Sari la conținut

accident Pasul Tihuta


oziero
 Share

Postări Recomandate

1 oră în urmă, adiy32 a spus:

Mai fratilor si surorilor,terminati cu prostiile!Peste tot in lumea asta se da lumea pe curbe!Majoritatea nu patesc nimic,unii se julesc iar unii mor!

Asta e ,curbele atrag si starnesc adrenalina!Am vazut toate categoriile de moto danduse tare pe curbe!

Circuitul e una ,curbele,mai ales montane, sunt alta mancare de peste!

Este ca si cand le-ai recomanda baietilor care se dau pe insula Man sa se dea pe circuit!

Riscul fiecaruia si nebunia lui!

Baiatul asta nu a avut poate experienta necesara sau poate talentul necesar ori poate a avut ghinion!Cine stie?

Ati auzit de Mulholland,se da lumea la greu,cu de toate!Cara salvarile la greu!Dar lumea tot se da!Ce sa faca politia pe curbele alea sau pe orice zona gen Siriu ,Cheia,Tihuta sau care vreti voi?

Unii vorbesc de cursuri si trackdays!Ce legatura au cu muntele,cu curbele montane?

A ,ca e bine ca fiecare sa o ia usurel,sa invete traseul,sa mearga in limita talentului si a mobrei!Asta da!Dar niciodata nu o sa inveti sa mergi din fata calculatorului!

Vrei nu vrei trebuie sa iesi pe strada,drum,curbe!Si de acolo cum ti-e norocul,soarta si talentul!

Unii au murit la prima urcare pe mobra,altii au mers tare la greu si au facut stop cardiac,iar unii au avut ghinionul sa cada masina pe ei(Sabin)!

Altora le-au taiat calea tot felul de dobitoci si au murit cu dreptatea in mana(Raducu)!

Prea repede emiteti judecati despre altii!Lasati fratiolor oamenii sa traiasca cum vor si sa moara cum le e scris!Cum le e destinul!

Bucurativa ca sunteti in viata ,ca maine nu se stie,se urca un SUV-ist cu ochii in telefon pe voi si pa ,la revedere!

Dar si atunci se vor gasi lupi moralisti care sa spuna,ca ai mers prea incet sau prea tare,ca nu ai fost prea prevazator,prea atent,ca ei ar fi facut si ar fi dres!

 

Pana la un punct pot sa fiu de acord cu tine. La partea cu “emiterea de judecati” m-ai pierdut si asta fiindca este exact ce ai facut tu in postare, la un moment dat. Eu unul cel putin, doar imi spun punctul de vedere. Altfel e loc pentru toata lumea, cata vreme nu ajungem ca tocmai noi sa ne dam cap in cap (eveniment intamplat de curand) si atunci revine intrebarea “chiar e bine sa mearga fiecare in legea lui”?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Flower-Power a spus:

Ok, dacă nu o faci e de înțeles că nu te mișcă în mod special ceva. Nu te judec, nu mă judeca. Pe mine mă indispune orice accident.

 

Absolut adevarat si corect. Am depasit faza in care eram atins de accidente and shit. Nu judec pe nimeni, era doar o parere personala faptul ca se da cu  "rip si alte cate cele" absolut degeaba. Dar nah, fiecare cu "durerea" lui. 

1 oră în urmă, john17 a spus:

Trackdays, cursuri, circuit, toate te ajută să-ți îmbunătățești deprinderile, că altfel ești ca flocăru' care a pus-o jos ca o pasăre colorată, posibil vorbitoare! Asta înseamnă că te poți da pe curbele montane dacă nu mai tare măcar mai safe.

Problema mare e că motociclitul (în viteză) e ca sexul, toți bărbații își închipuie că se pricep!

Prea putini pricep acest "detaliu" mărunt. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, john17 a spus:

La prostv au zis dimineață toți 3 (dedu, 3.14zda aia blonda + reporterul) "a intrat în parapete". De unde cultură moto când incultura e peste tot?!?

 

Nu e musai gafa. Daca a intentionat sa-l folosesca la singular, da. Altfel, parapete e pluralul pentru parapet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, john17 a spus:

Trackdays, cursuri, circuit, toate te ajută să-ți îmbunătățești deprinderile, că altfel ești ca flocăru' care a pus-o jos ca o pasăre colorată, posibil vorbitoare! Asta înseamnă că te poți da pe curbele montane dacă nu mai tare măcar mai safe.

Problema mare e că motociclitul (în viteză) e ca sexul, toți bărbații își închipuie că se pricep!

Corect nu am ce zice dar poti fi racer pro, talent cat carul, poti castiga pikes peak de 4 ori iar a5a Mori in Ultima curba...asa iti Este scris. https://racer.com/2019/06/30/rider-dies-of-injuries-at-pikes-peak/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
9 hours ago, adiy32 said:

Mai fratilor si surorilor,terminati cu prostiile!Peste tot in lumea asta se da lumea pe curbe!Majoritatea nu patesc nimic,unii se julesc iar unii mor!

Asta e ,curbele atrag si starnesc adrenalina!Am vazut toate categoriile de moto danduse tare pe curbe!

Circuitul e una ,curbele,mai ales montane, sunt alta mancare de peste!

Este ca si cand le-ai recomanda baietilor care se dau pe insula Man sa se dea pe circuit!

Riscul fiecaruia si nebunia lui!

Baiatul asta nu a avut poate experienta necesara sau poate talentul necesar ori poate a avut ghinion!Cine stie?

Ati auzit de Mulholland,se da lumea la greu,cu de toate!Cara salvarile la greu!Dar lumea tot se da!Ce sa faca politia pe curbele alea sau pe orice zona gen Siriu ,Cheia,Tihuta sau care vreti voi?

Unii vorbesc de cursuri si trackdays!Ce legatura au cu muntele,cu curbele montane?

A ,ca e bine ca fiecare sa o ia usurel,sa invete traseul,sa mearga in limita talentului si a mobrei!Asta da!Dar niciodata nu o sa inveti sa mergi din fata calculatorului!

Vrei nu vrei trebuie sa iesi pe strada,drum,curbe!Si de acolo cum ti-e norocul,soarta si talentul!

Unii au murit la prima urcare pe mobra,altii au mers tare la greu si au facut stop cardiac,iar unii au avut ghinionul sa cada masina pe ei(Sabin)!

Altora le-au taiat calea tot felul de dobitoci si au murit cu dreptatea in mana(Raducu)!

Prea repede emiteti judecati despre altii!Lasati fratiolor oamenii sa traiasca cum vor si sa moara cum le e scris!Cum le e destinul!

Bucurativa ca sunteti in viata ,ca maine nu se stie,se urca un SUV-ist cu ochii in telefon pe voi si pa ,la revedere!

Dar si atunci se vor gasi lupi moralisti care sa spuna,ca ai mers prea incet sau prea tare,ca nu ai fost prea prevazator,prea atent,ca ei ar fi facut si ar fi dres!

 

 

100% corect.

 

Diferenta este ca tu ai descris realitatea si restul de intelijenti au descris ce vad ei pe feisbook. Se stie ca lumea virtuala este mai importanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, adiy32 a spus:

Prea repede emiteti judecati despre altii!Lasati fratiolor oamenii sa traiasca cum vor si sa moara cum le e scris!Cum le e destinul!

Imi pare rau ca trebuie sa citesc asa ceva. 

Data viitoare cand faci o pneumonie, mori, ca asa e destinul. Nu baga antibiotic. Cand traversezi strada, nu astepta verdele, treci ca bizonul, ca destinul ruleaza. Nu-ti invata copilul sa stea la semafor, ca are soarta lui. 

Rahat pe tigla.

 

Nu-i limiteaza nimeni mobra, nu-i trage nimeni frana. Ii pune la dispozitie informatia esentiala - si aceea este ca daca mergi pe strada la limita O SA MORI. Dureaza doar pana gasesti niste nisip sau motorina sau ce iti planteaza soarta acolo. 

 

Vrei sa stii ce valoare are "talentul"? Misca mobra la circuit si o sa afli. Dupa care, daca ai minte-n bostan si te apuci sa exersezi zdravan, cu cineva care sa te invete, o sa misti ceva mai bine. Si dupa ce ajungi sa stii ca iei fara emotii o anumita curba la 180, poti sa incerci si pe strada la 100-120. Si n-o sa vrei s-o iei mai tare, pentru ca deja stii care e treaba. 

 

Textele cu talentul si valoarea si intovaraseala si destinul sunt doar flatulente pseudointelectuale de baieti teribilisti. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Informatia aia este esentiala doar pentru un numar extrem de mic de oameni,dar va place sa exagerati dincolo de orice limite. Majoritatea covarsitoare nu merg pe strada la niciun fel limita . 

Mai bine va duceti pe la intrunirile de motovetereani sa-i tregeti de urechi pentru nesimtirea ca in 40-70 de ani de motociclism nu ai intrat niciodata pe circuit si prin urmare nu sunt pregatiti sa mearga pe strada,dar ei inca se risca.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informatia aia e esentiala pentru toti oamenii, doar ca majoritatea oamenilor o internalizeaza majoritatea timpului, dupa cum bine spui. 

 

Ai zice ca omul asta care aparent a rupt parapetul mergea in siguranta si preventiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, leopold a spus:

Si dupa ce ajungi sa stii ca iei fara emotii o anumita curba la 180, poti sa incerci si pe strada la 100-120. Si n-o sa vrei s-o iei mai tare, pentru ca deja stii care e treaba. 

 

Sigur ca da, asa functioneaza. Sunt curios, asta e experienta ta dupa ce ai mers pe circuit sau fabulezi despre o utopie in care motociclistii realizeaza pericolul vitezei si teribilismui pe drumurile publice?

 

Asta-i ca si cum n-ai mai rade la alte glume c-ai ras deja la cea mai buna.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@leopold

 

Nimeni nu stie ce s-a intamplat acolo.

Au mai fost cazuri similare unde maicutele virgine au umplut pagini de recomandari aparent intelijente si pana la urma s-a aflat ca defapt omul mergea ok dar a fost agatat de o masina care incerca sa-l  depaseasca.

 

 

Daca tot stau la o coada la ora asta si nu pot face nimic mai folositor, iti mai dau cateva exemple de situatii care pot duce la o tragedie fara sa aiba legatura cu stilul de mers .

 

Eu personal am fost intr-un grup direct in spatele unui coleg caruia i-a sarit viziera in mers  .Omul s-a speriat teribil si a fost extrem de aproape de a pierde controlul .

 

Un coleg care are cont aici mi-a povestit cum a dat un mare cap intr-o pasare de i-au sarit toti fulgii...in timp ce mergea cu motoret , evident.

 

Tot un coleg de aici, mergea in fata mea la cca 100m, avand cam 150km/h si dintr-o data a disparut intr-un nor de aburi. Cand am ajuns langa el am vazut toat partea de jos a motoretei plina de ulei de motor.

O bila iesise prin motor si o groaza de ulei a sarit afara si normal ca s-a dus direct pe roata spate .A fost un miracol ca a scapat fara sa se faca praf.

 

Unui alt coleg din grup i s-a spart radiatorul in mers intr-o zona virajata .Normal ca s-a umplut roata spate de antigel ...si a fost salvat doar de faptul ca era blocat traficul si a trebuit sa se opreasca inainte sa apuce sa se aplece pe curbele alea.

 

* corectie : o biela , nu o bila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, vladf a spus:

Sunt curios, asta e experienta ta dupa ce ai mers pe circuit sau fabulezi despre o utopie in care motociclistii realizeaza pericolul vitezei si teribilismui pe drumurile publice?

 

Putem sa plecam de la ideea ca stiu cat de cat ce spun. Sau putem sa plecam de la ideea ca mint cu nerusinare, si atunci de ce m-ai crede cand iti spun ca da, am mers?  Daca nu ploua, ne putem intalni maine la motorpark la un suc. 

1 oră în urmă, goe 75 a spus:

iti mai dau cateva exemple de situatii care pot duce la o tragedie fara sa aiba legatura cu stilul de mers

Ai dreptate, bineinteles. Si ai uitat de albina din casca, de era sa ies eu in lanul de rapita :) . Insa astea tind sa fie in minoritate fata de mersul prea tare pentru posibilitatile fiecaruia. Mai mult, nevasta-mea e din zona si-am facut ceva drumuri pe acolo. Vezi frecvent motoristi dandu-i tare si unsafe - depasiri INTRE dubla continua, daca ma intelegi - cu roata aproximativ intre cele doua benzi si cu o schioapa-doua in stanga si dreapta pana la masinile pe care le depasesc, respectiv care vin pe contrasens. Nu e tocmai o zona cu o cultura de siguranta moto. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
10 minutes ago, leopold said:

. Nu e tocmai o zona cu o cultura de siguranta moto. 

 

Si cu toate astea colegul @adiy32 are dreptate 100%.

 

 

 

 

2 hours ago, leopold said:

Imi pare rau ca trebuie sa citesc asa ceva. 

Data viitoare cand faci o pneumonie, mori, ca asa e destinul. Nu baga antibiotic. 

 

 

Chiar si aici ai gresit sa obiectezi pentru ca tu ai dreptul sa te tratezi pe tine insuti dar nu ai dreptul sa-l fortezi pe altul sa se trateze ...nici macar sa ceri informatii despre problemele lui medicale.  

Daca vreti intoarcerea comunismului sau alta forma de  authoritarianism eu zic sa aveti curajul sa o spuneti raspicat , nu cu lasitate pe ocolite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:funny:

Goe, bag seama din nou ca-ti place sa vorbesti in contradictoriu doar de dragul galcevei. Mai bine ma duc si-mi bag toate unghiile in anvelopa decat sa vad pe parcursul a 20-30 de postari cum nu vrei sa vezi gradatiile intre anarhie absoluta si autoritarism absolut - ceea ce prevad c-o sa se intample. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goe 75 - cu tot respectul ca ne stim. Aia de acolo de pe dealurile alea sunt in marea majoritate niste baietasi inconstienti care merg la haiduceala. Cand iti zic ca sunt oameni de-ai locului care  se asteapta sa moara in fiecare zi cate unul si e o minune ca nu o mierlesc mai des, asa e. E foarte simplu, ei sunt transpunerea proprietarilor de cazan cu nr de BG, in motociclism. 

Daca le zici, te iau la misto. Cand o mierleste cate unul se face un pic liniste si se fac ca ploua. Daca zici ca puteau fi evitate primesti replica cum ca nu esti supportive c-a murit un camarad. 
Macar de s-ar cu motoretele intr-un loc unde nu au interaciune cu omenirea. Aia ar fi ideal. Momentan, cum stii si tu, baietii aia intra cu motoreta peste oameni in casa, intra in autocare pline cu oameni, etc.

Cam asta e treaba. Restul e gargara. Accident e ala cand te ia prin surprindere. GhostRiderii sunt ambitie, nu accidente. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motociclismul la noi e din pacate inca foarte verde. Vorbeam  la o bere cu unul dintre prietenii de aici, plecat cu mobra acasa in concediu. Obisnuit cu stilul nostru de mers, a ramas perplex dupa ce a iesit de cateva ori cu diverse grupulete de amici. Blana orbitoare oriunde,preponderent in linie dreapta/sate, experienta subtire tare, motociclete in stare tehnica precara(furca usd indreptata, lucreaza doar cativa cm, restul e deja patruns de rugina), zero cunostinte despre franare & manevrarea mobrei la viteze mici.

 

Filmam pentru ca atat putem. Azi m-am trezit iar in Newsfeed-ul meu erau 100 filmulete de la concertul baiatului cu parul de foc. Avem nevoie disperata de confirmare & atentie :)

 

@Kosh...Ai Hayabusa si peste tot o arzi drept cel mare "busist" in viata.E normal sa faca lumea misto de tine atunci cand te imping tirurile de la spate pe curbe. Poser, asa se numeste fenomenul. Nu mai poza in victima.

 

 

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@LimpTA

 

Ok, de acord daca vorbim doar de un caz mai special al unei cete de baieti care o cauta cu lumanarea . Mie (si cel putin inca unui alt coleg) mi s-a parut ca si tu si altii v-ati angajat intr-o parjolire mai generala ...

 

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

27 minutes ago, Sergiu_BB said:

Ideea asta cum ca mersul pe circuit te pregătește pentru mersul pe strada

 


Te pregateste pentru - a lua curbele fara sa cazi in prapastie sau sa iei vreun parapet in cazul de fata. 98% dinte accidentele pe drumurile virajate se intampla pentur ca protagonistul a iesit de pe banda. 
Dat fiind faptul ca sunt din ce in ce mai multi in ultimii ani, sunt si vor fi din ce in ce mai multe accidente. Va fi din ce in ce mai des "nevoie urgenta de sange". Etc etc.
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 3-4 ore am trecut pe acolo, intorcandu-ma spre casa. Nu stiu exact in care curba s-a intamplat nenorocirea, dar toata porniunea aia, pe vreo 10km, cred ca nu exagerez, e frezat asfaltul, tot in patratele, ici pe colo, dar bucati mari, cat toata latimea benzii. Foarte aiurea, de nenumarate ori m-a scos pe contrasens ca m-am trezit in curba cu bucata frezata in fata. Nu mai zic de masinile care veneau din sensul opus si cu tupeu maxim intrau pe banda mea, obligandu-ma sa incetinesc si sa merg cat mai pe dreapta sa le fac lor loc, ca mno, ei masina, eu motor, deci prioritate de gabarit. Nu stiu ce a putut face colegul, nu cred ca o putea arde racing style intre patratelele alea, mai degraba  s-a speriat de o zona raschetata sau de o masina si sa fi bruscat directia, iesind dupa aia in parapet.. in orice caz, aiurea de tot.

 

In alta ordine de idei.. pe toata lungimea aia de vreo 10km sau cat era, nici un utilaj sau echipa de muncitori nu am vazut la lucru, au decopertat, si asa au lasat, da-i in frantz de fraieri sa isi rupa gaturile daca nu pot sta acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, LimpTA a spus:


Te pregateste pentru - a lua curbele fara sa cazi in prapastie sau sa iei vreun parapet in cazul de fata. 98% dinte accidentele pe drumurile virajate se intampla pentur ca protagonistul a iesit de pe banda

 

 

Daa, te pregătește in și pentru condiții ideale de laborator și îți da o senzație falsa de siguranța. Ca pe circuit in curbe nu găsești nisip, frunze, rahat de animale, căruță staționată, masina pe contrasens, șantier in lucru etc.

Exact ce ziceam. Board don’t hit back.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@Sergiu_BB

 

Nu este chiar asa . 1 -2 incercari nu ajuta mai deloc , dar cu putin mai multe participari si eventual si un curs organizat  se invata destul de mult ca sa fie util in orice conditii . S-ar putea spune chiar si faptul ca se vede utilitatea cu atat mai mult in conditii rele si in fata unor circumstante neasteptate ...pentru ca invati si tehnici diferite de "stradale" si mai ales control al fierului si al emotiilor in situatii de stress.  Contrar opiniei populare cand mergi pe circuit la nivelul amator treci prin infinitt mai multe situatii stresante in cateva sesiuni decat intr-o zi pe drumuri publice ,daca este grila plina . Bine , asta daca te duci acolo cu scopul sa progresezi si sa mergi din ce in ce mai repede . Mers doar pentru a gusta experienta nu ajuta cu nimic.

 

Aia este realitatea ...dar si pe mine ma cam face sa stramb din nas cand se exagereaza si se merge prea departe in extrema opusa.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...