Jump to content

12. Monster Energy British Grand Prix


Recommended Posts

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 7 ore, Cavaleru a spus:

.mie imi lasa impresia de incident intentionat. 

 

 

 

Am privit de cateva ori si in direct si in reluare, mie mi se pare ca se duce intentionat sa.l tavaleasca, fara nici un tainic gand.

Link to comment
Share on other sites

Acum 34 minute, damager a spus:

image.thumb.png.d69e8e6cea8de73d61f6ad263b4a001f.png

 

complet diferita pozitia pe acel viraj intre cei doi, unu chitit pe viraj, altu chitit pe razbunare...

Link to comment
Share on other sites

Acum 38 minute, Djenavar a spus:

Am privit de cateva ori si in direct si in reluare, mie mi se pare ca se duce intentionat sa.l tavaleasca, fara nici un tainic gand.

Da, dar nu cred că vroia sa cadă și el. Sau Martin? Sau doar Martin?

 

Tâmpenia e făcută.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, apriliacluj a spus:

la clasele mici, 125, 250 era miezu' pe vremuri..., erau ani in care au castigat la ambele clase...

 

Riders championships

YearClassChampionMotorcycle

1992-125cc Alessandro GramigniAprilia RS125R

1994-125cc Kazuto SakataAprilia RS125R

           250cc Max BiaggiAprilia RSW 250

1995-250cc Max BiaggiAprilia RSW 250

1996-250cc Max BiaggiAprilia RSW 250

1997-125cc Valentino RossiAprilia RS125R

1998-125cc Kazuto SakataAprilia RS125R

          250cc Loris CapirossiAprilia RSW 250

1999-250cc Valentino RossiAprilia RSW 250

2000-125cc Roberto LocatelliAprilia RS125R

2002-125cc Arnaud VincentAprilia RS125R

           250cc Marco MelandriAprilia RSW 250

2003-250cc Manuel PoggialiAprilia RSW 250

2006-125cc Álvaro BautistaAprilia RS125R

          250cc Jorge LorenzoAprilia RSW 250

2007-125cc Gábor TalmácsiAprilia RSA 125

         250cc Jorge LorenzoAprilia RSW 250

2009-125cc Julián SimónAprilia RSA 125

2011-125cc Nicolás TerolAprilia RSA 125

 

Manufacturers championships

250 cc class

1995, 1998, 1999, 2002, 2003, 2006, 2007, 2008, 2009

125 cc class

1996, 1997, 2002, 2003, 2004, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011

Merci! Aici se vede cat de underdog este Aprilia in lumea curselor.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, damager a spus:

image.thumb.png.d69e8e6cea8de73d61f6ad263b4a001f.png

Ghiolban mare, omul... Si asta in conditiile in care la faza anterioara nu Martin a intrat in el (pustiul a tinut foarte bine trasa interioara), tot el a venit dinspre exterior si era sa il tavaleasca pe copil. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, xt600 a spus:

Ghiolban mare, omul... Si asta in conditiile in care la faza anterioara nu Martin a intrat in el (pustiul a tinut foarte bine trasa interioara), tot el a venit dinspre exterior si era sa il tavaleasca pe copil. 

 

dap filmarea e cat se poate de clara, poate il trimit pe taranush la coada plutonului next sa se racoreasca..

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 17 minute, Cavaleru a spus:

 

dap filmarea e cat se poate de clara, poate il trimit pe taranush la coada plutonului next sa se racoreasca..

 

Nu-l trimit. Niciodata nu s-au luat masuri impotriva lui. Cineva il tine bine in brate. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, xt600 a spus:

Nu-l trimit. Niciodata nu s-au luat masuri impotriva lui. Cineva il tine bine in brate. 

Nu sunt stewarzi diferiți la circuite diferite?

Sau e aceeași "comisie" la toate cursele?

Sau cine naiba judeca incidente?

 

Nu e implicat în campionat, poate fi pedepsit fara mari valuri, nu vad care e problema.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat ermetism metempsihotic am putut cuprinde in sintagma "copilul orfan al MotoGP-ului" de nu m-am facut inteles, si veniti cârduri-cârduri cu statistici de la 125cc si WSBK...

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Niciodata nu s-au luat masuri impotriva lui. Cineva il tine bine in brate

Băi mai dă-l în 3.14zda mă-sii! 🤬 Chiar așa lăbari să fie și să nu-l sancționeze nicicum?!? 

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 ore, xt600 a spus:

 Noroc cu Pedrosa, ca le-a mai povestit cum se fac treburile pe la casele mari, altfel ramaneau niste amatori. 

true that.

Macar au recunoscut ca le-a luat corpul razna cand le-a dat Pedrosa capul lui :)

 

Apropo de batrani,a fost pe BT un interviu exclusiv cu Rossi despre rivalii lui - foarte mucalit a spus ca "nu merita" asa un coleg precum Lorenzo la Yamaha dupa tot ce a facut pt Yamaha trebuiau sa ii aduca unul mai slab :) si ca in materie de raw talent Stoner este cel mai bun.Deci da.

La 30.08.2021 la 9:08, Cavaleru a spus:

@Method man nu sunt hater. intrebam pt ca doar succesiunea aia de viraje mi s-a parut ca avantajeaza Yamaha, in rest nu prea. 

 

pare ca lui Z i s-au inmuiat crengutele. a cazut in ultimul hal dupa ce a fost pe 2 la general. zici ca s-a topit..

My bad.Si mie mi se pare ca motoretele care "stiu" pe curbe au un avantaj aici.De aia si Suzuki mere bine.

Zarco si Ducati'urile in general f slab.Ok,circuit tehnic samd si piloti green,dar totusi....Peco hai sa zicem,dar Zarco nu prea are scuze.Miller a mers decent.

Mir insa mi s-a parut mai dezamagitor decat Zarco.Pacat.

Cred ca titlul e jucat in proportie de 80%.

 

 

Acum 21 ore, Djenavar a spus:

Am privit de cateva ori si in direct si in reluare, mie mi se pare ca se duce intentionat sa.l tavaleasca, fara nici un tainic gand.

Cum naiba - cade MM intentionat?si il ia si pe Martin cu el ...briliant.

A cazut si l-a troznit si pe ala.Nimic iesit din comun.

Normal ca n-a fost nici o intentie,dar fapta ramane ca sa zic asa - cursa lui Martin a fost compromisa.

 

Si eu zic ca ar trebui o admonestare o ceva - a slap on the wrist cum zic englezii "nu mai fii retardat si nu mai da in lume ca vor fi consecinte" gen.

Nu e ok ce face.Eu inteleg - nu o face cu intenie - ar fi aberant de crezut asa ceva.Mai ales ca si-a compromis si cursa lui.Problema e faptul ca,dupa cum am mai zis,nu da 2 bani pe ceilalti "colegi",nu il intereseaza daca ii da pe jos daca ii loveste,nu conteza.Sa vina el in fata cu orice pret.

Mi se pare ca ar trebui impusa macar o urma de grija la adresa lor - gen sa fie penalizat cu 3 pozitii pe grila la urmatoarea cursa,ceva adica Dorna sa ii dea un semnal oficial ca nu e ok sa ai atatea incidente,pt ca daca i s-ar da sunt convins ca s-ar mai tempera putin.

Q a castigat f mult aici - toti ceilalti rivali au fost pe nicaieri.

Urmeaza Aragon - un circuit pe placul lui MM dar pe care si Lorenzo mergea f bine - asta inseamna ca poate Q iarasi va face o figura frumoasa?

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Method a spus:

Zarco si Ducati'urile in general f slab

Păcat că era o șansă să te contrazică Martin.

Nu vom ști niciodată.

 

*Poate la anul

Acum 2 ore, Method a spus:

Cred ca titlul e jucat in proportie de 80%.

Mai pune ceva procente.

Link to comment
Share on other sites

 For the first time since the 1972 Yugoslavian GP, six manufacturers finished in the top six positions of a premier class race. It was MV Agusta, Yamaha, Koenig, Suzuki, Husqvarna and Kawasaki who occupied the top six 48 years ago, while at Silverstone it was Yamaha, Suzuki, Aprilia, Ducati, Honda and KTM.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, frigider a spus:

Păcat că era o șansă să te contrazică Martin.

Nu vom ști niciodată.

 

*Poate la anul

Mai pune ceva procente.

Da era frumos dacă ma contrazicea Martin chiar nu ma supărăm...

 

Vine Dovi la Petronas pana la Sf sezonului?

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, ioio_viola a spus:

 For the first time since the 1972 Yugoslavian GP, six manufacturers finished in the top six positions of a premier class race. It was MV Agusta, Yamaha, Koenig, Suzuki, Husqvarna and Kawasaki who occupied the top six 48 years ago, while at Silverstone it was Yamaha, Suzuki, Aprilia, Ducati, Honda and KTM.

 

Dă-mă dracu

Acum 2 ore, Method a spus:

 

 

Vine Dovi la Petronas pana la Sf sezonului?

Așa a zis Jarvis pe cale bucală, dar neoficială.

Morbi la uzină.

Link to comment
Share on other sites

Vinales 1.33.0 la primul test cu Aprilia.

cum era de asteptat, o sa rupa in teste, problema lui raman cursele.

 

Link to comment
Share on other sites

Daaa,viteza nu i-o contesta nimeni.

Problema e mentinerea ei si obtinerea de rezultate.

Nu reuseste sa mentina erectia pe toata durata unei curse si nici sa finalizeze :crack:

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, Method a spus:

Daaa,viteza nu i-o contesta nimeni.

Problema e mentinerea ei si obtinerea de rezultate.

Nu reuseste sa mentina erectia pe toata durata unei curse si nici sa finalizeze :crack:

 

si lipsa capacitatii de a dezvolta o motoreta :)

Link to comment
Share on other sites

Pai dezvoltarea o face Aleix, blana orbitoare o face Vin. Cred ca asa si-au facut si ei socotelile. 

Pana o incepe Merdavillia sa se planga ca dezvoltarea nu merge in directia dorita de el, si nu se poate exprima plenar pe circuit din cauza asta...

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...