Sari la conținut

10. Liqui Moly Motorrad Grand Prix Deutschland


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Method a spus:

 

Bagnaia avea gume hard,Q medium.Ok,aici e un circuit tehnic,de mana de pilot,Q impune un nivel fantastic,true.

Dar asta nu inseamna ca Bagnaia "nu va fi in veci campion mondial".Omul are multe atuuri,mi se pare ca a progresat enorm si e pe o traiectorie ce dimpotriva zic eu,ii va aduce cel putin 1 campionat mondial.Nu in 2022,intradevar,dar....e tanar-tanar,are timp.

Mai sunt si alte circumstante - In 2022 desi nu am fost de acord initial cu colegii care s-au grabit sa dea versiunea actuala a Ducati drept un flop,acum incep sa le dau dreptate.Ok,nu puteam emite judecati in primele 2 curse,dar privind retrospectiv,dupa jumatate de sezon...v22 e mai greu de controlat decat v21.

 

Pecco are o natura tehnica si analitica si e foarte puternic dpdv psihic,mi se pare f asemanator cu Lorenzo.E foarte focused on the bike,si nu il intereseaza daca cineva e in spatele lui sau face block-pass samd,nu il scoate din ritm.E mare lucru asta.Ok,mai are scapari insa e f tanar.Are timp.

Q impune un ritm fantastic si greseste enorm enorm de rar,insa sa ne aducem aminte anul de gratie 2020,cand el insusi a recunoscut ca a avut probleme de ordin psihic.

Nu e nimeni de nebatut,ne-a exemplificat chiar cel care a "distrus" campionatul 7 ani la rand iar acum inca se mai trateaza pt o accidentare suferita pe fondul unei cedari psihice cand un competitor i-a suflat in ceafa.So...nu m-as grabi cu concluzii de genul "Pecco a cazut deci prin urmare e praf nu ia in veci campionate".


parerea mea este ca Pecco a gresit fortand un pic prea devreme pt gume hard in scopul de a nu-l scapa pe Q care deja pusese peste jumatate de secunda. Cel mai pb guma nu ajunsese in temperatura optima. Avand focusul pe Q, o fi omis acest aspect. locul in care a vazut, mult dupa ape, cu spatele care a plecat brusc ma face sa ma gandesc la temperatura gumei. Daca era in temperatura si pb ar fi fost fortatea pe accelerare,  sansele mai mari erau de un high-side.


Nu cred ca a deschis gazul mai devreme sau mai agresiv decat in mod normal. 
totusi, o greseala personala care ma face sa ma gandesc la bugetul de bere.

 

Peco e campion la moto2 si are calitatiile sa fie si la motogp, si chiar sper sa fie. Ma rog, as spera sa fie, dar nu cu ducati😂😂😂😂.

este f dificil sa ai toti parametrii in minte, sa te gandesti la toate aspectele, dar asta face un campion. Ma bucur ca interziv device-urile respective, un stres mai putin pe pilot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 127
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, Method a spus:

 

arpilia a avut oricum super idee...mult mai buna decat aripioara vietii in fundul motoretei.

 

Bagnaia avea gume hard,Q medium.Ok,aici e un circuit tehnic,de mana de pilot,Q impune un nivel fantastic,true.

 

Pecco are o natura tehnica si analitica si e foarte puternic dpdv psihic,mi se pare f asemanator cu Lorenzo.

Daaaa..si mie mi separe ca Aprilia a venit cu o idee foarte buna. Nu numai ca genereaa dowforce,dar o si distribuie campe toata lugimea biclei.

 

Agree... Si eu zic ca Bagnaia poate fi campion, dar ma tem ca nu cu Ducati. Eu zic ca inconstanta lui si a celorlalti ducatisti se trage de la autobuz. Da-o dreack... din 8, chiar nici unul nu este constant??? Chiar nici unul?????? 

 

Sunt de acord ca Peco are un psihic ok, dar comparatia cu Lorenzo este total nepotrivita. Lorenzo era foarte instabil psihic... maiaco-depresiv tipic, as zice. Cand era intr-o faza maniacala, de se credea rechin, raboinic, etc., rupea tot. Cand cadea in depresie, era de subsolul clasamentului. Plus ca Lorenzo numai analitic nu era... analitic era colegul de echipa, el stia doar sa mearga tare. Spre deosebire de Vinales, care nu stia de ce merge tare, pe Lorenzo nici nu il interesa. El mergea.

Acum 33 minute, damager a spus:


parerea mea este ca Pecco a gresit fortand un pic prea devreme pt gume hard in scopul de a nu-l scapa pe Q care deja pusese peste jumatate de secunda. Cel mai pb guma nu ajunsese in temperatura optima.

Da. Deja il pierdea si a fortat nepermis, plus ca atat cat a stat in spatele lui Q, incerca sa mearga pe trasele francezului. Bad idea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, ENEOS a spus:

E vorba cumva de ce a zis cândva Rossi, întrebat ce are el în + față de Biaggi? Iar răspunsul a fost "due palle cosi!" arătând ceva maaaare cu mâinile în zona inghinală? :D

Adevărul că acum câteva etape El Diablo a avut un start de toată jena. Ce-o fi făcut de atunci, că psiholog, că antrenament, că draq știe, dar ultimele 2 starturi ale lui au fost IM PE CA BI LE! Că n-a avut rezultate la moto2, că nu știm de ce l-au adus la gp, că băăăă, că nu merge pe ud, inconstant etc. (@method), copchilul cu dinții rari face ce face și livrează, performează, holeșotuiește

Chiar si eu incep sa fiu fan Quartararo... asta dupa ce am vazut documentarul MotoGP Unlimited.

Documentar care m-a facut sa nu il inghit pe Peco - cea mai buna prietena e sora-sa, - pe bune?? 😮 Ce plm de pussy e ăla, si eu am crescut cu sora-mea dar in nici un caz nu mi-a fost cea mai buna prietena!! :D:D 

 

 

Acum 5 ore, Speedy.K a spus:

Cam asa ceva.. Bagnaia e n fel de Dovi, si ala mi s-a parut intotdeauna prea timid pentru a fi campion.

Asa cred si eu, plus ca acum mi se pare un pic umflat in pene ca e "factory rider", din pacate pt el la wrong factory.. 

 

 

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

@Method, Q a avut probleme cu psihicul, s-a dus la psiholog. A avut probleme cu startul - naiba știe ce-a făcut, dar ultimele 2 au fost impecabile. Deci în nici un caz ce zici tu nu e dovadă de slăbiciune.

 

Acum a fost la startolog! Sau la ala de ghiceste in holeshot! 

Acum 5 ore, Method a spus:

Cica l-a ajutat maxim noul carenaj cu are aprilia pune o gramada de df pe moto - iteratia cea noua cu acele "pasaje" scobite in carenele laterale.

Heh,asta nu cred ca merge decat pe motoare V4,L4 e prea lat nu au loc.

650mm parca era latimea maxima a carenelor admisa de regulament?

 

Va dati seama ce aer murdar genereaza acum o Aprilie, au belit cariciul cei care se incumeta sa stea in siajul lor.. 😮

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferenta intre Peco si Fabio e constanta. Din pacate pentru PB a aparut disperarea sa nu fie prea departe in campionat si nu a mai apucat sa aplice regula: sa termini cursa pe 2,3,4...  e mai bine decat sa nu o termini. Cand poate sa o aplice in orice moment o sa fie campion.

 

PB

QAT-Ret

INA-15

ARG-5

AME-5

POR-8

SPA-1

FRA-Ret

ITA-1

CAT-Ret

GER-Ret

 

FQ

QAT-9

INA-2

ARG-8

AME-7

POR-1

SPA-2

FRA-4

ITA-2

CAT-1

GER-1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, ioio_viola a spus:

diferenta intre Peco si Fabio e constanta. Din pacate pentru PB a aparut disperarea sa nu fie prea departe in campionat si nu a mai apucat sa aplice regula: sa termini cursa pe 2,3,4...  e mai bine decat sa nu o termini. Cand poate sa o aplice in orice moment o sa fie campion.

 

PB

QAT-Ret

INA-15

ARG-5

AME-5

POR-8

SPA-1

FRA-Ret

ITA-1

CAT-Ret

GER-Ret

 

FQ

QAT-9

INA-2

ARG-8

AME-7

POR-1

SPA-2

FRA-4

ITA-2

CAT-1

GER-1

naibii cand e pe podium e 1 sau 2.

 

basti e mai tare, e mereu pe 1 cand e pe podium, dar e rar :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.06.2022 la 23:01, damager a spus:

 

te contrazic. In primul rand, motoreta e cea de anul trecut. Motor, cadru, carenele f putin schimbate. Q a schimbat doar bascula cu una mai rigida. 

se potriveste f bine pe stilul lui Q, ce tot comentau si asta de parca au descoperit a 10 minune a lumii, Q franeaza extrem de eficient si se misca mult pe motocicleta . Pare ca e fel mai eficient pe franari. Problemele raman acelelasi, ca la ceilalti, daca nu scapi in fata, esti mancat...

nu mobra este facuta dupa Q, ci Q reuseste sa scoata si ultimul dram de performanta din ea. sunt tare curios cum ar merge Q pe o aprilia sau ducati, V-uri mai stabile pe frana si mai agresive in acceleratie.

 

Uite aici un articol, in care vei gasi cateva fraze cheia, care aduc cativa biti de informatie in sensul a ceea ce spun eu: ca M1  de acum nu mai este motoreta pe care a lasat-o Rossi, cand a plecat de la echipa de uzina.  https://www.motorsportmagazine.com/articles/motorcycles/motogp/german-motogp-fabio-is-more-of-an-animal  Cuvintele lui Morbi sunt sugestive. Corelate cu ceea ce spune si Dovi, ni se contureaza  imaginea unui M1 diferit de ceea ce stim noi din 2004 pana in 2020. 

 

De la inceputul campionatului, doua concluzii incep sa mi se contureze tot mai clar: 1. Evolutiile M1/2021 - 2022 sunt din ce in ce mai "blue Marquez" oriented. De aici si lipsa de performanta a celorlalti piloti Yamaha. Situatie similara cu cea de la Yamaha, cand MM era regele de necontestat la HRC. La anul fenomenul va fi si mai vizibil, in conditiile in care Yamaha aduce oameni noi, pentru a indeplini cererile frantuzului. 

2. In ciuda declaratiilor optimiste si a perceptiei pe care echipa o promoveaza, cea a unei motociclete superperformante (bine, progresele exista), Ducati a ramas aceeasi motocicleta cu limite pe partea de manevrabilitate, greu de pilotat, care, in conditii normale, nu poate emite pretentii la titlul pilotilor. Asta se vede si pe pista, cursa de cursa si, incet, incet, iata ca apar informatii si prin presa. Pilotii Ducati trebuie sa lupte cu motocicleta si sa isi asume riscuri mai mari, ca sa poata obtine rezultate, iar rata abandonurilor vine sa confirme acest lucru.  

Acum 14 minute, xt600 a spus:

 fraze cheia

 

Situatie similara cu cea de la Yamaha, cand MM era regele de necontestat la HRC. 

* cheie

**de la Honda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, damager a spus:

parerea mea este ca Pecco a gresit fortand un pic prea devreme pt gume hard in scopul de a nu-l scapa pe Q

 

Peco e campion la moto2 si are calitatiile sa fie si la motogp, si chiar sper sa fie.

:agree:

Acum 21 ore, xt600 a spus:

Daaaa..si mie mi separe ca Aprilia a venit cu o idee foarte buna. Nu numai ca genereaa dowforce,dar o si distribuie campe toata lugimea biclei.

 

Agree... Si eu zic ca Bagnaia poate fi campion, dar ma tem ca nu cu Ducati. Eu zic ca inconstanta lui si a celorlalti ducatisti se trage de la autobuz. Da-o dreack... din 8, chiar nici unul nu este constant??? Chiar nici unul?????? 

 

Sunt de acord ca Peco are un psihic ok, dar comparatia cu Lorenzo este total nepotrivita. Lorenzo era foarte instabil psihic... maiaco-depresiv tipic, as zice. Cand era intr-o faza maniacala, de se credea rechin, raboinic, etc., rupea tot. Cand cadea in depresie, era de subsolul clasamentului. Plus ca Lorenzo numai analitic nu era... analitic era colegul de echipa, el stia doar sa mearga tare. Spre deosebire de Vinales, care nu stia de ce merge tare, pe Lorenzo nici nu il interesa. El mergea.

Eh din cate stiu eu cel mai benefic e ca apasarea sa fie pe suspensii (or close) dar merge si in acea zona pt ca impiedica wheelie i guess.Oricum moto sunt foarte scurte deci merge,tot pe suspensii apasa pana la urma.Per total vad ca e de bine pt ca aprilia anul asta are o forma fantastica - daca pana si Maravilla a inceput sa mearga in top 6 e...wow.

 

Zarco mi se pare ca a fost destul de constant sezonul asta...parca a avut o tranta si un loc mai nasol dar in rest a mers decent.

Nu are viteza celorlalti,true.Si aici s-ar putea sa fie problema,acest Ducati e ok pana ajungi la limita.Cine stie,tot ce se poate.

 

Eu vorbesc despre Lorenzo - pilotul.Stiu ca tu ai ceva personal cu Lorenzo - nu te condamn,era/este arogant insolent si total lipsit de carisma,insa mie mi s-a parut un pilot fantastic.Si nu doar mie,ci si oamenilor angrenati in motogp.Acuma e normal ca fiecare sa avem simpatiile si antipatiile lui,dar trebuie sa vedem si obiectiv,si sa vedem prestatia si performantele aparte de caracter,carisma sau lipsa ei samd.Nu ma intereseaza Lorenzo - omul,eu vorbesc aici despre viteza pe pista.Era incredibil.Tur dupa tur dupa tur.Metronom.Exact cum e Q acum - iti face aceeiasi timpi la zecime si nu gresea nimic.

Toata aceasta performanta vine dintr-o disciplina mentala fantastica,si dintr-un racecraft atent cultivat si imbunatatit.Non stop doar la asta se gandesc - cum sa isi imbunatateasca stilul de mers si sa fie cat mai eficienti.

Eh,Pecco mi se pare la fel de analitic in exprimarea pe pista ca si Lorenzo,asta e tot ce vroiam sa zic.

 

In partea cealalta e Miller de exemplu,care trage o tura si dupa aia desface o bere cu dintii.E talentat Miller,no argue,dar nu are nici o sansa la performante impotriva acestor oameni - e diferenta de psihic si de drive.No contest.

Acum 19 ore, B.B. a spus:

Va dati seama ce aer murdar genereaza acum o Aprilie, au belit cariciul cei care se incumeta sa stea in siajul lor.. 😮

Good point.Toti se plangeau de Ducati ca cica Ducati e f greu de depasit ca are "siajul" mare...pe langa faptul ca ea insasi e o motoreta masiva.Si prin urmare greu de depasit.

Live (n-am mai fost de 2 ani la o cursa si nici anul asta nu cred ca ajung),aprilia (de dinainte de aripioare) mi se parea cea mai slim si micuta motoreta din lot,urmata de Honda,Ducati intradevar e mare dar nici Yamaha nu e departe - langa aia am stat la 1m,Yamaka M1 e fix cat R1...ceea ce e..mare.

 

Bai dar a observat cineva Ducati never highside?Foarte rar.

Ultimul parca a fost JM anul trecut in Portugalia?Sau am uitat eu ceva?TC asa de bun?In timp ce Honda una doua te arunca?

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

https://www.instagram.com/p/CfFLiKyLopS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

Numa ce a inceput sa miste la moto2 si s-a rupt 🤦‍♂️

Da femurul.Pacat.Speram sa se refaca cat mai repede.Omul e pe cai mari oricum pt varsta lui.Numai numai sa nu ajunga la KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Method a spus:

 

 

Zarco mi se pare ca a fost destul de constant sezonul asta...parca a avut o tranta si un loc mai nasol dar in rest a mers decent.

 

....vorbesc aici despre viteza pe pista.Era incredibil.Tur dupa tur dupa tur.Metronom.Exact cum e Q acum - iti face aceeiasi timpi la zecime si nu gresea nimic.

 

In partea cealalta e Miller de exemplu,care trage o tura si dupa aia desface o bere cu dintii.

 

Good point.

 

Bai dar a observat cineva Ducati never highside?Foarte rar.

Ultimul parca a fost JM anul trecut in Portugalia?

 

Da femurul.Pacat.Speram sa se refaca cat mai repede.Omul e pe cai mari oricum pt varsta lui.Numai numai sa nu ajunga la KTM.

Zarco are doua cazaturi. Singurul pilot Ducati, care nu a cazut (inca) este Luca Marini. Fara cazatura si anul trecut, parca. Dar el nu prea conteaza.

 

Pai asta am spus si eu, ca atunci cand era cu psihicul sus era de nebatut si inspaimantator de constant. Astia de acum nici nu pot visa la performantele lui, exceptandu-l pe Q, care incepe, repet, incepe sa aduca cu Lorenzo. Dar mai este pana departe. Mie nu mi-a placut omul Lorenzo, nu mi-a placut stilul lui anost de pilotaj (dar eficient, tr sa recunosc) si comparatiile nerealiste care se faceau cu Rossi, care a fost intr-o alta lume a pilotajului. 

 

:lol: Incerc sa mi-l imaginez... cel mai probabil, are berea in cocoasa.. :lol:

 

Mai nou, Aprilia arata ca un cuirasat. Normal ca are siaj.. 

 

Deci se poate.. :D  Lasand gluma la o parte, cu ceva vreme in urma (cred ca anul trecut), a fost publicat un articol, care sustinea ca reducerea numarului de highside-uri, per total competitie,  s-ar datora particularitatilor pneurilor aduse de bibendumi. Erau chiar niste statistici interesante intre Bridgestone si Michelin, in acest sens. Si treaba asta se poate observa direct.. pana si Honda care, cum spui si tu, este o specialista in highside, si-a redus sensibil "reusitele" la acest capitol. 

 

Pffff.. ruptura de femur.. rupturile astea ale oaselor lungi sunt nasoale si pot lasa urmari pe  termen lung, nu numai la nivel fizic, ci si psihic. Poate afecta mult performantele ulterioare... Vezi cazul Rossi dupa dubla fractura din 2010, vezi si MM, care o trage de doi ani, etc.. Sa speram ca pustiul se va reface si, tanar fiind, nu se va resimti prea mult, in plan mental. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.06.2022 la 23:49, Speedy.K a spus:

Acum vad cursa si dupa primele 5 tururi eu zic asa: Bagnaia nu va fi in veci campion mondial. Dupa primul clinci a pierdut trei zecimi in 5 viraje si dupa aia a cazut. N-are ce-i trebuie.

Parerea mea.

+1 La fel a facut si cand l-a depasit Bestia acum cateva curse, s-a imprastiat dupa cateva viraje de la depasire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 21.06.2022 at 10:44, damager said:

Peco e campion la moto2 si are calitatiile sa fie si la motogp, si chiar sper sa fie. Ma rog, as spera sa fie, dar nu cu ducati

 

Total de acord. Bagnaia este pilot demn de MotoGP. De campion mondial însă pare să nu fie. Recunoaște singur:

 

(...) this is one more time that Fabio is demonstrating that Fabio is more complete than me. He never does a mistake. For sure maybe his bike helps him to have fewer mistakes. I don’t know. If I’m looking at his bike and the combination of them [Quartararo and his Yamaha], it’s that they are strong on the time attack, strong on the pace, strong on the race, he’s more complete for that. I have four zeroes [non-scores] this year. This weekend I was competitive, I was faster than him – but he won and I crashed.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calificările nu sunt neapărat foarte relevante în economia unei curse de MotoGP, dar un lucru pe care-l demonstrează este ritmul maxim. Este probabil singurul moment din tot week-end-ul când piloții merg chiar la maximul capacității lor și al motocicletelor, fără rezerve. Iar în acel context, Bagnaia a fost mai rapid.

 

Dar o cursă (și un campionat) nu se câștigă doar fiind cel mai rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, PzKpfW a spus:

 

De campion mondial însă pare să nu fie. 

Anul trecut, cand castiga 4 curse din ultimele 6 + un loc trei, parca toata lumea era de acord, ca are stofa de campion. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, PzKpfW said:

Eu unul nu eram convins și am spus-o.


A câștigat prima cursă în etapa a 13-a, punct în care coechipierul lui (în care acum aruncați toți cu pietre de pe fotoliu) câștigase deja două, și până și rookie-ul Martín reușise o victorie.

 

În continuare mi se pare că #63 este un pilot foarte bun și este probabil și cel mai diplomat și educat din tot paddock-ul (pe stilul lui Dani Pedrosa), dar nu pare să fie capabil să livreze atunci când contează.

 

image.thumb.png.800ddb777520848fad3ef2db0e57daca.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este problema cu declarațiile piloților astăzi - sunt prea mediatizate și ajung să fie interpretate superficial. Am să parafrazez ce a spus Bagnaia:

 

"Eram destul de rapid pentru a putea câștiga astăzi dar am fost prost și am căzut; Fabio a fost mai bun și a câștigat."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peco are stofa de campion si va fii in 1-2 ani dar trebuie sa livreze constant rezultate sa nu cedeze presiunii. mai are el de lucrat. eu il vad campion mondial anu viitor maxim in 2ani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Asta este problema cu declarațiile piloților astăzi - sunt prea mediatizate și ajung să fie interpretate superficial. Am să parafrazez ce a spus Bagnaia:

 

"Eram destul de rapid pentru a putea câștiga astăzi dar am fost prost și am căzut; Fabio a fost mai bun și a câștigat."

True true....

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

Peco are stofa de campion si va fii in 1-2 ani dar trebuie sa livreze constant rezultate sa nu cedeze presiunii. mai are el de lucrat. eu il vad campion mondial anu viitor maxim in 2ani

:agree:

Eh,nu stiu daca in viitorii 2 ani dar oricum e pe drumul cel bun.

Se contureaza in mod clar un pretendent la titlu,adica we've got a contender here.

Vorba colegului,anul trecut a dat o mare balba,era long shot dar a umplut-o de sange la Missano - a cedat cand a fost presiune pe el,ceea ce Q nu (mai) face de vreo 2 ani.Insa e normal pe undeva,Pecco are experienta putina in asa ceva (nu ca Q ar avea multa),insa omul are potential.Maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...