am: 1. Certificato di proprieta, Proprietario Ducati Roma SRL "annotata cessatione della circulazione per esportatione" 2. Carta di circulatione "annullata per definitiva esportazione"... 3. Dichiaratione di vendita "verbale" semnate DucatiRoma si Je. Dar nu apare nici o stampila. Este valabila in RO ? Va multumesc frumos, Ax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 cumparat moto din romania cu contract vanzare cumparare in romana, direct cu italianul ultimul propietar,mai am un certificat de radiere cu tipla si timbru si inca o carte de identitate cu cei trei fosti propietari ai motorului din 89 pina acum...motorul se inmatriculeaza in buzau,primul pas fiind r.a.r pentru itp., carte de identitate si identificare ,acum intrebarea :sunt destule cele 3 acte pentru r.a.r. sau mai trebuie si declaratie de mina pe propie raspundere de introducere in tara a moto???????please help! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuschopper01 Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 nu prea e bun contractul romanesc , ar fi mai bun unu in italiana si tradus . unii il inghit pe ala in romana altii nu . in rest sunt ok actele daca ai targa si certificatul fiscal . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Pasii de urmat : http://www.prefecturabucuresti.ro/permise-...i-auto/265.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Ravenita spune-mi te rog cum e treaba cu motoare aduse din afara UE gen ELVETIA, motorul costa 500E, cit ajunge cu vama, tva, ca in rest ma descurc. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianminzu Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 (editat) Ravenita spune-mi te rog cum e treaba cu motoare aduse din afara UE gen ELVETIA, motorul costa 500E, cit ajunge cu vama, tva, ca in rest ma descurc. Merci In primul rand trebuie sa fie omologata euro 3, intrucat nu a mai fost inmatriculata in comunitatea europeana. Taxele vamale si tva se stabilesc in VAMA, si se poate merge laVama in Petrosani. Mesaj completat In primul rand trebuie sa fie omologata euro 3, intrucat nu a mai fost inmatriculata in comunitatea europeana.Taxele vamale si tva se stabilesc in VAMA, si se poate merge laVama in Petrosani. Aici poti gasi valorile in vama ale motocicletelor la Aaaanexa 5. http://www.customs.ro/UserFiles/CustomFile...0cu%20anexe.pdf Editat Martie 3, 2010 de iulianminzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgdvld Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Salutare! Dupa cum stim cu totii, pentru imatricularea unui motor adus de afara avem nevoie printre altele si de RCA. Intrebarea ar fi daca respectivul RCA il putem face cu o data de intrare in vigoar de peste 2-3 saptamani. Adica acum daca tot ninge, dar tre sa inmatriculez motorul, de ce sa nu fac RCAul astfel incat sa mai castig 1-2 sapt in toamna? Aveti idee? Se poate? Adica ar fi o piedica la inmatriculare? Merci, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuschopper01 Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Salutare! Dupa cum stim cu totii, pentru imatricularea unui motor adus de afara avem nevoie printre altele si de RCA. Intrebarea ar fi daca respectivul RCA il putem face cu o data de intrare in vigoar de peste 2-3 saptamani. Adica acum daca tot ninge, dar tre sa inmatriculez motorul, de ce sa nu fac RCAul astfel incat sa mai castig 1-2 sapt in toamna? Aveti idee? Se poate? Adica ar fi o piedica la inmatriculare? Merci, Bogdan nu ti se primesc actele pt inmatriculare decat daca ai asigurare valabila asa k ai grija daca te duci la ghiseu te va respinge . trebuie sa ai asigurare valabila in momentul inmatricularii . tot ce am spus este absolut sigur . Mesaj completat Salutare! Dupa cum stim cu totii, pentru imatricularea unui motor adus de afara avem nevoie printre altele si de RCA. Intrebarea ar fi daca respectivul RCA il putem face cu o data de intrare in vigoar de peste 2-3 saptamani. Adica acum daca tot ninge, dar tre sa inmatriculez motorul, de ce sa nu fac RCAul astfel incat sa mai castig 1-2 sapt in toamna? Aveti idee? Se poate? Adica ar fi o piedica la inmatriculare? Merci, Bogdan nu ti se primesc actele pt inmatriculare decat daca ai asigurare valabila asa k ai grija daca te duci la ghiseu te va respinge . trebuie sa ai asigurare valabila in momentul inmatricularii . tot ce am spus este absolut sigur . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Salutare! Dupa cum stim cu totii, pentru imatricularea unui motor adus de afara avem nevoie printre altele si de RCA. Intrebarea ar fi daca respectivul RCA il putem face cu o data de intrare in vigoar de peste 2-3 saptamani. Adica acum daca tot ninge, dar tre sa inmatriculez motorul, de ce sa nu fac RCAul astfel incat sa mai castig 1-2 sapt in toamna? Aveti idee? Se poate? Adica ar fi o piedica la inmatriculare? Merci, Bogdan Nu se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 cumparat moto din romania cu contract vanzare cumparare in romana, direct cu italianul ultimul propietar,mai am un certificat de radiere cu tipla si timbru si inca o carte de identitate cu cei trei fosti propietari ai motorului din 89 pina acum...motorul se inmatriculeaza in buzau,primul pas fiind r.a.r pentru itp., carte de identitate si identificare ,acum intrebarea :sunt destule cele 3 acte pentru r.a.r. sau mai trebuie si declaratie de mina pe propie raspundere de introducere in tara a moto???????please help! dap.iti trebuie ori CMR-ul ori o declaratie de la primarie(cred) ca ai introdus moto in tara fara acel act. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trickster Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 salutare fratilor, rogu-va lamuriti-ma si pe mine: vreau sa-mi aduc un motor din germania.platesc vama sau nu?si daca da, pretul depinde de valoarea din contractul de vanzare-cumparare sau de capacitatea cilindrica? mersi anticipat.bafta si hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 nu platesti vama daca e din ue... A inscris cineva recent un moto? ca...nu stiu de cati bani am nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trickster Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zar Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 motocicleta este inmatriculata in italia. ca acte am talon, certificat de proprietate, asigurare, toate pe numele meu. pentru a fi inmatriculata in romania trebuie sa o aduc deja radiata sau radierea in italia se face automat la inmatricularea in romania? intreb asta pentru ca as vrea sa vin cu ea pe roti si din cate am inteles italienii nu iti dau numere provizorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trickster Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 salutare fratilor, stie cineva daca semnalizarea pe coarne e vreo problema la rar? ca mi-am luat un motor din germania si propietaru l-a modificat (modificarea e trecuta in actele germane).ca sa stiu daca tre s-o pun la loc sau nu. mersi fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 salutare fratilor,stie cineva daca semnalizarea pe coarne e vreo problema la rar? ca mi-am luat un motor din germania si propietaru l-a modificat (modificarea e trecuta in actele germane).ca sa stiu daca tre s-o pun la loc sau nu. mersi fain Daca sunt omologate in Germania, si in Romania sunt valabile. Dar cand mergi la RAR, subliniaza inspectorului ca sunt omologate, pt ca altfel nu sunt atenti si te pot respinge. Asa mi-au facut mie cu un cauciuc mai lat pe spate, omologat in Germania, nu au fost atenti si m-au respins. A trebuit sa ma intorc sa imi repare greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3kso Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Deh, Politia Romana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Problama este urmatoarea: Ce taxe se platesc la cumpararea si inscrierea unui motor aflat in tara, dar inscris pe nr de CD. Proprietarul este american, iar motorul este un KTM pe carburatie deci probabil noneuro. Are carte RAR si revizii in Romania. Motorul este fabricat in 2006. Mai multe nu stiu. Raman dator daca ma lamureste cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Problama este urmatoarea: Ce taxe se platesc la cumpararea si inscrierea unui motor aflat in tara, dar inscris pe nr de CD. Proprietarul este american, iar motorul este un KTM pe carburatie deci probabil noneuro. Are carte RAR si revizii in Romania. Motorul este fabricat in 2006. Mai multe nu stiu. Raman dator daca ma lamureste cineva. Sincer nu cred ca are nimeni idee, cel mai usor ai putea sa suni la 021/301.95.89 (politia pipera inmatriculari) si sa intrebi aici mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neaorin Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) Am si eu o nedumerire: azi am fost la RAR in Voluntari cu un Fazer adus din Italia (prima inmatriculare in RO) si mi-au cerut 440 de RON Cea mai scumpa e omologarea, vreo 300 si ceva, restul fiind certificatul de autenticitate, cartea si foliile. Am avut un mic soc. Ce parere aveti, e corect sau vor sa ma "faca"? Editat Mai 4, 2010 de neaorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Am si eu o nedumerire: azi am fost la RAR in Voluntari cu un Fazer adus din Italia (prima inmatriculare in RO) si mi-au cerut 440 de RON Cea mai scumpa e omologarea, vreo 300 si ceva, restul fiind certificatul de autenticitate, cartea si foliile. Am avut un mic soc. Ce parere aveti, e corect sau vor sa ma "faca"? Nu au cum sa te faca, sunt preturi fixe, nu difera de la motor la motor. Probabil ca s-au marit preturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HellBells Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Am si eu o nedumerire: azi am fost la RAR in Voluntari cu un Fazer adus din Italia (prima inmatriculare in RO) si mi-au cerut 440 de RON Cea mai scumpa e omologarea, vreo 300 si ceva, restul fiind certificatul de autenticitate, cartea si foliile. Am avut un mic soc. Ce parere aveti, e corect sau vor sa ma "faca"? Cand inmatriculezi in tara o motocicleta prima oara, indiferent de unde o aduci, primul drum il faci la RAR unde primesti: Certificat Autenticitate (valabil 60 zile) si cartea romaneasca (CIV-ul), care trebuie sa aiba pe ea in mom in care o ridici folia de securizare deja aplicata. De asemenea, fiind la prima inmatriculare in tara ti se va efectua si ITP-ul (chiar daca tu ai ITP valabil chiar si 2 ani din tara de provenienta) si ti se va da un tichet galben unde e trecuta inspectia (tichetul asta il va opri politia, iar informatiile din el se vor regasi in anexa talonului). Legat de preturi nu stiu inca ce sa zic.... stiu doar ca pentru aplicarea Foliilor nu costa nimic, iar o autenticitate e parca 65 lei. Teoretic n-ar avea cum sa te fure pentru ca toate operatiile au tarife fixe. Mesaj completat salutare fratilor,stie cineva daca semnalizarea pe coarne e vreo problema la rar? ca mi-am luat un motor din germania si propietaru l-a modificat (modificarea e trecuta in actele germane).ca sa stiu daca tre s-o pun la loc sau nu. mersi fain Daca modificarea e trecuta si-n acte n-ar trebui sa ai probleme. si daca-ti faci actele romanesti cu ea asa, spune-le sa+ti treaca si modificarea (eventual discuta cu inginerul asta) ca sa n+ai probleme apoi. Mesaj completat Problama este urmatoarea: Ce taxe se platesc la cumpararea si inscrierea unui motor aflat in tara, dar inscris pe nr de CD. Proprietarul este american, iar motorul este un KTM pe carburatie deci probabil noneuro. Are carte RAR si revizii in Romania. Motorul este fabricat in 2006. Mai multe nu stiu. Raman dator daca ma lamureste cineva. Daca are CIV romanesc si ITP-uri facute in Romania, teoretic la RAR ar mai trebui sa-i faci doar Autentificarea, care e obligatorie la schimbarea de proprietar. In mod normal, un autovehicul adus din afara U.E. este bagat la testul dinamic pentru a i se stabili o norma Euro, apoi i se fac actele. Daca zici ca are deja carte romaneasca si inspectii facute in romania (cel putin 2 banuiesc) teoretic n+ar trebui sa fie probleme. Veyi si ce+ti zice Politia de chestiile cu numerele CD si sa nu uiti sa le mentionezi ca are deja carte si inspectii romanesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Am facut cateva modificari in pasii din primul post al topicului (preturi, locatii), daca am omis ceva va rog sa imi spuneti pentru ca nu mai stiu exact datele, n-am mai inmatriculat moto din afara de 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.