Sari la conținut

10-11. Michelin® Grand Prix of Styria & Bitci Motorrad Grand Prix von Österreich


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 minute, xt600 a spus:

Un bun argument la ceea ce sustin, anume ca si-au luat mana de pe modelul 2021. Cred ca daca nu puneau presiune pilotii si echipa, nu se grabeau cu holeshot-ul pentru anul asta. 

Sa inteleg ca deja lucreaza la set up.. ;) 

Nu, probabil ca a asteptat confirmarea ca sa faca anuntul retragerii. Daca nu ramanea gravid probabil ca il mai vedeam si la anu' in gepeu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 401
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, damager a spus:

 ☺️. Cred ca eu sunt printre putini de aici care il apreciaza pe vinales ca si pilot...stilul lui si cat de rapid si exact paote sa fie cand i se aliniaza planetele.

L-am asteptat cu multa speranta la Yamaha, din pacate nu s-a ridicat la inaltimea misiunii. Nu este nici o scofala ca este rapid, daca nu este CONSTANT rapid. Nu este hate, ci dezamagire. Iar comportamentul de acum ia atras nitica antipatie. Am sa il urmaresc cu atentie la Aprilia. Desigur, daca regia de transmisie ni-l da pe sticla. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Speedy.K a spus:

Nu, probabil ca a asteptat confirmarea ca sa faca anuntul retragerii. Daca nu ramanea gravid probabil ca il mai vedeam si la anu' in gepeu.

La cat de rău a fost sezonul asta...slabe șanse să fi continuat, dar cine sunt eu sa emit păreri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, xt600 a spus:

L-am asteptat cu multa speranta la Yamaha, din pacate nu s-a ridicat la inaltimea misiunii. Nu este nici o scofala ca este rapid, daca nu este CONSTANT rapid. Nu este hate, ci dezamagire. Iar comportamentul de acum ia atras nitica antipatie. Am sa il urmaresc cu atentie la Aprilia. Desigur, daca regia de transmisie ni-l da pe sticla. :) 


pai nici nu se putea altfel... in primele teste cu yamaha a rupt, primele 2 curse iar, apoi s-a schimbat dimensiunea gumelor, pirelli a venit cu alta guma si s-a dat totul peste cap.

nu stiu dc guma a fost de vina, sau echipa, sau setarile care nu le mai gaseau.

tind sa cred ca a fost cate un pic din fiecare. 
Si eu sunt curios ce o sa faca la aprilia, ramane in pilot rapid... daca ajunge si la constanta, o sa fie si mai bine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Speedy.K said:

Nu, probabil ca a asteptat confirmarea ca sa faca anuntul retragerii. Daca nu ramanea gravid probabil ca il mai vedeam si la anu' in gepeu.

Da, posibil...

Va avea o fetita:

https://www.gpone.com/en/2021/08/18/motogp/valentino-rossi-the-doctor-becomes-a-dad-daughter-on-the-way.html?fbclid=IwAR1Ul8GLZ7Mbdq5zZMryt2cnIEhwPbJN85YiU0Q9--Ko_6JS9Satumg4v-A

https://www.italy24news.com/sports/news/92926.html?fbclid=IwAR1-qqHOv30y2ucqcnRXBVk87Eulw6mC-8AjDnj6OymNOahOU4WGd2IQlU0

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, danypop a spus:

Eu cred ca si-au dat seama ca nu are cum sa mai iasa nimic bun din colaborarea Vinales-Yamaha.Ceea ce...e cam adevarat.

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Darryn Binder pe un R1 la Brno. Se pregătește mutarea la SRT pentru la anul. Nu sunt convins că are nivelul necesar.

 

 

A recunoscut ce a făcut și și-a cerut scuze. Nu mai încape niciun "dacă" :) 

Nu are DELOC nivelul necesar.Asta a trecut de la moto3 la moto2 doar pt ca e fratele Bradului,era pe niciunde.Si hop mai ca intra si in gp.

 

Despre Vinales - Yamaha a vazut telemetria,noi am vazut filmarea,Vinales a si recunoscut.qedVorba colegului,nu scuza nimic acest comportament.

Acum 5 ore, damager a spus:

 ☺️. Cred ca eu sunt printre putini de aici care il apreciaza pe vinales ca si pilot...stilul lui si cat de rapid si exact paote sa fie cand i se aliniaza planetele.

dar nu faci ce a facut, indiferent de cat de mancatori de rahat sunt cei de la yamaha. Inteleg ca el a zis sa nu se atinga de motoreta, ca ai au schimbat ambreajul, si ca au conectat lapotpul la motor si ca dupa cica intrerupea in ture joase, dar tot nu faci asta.

Exaaact.

Sincer eu nu l-am apreciat niciodata - e un pilot fantastic de rapid dar foarte labil psihic, gaseste vinovati la Yamaha la Forcada la oricine in afara de el.Sa-l vedem la aprilia....

Acum 5 ore, damager a spus:

ramana cel mai pb fara echipa satelit dupa ce petronas a zis ca se retrage.

Nu stiu daca are nevoie Yamaha de o echipa satelit.Are nevoie de 2 piloti buni la uzina,daca vine Morbi cu Forcada dupa el,eu cred ca e beton.

Acum 4 ore, xt600 a spus:

O mica problema de logica, zic eu.. In primul paragraf spui ca la Rins vedem mai bine nivelul motoretei (nu inteleg in baza carui rationament ai scos asta, dar in fine, este concluzia ta), iar in al doilea afirmi in mod cat se poate de clar ca Mir a mers la maximul capacitatii si a obtinut maximul performantelor ce se pot obtine cu ea. Pai asta nu inseamna ca a exploatat la 100% POTENTIALUL acelei motorete? Deci Mir NU Rins este cel care arata ce poate motoreta aia. Sorry, dar aici mi se pare o fractura, in rationamentul tau, cat falia San Andreas.

Nu inteleg ce nu intelegi.Rins e un pilot decent,dar care greseste mult.Ne arata insa nivelul motoretei - locurile unde se califica si pe cat termina cursele (cand le termina).Mir e altceva,e superior,duce motoreta unde duce MM pe Honda.Pastrand proportiile desigur,comparatia e putin fortata.

Pe principul logicii tale - ca vioara 1 arata nivelul motoretei,inseamna ca Honda e o super mega extra motoreta.Totusi cand a ramas fara MM toata lumea o califica drept ultima trotineta.Deci?

Cert e ca motoreta respectiva nu rupe norii,de aia a luat Yamaha muuult mai multe victorii de etapa decat ei.

Acum 4 ore, xt600 a spus:

Mir a castigat capionatul, pt ca s-au intalnit cativa factori favorabili: 1. campionatul a fost o harababura totala, cu multe etape scoase din program. Probabil daca se disputau toate etapele, nu ar fi luat campionatul.

2. In harababura aia, Mir, ai dreptate, si-a pastrat capul si a abordat campionatul cursa cu cursa. 

3. a lipsit MM

4. a avut cea mai echilibrata motocicleta de pe grila (nu o spun eu), exceland chiar la capitolul steering si viteza pe viraj. Pacat ca nu ai urmarit cu atentie cursele, sa fi vazut ce bine presta acolo unde autobuzele de la Ducati sau chiar Hondele, se chinuiau. Eu spun de multa vreme ca trebuie urmarite cu atentie cursele, nu citita doar presa si declaratiile unuia sau altuia. 

Anul asta Suzuki nu performeaza penttru ca au intrerupt orice proces de dezvoltare pentru modelul actual. Cel mai probabil, pentru ca nu au un buget prea generos, se vor concentra strict pe punerea la punct a motocicletei pet 2022. 

De acord,Mir a luat campionatul datorita unei conjuncturi foarte favorabile.In mod normal Mir+Suzuki  nu erau destul de competitivi pt a se ridica peste stacheta ridicata de un MM in plina forma.As mai adauga la ce ai zis tu niste circumstante :

- Q vazandu-se cu usa spre campionat larg deschisa,s-a emotionat pe el

- Dovi....nu stiu ce a facut.Sa nu dea vina pe motoreta,ca erau altii pe moto lui care mergeau mai bine decat el.

- Vinales,care in mod normal trebuia sa fie vioara 1 la Yamaha a fost (ca de obicei) prin balarii.

 

Suzuki e o moto solida decenta dar cred ca ce a inclinat balanta a fost stapanirea de sine si rezultatele solide obtinute cursa de cursa de Mir.Si mai ales lipsa lui MM.

Da,probabil a fost cea mai echilibrata dar nu cea mai buna.Pilotii Honda si Ducati se chinuiau,nu motoretele.Pilotii celor 3 mari echipe au fost TOTI pe niciunde.

 

Anul asta Mir+Suzuki merg la fel identic cu anul trecut,a remarcat un coleg f bine aici - scot cam acelasi punctaj/cursa.Problema la Suzuki e faptul ca probabil au bugetul la sfert fata de Yamaha si la 1/6 din Ducati.Si asta se vede - cu toate ca ai un pilot stelar,nu poate sa faca magii.

Suzuki vin cu update'uri,dar ei vin cu update'uri vorba lui Mir la 1 an dupa ce le au toti.S-a vazut cat a contat cand au adus kktu ala pe socul spate (pe care il au toti de minim 6 luni,doar Suzuki nu-l avea).Nu mai zic de putere de cadre samd.

Honda vine cu cadre diferite o data la 3-4 etape - si stai ca a zis MM ca vrea handling - sa vezi cu cate cadre vine la urmaotarele teste.Ducati nu mai zic de imbunatatiri.Yamaha misca si ea cate ceva de 2-3 ori pe an.Suzuki...pun pariu ca va mai veni cu 2 carene diferite la urmatorul test mare si gata sezonul.Ce sa mai zic...

 

Nu e F1 aici,nu are nimeni 2 echipe diferite - una pt dezvoltarea continua de peste an si alta pt sezonul viitor.Suzuki probabil va avea aceeiasi motoreta si la anul.Nu baga ei bani ca nu le dau contabilii.Investitiile in motorsport nu prea se justifica oricum.

Cred ca dl.Mir a scos tot ce se putea din aceasta colaborare - si ar fi bine sa-si intinda antenele in jur pe la marile echipe,poate prinde vreo moto de uzina mai competitiva.Mai ales ca acum negociaza din postura de campion.Sa mai dea si el un telefon pe la Gigi pe la Puig,cine stie....

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

What stopped Marc Marquez from winning in Austria?

 

"This year I cannot save these kind of crashes," started the 93. "As soon as I push with the front, I cannot push with the elbow and I cannot save it. Also, it's related a little bit to the set-up. But then when it goes, it goes. This is something already in the past I used that set-up and already the feeling was the same: stable, smooth but then when you lose the front, I cannot save the crash."

 

"Today basically it was a bit similar to the qualy last week. I braked, I had a small movement, I lose the position on the bike. I went in front and gave up a bit. Then I pushed too much the front tyre and I lose the front. But OK, it’s a corner. More than a corner, it’s a moment where I need to be very careful in the race and very smooth to keep the weight behind in all brake points."

Ma sperie.Ma sperie faptul ca simte si cunoaste totul atat de amanuntit (asta vis-a-vis de "i don't understand Vinales").Asta cand isi revine e vai de capul copiilor.

Si chiar a fost frumos si in 2020 si in 2021 cu copiii.Mai un Mir mai un Q,mai un Peco,Morbi,si Zarco a mai scos capul....daca se reface asta la 100% s-a terminat cu distractia....MM si iar MM...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Method a spus:

Nu stiu daca are nevoie Yamaha de o echipa satelit.Are nevoie de 2 piloti buni la uzina,daca vine Morbi cu Forcada dupa el,eu cred ca e beton.

uita-te la ducati cati sateliti are si tot cam degeaba.

 

bafta lor cu satelitii e ca au multi piloti si vad care e mai bun si il iau intre ei.

 

 

**sa nu uitam ca aceeasi bafta a avut-o yama cu petronas - li l-au pus pe tava pe Q.

1 oră în urmă, Speedy.K a spus:

Eu glumeqm, bre.

prea fin.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Method a spus:

Ma sperie.Ma sperie faptul ca simte si cunoaste totul atat de amanuntit (asta vis-a-vis de "i don't understand Vinales").Asta cand isi revine e vai de capul copiilor.

Si chiar a fost frumos si in 2020 si in 2021 cu copiii.Mai un Mir mai un Q,mai un Peco,Morbi,si Zarco a mai scos capul....daca se reface asta la 100% s-a terminat cu distractia....MM si iar MM...

 

MM n-o sa mai fie niciodata la 100%. S-a intervenit la mana aia de n ori, nici daca i-ar pune o proteza Borg n-o sa mai fie la fel ;)

 

Un alt fapt important e increderea. Eu interpretez in alt mod declaratia lui. Chiar daca stie care e problema, pana nu o sa salveze motocicleta cand fuge fata de 10 ori la rand, nu o sa aiba aceeasi incredere sa intre la maxim in viraj. In acelasi timp restul plutonul nu sta pe loc, pentru sezonul urmator aproape toata lumea a anuntat motoare noi, chiar daca Honda stie ce asteapta MM de la mobra noua nu e 100% ca o sa si fie in stare sa execute. Chiar daca la 95% e mai bun decat restul, diferenta e mai mica, iar un start mai slab de sezon ar putea face dificil un nou titlu mondial in 2022, iar in 2023 va avea deja 30 de ani. Chiar daca avem exemple gen Federer, timpul nu iarta pe nimeni.

 

Eu cred ca MM mai are potential de 2 titluri mondiale. Doar ca vor fi cele mai grele castigate vreodata de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ar fi sa fie asa,dar nu cred.

No hate pt performanțele lui Marcel,omul e In alta liga,dar acea dominare totală si stiut cam dupa prima cursă cine ia campionatul ma plictisea.

2020 si 2021 sunt superbi ca si spectacol.Si toate astea datorita accidentarii lui ca altfel...

Dar tot cred ca de la anul ii va distruge pe copii.E fucking aceeiasi masina care era si inainte,mana i se va vindeca si iarasi nu va avea competitie.

Însă fingers crossed poate fac Q (sau mai stiu Martin) niste aroganțe si efectiv vor fi mai rapizi decât el astfel încât să nu i ajungă. Ca altfel....e deranj la anul.E flămând rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, RuInCV a spus:

 

MM n-o sa mai fie niciodata la 100%. S-a intervenit la mana aia de n ori, nici daca i-ar pune o proteza Borg n-o sa mai fie la fel ;)

 

Un alt fapt important e increderea. Eu interpretez in alt mod declaratia lui. Chiar daca stie care e problema, pana nu o sa salveze motocicleta cand fuge fata de 10 ori la rand, nu o sa aiba aceeasi incredere sa intre la maxim in viraj. In acelasi timp restul plutonul nu sta pe loc, pentru sezonul urmator aproape toata lumea a anuntat motoare noi, chiar daca Honda stie ce asteapta MM de la mobra noua nu e 100% ca o sa si fie in stare sa execute. Chiar daca la 95% e mai bun decat restul, diferenta e mai mica, iar un start mai slab de sezon ar putea face dificil un nou titlu mondial in 2022, iar in 2023 va avea deja 30 de ani. Chiar daca avem exemple gen Federer, timpul nu iarta pe nimeni.

 

Eu cred ca MM mai are potential de 2 titluri mondiale. Doar ca vor fi cele mai grele castigate vreodata de el.

Deocamdata singurul constant sus e Q.

Daca il bate MM pe el ia titlul, simplu.

 

 

restul nu prea conteaza, inconstanti rau.

 

1 oră în urmă, Method a spus:

Bine ar fi sa fie asa,dar nu cred.

No hate pt performanțele lui Marcel,omul e In alta liga,dar acea dominare totală si stiut cam dupa prima cursă cine ia campionatul ma plictisea.

2020 si 2021 sunt superbi ca si spectacol.Si toate astea datorita accidentarii lui ca altfel...

Dar tot cred ca de la anul ii va distruge pe copii.E fucking aceeiasi masina care era si inainte,mana i se va vindeca si iarasi nu va avea competitie.

Însă fingers crossed poate fac Q (sau mai stiu Martin) niste aroganțe si efectiv vor fi mai rapizi decât el astfel încât să nu i ajungă. Ca altfel....e deranj la anul.E flămând rau.

el inca de acum vrea sa castige sa ii puna la respect.

de-aia cade asa des :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 hours ago, Method said:

Asta a trecut de la moto3 la moto2 doar pt ca e fratele Bradului,era pe niciunde.Si hop mai ca intra si in gp.

 

Faci confuzie, Darryn e la Moto3. Dacă se concretizează, va fi o mișcare pe stilul Miller. Doar că Miller a plecat de la clasa mică din postura de vice-campion (după ce pierduse titlul la mustață). Darryn este pe locul 6 la general, cu un singur podium la activ.

 

Eu văd aici disperarea celor de la Yamaha. Așa e fără investiții într-o echipă solidă de client sau/și într-un program de juniorat. Erau obișnuiți să fie căutați de către piloții buni de la clasele mici. S-au schimbat lucrurile. Acum că l-au pierdut și pe Raúl Fernández, sunt efectiv în gaură cu piloții.

 

5 hours ago, frigider said:

uita-te la ducati cati sateliti are si tot cam degeaba.

 

În afară de aspectul cu piloții, vezi unde erau Ducati ca performanță acum 6-7 ani și unde sunt de vreo 2-3 ani. Acolo se vede investiția în echipele de client.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

În afară de aspectul cu piloții, vezi unde erau Ducati ca performanță acum 6-7 ani și unde sunt de vreo 2-3 ani. Acolo se vede investiția în echipele de client.

nu zic nu, dar scopul e titlul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Method a spus:

 

Nu are DELOC nivelul necesar.Asta a trecut de la moto3 la moto2 doar pt ca e fratele Bradului,era pe niciunde.Si hop mai ca intra si in gp.

 

Nu inteleg ce nu intelegi.Rins e un pilot decent,dar care greseste mult.Ne arata insa nivelul motoretei - locurile unde se califica si pe cat termina cursele (cand le termina).Mir e altceva,e superior,duce motoreta unde duce MM pe Honda.Pastrand proportiile desigur,comparatia e putin fortata.

 

Pe principul logicii tale - ca vioara 1 arata nivelul motoretei,inseamna ca Honda e o super mega extra motoreta.Totusi cand a ramas fara MM toata lumea o califica drept ultima trotineta.Deci?

 

...... de aia a luat Yamaha muuult mai multe victorii de etapa decat ei.

 

Cred ca dl.Mir a scos tot ce se putea din aceasta colaborare - si ar fi bine sa-si intinda antenele in jur pe la marile echipe,poate prinde vreo moto de uzina mai competitiva.Mai ales ca acum negociaza din postura de campion.Sa mai dea si el un telefon pe la Gigi pe la Puig,cine stie....

Aici iti dau dreptate Binderul asta sta de ani de zile la Moto3 si are rezultate mai mult decat mediocre. Ce o fi in capul astora de la Yamaha, nu stiu... daca tot au vrut unul de la Moto 3 (de ce de laa Moto3???) puteau sa aleaga un pilot de top. Sau, poate stiu ei ce stiu... Cine stie ce Stoner zace si un Binder asta.. 

 

Pai nu iti inteleg logica. Este o totala contradictie in ceea ce spui tu acolo.

 

Da, Honda este o motocicleta foarte buna, care nu are pilotul apt fizic. Trebuie sa intelegi ca mobra aia este una DEDICATA unui ANUME pilot. Cand a putut, chiar MM ti-a aratat ca mobra poate. Este foarte adevarat, ca accidentarea lui Mimisor i-a impiedicat sa continue dezvoltarea, si de aici unele limite sesizate de MM. Asa ca nu da mobra aia moarta in papusoi, ca s-ar putea sa ai surprize. 

 

..... Yamaha este Yamaha si cand merge prost.

 

Suzuki are un potential mare de dezvoltare. Brivio a ales o filosofie buna si i-a dat o directie foarte clara. Asa ca Mir are toate motivele sa ramana. Sunt convins ca la anul vor veni cu o motoreta cu upgrade-ul necesar. Daca insa, Mir vrea sa plece, ar fi bine sa il sune pe Javris, ca e mare disperare in ograda aia... 

Acum 8 ore, RuInCV a spus:

 

MM n-o sa mai fie niciodata la 100%. S-a intervenit la mana aia de n ori, nici daca i-ar pune o proteza Borg n-o sa mai fie la fel ;)

 

Asa cred si eu. Chiar daca o sa ii dispara durerile, probabil vor ramane unele limitari. Va fi in continuare pilot de top, se va bate la victorii si la titluri (cu mari sanse de a lua macar un titlu) dar nu va mai fi extraterestrul capabil sa obtina 12 victorii pe sezon. MM va trebui sa se reinventeze, sa schimbe mod de abordare a curselor, stil de pilotaj, sa duca dezvoltarea mobrei intr-o directie mai user friendly, etc. 

 

Acum 9 ore, frigider a spus:

uita-te la ducati cati sateliti are si tot cam degeaba.

 

Cand vrei sa castigi campionatul (macar) la costructori, ai mai multe sanse cu 6 (de la anul 8 ) motorete, decat cu doua. Chestiune de aritmetica probabilitatilor.. ;) 

Apoi, avand multe motociclete, au legat de ei prin contract piloti foarte promitatori, care in felul asta nu ajung la concurenta. Aceeasi politica o aplica KTM, dar pe verticala. De altfel, Ducati si KTM detin, in momentul de fata, garniturile de piloti cele mai omogene si cu cel mai mare potential. Din pacate nu au si motociclete pe masura. 

In rest, ai dreptate, cam tot degeaba... De la Stoner si Rossi, mobra are aceleasi lipsuri. Anul asta au noroc ca Honda este in suferinta, iar Yamaha sta intr-un singur pilot. Altfel... 

@Method Uite aici bugetele echipelor oficiale din MotoGP, ca sa ai o imagine mai corecta si mai obiectiva asupra cat baga fiecare mana in buzunar, raportat la performante. https://mowmag.com/sport/quanto-spendono-le-case-in-motogp-honda-ha-il-budget-di-ducati-e-suzuki-messe-assieme

 

 

 

Se pare ca mosul a avut dreptate.. Daca nu a mai fost postat pe undeva, este un articol de citit: https://mowmag.com/sport/il-gp-di-stiria-ha-dimostrato-che-valentino-rossi-aveva-ragione-sulle-gomme-michelin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Cand vrei sa castigi campionatul (macar) la costructori, ai mai multe sanse cu 6 (de la anul 8 ) motorete, decat cu doua. Chestiune de aritmetica probabilitatilor.. ;)

Oarecum da, dar daca din aia 6-8 nu e niciunul sus la fiecare cursa = problemuță.

 

 

Da, tii piloți buni la tine dar daca nu îți aduc ei titlul puteau foarte bine sa fie la concurență :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, dar probabilitatea de a puncta cursa de cursa este de aproape 100%. 

 

Ca sa ia titlul, trebuie sa aibe motocicleta. Sau sansa ghinionului altora. In alta ordine de idei, pilotii aia buni, poate nu iti aduc tie titlul, dar il pot aduce concurentei. Nu este mai bine sa ii tii in ograda ta? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, xt600 a spus:

Ca sa ia titlul, trebuie sa aibe motocicleta. Sau sansa ghinionului altora. In alta ordine de idei, pilotii aia buni, poate nu iti aduc tie titlul, dar il pot aduce concurentei. Nu este mai bine sa ii tii in ograda ta? 

ba da, dar degeaba ii tii daca nu le dai si moto. 

adica titlul il pierzi oricum daca moto nu ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.08.2021 la 1:00, Method a spus:

Eu cred ca si-au dat seama ca nu are cum sa mai iasa nimic bun din colaborarea Vinales-Yamaha.Ceea ce...e cam adevarat.

Nu are DELOC nivelul necesar.Asta a trecut de la moto3 la moto2 doar pt ca e fratele Bradului,era pe niciunde.Si hop mai ca intra si in gp.

 

Despre Vinales - Yamaha a vazut telemetria,noi am vazut filmarea,Vinales a si recunoscut.qedVorba colegului,nu scuza nimic acest comportament.

Exaaact.

Sincer eu nu l-am apreciat niciodata - e un pilot fantastic de rapid dar foarte labil psihic, gaseste vinovati la Yamaha la Forcada la oricine in afara de el.Sa-l vedem la aprilia....

Nu stiu daca are nevoie Yamaha de o echipa satelit.Are nevoie de 2 piloti buni la uzina,daca vine Morbi cu Forcada dupa el,eu cred ca e beton.

Iar te contrazici singur :)... cand a renuntatvla tech3 zicei cat de praf sunt ca nu ai echipa satelit, etc...

acuma, te intrebi de ce mai are nevoie de echipa satelit :) ce s-a schimbat in logica ta?

 

hai ca dif in bugete nu sunt chair asa de mari, suzuki parca are in jur de 40 de mil, in conditiile in care nu au echipa satelit, ci doar un pilot se teste. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, frigider a spus:

el inca de acum vrea sa castige sa ii puna la respect.

de-aia cade asa des :) 

True that.

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

Faci confuzie, Darryn e la Moto3. Dacă se concretizează, va fi o mișcare pe stilul Miller. Doar că Miller a plecat de la clasa mică din postura de vice-campion (după ce pierduse titlul la mustață). Darryn este pe locul 6 la general, cu un singur podium la activ.

 

Eu văd aici disperarea celor de la Yamaha. Așa e fără investiții într-o echipă solidă de client sau/și într-un program de juniorat. Erau obișnuiți să fie căutați de către piloții buni de la clasele mici. S-au schimbat lucrurile. Acum că l-au pierdut și pe Raúl Fernández, sunt efectiv în gaură cu piloții.

 

 

În afară de aspectul cu piloții, vezi unde erau Ducati ca performanță acum 6-7 ani și unde sunt de vreo 2-3 ani. Acolo se vede investiția în echipele de client.

Da,my bad,nu s-a ridicat la moto2,am uitat.

 

Yamaha (daca il ia pe Morbi) are un cuplu superb de piloti.Nu vad nici o disperare.Sunt la bataie pt locul 1 cea mai buna echipa de uzina cu Honda si Ducati,deci cred ca in continuare sunt cautati de pilotii buni (mai ales pt natura mtooretei - a zis si Rossi despre Q - e bine pt un rookie sa debuteze pe Yamaha),dar e o echipa la care sunt convins ca vor toti pilotii tineri sa acceada.Nici o disperare.

 

Ducati a crescut (enorm) ca performanta de cand l-au adus pe Gigi.Stiu ca sunt n voci pe aici care il condamna,insa el chiar a venit cu niste idei groundbreaking.Si a crescut enorm pt ca a bagat fff multi bani (poate mai multi decat oricine din gp).Nu ca a primit telemetria (si) de la Pramac.

Nu zic nu,e folositor sa ai date din cat mai multe locuri - dar daca ai piloti si ingineri buni la echipa factory...e cam destul.

Acum 14 ore, xt600 a spus:

Suzuki are un potential mare de dezvoltare. Brivio a ales o filosofie buna si i-a dat o directie foarte clara. Asa ca Mir are toate motivele sa ramana. Sunt convins ca la anul vor veni cu o motoreta cu upgrade-ul necesar. Daca insa, Mir vrea sa plece, ar fi bine sa il sune pe Javris, ca e mare disperare in ograda aia...

 

Cand vrei sa castigi campionatul (macar) la costructori, ai mai multe sanse cu 6 (de la anul 8 ) motorete, decat cu doua. Chestiune de aritmetica probabilitatilor.. ;) 

Apoi, avand multe motociclete, au legat de ei prin contract piloti foarte promitatori, care in felul asta nu ajung la concurenta. Aceeasi politica o aplica KTM, dar pe verticala. De altfel, Ducati si KTM detin, in momentul de fata, garniturile de piloti cele mai omogene si cu cel mai mare potential. Din pacate nu au si motociclete pe masura. 

 

@Method Uite aici bugetele echipelor oficiale din MotoGP, ca sa ai o imagine mai corecta si mai obiectiva asupra cat baga fiecare mana in buzunar, raportat la performante. https://mowmag.com/sport/quanto-spendono-le-case-in-motogp-honda-ha-il-budget-di-ducati-e-suzuki-messe-assieme

 

Se pare ca mosul a avut dreptate.. Daca nu a mai fost postat pe undeva, este un articol de citit: https://mowmag.com/sport/il-gp-di-stiria-ha-dimostrato-che-valentino-rossi-aveva-ragione-sulle-gomme-michelin

Da si aprilia are potential,n-a zis nimeni ca Suzuki n-are potential (am zis inca de la a2a lor venire in gp ca au avut the right ideea copiind Yamaha),au pornit bine,fundatia corecta si au cladit bine ca sa zic asa.Problema e faptul ca nu baga bani.Holeshot'ul e ultimul exemplu si f graitor.Si deficitul de putere e datorat tot banilor samd samd.

Ori degeaba sta Mir la echipa cu potential,ca ramane cu potentialul in mana.Ai nevoie de cea mai buna motoreta de pe grila...ceea ce Suzuki nu e.Ar fi superb ca Mir sa vina la Yamaha dar se pare ca Morbi e deja cu un picior in luntre.

 

A,da,pt a castiga campionatul la constructori e f useful o echipa puternica satelit.Pt dezvoltare insa....cred ca e mai mare daraua decat ocaua.Asta daca nu faci ca Yamaha si o tratezi ca pe  o afacere - vinzi motoreta satelitului si iti scoti cheltuielile de productie ba chiar si un profit - e good bussines.

 

Nu prea cred in articolul ala si bugetele alea.In primul rand e dat f vag zici ca e scris de un baeat pe un servetel la bar la bere "iti spun eu cat fac fiecare,fii atent....Honda baga 70-80 mil samd".

In al 2lea rand e vizibil ca Ducati si poate KTM baga ff multi bani si in dezvoltare si in track teams.Mai multi decat Yamaha.

 

Daca intradevar performantele gumelor nu sunt consistente de la guma la guma - pe acelasi tip de guma,e o mare problema.Pt toti,pt ca nu te poti baza pe niste date clare,orbecai in intuneric.Calcaturi de michelin,bai Bridgestone de ce mergea tzipla?Si nu e ca si cum michelin n-ar mai fi facut gume de curse....big big problem.

1 oră în urmă, damager a spus:

Iar te contrazici singur :)... cand a renuntatvla tech3 zicei cat de praf sunt ca nu ai echipa satelit, etc...

Mda,iar iei jumate din ce am zis si rastalmacesti.Am spus la acel moment ca nu inteleg logica celor de la Yamaha - au sustinut sus si tare ca nu au nevoie de echipa satelit,ca ei ofera moto in regim de client si basta.A venit Poncharal cu caciula in mana la ei (a fost intrevederea aceea in nush ce seara de dinainte de o cursa),unde Poncharal s-a rugat cu toti sfintii de japonez,de big boss sa ii dea (pe bani desigur),o moto factory pt Zarco care la acea data avea rezultate super cu Yamaha veche.Raspuns negativ.Poncharal s-a enervat i-a dat draq (franceza - merde) si a semnat pt next year cu ktm care i-a dat fix ce a vrrut el.

Yamaka...puzzled de decizia francezului,a fost conferinta aceea de presa cu Yamaha big boss japo care spunea ca "we don't understand tech3 sudden decision" (ce pim nu intelegea nu stiu) - si mai nene brusc si-a dat seama ca are nevoie ca de aer de o echipa satelit...si a semnat cu noua SRT-Petronas,caruia culmea i-a dat pe nerasuflate si o moto factory pe langa cea "normala".Wtf?Pai dupa ce a plecat tech3 (care sustin in continuare ca ar fi obtinut rezultate fantastice cu o moto spec A chiar si cu bugetul lor care e super mic fata de cel al Petronas),acum ai nevoie de satelit si le dai si spec A?Cum devine asta?

 

Iti dai seama ca n-am de unde sa stiu meandrele unei echipe de gp si cat ajuta echipa satelit in dezvoltarea unei moto - insa ma gandesc ca se pot obtine toate datele de la cei 2 piloti factory.Daca ai piloti si ingineri buni.N-are ce strica satelitul,normal,insa nu stiu daca merita investitia.Normal ca nu o sa stim niciodata ca nu avem datele necesare pt a trage o concluzie corecta.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method datele de la 4 piloti pentru uzina sunt mai relevante decat de la 2. dar asta in conditiile in care toti calaresc aceleasi moto cum e in cazul Ducati + Pramac si Ktm + Tech 3

Yamaha ce date sa obtina de la Morbi care merge pe moto 2019??

 

Dar chiar si asa strategia Yamaha pare sa fie castigatoare, bazandu-se parca prea mult pe talentul pilotilor in loc de efortul de grup pentru o dezvoltare cat mai perfecta.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...