DanyBoy Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Buna tuturor, Intr-o situatie oarecum similara ma regasesc si eu. Am reusit, dupa 2 incercari sa iau permisul in Octombrie 2015 iar acum ma pregasesc sufleteste, de un nou sezon. Pana acum am mers numai pe Suzuki SV650S, si gandul imi este acum numai la un motor nou, luat in leasing. Avantajele principale sunt faptul ca la un motor nou, nu mi-as pune problema reparatiilor macar 3-4 ani, iar in plus, o asigurare CASCO e obligatorie (ceea ce se poate dovedi utila, la momentul nepotrivit). Avand in vedere ca fac naveta pt a ajunge la serviciu, cam 100 km pe zi (iar un consum rezonabil e important), primele 2 variante la care m-am gandit , ar fi : Honda CBR 1000rr model 2012, ramas pe stoc (la un pret OK, zic eu, de 11.500 EUR , cu TVA inclus) sau o Hayabusa la 12.500 EUR (cu TVA inclus). Ambele, au desigur, ABS. Mai stiti alta varianta de motor de cel putin 1.000 cc, cu ABS ? La Gixxer , abia la modelul 2016 au pus ABS, iar un R1, modelul nou, e cam mult totusi, si nu cred ca isi merita banii. La fel, un Kawasaki ZX10R, e cam scump Cu respect, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Poate nu-s cel mai in masura sa pun intrebarea asta, dar nu-i cam mare miar din prima ? Un al doilea aspect in opinia mea ar fi si distanta, in sensul ca, va trebui sa te impaci tare bine cu pozitia ca sa stai confortabil. Legat de nou sau sh, leasing sau cash, aici consider ca e alegerea fiecaruia, ca dupa ce isi cantareste bine nevoile si posibilitatile sa ia decizia care i se potriveste cel mai bine. In cazul meu, s-a dovedit a fi mai intelept sa iau o motocicleta sh, impecabila si cu tot istoricul service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 DanyBoy cred ca vrei sa ajungi mai repede la servici si sv ul l-ai dat peste peste cap in cat ? 1luna de ghidonat?..Nici una dim mobrele de mai sus in afara de busa sa zicem nu au o pozitie ok fata de sv,de asemenea vei pierde si manevrabilitate care pt un incepator este cam vitala.Cele enumerate mai sus de tine nu te vor ierta in cazul in care le gresesti cu ceva.Ca si look arata de 10x mai bine ca sv ul oricare din ele.Daca crezi ca le vei putea "imblanzii" alege pe care iti place.Si la un motor nou se mai strica una/alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanyBoy Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Scuze tuturor, am uitat sa precizez unele detalii care sper ca sunt in avantajul meu, acum, cand iau in considerare achizitia unui motor de 1.000 cc +. 1. Din pacate/fericire, nu mai am de mult , 20 de ani, ci 35+ si sper ca am maturitatea necesara in a nu ma lasa furat de senzatii 2. Chiar daca am oficial permisul cat. A din Octombrie '2015, pe motor merg cam de 2-3 ani (doar pe SV650, e adevarat). 3. Cum entuziasmul este inca mare (la inceput) din Octombrie pana acum, am pus deja peste 4.000 de km . Dan PS - uitasem de Kawasaki Z1000SX care a primit review-uri excelente pana acum, si in plus e mult mai confortabil . In plus, din cate stiu, are si Traction Control. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Din punctul meu de vedere, nu e vorba de a te lasa furat de senzatii, e vorba de greseala si atat. Tu stii cu adevarat ce vrei si ce poti, ca atare, tot tu vei decide cel mai in masura ce te-ar coafa mai bine. P.S. Deasemenea, consider ca varsta nu e un atribut suficient si absolut care sa defineasca maturitatea in condus / pilotaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Tocmai ca ai acum aia 4000km e mai periculos pentru ca incepi sa ai din ce in ce mai multa incredere in tine si mai putina frica si atunci e periculos pentru ca incepi sa o comiti. Si nu am inteles cum ai facut aia 4000 km.Ai avut macar A1 sau asa mai pe "neve"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanyBoy Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 (editat) Cei 4.000 sunt cu A plin (din Oct. 2015 pana azi) . Anterior am avut un permis L (Learner) si am mers 2 ani , aprox 30.000 km. Aici unde locuiesc, intai faci scoala si mergi cu permis L (temporar, de incepator) si abia cand esti pregatit, te prezinti la examenul final, pt a lua permisul. Sunt permise doar 3 incercari. Daca nu ai luat din a 3-a incercare, se considera ca nu ai aptitudinile corespunzatoare, nu mai ai dreptul sa incerci, pt ca esti un pericol pt trafic. Examenul se face cu examinatorul in spate, dureaza 1 ora si este prin traficul normal. Eu unul, am reusit sa il trec abia din a 3-a si ultima incercare, dupa 30.000 km, dupa cum spuneam. Dan Editat Martie 4, 2016 de DanyBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Location: Iasi De unde era sa visam ca esti peste Mineca? Detaliul asta schimba complet circumstantele, rugamintea mea e sa intelegi ca realitatile pe care le traiesti acolo sint putin spre deloc replicabile in Romania. Succes la miar si atentie la "right-turners". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanyBoy Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Scuze. Actualizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 (editat) Location: Iasi De unde era sa visam ca esti peste Mineca? Detaliul asta schimba complet circumstantele, rugamintea mea e sa intelegi ca realitatile pe care le traiesti acolo sint putin spre deloc replicabile in Romania. Succes la miar si atentie la "right-turners". Editat Martie 4, 2016 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanyBoy Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Nu e "left turners" ? Astia ne fac cele mai mari probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Eu nu inteleg... sv-ul ce are? E prea mic? Consuma prea mult? Sau doar te-ai plictisit de ea? Oricum, sa te orientezi la 1000cmc si sa ceri consum mic e o gluma. Plus ca nu mi se pare ca ai ales clasa potrivita pt "naveta"... bine, 50km dus, 50 intors poti sa-i faci cu orice mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanyBoy Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Isi face treaba, SV650S-ul, in general. Problema e ca dupa 80-90km/h, deja e in treapta a 6-a. Si sunt unele situatii (intrarea de pe rampa pe autostrada, trecere de la 3 benzi la 2 si vine cineva din stanga, sau intersectia dintre 2 autostrazi) cand la viteza de 100 km/h, chiar daca scapi mana in gaz maxim, ai nevoie de cel putin 4-5 secunde, sa ajungi la 130-140, sa treci si sa scapi. SV1000 presupun ca era de vis, dar nu se mai fabrica de 10 ani . Dan PS - 51% insa , e si dorinta de a incerca si altceva, mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Schimbi treptele prea devreme, cred ca mergi subturat... daca vrei sa "tragi" de ea, retrogradezi in 5 sau 4, ca sa ai o turatie cat de cat ok. Cate ture ai intr-a 6a, la 90 km/h, 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanyBoy Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 la 105-110 km/h are vreo 5.000 ture. Stiu sigur , pt ca am verificat de cateva ori, gandindu-ma la faptul ca, in perioada de rodaj, un motor nou nu ar trebui sa treaca de 5.000 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Asa cum am zis intr-un post ceva mai sus, revin cu poze despre achizitia facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Foarte misto. Ai facut o alegere buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Schimbi treptele prea devreme, cred ca mergi subturat... daca vrei sa "tragi" de ea, retrogradezi in 5 sau 4, ca sa ai o turatie cat de cat ok. Cate ture ai intr-a 6a, la 90 km/h, 2000? are cam 4000 rpm la 90 km/h cu a 6-a. Este destul de lesinat in conditiile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jhn Ro Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 Buna ziua . Anul trecut am luat carnetul iar anul acesta vreau sa-mi iau un motor , bugetul este de 2500 euro Am 1.89 si 100kg , Va rog sa ma ajutati in luarea acestei masuri. GSR 600, GSXR 600, ER-6N , Astept si alte sugestii. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 (editat) Fz6n , hornet, bandit 600 sau 1200, Editat Martie 28, 2016 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gascoigne Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 salut, uita-te si la Bandit, dintre naked-uri. pe ce vrei tu e cam greu la inaltimea ta, ar cam fi la limita. pot sa iti dau sfatul pe care as fi vrut sa-l primesc si eu la inceput: urca-te pe mai multe motorete, de ex la smaeb - pe cele expuse si, eventual, pe cele din parcare, bineinteles cu acordul proprietarilor - si alege una pe care stai ok dar care nu e prea puternica (gen 100+ CP). Cilindreea poate sa fie cat de mare, conteaza tipul motorului si puterea. La banii pe care ii ai, poti sa iti aduci ceva ok de afara, eventual vorbeste cu sotii Biris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 er-6N sau gsr all the way....eu am inceput pe sport si consider ca am gresit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 La inaltimea ta as spune Banditul. Hornetul e prea mic ai sta cu picioarele prea stranse de la genunchi. Iti spun pentru ca le-am detinut pe amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jhn Ro Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 va multumesc ca ati raspuns asa de repede , dintre toate modele enumerate de voi si eu cel mai mult imi place er-6n si gsr de 600, pe cele 2 m-am urcat , m-am urcat si pe r6 dar este deoarece am 2 copii acasa as prefera un naked , nu exlud si alte modele daca am pe care sa ma urc ( cu acordul proprietarilor )) ) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supa La Plic Postat Martie 28, 2016 Share Postat Martie 28, 2016 va multumesc ca ati raspuns asa de repede , dintre toate modele enumerate de voi si eu cel mai mult imi place er-6n si gsr de 600, pe cele 2 m-am urcat , m-am urcat si pe r6 dar este deoarece am 2 copii acasa as prefera un naked , nu exlud si alte modele daca am pe care sa ma urc ( cu acordul proprietarilor )) ) . Si Yamaha FZ6-N e atragatoare ca design.Eu am vrut sa imi iau asa ceva cand am schimbat Banditul dar era un pic prea mare pentru mine si am mers pe Hornet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.